CHRYSLER 300M 1998-2004

Chrysler wyobraził sobie dużą limuzynę, która mogłaby konkurować z europejskimi producentami, wprowadzając model 300 M w 1998 roku jako następcę Eagle Vision.

Podczas gdy marka Eagle chyliła się ku upadkowi, Chrysler potrzebował nowego pojazdu, aby zastąpić Eagle Vision. Miał już w swoim asortymencie model Intrepid, ale potrzebował czegoś, co mieściłoby się w europejskich standardach pięciu metrów (16.4 stopy). Tak powstał model 300 M, zbudowany na tej samej platformie co dłuższy jego brat Concord.

Dzięki swojemu opływowemu profilowi i wąskiemu przodowi, model 300 M prezentował się dynamicznie nawet na postoju. Jego projekt z kabiną przesuniętą do przodu podkreślał system napędu na przednie koła, co było nietypowe dla serii 300. Jego imienny poprzednik to coupe z 1970 roku, dlatego musiał wyglądać sportowo i prowadzić się jeszcze bardziej sportowo. Krótka klapa bagażnika z tyłu podkreślała agresywną sylwetkę.

Wewnątrz model 300 M był przestronny dzięki dużemu rozstawowi osi i dobrze zaprojektowanemu wnętrzu. Przednie fotele kubełkowe oferowały więcej komfortu niż stabilności podczas szybkiego pokonywania zakrętów, podczas gdy kanapa była wystarczająco szeroka, aby pomieścić trzech dorosłych, ale zaprojektowana głównie z myślą o dwóch. Czarne wnętrze i drewniane wykończenia były głównymi akcentami, a białe wskaźniki w desce rozdzielczej z zielonym podświetleniem nadawały dodatkowego sportowego charakteru.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.