Citroen odświeżył pierwszą generację C5 w 2004 roku, a zmiany dotyczyły nie tylko nowych felg i lakierów nadwozia.
Citroen przygotował się do spełnienia kolejnych norm emisji Euro 4 i odświeżył gamę modelu C5. Oprócz nowego silnika, producent wprowadził nową generację technologii Hydractive, która uczyniła Citroeny wyjątkowymi na rynku dzięki ich płynnej, komfortowej jeździe.
Na początek, samochód stał się dłuższy z powodu grubszych zderzaków. Z przodu pojawił się nowy zderzak i żebrowany grill, flankowany nowymi okrągłymi światłami przeciwmgielnymi. Producent powiększył logo i rozciągnął je na masce, dodając chromowane listwy. Nowe reflektory w kształcie boomeranga zastąpiły starsze, w kształcie łzy, a w ofercie dostępny był również system obrotowych świateł kierunkowych. W przeciwieństwie do innych producentów, Citroen mocno pracował nad tyłem auta, zmieniając tylną część nadwozia, zderzak i klapę bagażnika, aby pomieścić nowe, L-kształtne światła tylne.
Wnętrze również zostało wzbogacone o detale. Panel instrumentów zyskał srebrne tarcze, co nadało mu sportowy wygląd. Dodatkowo, na centralnej konsoli producent wprowadził opcję bardziej wydajnej jednostki multimedialnej.