CITROEN C-Crosser 2007-2012

CITROEN C-Crosser 2007-2012

Przejdź do galerii zdjęćCITROEN C-Crosser 2007-2012

Był to czas, aby Citroen dogonił konkurencję i wszedł na rynek SUV-ów 4×4. Współpracując z Mitsubishi, Citroen wprowadził na rynek model C-Crosser w 2007 roku, który miał wiele wspólnego z Peugeotem 4008 i Mitsubishi Outlander.

Citroen C-Crosser był drugim pojazdem z nowym stylem po C4 Picasso, charakteryzował się charakterystycznymi chevronami na przednim końcu oraz dużymi reflektorami wzdłuż błotników. Kształt wlotów powietrza był mniej masywny niż w Peugeot 4007, ale większy niż w Mitsubishi.

Z tyłu, trzy SUV-y miały różnie zaprojektowane tylne światła.

W środku C-Crosser był prawdziwym samochodem rodzinnym z konfiguracją miejsc 5+2. Kabina była przestronna dla wszystkich pasażerów, wyposażona w liczne schowki. Przestrzeń bagażowa należała do największych w tej kategorii.

Dostęp do trzeciego rzędu siedzeń ułatwiały w pełni składane i przesuwne fotele drugiego rzędu. W razie potrzeby, trzeci rząd siedzeń mógł się całkowicie złożyć, co zwiększało przestrzeń bagażową.

Dzięki nowej generacji napędu na wszystkie koła, C-Crosser mógł działać permanentnie w trybie 4WD, co zapewniało maksymalne bezpieczeństwo w każdych warunkach drogowych.

Oferując najwyższej jakości wyposażenie, Citroen C-Crosser był dostępny z systemem audio wysokiej jakości, systemem nawigacji, kamerą cofania ułatwiającą manewrowanie, łącznością Bluetooth i innymi funkcjami.

Citroën ogłosił pierwsze szczegóły swojego ekscytującego nowego pojazdu sportowo-użytkowego (SUV), który ma dodać nowy wymiar do oferty francuskiego producenta, gdy trafi na rynek w Europie latem 2007 roku. Wszechstronny Citroën C-Crosser charakteryzuje się napędem na cztery koła, wyjątkowym poziomem przestrzeni i komfortu, a także nowoczesnym, oszczędnym silnikiem diesla HDi, wyposażonym w ekologiczną System Filtracji Cząstek Stałych.

Nowy C-Crosser, którego nazwa pochodzi od koncepcyjnego pojazdu z napędem na cztery koła, pierwszy raz zaprezentowanego przez Citroën na Targach Motoryzacyjnych we Frankfurcie w 2001 roku, ma eleganckie proporcje (4,64 m długości, 1,81 m szerokości i 1,73 m wysokości, łącznie z relingami dachowymi) oraz mocno zarysowane linie, które zapewniają wystarczającą przestrzeń wewnętrzną dla siedmiu pasażerów.

C-Crosser od razu przyciąga wzrok swoim mocnym wyglądem, na czoło wysuwają się dominujące chevrony, które rozciągają się na masce w kierunku aerodynamicznych reflektorów, co sprawia, że jest natychmiast rozpoznawany jako Citroën. Maska o wielokrotnych żeberkach, masywne nadkola, eleganckie detale chromowane oraz smukłe linie okien dodatkowo podkreślają dynamiczny styl C-Crossera.

C-Crosser będzie dostępny z imponującym, nowej generacji silnikiem 2.2HDi o mocy 156 KM, połączonym z sześciobiegową skrzynią manualną. Ten silnik wysokoprężny potrafi generować moment obrotowy wynoszący 380 Nm, a jednocześnie ma imponujące osiągi ekologiczne, oferując niskie zużycie paliwa, możliwość jazdy na 30% biodiesla oraz system Filtracji Cząstek Stałych, który redukuje emisję cząstek do praktycznie niezmierzalnych poziomów.

Dzięki integralnemu napędowi C-Crossera, kierowcy mają do wyboru trzy ustawienia, w zależności od warunków drogowych i stylu jazdy: napęd na dwie osie, napęd na cztery osie oraz ustawienie blokady zaprojektowane do jazdy w warunkach niskiej przyczepności. Zapewniając optymalne połączenie komfortu, prowadzenia i zdolności terenowych, nowy SUV Citroëna wyposażony jest w przednie zawieszenie typu MacPherson i tylne wielowahaczowe, w połączeniu z 18-calowymi oponami Michelin dla lepszej przyczepności.

Pasażerowie skorzystają również z łatwo przekształcanych drugiego i trzeciego rzędu siedzeń, które można szybko i bez wysiłku złożyć, aby uzyskać płaską podłogę i dużą przestrzeń ładunkową. Dwa tylne siedzenia można całkowicie schować pod podłogą, podczas gdy drugi rząd siedzeń, który można przesuwać, aby zwiększyć przestrzeń na nogi lub bagaż, ma funkcję dzielenia 60:40, obsługiwaną za pomocą elektrycznych przycisków w bagażniku.

Aby ułatwić załadunek dużych przedmiotów, tylna klapa otwiera się w dwóch częściach. Dolna część jest w stanie utrzymać do 200 kg, co pozwala na wykorzystanie jej jako siedziska na świeżym powietrzu, idealnego dla właścicieli SUV-ów, którzy cenią sobie aktywność na świeżym powietrzu.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.