CITROEN C5 Crosstourer 2014-Present

CITROEN C5 Crosstourer 2014-Present

Przejdź do galerii zdjęćCITROEN C5 Crosstourer 2014-Present

Wzrost zainteresowania rynkiem crossoverów skłonił Citroena do zaoferowania dużego kombi w tym segmencie, dodając specjalną wersję CrossTourer do znanego już modelu C5.

Od czasów pierwszej generacji zawieszenia Hydractive w słynnej DS upłynęło dużo wody. System ten nieustannie ewoluował i był montowany w różnych modelach. C5 był drugim największym pojazdem w ofercie francuskiego producenta, zaraz po limuzynie C6, a jednocześnie stanowił podstawę do opracowania modelu C5 CrossTourer. To auto, które dobrze odnajdzie się zarówno na miejskich ulicach, jak i w terenie.

W 2014 roku średniej wielkości wersja kombi Citroena C5 została przekształcona w pojazd crossover. Aby wzmocnić jej funkcje terenowe, zewnętrzny design wzbogacono o nowe plastikowe osłony na nadkolach. Długie chromowane listwy zamontowano na dolnej części drzwi, wzdłuż progów. Chrom pojawił się także na lusterkach bocznych. System zawieszenia Hydractive III+ pozwolił na zwiększenie prześwitu o 15 mm (0,6”). Na dachu zamontowano dwa matowe szare belki dachowe. Całości dopełniały 18-calowe obręcze ze stopów lekkich w matowym szarym kolorze.

Wnętrze pozostało niezmienione w porównaniu do standardowego C5 Tourer, jednak nie było już dostępne w podstawowej wersji wyposażeniowej.

C5 CrossTourer był dostępny z niemal całą gamą silników oferowanych w regularnym C5 Tourer. Nie był kompatybilny z podstawowymi silnikami 1.6 HDI o mocy 115 KM.

Citroen prezentuje wersję terenową modelu C5, C5 CrossTourer, na targach motoryzacyjnych w Genewie w 2014 roku. Nowy model łączy w sobie wszystkie mocne strony Citroena C5, który sprzedał się w ponad 530 000 egzemplarzy na całym świecie. Dzięki wyrazistej osobowości, zawieszeniu Hydractive III+ i Inteligentnemu Systemowi Napędu, C5 CrossTourer zapewnia wysoki komfort i sprzyja radości z jazdy.

Terenowy design nadaje nowej wersji wyrazistą osobowość, z wyjątkowo zaprojektowanymi nadkolami, matowymi szarymi relingami dachowymi oraz dopasowanymi, 18-calowymi matowymi felgami w stylu diamentowym, a także chromowanymi obudowami lusterek i szczotkowanym aluminiowym osłoną na przednich i tylnych zderzakach. Te cechy stylizacyjne połączone są z wyższym o 15 mm prześwitem (do 70 km/h dla wersji Hydractive III+). Świeży i innowacyjny design sprawia, że jazda staje się jeszcze bardziej kusząca.

Optymalny komfort, dostosowujący się do wszystkich rodzajów dróg, dzięki zawieszeniu Hydractive III+. Ta unikalna w branży motoryzacyjnej technologia Citroena zarządza wysokością nadwozia w czasie rzeczywistym, utrzymując stały prześwit niezależnie od obciążenia. System dostosowuje ustawienia elastyczności i tłumienia w zależności od zachowania kierowcy i powierzchni drogi, zapewniając optymalny komfort i prowadzenie w każdych warunkach. Wysokość nadwozia jest obniżana przy dużych prędkościach, aby zmniejszyć opór. Przy niższych prędkościach, C5 CrossTourer porusza się na dwóch wysokościach nadwozia – 6 cm do 10 km/h i 4 cm do 40 km/h – w celu poprawy prześwitu. Zmienna wysokość nadwozia ułatwia także załadunek, podnosząc lub obniżając próg załadunkowy. Zawieszenie Hydractive III+ jest dostępne ze wszystkimi wersjami silnikowymi, z wyjątkiem manualnej HDi 115 oraz e-HDi 115 Airdream EGS6. Dla jeszcze większego komfortu, Citroen C5 CrossTourer wyposażony jest w masującą fotele kierowcy z elektryczną regulacją lędźwiową oraz pełną skórzaną tapicerkę.

Przydatne technologie w każdych warunkach, w tym Inteligentny System Napędu, który poprawia przyczepność na drogach pokrytych śniegiem lub błotem, oraz system nawigacji eMyWay połączony z kamerą cofania dla łatwiejszych manewrów.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.