CITROEN DS5 2011-Present

CITROEN DS5 2011-Present

Przejdź do galerii zdjęćCITROEN DS5 2011-Present

W 2011 roku zadebiutował nowy luksusowy pięciodrzwiowy hatchback od Citroena. Oparty na platformie C4, wprowadził nowoczesne technologie i styl.

Kształt DS5 był dość nietypowy, z obniżoną linią dachu, ale wciąż nie był ani coupe, ani sedanem. Czy można by go nazwać hatchbackiem coupe?

Wygląd zewnętrzny nie odbiegał od normy, ale nie można go było nazwać brzydkim autem. Chromowane detale były użyte w nadmiarze, od przodu do tyłu.

Wnętrze było ładne, czyste, z wygodnymi, obitymi skórą siedzeniami.

W odróżnieniu od innych konkurencyjnych modeli, w DS5 większość przycisków znajdowała się tam, gdzie zwykle widzimy przycisk SOS w BMW: w górnym prawym rogu, przy głowie kierowcy. To nietypowe rozmieszczenie przycisków nadawało poczucie sportowego auta.

Przyciski i pokrętła na desce rozdzielczej zaprojektowano tak, aby przypominały błyszczące klejnoty.

Tylnie siedzenia nie były zbyt komfortowe dla dorosłych, z uwagi na ograniczoną przestrzeń na głowę – pamiętaj o obniżonej linii dachu?

DS5 oferowany był zarówno z silnikami diesla, jak i benzynowymi, a także w wersji hybrydowej.

Przestrzeń bagażowa nie była imponująca, ale można ją było łatwo powiększyć, składając tylne siedzenia.

Podróż długodystansowa DS5 była przyjemna, ale nie tak zabawna na wymagających drogach, ponieważ układ kierowniczy nie był zbyt precyzyjny.

Francuzi pragnęli zaproponować luksusowy sposób transportu, różniący się od Audi A4, które było jego bezpośrednim konkurentem.

Budując na 90-letnim doświadczeniu w innowacjach, marka Citroën poszerzyła swoją ofertę produktów, wprowadzając nową linię, która obok głównej gamy stanowi wyraz nowoczesności: linię DS. Obecnie obejmuje ona modele Citroën DS3 oraz DS4, skierowane do klientów poszukujących radykalnych i wyrazistych samochodów, które oferują zdecydowanie nowoczesne podejście do produktów premium.

Citroën DS5, który ma zadebiutować pod koniec 2011 roku, stanowi nowy etap w rozwoju linii DS. Ten innowacyjny i wizjonerski model doskonale wpisuje się w podstawową ideę marki „Créative Technologie” i oferuje jeszcze odważniejsze wybory w zakresie stylu, architektury, wrażeń i wykończenia. Doświadczenie związane z Citroën DS5 polega na pełnym czerpaniu przyjemności z jazdy wyjątkowym pojazdem. Jako unikalna kreacja, Citroën DS5 zaskakuje i przyciąga:

  • swym stylem: odważna sylwetka i inspirowany styl, DS5 to aerodynamiczna rzeźba, która wyraża najwyższej jakości kunszt Citroëna. Oferuje autentyczne materiały, takie jak skóra klubowa i aluminium, a także unikalne wykończenie wnętrza, takie jak siedzenia w stylu „zegarka”, które ucieleśniają francuskie luksusowe wzornictwo. Niezwykły, urzekający i atrakcyjny, Citroën DS5 przyciąga, naturalnie.
  • inteligencją swojego designu: Citroën DS5 to niezwykły pojazd, który proponuje nowe spojrzenie na segment premium, łącząc kompaktowe wymiary nadwozia z przestronnym wnętrzem. Przekracza tradycyjne kompromisy między estetyką a funkcjonalnością, łącząc przyjemność jazdy z komfortem użytkowania.
  • nowoczesnymi technologiami: w modelu zastosowano najnowsze technologie Citroëna, w tym inteligentny system kontroli trakcji, drugiej generacji system ostrzegania o niezamierzonym opuszczeniu pasa ruchu, automatyczne włączanie świateł drogowych w zależności od natężenia ruchu, kolorowy wyświetlacz przezierny oraz kamerę do parkowania z tyłu. Citroën DS5 będzie także pierwszym modelem marki dostępnym z technologią Hybrid4, łączącą mocne osiągi (200 KM, napęd na cztery koła) z nowymi doznaniami podczas jazdy (napęd elektryczny w mieście, przyspieszenie w trybie „Sport”) przy emisji CO2 wynoszącej zaledwie 99 g/km.
  • swoją wydajnością na drodze: podobnie jak Citroën DS3 i DS4, DS5 oferuje dynamiczną, a jednocześnie spokojną jazdę w każdych okolicznościach. Unikalne odczucie prowadzenia sprawia, że kierowcy czują, iż koła są na wyciągnięcie ręki.
  • duchem: z silnym ładunkiem emocjonalnym, Citroën DS5 zaprasza pasażerów do uczestnictwa w niesamowitym doświadczeniu onboard, z kokpitem inspirowanym biurkiem pilota, gdzie marzenie styka się z rzeczywistością.

Linia DS, obejmująca modele DS3, DS4 oraz DS5, produkowana jest we Francji i sprzedawana na całym świecie. Citroën DS5 zadebiutuje w Rosji, Ameryce Łacińskiej i Chinach w 2012 roku.

Citroën DS5: ODWAGA, ABY ZASKOCZYĆ, ZAWSZE PRZYCIĄGA

Innowacyjny i wizjonerski, Citroën DS5 otwarcie eksponuje swoją odmienność. To obiekt przyjemności, emocjonalny pojazd, który pobudza wyobraźnię, przekształcając każdą podróż w unikalną przygodę.

Aerodynamiczna rzeźba

Citroën DS5 czerpał inspirację z odważnego źródła: samochodu koncepcyjnego C-SportLounge. Celem marki było stworzenie jeszcze bardziej zaawansowanego pojazdu produkcyjnego.

Citroën DS5 zaskakuje. Swoim stylem, nietypowymi proporcjami oraz natychmiast rozpoznawalną sylwetką. Nadwozie, które wyróżnia się spośród tłumu, przypomina shooting brake, w którym ducha Gran Turismo.

Unikalna kreacja, Citroën DS5 to aerodynamiczna rzeźba, z płynnie przechodzącymi liniami, obiecująca niesamowitą jazdę.

Przód pojazdu od razu identyfikuje Citroën DS5 jako członka rodziny DS, z powiększonym wlotem powietrza, szeroką, chromowaną kratą, w której umieszczono chevrony, oraz wyrazistym spojrzeniem podkreślonym przez LED-owe światła.

Citroën DS5 w pełni wyraża swoją osobowość w profilu. Nadwozie emanuje witalnością i obiecuje dobrze wyposażone wnętrze. Rzeźbione boki przyciągają wzrok i tworzą grę światła i cienia. Światło odbija się od smukłej, chromowanej szabli biegnącej od czubka reflektora do przednich szyb. Szabla, odlana w jednym kawałku, podpisuje zewnętrzny styl Citroëna DS5. Cień boków jest skryty w wklęsłych krzywiznach tylnego skrzydła, co jest charakterystyczną cechą pojazdów linii DS.

Widok z tyłu podkreśla prestiż Citroën DS5 na drodze. Samochód osadzony jest na szerokich torach, co podkreślają podwójne rury wydechowe wbudowane w tylny zderzak oraz sześć świateł prowadzących na tylnej części.

Podejście projektowe Citroën DS5 łączy w sobie atrakcyjny wygląd z efektywnością aerodynamiczną. Boczny wlot powietrza w zderzaku wizualnie poszerza przód, jednocześnie kierując strumień powietrza wokół kół. Jednoczęściowe okno boczne z poliwęglanu zawiera wbudowane deflektory aerodynamiczne. Wynikiem jest bardzo aerodynamiczny design, z współczynnikiem oporu aerodynamicznego Cx wynoszącym zaledwie 0,29 oraz współczynnikiem SCx wynoszącym 0,69 m2.

Zmysłowo urzekający swoją przenikliwą perspektywą, niesamowicie atrakcyjny dzięki detalom wykończenia oraz definitywnie niezwykły ze śmiałą sylwetką, Citroën DS5 przyciąga, naturalnie.

Elegancja w każdym szczególe

Nadwozie zdobione jest naprzemiennie wykończeniami w chromie (listwy boczne, podwójny wydech, szabla) oraz czarnymi połyskliwymi elementami (listwy zderzaków, listwy okienne), w połączeniu z dużymi, diamentowymi felgami ze stopów lekkich (od 16 do 19 cali), których design wyraża ruch.

Citroën DS5 dostępny jest w ośmiu kolorach nadwozia, a chromowane akcenty występują także w wersji z przyciemnionym wykończeniem zwanym „Dark Chrome”.

Charyzmatyczne wnętrze

Wnętrze tchnie charyzmą i przyciąga uwagę. Citroën DS5 wyraża swoją wyjątkowość unikalnym stylem kabiny, inspirowanym światem lotnictwa, w pełni oddając obietnicę zewnętrznego stylu.

Dach kokpitu jest najbardziej symbolicznym elementem. Nowa interpretacja panoramicznego okna dostosowanego do uniwersum Citroën DS5, dach kokpitu podzielony jest na trzy otwory światła (0,58 m2 przeszklonej powierzchni), z których każdy można zasłonić oddzielnie, tworząc oryginalny znak świetlny zarówno w dzień, jak i w nocy.

Skoncentrowana na kierowcy pozycja siedzenia łączy w sobie postawę coupé z stylem Gran Turismo. Do istotnych cech należą okrągły zegar, pionowy koło kierownicy z szerokim środkiem, informacje skierowane na kierowcę oraz szeroka centralna konsola z małym dźwignią zmiany biegów umieszczoną w naturalnej kontynuacji przedramienia kierowcy.

Główne elementy sterujące zgrupowane są w centrum pojazdu w dwóch centralnych konsolach, jedna z nich umieszczona jest niżej, a druga na suficie, wyposażona w przyciski, pokrętła i specialne przełączniki, które można obsługiwać dotykiem pilota. Uczta dla wyobraźni.

Citroën DS5 korzysta również z najlepszego wiedzy Citroën w zakresie jakości i wykończenia. Oferuje autentyczne materiały premium, takie jak skóra najwyższej jakości i detale aluminiowe, niektóre z matowym wykończeniem. Tapicerka foteli – w tym „Sportlounge”, łącząca witalność z wyrafinowaniem, oraz „Watchstrap”, prawdziwy znak rozpoznawczy linii DS – jest wyjątkowa na rynku. Specjalnie zaprojektowana centralna konsola wykorzystuje technologię multiplex, oferując dużą swobodę stylistyczną. Ekspertiza Citroën widoczna jest w dbałości o każdy detal.

ORYGINALNE WRAŻENIE ONBOARD

Kierowcy coraz bardziej poszukują samochodów, które są łatwe w codziennej obsłudze, jednocześnie zapewniając pełnię przyjemności z jazdy. Architektura Citroën DS5 została zaprojektowana, aby pogodzić przyjemność z prowadzenia z komfortem oraz estetyką z praktycznością.

Kompaktowy i przestronny

Citroën DS5 to wyjątkowy samochód z inteligentnym designem, który przekracza zwykłe kompromisy między przyjemnością z jazdy a wspólnym dobrem. To śmiała koncepcja, która okazała się całkowicie udana.

O długości 4,53 m (o 25 cm krótszy niż sedan Citroën C5), 1,85 m szerokości i 1,51 m wysokości, DS5 jest smukły i kompaktowy. Taki kompaktowy design przynosi dwie zalety: więcej zwinności i reakcji oraz poprawioną efektywność paliwową i niższe emisje CO2.
Kompaktowe nadwozie w żaden sposób nie podważa komfortu kabiny. Przeciwnie. Przestronny bagażnik Citroën DS5, o pojemności sięgającej 468 litrów VDA, dorównuje Sportwagonowi. DS5 posiada pięć prawdziwych miejsc siedzących, pięć drzwi oraz szeroki dostęp do tylnych siedzeń, porównywalny z sedanem.
Oprócz standardowych schowków, w tym schowka i miejsc w bocznych drzwiach, centralna konsola ma pod podłokietnikiem podwójny schowek o pojemności 13 litrów. Górna część tego schowka ma gniazda Jack i USB do podłączania urządzeń mobilnych w sposób dyskretny. Dolna część, chłodzona i oświetlona, może pomieścić butelkę o pojemności 1,5 litra. Górna konsola na suficie kokpitu zawiera dwa miejsca na okulary, które można otworzyć, a kierowca może korzystać z schowka znajdującego się obok lewej ręki.

Spektakl na drodze

Oświetlenie kabiny odgrywa kluczową rolę w doświadczeniu onboard Citroën DS5. Oparte na diodach LED wewnętrzne oświetlenie stopniowo rozświetla kabinę. Kierowca wystarczy, że naciśnie przycisk uruchamiania bez kluczyka, aby ożywić wnętrze. Przezroczysty, kolorowy wyświetlacz przezierny uruchamia się, aby wyświetlić istotne informacje o prowadzeniu, a trzy cyfrowe wyświetlacze i wskaźnik obrotomierza zaczynają działać. Oświetlenie otoczenia tworzy pokaz przerywanych czerwieni i bieli wokół miejsca kierowcy: czerwony dla obszarów „radio” i „nawigacja” oraz przycisków otwierania drzwi, a biały dla konsoli kokpitu, klimatyzacji i pokrętła hybrydowego… Już jesteś na drodze.

Atmosfera gładkiej aksamitności

Niezapomniane doświadczenie w Citroën DS5 wynika również z gładkiej atmosfery, z wyciszonymi, stłumionymi dźwiękami. Ochrona akustyczna w DS5 jest podobna do tej w innych nowoczesnych Citroënach, z doskonałą izolacją od hałasu zewnętrznego, filtrowanym hałasem drogowym i stłumionym dźwiękiem wiatru.

Aby uzyskać ten rezultat, zastosowano wygłuszenie i absorpcję dźwięku jak najbliżej źródeł hałasu. Każda część Citroën DS5 została poddana obróbce akustycznej:

  • Nadwozie i otwierane panele (sztywność, poliwęglanowe tylne okno, laminowane boczne szyby, wzmocniona struktura słupków przedniej szyby).
  • Kompartment silnika (materiał wchłaniający w wentylacji, na błotnikach, wsparcie zawieszenia, wzmacniacz hamulcowy, osłona silnika).
  • Kabina (materiał wchłaniający w desce rozdzielczej, klimatyzacji, całym systemie wyciągu powietrza, uszczelnieniu tapicerki).

Technologie onboard

Oprócz komfortowego wyposażenia, w tym automatycznej klimatyzacji dwustrefowej z trzema poziomami przepływu powietrza (łagodne, średnie, intensywne), Citroën DS5 dostępny jest z szeroką gamą sprzętu audio i telematycznego, aby zwiększyć komfort podróży:

  • Gniazdo USB i Jack jest wbudowane w centralny podłokietnik, umożliwiając dyskretne podłączanie urządzeń mobilnych. Urządzenie mobilne można następnie obsługiwać za pomocą elementów sterujących systemu audio. Citroën DS5 jest również dostępny z gniazdem 12V umieszczonym za centralną konsolą.
  • System audio korzysta z oprogramowania akustycznego ARKAMYS, które zapewnia przestrzenny dźwięk, tworząc autentyczny dźwięk, który jest równomiernie rozprowadzany w kabinie.
  • Aby jeszcze bardziej wzmocnić doznania muzyczne, opracowano system hi-fi wysokiej klasy we współpracy z DENON. Składający się z dziesięciu głośników (w tym wzmacnianego subwoofera w bagażniku, centralnego kanału w desce rozdzielczej oraz dwóch twitterów w tylnych drzwiach) oraz cyfrowego wzmacniacza, nowy system tworzy rozległy krajobraz dźwiękowy w kabinie, który jest dobrze zorientowany, spójny i wierny nagraniom. Reprodukuje on niskie basy, wysokie tony i dźwięki średnie jak najwierniej.
  • Citroën DS5 może być również wyposażony w najnowszej generacji nawigację MyWay. System zawiera wysokiej rozdzielczości ekran o przekątnej 7 cali, wewnętrzną pamięć, w której przechowywane są dane mapowe, przypomnienia o ograniczeniach prędkości oraz transmisję audio przez Bluetooth do słuchania plików muzycznych przechowywanych w telefonach komórkowych.

Akcesoria poprawiające podróż samochodem

Citroën DS5 dostępny jest z gamą akcesoriów poprawiających podróż samochodem:

  • Gniazdo 230 V/USB dostępne jest we wszystkich wersjach wyposażenia do ładowania laptopów, urządzeń muzycznych, aparatów i telefonów komórkowych.
  • Citroën WiFi On Board umożliwia pasażerom korzystanie z internetu podczas podróży. Modem WiFi obsługuje bezprzewodowe połączenie dla czterech urządzeń jednocześnie i działa z kartą SIM z własnym, wybranym operatorem. Pasażerowie mogą korzystać z połączenia internetowego do odbierania e-maili, komunikacji online, praktycznych informacji i gier online, wszystko jednocześnie.
  • Multimedialny odtwarzacz DVD Philips z dwoma niezależnymi ekranami zapewnia komfortowe długie podróże, dostarczając rozrywkę pasażerom z tyłu.
  • Na koniec, wsparcie multimedialne kompatybilne z większością ekranów o przekątnej do 13 cali lub 330 mm (idealne dla iPadów, odtwarzaczy DVD i netbooków) można zamontować na wspornikach przedniego zagłówka i nachylić dla lepszej wygody oglądania.

TECHNOLOGIA I WYDAJNOŚĆ

Citroën DS5 wykorzystuje najlepsze technologie, aby zapewnić łatwą i relaksującą jazdę połączoną z satysfakcjonującymi doznaniami za kierownicą.

Technologia prowadzenia

Aby zapewnić stabilne i efektywne zachowanie na drodze, Citroën DS5 został wyposażony w elektroniczną dystrybucję siły hamowania, asystenta hamowania awaryjnego oraz ABS, a także innowację Citroëna, inteligentne sterowanie trakcji, połączone z ESP, co umożliwia optymalne kontrolowanie pojazdu w trudnych sytuacjach jazdy.

DS5 ma również standardowo system Citroën eTouch, aby pozostać w kontakcie w każdych okolicznościach. eTouch to bezpieczny i darmowy system dostępny 24/7 z wbudowaną kartą SIM, który zapewnia lokalizowane połączenia awaryjne i asystenckie (w zależności od kraju), aby jak najszybciej przywołać pomoc w przypadku incydentu lub wypadku. Citroën eTouch oferuje również dodatkowe usługi online: wirtualny podręcznik konserwacyjny, który informuje o incydentach mechanicznych lub bezpieczeństwa oraz o nadchodzących serwisach, oraz usługę eko-jazdy, monitorującą zużycie paliwa i emisję CO2.

W prawdziwie duchu Citroëna, DS5 to koncentrat prostych i oczywistych technologii. Został zaprojektowany z myślą o użytecznej i intuicyjnej innowacji, aby ułatwić jazdę. Oprócz sprawdzonych technologii, takich jak asystent ruszania na wzniesieniu, elektryczna hamulec ręczny, asystent parkowania oraz programowalny ogranicznik prędkości, Citroën DS5 jest wyposażony w:

automatyczne światła drogowe. Miniaturowa kamera wbudowana w lusterko drzwiowe przetwarza obrazy, aby sterować automatycznymi światłami drogowymi, włączając je i wyłączając w razie potrzeby, zgodnie z warunkami oświetlenia i natężeniem ruchu, co zapewnia bezstresową jazdę w nocy.
system ostrzegania o niezamierzonym opuszczeniu pasa ruchu drugiej generacji, z ulepszonymi możliwościami przewidywania. Opuszczenie pasa, sygnalizowane przez wibrację fotela kierowcy, jest wykrywane przez miniaturową kamerę wbudowaną w lusterko wsteczne oraz technologię rozpoznawania linii drogi na podstawie obrazów cyfrowych. Technologia ta jest używana do przeciwdziałania problemowi senności za kierownicą.
kolorowy wyświetlacz przezierny. Przezroczysta szyna, unosząca się po uruchomieniu samochodu, wyświetla istotne informacje o prowadzeniu (prędkość, ustawienia ogranicznika prędkości i nawigacji) w bezpośredniej linii wzroku kierowcy. W przypadku modeli Hybrid4, gdy pojazd działa bez spalania paliwa, wyświetlacz zmienia kolor z białego na niebieski, zachęcając do ekologicznego stylu jazdy. Kierowcy mogą skupić się na najważniejszym.
kamera do wstecznego parkowania. Współpracując z systemem nawigacyjnym MyWay, kamera do parkowania wysyła kolorowy obraz na ekran nawigacji. Korzystając z wskaźników wizualnych (czerwone linie dla granic tylnych zderzaków i niebieskie linie dla maksymalnego skrętu kół), kierowcy mogą manewrować swoimi pojazdami z pełnym bezpieczeństwem.
światła przeciwmgielne z statycznymi światłami skrętnymi. Ten system dodaje dodatkowy strumień światła podczas skręcania, zwiększając widoczność wewnętrznej części zakrętu lub skrzyżowania o nawet 75° w lewo i w prawo od samochodu. To wyposażenie aktywuje się automatycznie, gdy kierowca używa kierunkowskazu lub gdy kąt skrętu kierownicy przekracza 60°.
dostęp bezkluczykowy i uruchamianie. Kierowcy wchodzą i uruchamiają swoje pojazdy prostymi, intuicyjnymi ruchami, trzymając klucz przy sobie. Elektroniczny klucz jest wykrywany podczas zbliżania się do pojazdu, drzwi otwierają się i zamykają przy najlżejszym dotknięciu klamki, a samochód uruchamia się przy naciśnięciu przycisku START.

Dynamiczna wydajność na drodze

Citroën DS5 dostarcza zupełnie nowych doznań jazdy z unikalnym doświadczeniem za kierownicą, które łączy dynamiczne prowadzenie z komfortem jazdy:

Ustawienia sprężynowania i tłumienia zapewniają doskonałe „odczucie” drogi, jednocześnie pozostając łatwe do kontrolowania. Dynamicznie zestrojony Citroën DS5 sprawia, że pasażerowie czują się, jakby byli przyklejeni do drogi, zapewniając im poczucie bezpieczeństwa w każdej sytuacji.
– Precyzyjne i bezpośrednie kierowanie Citroën DS5 przyczynia się do dynamicznego odczucia samochodu. Dzięki hydraulicznej pompie elektrycznej oferuje stopniową i solidną reakcję bez przesadnej delikatności, zwłaszcza na prostych liniach.
Ostatecznie, razem z aktywnym wyposażeniem bezpieczeństwa (EBD, EBA, ABS, ESP, inteligentne sterowanie trakcji), Citroën DS5 ma mocne hamulce z wyraźną reakcją, szczególnie dzięki przednim hamulcom o średnicy 340 mm w większości wersji.

Cztery silniki paliwowe

Trzeci model linii DS będzie dostępny w momencie premiery z dwoma silnikami diesla Euro V wyposażonymi w filtry cząstek stałych: e-HDi 110 Airdream (EGS6), z nowej generacji technologii Stop&Start obniżającej emisję CO2 o nawet 15%, oraz HDi 160 (6-biegowa manualna lub automatyczna), oferujący znakomite osiągi dla przyjemnej i bezpiecznej jazdy.

Citroën DS5 jest także napędzany przez dwa turbodoładowane silniki benzynowe z bezpośrednim wtryskiem, oba spełniające normy Euro V i opracowane we współpracy z BMW: THP 155 (automatyczna 6-biegowa) oraz THP 200 (manualna 6-biegowa). THP 200 oferuje znakomity komfort jazdy z mocą 147 kW i maksymalnym momentem obrotowym 275 Nm przy 1 770 obr./min.

Pierwszy Citroën z technologią Hybrid4

DS5 jest pierwszym Citroënem wyposażonym w pełną hybrydową technologię Hybrid4, łączącą osiągi diesla HDi z efektywnością energii elektrycznej. System zapewnia ekscytującą przyjemność jazdy – z mocą 200 KM, napędem na cztery koła, trybem elektrycznym w miastach, wzmacniaczem przyspieszenia – oraz dodatkowo niskie emisje CO2, wynoszące zaledwie 99 g/km.

Oryginalność systemu Hybrid4 polega na połączeniu kilku technologii:

  • silnik spalinowy 2.0 HDi 160 DPFS,
  • system Stop&Start z drugiej generacji odwracalnym alternatorem,
  • automatyczna 6-biegowa skrzynia biegów z optymalizowanymi zmianami biegów,
  • silnik synchroniczny z magnesem trwałym, zlokalizowany na specjalnej tylnej osi wielowahaczowej, rozwijający moc 27 kW (37 KM),
  • Jednostka zarządzania napędem Power Train Management Unit, która automatycznie zarządza ustawieniami obu silników w celu zmniejszenia zużycia paliwa.

Technologia Hybrid4 oferuje kilka różnych trybów jazdy. Używając pokrętła na centralnej konsoli, kierowcy wybierają jeden z czterech trybów: Auto, ZEV, 4 Wheel Drive oraz Sport.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.