Francuski producent Citroen wprowadził nowy pojazd elektryczny AMI, który przenosi koncepcję samochodu miejskiego na zupełnie nowy poziom. Ten kompaktowy samochód jest nawet krótszy od pierwszej wersji smart fortwo. Jego całkowita długość wynosi 2,41 metra, szerokość 1,39 metra, a wysokość 1,52 metra, co sprawia, że łatwo nim manewrować w zatłoczonym mieście.
Pojazd o krótkim i wysokim nadwoziu ma nietypowy sposób otwierania drzwi: standardowe dla kierowcy i w stylu „suicide” dla pasażera. W środku znajdziemy jedynie kilka elementów poprawiających komfort: wieszak na torbę, mały ekran pełniący funkcję zestawu wskaźników oraz gniazdo do zawieszenia i podłączenia smartfona, który staje się systemem multimedialnym samochodu. Szyby boczne można otwierać ręcznie, unosząc je do góry, jak w starym modelu 2 CV.
Napęd pochodzi z silnika elektrycznego, zasilanego akumulatorem litowo-jonowym o pojemności 5,5 kWh, umieszczonym pod podłogą. Można go całkowicie naładować w 3 godziny z tradycyjnego gniazdka 220v. Pojazd zaprojektowano jako rozwiązanie dla mobilności miejskiej, lepsze niż elektryczna hulajnoga czy rower. Jego zasięg wynosi 70 km, a maksymalna prędkość to zaledwie 45 km/h, co wystarcza na codzienny dojazd, o ile użytkownicy nie włączają ogrzewania. Tak, ten mały samochód ma ogrzewanie!
Citroen stworzył ten ultra-kompaktowy pojazd, aby był bardzo tani w zakupie i eksploatacji. W Francji rozpoczęto już program wynajmu długoterminowego, który pozwala klientom wpłacić zaliczkę w wysokości 2 644 EUR i płacić 19,99 EUR miesięcznie przez 48 miesięcy. W przypadku zakupu całego pojazdu cena wynosi 6 000 EUR (z 900 EUR ulgi państwowej w Francji).
W 2020 roku Citroën, marka z ponad 100-letnią historią i ikonicznymi, nonkonformistycznymi pojazdami, zaprezentowała model Ami – 100% ëlectric, z zamiarem uwolnienia mobilności miejskiej dla wszystkich. DNA Citroëna to innowacja, śmiałe, nieoczekiwane rozwiązania oraz produkty lub usługi inspirowane przez jak najszerszą rzeszę ludzi. Ami, bezpośredni potomek koncepcji AMI ONE, zaprezentowanej na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie w marcu 2019 roku, szybko stał się rzeczywistością – w zaledwie rok. Ami to praktyczna odpowiedź na nowe oczekiwania dotyczące mobilności w krótkich podróżach: umożliwia łatwiejszy dostęp do centrów miast, zapewnia mikromobilność dla wszystkich, stanowiąc rzeczywistą alternatywę dla skuterów, rowerów, motorowerów oraz komunikacji publicznej w rozsądnej cenie, rozwijając nowe modele konsumpcji ukierunkowane na cyfrowość, i tak dalej.
Ami – 100% ëlectric nie ma sobie równych w krajobrazie mobilności. Citroën ujawnia prawdziwie przełomowe doświadczenie mobilności elektrycznej, które powstało z pragnienia, aby uczynić ją dostępną i łatwą dla każdego.
ZERO-EMISJA – ZERO-HAŁAS – ZERO-STRESU W PROWADZENIU
Idealnie dopasowany do ciągle aktywnego życia miejskiego, Ami wyznacza nową formę mobilności, odpowiadając na wyzwania urbanistyczne dzisiaj i jutro. Wszystko zostało przemyślane, aby poprawić przyjemność z jazdy i ułatwić codzienne życie kierowców. Dzięki trybowi jazdy 100% elektrycznej, Ami umożliwia dostęp do wszystkich stref centralnych miast, w tym stref niskiej emisji, zachowując jednocześnie niskie koszty eksploatacji.
Ami – 100% ëlectric to lekki quadrycykl, który zapewnia płynną jazdę bez sprzęgła i natychmiastowe przyspieszenie z miejsca (moment obrotowy dostępny natychmiast dzięki silnikowi elektrycznemu), osiągający prędkość do 45 km/h. Cichy z natury, dzięki swojej 100% elektrycznej technologii, Ami ma być przyjemny w użytkowaniu dla swoich pasażerów.
ZASIĘG I SZYBKA, ŁATWA ŁADOWANIE
Idealny do wielu krótkich podróży po mieście – takich jak wyjazd na spotkanie, do pracy, zakupy czy wyjście na wieczór – Ami ma zasięg do 70 kilometrów. To znacznie więcej niż średnia odległość pokonywana przez mieszkańców obszarów miejskich i podmiejskich.
Jego bateria litowo-jonowa o pojemności 5,5 kWh, umieszczona płasko pod podłogą, może być łatwo ładowana za pomocą przewodu elektrycznego znajdującego się w drzwiach po stronie pasażera. Po podłączeniu przewodu, 3 godziny wystarczą na pełne naładowanie na zwykłym gniazdku 220 V. Korzystanie z Ami jest tak proste, jak korzystanie z każdego innego codziennego obiektu elektrycznego. Ami – 100% ëlectric można również ładować na publicznej stacji ładowania lub Wall Box przy użyciu odpowiedniego przewodu.
ULTRA-KOMPAKTOWY DLA WIĘKSZEJ ZWINNOŚCI
Ami – 100% ëlectric to obiekt mobilności stworzony do jazdy w miejskich warunkach, o unikalnym kształcie i ultra-kompaktowych wymiarach. Osadzony na specjalnie zaprojektowanych 14-calowych kołach, które znajdują się w każdym rogu, Ami ma 2,41 m długości, 1,39 m szerokości i 1,52 m wysokości. Obiecuje codzienną zwinność oraz łatwe parkowanie dzięki idealnemu promieniowi skrętu (7,20 m).
KOMFORT NA POKŁADZIE
Jako ucieleśnienie nowoczesnej wizji komfortu, Ami – 100% ëlectric obiecuje spokojną jazdę dzięki zamkniętemu i ogrzewanemu wnętrzu. Uczucie przestronności potęguje jasność wnętrza. Dodatkowo, sprytne schowki przyczyniają się do komfortu na pokładzie.
JASNOŚĆ
Gdy tylko wsiadasz, wnętrze Ami wypełnia naturalne światło dzięki dużym powierzchniom szklanym (szyba przednia, okna boczne i tylna) oraz standardowemu panoramicznemu dachowi, co stanowi 50% całkowitej powierzchni nad linią nadwozia. Ta nieporównywalna obecność światła potęguje zarówno uczucie przestrzeni dla kierowcy, jak i pasażerów, jednocześnie zapewniając im szerokie pole widzenia. W nawiązaniu do historii Citroëna, okna boczne otwierają się przez ręczne odchylenie do góry, jak w modelu 2 CV.
2 MIEJSCA OBOK SIEBIE I PRZESTRZEŃ NA POKŁADZIE
Łatwy dostęp na pokład ułatwiają duże drzwi Ami – 100% ëlectric. Optymalizowana przestrzeń wewnętrzna zapewnia funkcjonalne wnętrze. W kabinie pasażerskiej układ dwóch siedzeń oferuje prawdziwe poczucie przestrzeni i swobody ruchu dla każdego pasażera, zarówno pod względem szerokości ramion, przestrzeni na nogi, jak i wysokości. Dwoje pasażerów może swobodnie prowadzić rozmowy dzięki dwóm siedzeniom obok siebie.
Rekordowa przestronność w tak małym rozmiarze, z przesuwanym fotelem kierowcy (regulowanym pod względem długości) i fotelem pasażera (stałym), który pomieści nawet najwyższych pasażerów. Dzięki tej architekturze każda zakamarek jest w pełni wykorzystywana, a przestrzeń do przechowywania jest sprytnie rozmieszczona w całej kabinie pasażerskiej. Oprócz schowka na stopy pasażera, który pomieści walizkę kabinową, projektanci stworzyli również dodatkową przestrzeń do przechowywania z tyłu.
OCHRONA, NABYWCA NIEZALEŻNOŚCI
Ami – 100% ëlectric ma wysokość nadwozia i pozycję kierowcy na poziomie innych pojazdów na drodze, co sprawia, że kierowca czuje się komfortowo i bezpiecznie podczas podróży. Jedyny w swoim rodzaju, zaprojektowany jako alternatywa dla transportu publicznego (autobus, tramwaj, metro) oraz innych pojazdów indywidualnych, które mają 2 lub 3 koła (rower, motorower, skuter), Ami ma kolejny rzeczywisty atut dla swoich pasażerów: poziom ochrony większy niż oferowany przez pojazdy dwu- lub trzykołowe oraz większa niezależność i komfort (komfort akustyczny, jasność) niż w transporcie publicznym. Dzięki swej morfologii, Ami jest uspokajający w miejskiej jeździe. Jego zoptymalizowany rozmiar zapewnia stabilność i dużą swobodę ruchu bez ryzyka przewrócenia się. Jego zamknięta i ogrzewana kabina pasażerska zapewnia ochronę i komfort na pokładzie w złych warunkach pogodowych.
ZDECYDOWANA I PERSONALIZOWANA TOŻSAMOŚĆ
Ami – 100% ëlectric podkreśla swój śmiały charakter i swobodnie prezentuje swoją nowoczesność zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Ami to przełomowe rozwiązanie mobilności, które stylowo i komfortowo zmierza w kierunku miasta, z kolorową tożsamością.
SINGULARNY DESIGN, ABY INACZEJ STAWIAĆ CZOŁA MIEŚCIE
Jako część istoty marki od 100 lat, styl Citroëna jest zawsze rozpoznawalny już na pierwszy rzut oka. Ami – 100% ëlectric zmienia zasady gry swoją wielkością, kształtem i nowatorskim podejściem graficznym, tworząc uczucie zaskoczenia i natychmiastowej przywiązania.
Ami ma wszystko, co potrzebne, aby stać się „popularnym”. Pod minimalistyczną sylwetką i eleganckimi liniami, Ami podkreśla tożsamość Citroëna, przyjmując ekspresywny przód: reflektory i kierunkowskazy tworzą podwójną sygnaturę świetlną. Ten motyw powtarza się również w tylnej lampie, zapewniając spójność całego designu. Odcień „Ami Blue” nadaje siłę i obecność Ami, kontrastując z dużą powierzchnią szklaną szyby przedniej, dachu panoramicznego, okien bocznych i tylnej szyby. Gotowy na miasto, Ami oferuje (w zależności od wyboru personalizacji) osłony kół, naklejki na karoserii, szybki i dach, lub kapsuły po bokach, jak wkładki Airbump®. Dodatkowo, Ami ma zaokrąglone, ręcznie regulowane lusterka zewnętrzne.
SPRYTNY DESIGN: SYMETRIA
Inteligencja projektowa jest kluczowa dla projektu Ami. Ten obiekt mobilności oferuje nowe możliwości dzięki symetrycznym częściom zainspirowanym koncepcją AMI ONE. Szerokie drzwi, które są całkowicie identyczne z prawej i lewej strony, otwierają się w przeciwnych kierunkach: z tyłu zawiasy na stronie kierowcy, co zapewnia lepszy dostęp na pokład i zwiększony komfort, oraz tradycyjne zawiasy z przodu po stronie pasażera. Dwa półotwierane okna boczne również podążają za tym zasadą. Zderzaki z przodu i z tyłu, dolne części zderzaków i osłony podwozia również są lustrzanym odbiciem z przodu i z tyłu. Każda część nadwozia łączy w sobie solidność, łatwość montażu i wykonania.
Kabina pasażerska także korzysta z racjonalizacji liczby materiałów i elementów, zgodnie z przemyślaną myślą, która leży u podstaw procesu projektowania. Na stanowisku kierowcy uwagę przyciąga szachownicowy wzór użyty w wyświetlaczu panelu wskaźników umieszczonego na kolumnie kierownicy, zapożyczony z AMI ONE, wyświetlający istotne informacje do natychmiastowego odczytu. Zachęca do codziennego odkrywania miasta w nowoczesnej i kolorowej atmosferze (w zależności od poziomu personalizacji). Po prawej stronie kierownicy znajduje się dedykowana przestrzeń na smartfona, która staje się głównym ekranem deski rozdzielczej i zapewnia dostęp do nawigacji oraz muzyki.
PERSONALIZACJA
Ami – 100% ëlectric reprezentuje nowoczesną wizję, podkreśloną unikalnymi możliwościami personalizacji. Łatwy do personalizacji, Ami jest dostępny w 7 różnych wersjach. Jako znaczący marker tego obiektu mobilności, jego personalizacja dokonuje się za pośrednictwem akcesoriów.
Modny i śmiały, Ami – 100% ëlectric wprowadza innowacje i w „zrób to sam” proponuje możliwość tworzenia obiektu, który odpowiada gustom każdego klienta za pomocą zestawu akcesoriów, które można łatwo samodzielnie zainstalować. Zestaw ten zawiera funkcjonalne przedmioty dekoracyjne: centralną siatkę oddzielającą, siatkę do przechowywania w drzwiach, matę, tacę do przechowywania na górze deski rozdzielczej, mały hak na torbę, klips na smartfona, sprzęt DAT@MI (urządzenie typu dongle) połączone z aplikacją My Citroën, aby uzyskać istotne informacje o Amim na smartfonie. Panuje harmonia między wnętrzem a zewnętrzem z kolorowymi akcentami na osłonach kół, naklejkach na ćwiartkę czy nawet kapsułach na dole drzwi. Dostępne są 4 główne odcienie: MY AMI GREY, MY AMI BLUE, MY AMI ORANGE oraz MY AMI KHAKI. Ten zestaw akcesoriów pozwala każdemu stworzyć własny nastrój i dostosować funkcjonalności do swoich potrzeb.
Inny, jeszcze wyższy poziom personalizacji oferuje 2 pakiety łączące wszystkie wcześniej wspomniane elementy dekoracyjne z dużymi naklejkami, które ozdabiają zewnętrzną część Ami, nadając jej swój własny styl:
+ My Ami POP z pomarańczową personalizacją i zabawnym, młodzieżowym i sportowym designem, z tylnym spojlerem
+ My Ami VIBE w kolorze szarym, z bardziej eleganckimi, chic i graficznymi akcesoriami, które obejmują wykończenia dachu, aby uzupełnić naklejki.
Instalacja tych wyższych poziomów personalizacji powierzone jest profesjonalistom przed dostawą.
DOSTĘPNY DLA WSZYSTKICH = Z LUB BEZ PRAWA JAZDY
Ami – 100% ëlectric to lekki quadrycykl (klasa licencji AM we Francji: silniki poniżej 50 cm3), który nie wymaga posiadania prawa jazdy. Dlatego we Francji mogą nim kierować nastolatkowie od 14 roku życia, pod warunkiem zdobycia certyfikatu bezpieczeństwa drogowego, który jest obowiązkowy dla osób urodzonych po 1987 roku. Ami jest zatem rozwiązaniem mobilności dostępnym dla jak najszerszej grupy ludzi, od 14 roku życia we Francji (średnio 16 lat w krajach europejskich, w zależności od przepisów). Wszystkie grupy wiekowe mogą być zainteresowane rozwiązaniem, które ułatwia korzystanie z mobilności w miastach i na przedmieściach.
Ami – 100% ëlectric jest zaprojektowany zarówno dla młodego nastolatka bez prawa jazdy, który chce odwiedzić przyjaciela lub udać się na zajęcia sportowe czy muzyczne samodzielnie, jak i dla starszej pary, która już ma główny pojazd, ale woli korzystać z zwinności Amiego w codziennych sprawach. Ami może również przyciągnąć osoby prowadzące działalność gospodarczą, które pragną poruszać się po mieście i wykonywać dostawy w pełnym spokoju. Są to wszystkie profile klientów, które sprawiają, że Ami to obiekt dzielenia się par excellence, zarówno w rodzinach, jak i w firmach.
DOSTĘPNY DLA WSZYSTKICH = PRZYSTĘPNY DZIĘKI BARDZO KONKURENCYJNYM OFERTOM
Ami – 100% ëlectric ułatwia codzienne życie w mieście, czerpiąc inspirację z nowych wzorców konsumpcyjnych. Poza innowacyjnym obiektem mobilności, Citroën przyjmuje przełomową strategię, oferując rozwiązanie mobilności elektrycznej w wcześniej niespotykanych cenach, poprzez różne oferty dostosowane do rzeczywistych potrzeb klientów.
FORMUŁA KLIENTA „À LA CARTE” – OD 1 MINUTY DO 1 ROKU
Mobilność miejska i podmiejska, którą przedstawia Ami, wpisuje się w 100% internetową drogę dla klientów, która ma być prosta i płynna. Ami ułatwia swoim klientom dostęp do mobilności, oferując im różne formuły przez rozwiązania cyfrowe: współdzielenie samochodów, wynajem lub zakup. Celem jest zaspokojenie wszystkich potrzeb podróżnych, zarówno dla klientów okazjonalnych, jak i regularnych, z rodziną lub przyjaciółmi, indywidualnie czy wspólnie. System ten można dostosować do różnych przypadków użycia, dostosowując go do użytkownika, oferując szybkie i elastyczne działania w każdej chwili, za pomocą kilku kliknięć:
DŁUGOTERMINOWY WYNAJEM, dla tych, którzy mają stałą potrzebę, prywatną lub zawodową, jako pierwsze, drugie lub trzecie rozwiązanie mobilności w gospodarstwie domowym. Jest to idealna oferta do dojazdów do pracy, dla dzieci, do małych podróży starszych osób lub przedsiębiorców. Ami jest dostępne i oferowane za czynsz wynoszący 19,99 € miesięcznie z VAT z wpłatą wstępną w wysokości 2 644 € z VAT (wersja Ami Ami; długoterminowy wynajem na 48 miesięcy, ekologiczny bonus w wysokości 900 € z VAT odliczony we Francji). Przełomowa miesięczna płatność, znacznie niższa niż w przypadku biletów komunikacji publicznej czy wielu planów telefonicznych.
WSPÓŁDZIELENIE SAMOCHODÓW, na 1 minutę, 1 godzinę, 1 dzień, realizowane przez dedykowanych partnerów w zależności od wdrożenia oferty. Free2Move, obecny referencyjny pośrednik, oferuje swoim subskrybentom atrakcyjną stawkę wynoszącą 0,26 € za minutę: poziom cenowy porównywalny lub nawet niższy niż w większości ofert korzystania z skuterów, standardowego współdzielenia samochodów czy nawet skuterów. Ami jest dostępne na ulicach jako rozwiązanie samoobsługowe dzięki aplikacji. Rozwiązania mobilności wciąż rosną, a prognozy na 2030 rok zakładają, że 1 na 3 kilometry będzie realizowane za pomocą tych rozwiązań. Warto zauważyć, że Free2Move jest jedyną usługą na rynku, która pozwala na współdzielenie samochodów od 16 roku życia.
ZAKUP ZA GOTÓWKĘ: możliwe jest kupienie Amiego za 6 000 € z VAT (wersja Ami Ami; ekologiczny bonus w wysokości 900 € z VAT odliczony we Francji). Cena, która czyni Amiego niezwykle konkurencyjnym w porównaniu do wielu innych ofert mobilności na rynku.
UNIKALNE DOŚWIADCZENIE KLIENTA
Zgodnie z podpisem swojej marki „Inspired By You”, Citroën dostosował się do nowych wzorców konsumpcyjnych, aby być jak najbliżej swoich klientów. W związku z tym marka wycofała się ze swojego zwyczajowego sposobu dystrybucji i opracowała cyfrowy ekosystem, który umożliwia zakończenie wszystkich etapów nabycia Amiego w 100% online. Podpisała także partnerstwa z dużymi sieciami handlowymi, aby prezentować Amiego, oraz opracowała mobilne centra testowe w kontenerach o charakterystycznej architekturze, które będą umieszczane w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Wszystko to uzupełni tradycyjną obecność w uczestniczących oficjalnych punktach sprzedaży Citroëna.
CYFROWOŚĆ W SERCU DOŚWIADCZENIA MOBILNOŚCI: 100% ONLINE DROGA DO KLIENTA
Dzisiejsi użytkownicy większość swoich zakupów dokonują online. Taki sposób konsumpcji jest szczególnie odpowiedni dla rozwiązania mobilności miejskiej, jakim jest Ami – 100% ëlectric. Ami jest nietypowy i innowacyjny w swoim pojęciu i designie, ale także w swoim podejściu do sprzedaży. Wraz z Amim kształtuje się nowa era i jego 100% online droga do klienta. Citroën opracował globalny cyfrowy ekosystem, który ma na celu ułatwienie codziennego życia klientów, dzięki czemu mogą oni dowiedzieć się o istnieniu Amiego, aż po złożenie zamówienia w zaledwie kilku kliknięciach. To proste i płynne doświadczenie cyfrowe integruje wszystkie etapy podróży klienta:
Prezentacja produktu,
Konfiguracja,
Wniosek o jazdę próbą,
Zamówienie,
Płatność,
Dostawa do domu lub do punktu odbioru.
Dlatego można nabyć Ami – 100% ëlectric przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Wszystko, od odkrycia po zamówienie, można zrobić z kanapy, używając tabletu lub smartfona w zaledwie kilku kliknięciach na stronie internetowej citroen.fr, która jest punktem wyjścia do poznania Amiego, dostarczając informacje o produkcie oraz rozwiązaniach dostosowanych do potrzeb każdego klienta.
Cyfrowość jest obecna również podczas korzystania z Ami – 100% ëlectric dzięki mobilnej aplikacji My Citroën za pośrednictwem podłączonego urządzenia DAT@MI. Aplikacja umożliwia kierowcom dostęp do istotnych informacji o Amim w dowolnym momencie za pomocą smartfona, w tym: zasięg, stan naładowania i czas pozostały do pełnego naładowania, przebieg, powiadomienia o konserwacji oraz umawianie wizyt serwisowych. Aplikacja ułatwia także lokalizację pobliskich stacji ładowania publicznych, co jest oferowane przez usługi Free2Move.
My Citroën to także źródło informacji o:
Produkcie Ami: informacje, poradniki w formie filmów na temat użytkowania; skanowanie My Citroën, które umożliwia dostęp do szczegółów produktu poprzez zeskanowanie elementu obiektu mobilności miejskiej za pomocą smartfona,
Utrzymanie Amiego i akcesoria: informacje o częściach zamiennych i akcesoriach; klienci mogą je nawet zamawiać za pośrednictwem linku do strony Mister Auto; mają także dostęp do mapy autoryzowanych sieci serwisowych Amiego; Citroën stworzył konkretną sieć oferującą pokrycie ogólnokrajowe i łączącą zatwierdzonych niezależnych naprawców, warsztaty Euro Repar Car Services oraz autoryzowane salony.
INNOWACYJNA SIEĆ DYSTRYBUCJI
Podczas gdy „La Maison Citroën” i wybrana sieć dealerska będą pełnić rolę wystawy dla Ami – 100% ëlectric, marka chciała rozszerzyć doświadczenia klientów poza zwykły kontekst, poszerzając swój model dystrybucji o partnerów, którzy podzielają pragnienie marki nowoczesności, ewolucji z czasem oraz oferowania rozwiązań, które spełniają oczekiwania klientów.
ZAANGAŻOWANI PARTNERZY: FNAC I DARTY
Ami będzie widoczny w salonach wielkich detalistów, takich jak Fnac i Darty (ponad 30 uczestniczących sklepów w największych francuskich miastach na etapie uruchomienia; w innych krajach mogą być wybrani lokalni detaliści). Kolorowe „pop-up store” o powierzchni od 9 do 15 m² umożliwią Citroënowi stworzenie namacalnych punktów kontaktu z jego potencjalnymi klientami.
MOBILNE CENTRA JAZDY PRÓBNEJ
Równolegle marka planuje również zainstalować struktury o powierzchni około 35 m² (w formie kontenerów wystawowych), w szczególności w parkingach centrów handlowych. Kontenery będą podróżować po Francji, zmieniając lokalizację co miesiąc, aby zaproponować dynamiczne jazdy próbne dla jak największej liczby osób. To sposób, aby marka mogła dotrzeć do klientów tam, gdzie są, w sercu ich codzienności, aby ułatwić poznanie i dostęp do tej nowej mobilności. Wszystkie te miejsca będą przebrane w kolory Amiego, które przejmą dostosowane elementy My Ami Grey, My Ami Blue, My Ami Orange oraz My Ami Khaki, odzwierciedlając graficznego i kolorowego ducha współczesnych trendów dekoracyjnych.
DOSTAWA
Kolejną cechą tego rozwiązania mobilnego.
Ami – 100% ëlectric przyjeżdża do ciebie! To prawdziwy mocny punkt tego unikalnego modelu, który dąży do prostoty użytkowania, ponieważ klucze zostaną przekazane klientowi w jego domu przez wyłącznych partnerów.
Alternatywnie dostawa będzie możliwa w „La Maison Citroën” i/lub w autoryzowanych salonach Citroëna.
SERWIS AMI – 100% ëlectric
Aby zapewnić serwis Amiego, Citroën stworzył odpowiednią sieć: od niezależnych zatwierdzonych naprawców, warsztatów Euro Repar Car Services oraz dedykowanych dealerów Citroëna.
I aby odpowiedzieć na wszystkie pytania użytkowników, centrum kontaktowe Amiego będzie prowadzone przez kraje zaangażowane w wdrożenie.
PODSUMOWANIE
Citroën wynajduje 100% elektryczną mobilność dla wszystkich dzięki Amimi, ultra-kompaktowemu, zwinnemu, ochronnemu, kolorowemu obiektowi mobilności miejskiej, dostępnym od 14 roku życia (we Francji). Rozwiązanie, które nie ogranicza się do pojazdu, przynosi znaczne korzyści wykraczające poza kontekst motoryzacyjny: bardzo konkurencyjne oferty „à la carte” skierowane do konkretnych zastosowań, 100% internetowa droga oraz innowacyjne metody dystrybucji.
Otwarcie zamówień zaplanowano na 30 marca 2020 roku we Francji, a kilka miesięcy później w Hiszpanii, Włoszech, Belgii, Portugalii, a następnie w Niemczech. Pierwsze dostawy do klientów planowane są na czerwiec 2020 roku we Francji. Wspólne użytkowanie Amiego rozpocznie się wiosną 2020 roku w Paryżu z wersjami oznaczonymi logo „Free2Move”.
AMI Specyfikacje techniczne