Wprowadzony na rynek w 2005 roku jako model na 2006, Chrysler 300C Touring SRT8 był wersją kombi modelu Chrysler 300C, ale z znacznie mocniejszym silnikiem.
Ta specjalna wersja była dostępna tylko w Australii i Europie, podczas gdy w USA sportowe kombi produkowano jako Dodge Magnum. Materiały wykończeniowe wewnątrz były inne, a zarząd Chryslera postanowił zwiększyć sprzedaż modelu 300C, wprowadzając flagową wersję wystarczająco szybką, by stawić czoła takim rywalom jak Audi RS6 Avant i BMW M5 Touring.
Patrząc z przodu, specjalna wersja nie zdradzała żadnych oznak potężnej mocy ukrytej pod maską. Wyglądała jak zwykły Chrysler 300C Touring, z takim samym grillem i reflektorami. Nie zainstalowano żadnych specjalnych wlotów powietrza ani masywnego spojlera. Był to samochód, który na pierwszy rzut oka nie wyglądał na sportowy.
Wnętrze Chryslera 300C Touring było wystarczająco przestronne dla pięciu osób. Z bardzo dużym bagażnikiem o pojemności 770 litrów, który można było powiększyć do 2010 litrów po złożeniu tylnych siedzeń, stanowił bardzo dobrą alternatywę dla szybkiego vanu.