Citroen uniknął zagłady, wchodząc w skład grupy Peugeot, ale jego projekty były kontynuowane, a CX otrzymał wersję kombi w 1975 roku jako model na rok 1976.
Było to ostatnie auto wprowadzone na rynek przez Citroena przed przejęciem firmy przez Peugeot w kwietniu 1976 roku, który już od 1974 roku posiadał niemal 40 procent udziałów tego francuskiego producenta samochodów. Ewolucja dużego samochodu klasy wyższej nie przeszkadzała im i nie powstrzymywała ich, mimo że rywalizował z modelem Peugeot 405 Kombi na europejskim rynku.
W odróżnieniu od sedana, jego wersja kombi CX była o 10 cm (3,9”) dłuższa i miała tylne drzwi z płaską powierzchnią załadunkową. Przednia część pozostała podobna do wersji sedan, ale samochód różnił się od słupka B w tylnej części. Jego dach był podniesiony nad pasażerami tylnej kanapy i wydłużony w kierunku tyłu. Citroen dodał zestaw długich bocznych okien za tylnymi drzwiami.
Wnętrze samochodu oferowało te same przednie fotele i deskę rozdzielczą co wersja sedan. Producent zainstalował składane tylne siedzenie, które prowadziło do całkowicie płaskiej powierzchni ładunkowej. Co więcej, nie było progu załadunkowego, a podłoga bagażnika była na równi z tylnym zderzakiem. Dzięki podniesionemu dachowi, był to doskonały samochód do kempingów i przewożenia motocykli w pozycji stojącej. Citroen zdołał również zainstalować trzeci rząd siedzeń, zwiększając pojemność kabiny do ośmiu pasażerów.