CITROEN Grand C4 Picasso 2013-2016

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

CITROEN Grand C4 Picasso 2013-2016

Przejdź do galerii zdjęćCITROEN Grand C4 Picasso 2013-2016

Citroen zaprezentował drugą generację modelu C4 Picasso w 2013 roku, razem z większym bratem, C4 Grand Picasso.

Podczas gdy inni producenci samochodów skupiali się głównie na SUV-ach, francuski producent wierzył, że minivany jeszcze nie powiedziały ostatniego słowa. Dzięki solidnemu doświadczeniu w ich budowie, wykorzystał tę samą platformę EMP2, aby zaoferować prawdziwego przewoźnika rodzinnego, z miejscami dla nawet siedmiu osób i dużą modułowością wnętrza.

C4 Grand Picasso miał taką samą przednią część nadwozia jak C4 Picasso. Projektanci Citroena stworzyli szczelinę między maską a przednim zderzakiem, w której zamontowali dwa chromowane wloty powietrza oraz emblematu „podwójnego chevronu” na środku. Po bokach umieszczono diodowe światła dzienne oraz kierunkowskazy w tej samej linii. Zderzak sportował zarówno reflektory na górnej części, jak i światła przeciwmgielne w dolnej części. Z boku C4 Grand Picasso miał długą tylną szybę między tylnymi drzwiami a klapą bagażnika. Z tyłu, umieszczone wysoko światła tylne flankowały klapę bagażnika.

Wnętrze pojazdu wyposażone było w cyfrową tablicę instrumentów w centralnej części deski rozdzielczej. Z przodu deski, Citroen zamontował ekran multimedialny, pomiędzy pasażerami z przodu. Jedną z największych zalet C4 Grand Picasso była opcja siedmiomiejscowa w układzie 2-3-2. W środkowym rzędzie zamontowano indywidualne fotele, które mogły się przesuwać, pochylać oraz składać. Posiadały również punkty mocowania fotelików dziecięcych ISOFIX. Ostatnie dwa miejsca w bagażniku były dość ciasne.

Citroen oferował C4 Grand Picasso w wersji z trzema silnikami benzynowymi oraz czterema silnikami turbo-diesla. Mogły one współpracować z pięciobiegową lub sześciobiegową skrzynią manualną, z opcją automatycznej skrzyni biegów dla wybranych silników. Producent znany był z komfortowych pojazdów i przygotował zawieszenie pneumatyczne dla tylnej osi Grand Picasso.

Citroën zaprezentował pierwsze zdjęcia Nowego Grand C4 Picasso – samochodu o wyjątkowym stylu, który wyróżnia się na tle już imponującego modelu pięcioosobowego pod względem designu i oferuje pionierską równowagę pomiędzy przestrzenią wewnętrzną a atrakcyjnym wyglądem zewnętrznym.

Nowy Grand C4 Picasso wykorzystuje pełnię efektywności nowej platformy EMP2 (Efficient Modular Platform 2), aby zapewnić idealne połączenie wszechstronności, przestrzeni w kabinie i dostępności, oparte na trzech rzędach siedzeń.

Oprócz rekordowo niskiej emisji CO2, zaczynającej się od zaledwie 98 g/km, nowej generacji Grand C4 Picasso cechuje nowy silnik BlueHDi 150, który emituje jedynie 110 g/km CO2.

Choć najnowszy model ma tę samą długość co jego poprzednik (4,59 m), platforma EMP2 umożliwiła inżynierom Citroëna wydłużenie rozstawu osi do 2,84 m (najdłuższy w swojej klasie), co zapewnia:

  • Wszechstronność modułową, z trzecim rzędem składanych siedzeń pozwalających na transport do siedmiu osób
  • Przestronność kabiny na najwyższym poziomie w rzędach drugim i trzecim
  • Udoskonaloną dostępność, zwłaszcza do rzędu trzeciego dzięki zoptymalizowanym otworom drzwiowym
  • Dodatkowe 69 litrów przestrzeni ładunkowej (645 litrów VDA) i ponad 700 litrów, gdy siedzenia w rzędzie drugim są w pozycji wysuniętej do przodu.

Prawdziwe odzwierciedlenie 'Créative Technologie’ Citroëna, siedmioosobowy 'Technospace’ dostępny jest z nowym silnikiem BlueHDi 150, który spełnia normy Euro 6 dzięki innowacyjnemu systemowi selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) – technologii, która skutecznie redukuje emisję NOx (o 90%), a także zmniejsza emisję CO2. Wyposażony w najnowszej generacji sześciobiegową skrzynię biegów, aby zoptymalizować wydajność i zużycie paliwa, silnik BlueHDi 150 emituje jedynie 110 g/km CO2 (wersja manualna) i 117 g/km CO2 dla wersji automatycznej.

Nowy Grand C4 Picasso wyróżnia się na tle pięcioosobowego modelu dzięki swojej unikalnej stylistyce, nowoczesnemu przodowi z wysokiej jakości technologią, atrakcyjnemu profilowi bocznemu z specjalnymi relingami dachowymi oraz innowacyjnymi tylnymi światłami LED o efekcie 3D, inspirowanymi ostatnimi konceptami Citroëna.

Nowy model łączy w sobie wszystkie zalety nowej generacji C4 Picasso z:

  • Wnętrzem inspirowanym loftami, które zapewnia przestronność i komfort na najwyższym poziomie dla wszystkich pasażerów
  • Technologiami zapewniającymi komfort, w tym 7″ ekranem dotykowym oraz panoramicznym ekranem o wysokiej rozdzielczości 12″
  • Innowacjami, które czynią prowadzenie coraz bardziej przyjaznym dla użytkownika, w tym zupełnie nowym systemem 360° Vision
  • Równowagą pomiędzy komfortem jazdy a trzymaniem drogi, która ustanawia nowy standard w porównaniu z poprzednią generacją – dzięki systemowi elektrycznego wspomagania kierownicy i zoptymalizowanemu zawieszeniu.

STYL I DESIGN

Nowy Citroën Grand C4 Picasso łączy charakterystyczny styl Citroëna z przełomowymi proporcjami. Modularna platforma EMP2 znacznie wydłuża rozstaw osi, który wynosi teraz 2,84 m, czyli o 11 cm więcej niż w poprzedniej generacji. Ta inteligentna architektura zwiększyła pojemność kabiny i bagażnika, a także zmniejszyła przedni zwis o 11,6 cm, czyniąc go najkrótszym w klasie.

Nowa platforma umożliwia również obniżenie komory silnika i podłogi (o 50 mm dla silnika i 20 mm dla podłogi), a także poszerzenie torów (o 82 mm z przodu i 31 mm z tyłu).

Smuklejszy, bardziej dynamiczny, następnej generacji Grand C4 Picasso wyróżnia się na tle pięcioosobowego modelu szeregiem wyrafinowanych cech stylistycznych:

  • Boczne widok modelu osiąga swoją charakterystyczną sylwetkę dzięki nowemu projektowi relingów dachowych. Nowa 'sygnatura’ podkreśla przestronność wnętrza i dużą powierzchnię okien. Sportowy design modelu jest dodatkowo akcentowany przez rzeźbiarskie kształty na bokach samochodu
  • Przód prezentuje nową, elegancką tożsamość Citroëna z odważnym, płynącym designem i chevronem, który rozszerza się na zewnątrz, aby zakrzywić się w światła dzienne LED. Tuż poniżej LED znajdują się smukłe reflektory, które przyczyniają się do wysokotechnologicznego wyglądu z przodu
  • Tylne światła LED mają efekt 3D z innowacyjnym, głęboko osadzonym designem, oferującym wysublimowane podejście do futurystycznych wskazówek stylistycznych. Tylna stylizacja wzbogacona jest o owiewkę, która podkreśla solidność i pojemność bagażnika, który otwiera się, aby ujawnić szeroki i łatwy do dostępu obszar ładunkowy.

Wszystkie wersje wyposażone są w stylowe koła aluminiowe w rozmiarach od 16 do 18 cali, co dopełnia nowoczesny wygląd zewnętrzny.

WNĘTRZE INSPIROWANE LOFTEM

Przestronne wnętrze Nowego Grand C4 Picasso Citroëna zaprojektowane zostało z myślą o loftowym stylu. Standardowe panoramiczne szyby i opcjonalny duży szklany dach wprowadzają do kabiny naturalne światło. Nowy Grand C4 Picasso ma większą powierzchnię szklanych elementów niż jakikolwiek inny model w segmencie – 5,70 metra kwadratowego. W nocy białe oświetlenie LED (na suficie, podświetlanych przestrzeniach na przechowywanie, tacach na tylnych siedzeniach i wewnętrznych uchwytach drzwiowych) dodatkowo zwiększa poczucie dobrostanu, tworząc przytulną i intymną atmosferę.

Dbałość Citroëna o szczegóły i dobór materiałów odzwierciedlona jest w loftowym designie, czyniąc jakość wykończenia wnętrza Nowego Grand C4 Picasso jedną z najlepszych w swojej klasie.

Asymetrycznie zaprojektowana deska rozdzielcza subtelnie łączy różne kolory i materiały. Satynowe chromowane i błyszczące wstawki dodatkowo podkreślają eleganckie akcenty Citroëna, a szczególną uwagę zwrócono na panele drzwi, które zostały zaprojektowane z oryginalnym wzorem grawerowanym laserowo na wstawkach wykończeniowych.

Oprócz loftowej kabiny, pasażerowie również zyskują:

  • Obicia na asymetrycznie zaprojektowanych przednich siedzeniach z efektem graficznym, który nadaje im wygląd sofy
  • Rząd drugi to trzy niezależne siedzenia z przesuwanymi podstawami i uchylanymi oparciami
  • Oraz – unikalne w segmencie – dedykowane wentylatory powietrza dla pasażerów w rzędzie trzecim.

Wyjątkową cechą w klasie, dostępną z opcjonalnym Pakietem Lounge, są nowe masażujące siedzenia przednie Citroëna oraz fotel pasażera w trybie 'Relax’ – który pozwala pasażerom z przodu wyciągnąć nogi i poczuć się jak w pierwszej klasie. 'Relax’ zagłówki są również dostępne na wszystkich siedzeniach dla optymalnego wsparcia szyi.

KOMFORT I TRZYMANIE DROGI

Prowadzenie to kluczowa zaleta Nowego Citroëna Grand C4 Picasso. Przy zachowaniu uznawanego komfortu swojego poprzednika, nowa generacja pojazdu jest łatwiejsza w obsłudze i bardziej zwrotna, co sprawia, że jazda jest prostsza i bardziej relaksująca.

Zredukowana masa pojazdu, obniżony środek ciężkości oraz elementy konstrukcyjne, takie jak pionowo umieszczone amortyzatory, w połączeniu tworzą nową równowagę pomiędzy komfortem a trzymaniem drogi – dla lepszej prowadzenia, większego bezpieczeństwa i niezrównanego komfortu wewnątrz.

Komfort akustyczny i wibracyjny również jest niezwykły dzięki elektronicznemu systemowi wspomagania kierownicy, który minimalizuje wibracje przekazywane z drogi na kolumnę kierownicy, tłumieniu przedniej podwozia, aby ograniczyć hałas drogi oraz nowemu akustycznemu podkładowi z dwóch materiałów na tylnej osi.

Większość tych ulepszeń była możliwa dzięki nowej platformie EMP2.

CECHY BEZPIECZEŃSTWA

Zaprojektowany z myślą o przewidywaniu wydarzeń i zapewnieniu wsparcia w ramach bezpiecznego i zrelaksowanego doświadczenia jazdy, nowy Citroën Grand C4 Picasso jest wyposażony w szereg funkcji bezpieczeństwa, w tym:

  • Aktywny tempomat z radarowym sterowaniem umieszczony w przednim zderzaku, który utrzymuje stałą odległość od pojazdu przed nim i wykorzystuje przyspieszenie lub hamowanie silnika w celu zwiększenia lub zmniejszenia prędkości pojazdu
  • System ostrzegania przed kolizją, który również wykorzystuje radary z przodu, aby ostrzegać kierowcę, gdy ich pojazd jest zbyt blisko pojazdu przed nim. System ostrzegawczy działa przy prędkościach od 30 km/h (18 mph) z trzema systemami powiadamiania w zależności od ryzyka: wizualne, dźwiękowe i nacisk na pasy bezpieczeństwa
  • Inteligentna kontrola trakcji, elektroniczny system, który poprawia przyczepność na powierzchniach o niskiej przyczepności
  • Aktywne pasy bezpieczeństwa dla kierowcy i pasażera z przodu, które automatycznie się napinają w razie niebezpieczeństwa. Pas bezpieczeństwa kierowcy współpracuje również z systemem LDWS (System Ostrzegania o Niezamierzonym Zjeździe z Drogi) i wibruje jako ostrzeżenie, gdy samochód nieodpowiednio przekracza białą linię bez sygnalizacji
  • Funkcja przetwarzania obrazu dla miniaturowej kamery zainstalowanej w lusterku wewnętrznym. Zarządza automatyczną funkcją smart beam: aktywuje i dezaktywuje światła drogowe w zależności od warunków oświetleniowych i drogowych
  • Ultradźwiękowy monitoring martwego pola, który wykorzystuje pomarańczowe światło na lusterkach, ostrzegając kierowców, jeśli w martwym polu znajduje się pojazd. System działa powyżej 12 km/h (7,5 mph) i monitoruje obszar do 5 metrów za tylnym zderzakiem oraz 3,5 metra po bokach samochodu
  • Nagrodzony system eTouch Citroëna, który automatycznie lub ręcznie wykonuje geo-lokalizowane połączenia alarmowe lub wsparcia za pomocą wbudowanej karty SIM, dostępny 24 godziny na dobę w celu szybkiej interwencji w przypadku wypadku lub unieruchomienia samochodu.

EFEKTYWNOŚĆ I WYDAJNOŚĆ NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE

Nowa platforma EMP2 oznacza, że Nowy Grand C4 Picasso jest o 100 kg lżejszy niż jego poprzednik, co przyczynia się do zmniejszenia emisji CO2 i zwiększenia efektywności paliwowej. Dodatkowo waga wybranych wersji e-HDi 115 została zredukowana o 110 kg w porównaniu do odpowiedników w poprzedniej generacji.

Nowa platforma łączy aluminium i stal z kompozytową podłogą tylną, aby zmniejszyć masę pojazdu o 60 kg. Nowy styl nadwozia, z optymalnymi wymiarami, równoważy wykorzystanie nowych materiałów – w tym aluminiowej maski i kompozytowej tylnej klapy – aby zredukować całkowitą wagę o dodatkowe 40 kg.

Zredukowana masa, poprawiona aerodynamika i zoptymalizowana gama silników istotnie zmniejszają zużycie paliwa oraz emisję CO2 – średnio o 30 g/km w porównaniu do poprzednika.

Nowy Grand C4 Picasso jest wyposażony w silniki spalinowe emitujące poniżej 100 g/km CO2. Wydajność nowego modelu jest jeszcze bardziej udoskonalona dzięki nowej sześciobiegowej skrzyni manualnej bez sprzęgła – ETG6 – (6-biegowa skrzynia Efficient Tronic Gearbox) dostępnej w wersjach e-HDi 90 i e-HDi 115. Dzięki skrzyni ETG6 kierowcy mogą przełączać się z trybu manualnego na automatyczny w dowolnym momencie, w zależności od swoich potrzeb i warunków jazdy.

Silnik e-HDi 90 Airdream z ETG6 emituje zaledwie 98 g/km przy łącznym zużyciu paliwa wynoszącym 74,3 mpg – co jest rekordem w klasie.

W sercu gamy, e-HDi 115 ETG6 wyemituje jedynie 104 g/km CO2 (105 g/km w wersji manualnej) przy łącznym zużyciu paliwa wynoszącym 70,6 mpg.

Model Nowego Grand C4 Picasso jest również dostępny z nowym silnikiem BlueHDi spełniającym normy Euro 6, wyposażonym w innowacyjny system selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) Citroëna. Manualna jednostka BlueHDi 150 będzie emitować zaledwie 110 g/km CO2 (117 g/km dla wersji z nowej generacji 6-biegowej automatycznej skrzyni biegów).

Wszystkie modele Nowego Grand C4 Picasso z napędem diesla są standardowo wyposażone w technologię Stop & Start.

INTELIGENTNA ARCHITEKTURA

Nowy Grand C4 Picasso tworzy nowy standard architektoniczny dzięki nowej platformie EMP2. Łącząc smukły design z inteligentną architekturą, tylne koła zostały przesunięte do tyłu o 55 mm (w porównaniu do pięcioosobowego modelu), co wydłuża rozstaw osi do 2,84 m – najdłuższego w klasie.

Nowy Grand C4 Picasso charakteryzuje się zoptymalizowanymi wymiarami (4,59 m D, 1,83 m S i 1,63 m W), promieniem skrętu wynoszącym 11 metrów i łatwością dostosowania do potrzeb wszystkich klientów:

  • Model może pomieścić do siedmiu osób z trzecim rzędem składającym się z dwóch składanych siedzeń
  • Oferuje długość ładunku do 2,75 m z przednimi siedzeniami złożonymi na płasko
  • Może poszczycić się najprzestronniejszymi rzędami drugim i trzecim w segmencie oraz maksymalną przestrzenią na nogi dla pasażerów (217 mm na nogi w rzędzie drugim i 108 mm w rzędzie trzecim)
  • Ma najłatwiej dostępny rząd trzeci w segmencie i najdłuższy zakres regulacji siedzeń w rzędzie drugim
  • Najszerszy bagażnik w kategorii z szerokością 1,17 m między nadkolami oraz łączną pojemnością 645 litrów VDA (o 69 litrów więcej niż w poprzedniej generacji) i ponad 700 litrów przy siedzeniach w rzędzie drugim w pozycji wysuniętej do przodu.

Nowy Grand C4 Picasso jest również wyposażony w szeroką gamę praktycznych schowków, takich jak podświetlana komora w centrum deski rozdzielczej, która zawiera podnośnik i port USB, co czyni ją idealną do podłączania smartfonów lub tabletów.

Oprócz wyjmowanej konsoli między siedzeniami kierowcy i pasażera w wersjach ETG6, osobiste rzeczy można również sprytnie przechowywać w łatwo dostępnych schowkach pod przednimi siedzeniami. Są też tace na tylnych siedzeniach, z podświetleniem LED i siatkami do przechowywania oraz schowki pod podłogą w rzędzie drugim.

W PEŁNI CYFROWY INTERFEJS STEROWANIA DOTYKOWEGO

Czysta i niezagracona deska rozdzielcza Nowego Citroëna Grand C4 Picasso wyposażona jest w dwa w pełni cyfrowe wyświetlacze – 7″ interfejs dotykowy oraz 12″ panoramiczny ekran HD – tworząc intuicyjny i stylowy interfejs prowadzenia.

Standardowy 7″ ekran dotykowy, z siedmioma przyciskami wrażliwymi na dotyk, kontroluje wszystkie funkcje pokładowe, takie jak podwójna strefa klimatyzacji, nawigacja, audio, telefon i wspomaganie jazdy, wszystko w zasięgu ręki.

Spektakularny 12″ panoramiczny ekran HD można skonfigurować, aby wyświetlał istotne informacje o prowadzeniu i może pokazywać dane dotyczące systemu nawigacyjnego lub innych systemów wspomagających, takich jak aktywny tempomat. Istnieje nawet możliwość zmiany tła ekranu na osobiste zdjęcie za pomocą klucza USB.

Pomagając kierowcy i pasażerom pozostać w kontakcie przez cały czas, nowy Multicity Connect Citroëna to portal połączonych aplikacji kontrolowanych przez 7″ interfejs dotykowy. Wszystkie dostępne aplikacje są w pełni zintegrowane z interfejsem jazdy i uwzględniają informacje o pojeździe, takie jak paliwo i prędkość, aby dostarczyć kierowcom istotnych informacji w odpowiednim czasie, pomagając im planować z wyprzedzeniem.

ŁATWY I RELAKSUJĄCY

Oprócz takich funkcji jak bezkluczykowy dostęp i uruchamianie, kamera parkingowa i elektryczna klapa bagażnika, Nowy Grand C4 Picasso Citroëna oferuje szereg innowacji, które ułatwiają i relaksują jazdę, w tym:

360 Vision, ekskluzywna cecha w segmencie, która wykorzystuje cztery kamery umieszczone wokół samochodu, aby dać kierowcy widok z lotu ptaka, widok do tyłu lub panoramiczny widok z przodu, co rozszerza pole widzenia kierowcy, ułatwiając manewry

1.2L PureTech 6MT FWD (130 KM)

ParametrWartość
CylindryL3
Pojemność1199 Cm3
Moc95 Kw @ 5500 Rpm
129 Hp @ 5500 Rpm
127 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy170 Lb-Ft @ 1750 Rpm
230 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.1 Galony (57.2 L)
Prędkość maksymalna122 Mph (196 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.8 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze lite
Rozmiar opony205/60 R16
Długość174.3 In (4427 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość64.5 In (1638 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.9/62 In (1
Rozstaw osi109.6 In (2784 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika19 Cuft (538 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2859 Lbs (1297 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4685 Lbs (2125 Kg)
Spalanie miasto38.6 Mpg Us (6.1 L/100Km)
Spalanie trasa54.7 Mpg Us (4.3 L/100Km)
Średnie spalanie47 Mpg Us (5 L/100Km)
Emisja CO2115 G/Km

1.6L TKM 6MT FWD (156 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc115 Kw @ 6000 Rpm
156 Hp @ 6000 Rpm
154 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy177 Lb-Ft @ 1400 Rpm
240 Nm @ 1400 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.1 Galony (57.2 L)
Prędkość maksymalna130 Mph (209 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze lite
Rozmiar opony205/60 R16
Długość174.3 In (4427 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość6.4 In (163 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.9/62 In (1
Rozstaw osi109.6 In (2784 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika19 Cuft (538 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2857 Lbs (1296 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4277 Lbs (1940 Kg)
Spalanie miasto28.7 Mpg Us (8.2 L/100Km)
Spalanie trasa49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Średnie spalanie39.2 Mpg Us (6 L/100Km)
Emisja CO2139 G/Km

1.6L VTi 5MT FWD (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc88 Kw @ 6000 Rpm
120 Hp @ 6000 Rpm
118 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy89 Lb-Ft @ 4250 Rpm
121 Nm @ 4250 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.1 Galony (57.2 L)
Prędkość maksymalna116 Mph (187 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze lite
Rozmiar opony205/60 R16
Długość174.3 In (4427 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość64.5 In (1638 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.9/62 In (1
Rozstaw osi109.6 In (2784 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika19 Cuft (538 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2760 Lbs (1252 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4189 Lbs (1900 Kg)
Spalanie miasto27.7 Mpg Us (8.5 L/100Km)
Spalanie trasa48 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Średnie spalanie37.3 Mpg Us (6.3 L/100Km)
Emisja CO2145 G/Km

1.6L VTi 5MT FWD (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc88 Kw @ 6000 Rpm
120 Hp @ 6000 Rpm
118 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy118 Lb-Ft @ 4250 Rpm
160 Nm @ 4250 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.1 Galony (57.2 L)
Prędkość maksymalna116 Mph (187 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze lite
Rozmiar opony205/60 R16
Długość174.3 In (4427 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość64.5 In (1638 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.9/62 In (1
Rozstaw osi109.6 In (2784 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika19 Cuft (538 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2818 Lbs (1278 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4652 Lbs (2110 Kg)
Spalanie miasto27.7 Mpg Us (8.5 L/100Km)
Spalanie trasa48 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Średnie spalanie39.2 Mpg Us (6 L/100Km)
Emisja CO2145 G/Km

1.6L e-HDi 6AT FWD (115 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1560 Cm3
Moc84.6 Kw @ 3600 Rpm
115 Hp @ 3600 Rpm
113 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy206 Lb-Ft @ 1750 Rpm
279 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.1 Galony (57.2 L)
Prędkość maksymalna117 Mph (188 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna (Etg)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze lite
Rozmiar opony205/60 R16
Długość174.3 In (4427 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość64.5 In (1638 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.9/62 In (1
Rozstaw osi109.6 In (2784 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika19 Cuft (538 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2910 Lbs (1320 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4740 Lbs (2150 Kg)
Spalanie miasto53.5 Mpg Us (4.4 L/100Km)
Spalanie trasa63.6 Mpg Us (3.7 L/100Km)
Średnie spalanie58.8 Mpg Us (4 L/100Km)
Emisja CO2104 G/Km

1.6L e-HDi 6AT FWD (92 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1560 Cm3
Moc68 Kw @ 4000 Rpm
92 Hp @ 4000 Rpm
91 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy170 Lb-Ft @ 1750 Rpm
230 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.1 Galony (57.2 L)
Prędkość maksymalna109 Mph (175 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h13.7 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna (Etg)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze lite
Rozmiar opony205/60 R16
Długość174.3 In (4427 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość64.5 In (1638 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.9/62 In (1
Rozstaw osi109.6 In (2784 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika19 Cuft (538 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2842 Lbs (1289 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4277 Lbs (1940 Kg)
Spalanie miasto56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Spalanie trasa67.2 Mpg Us (3.5 L/100Km)
Średnie spalanie61.9 Mpg Us (3.8 L/100Km)
Emisja CO298 G/Km

1.6L e-HDi 6MT FWD (115 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1560 Cm3
Moc84.6 Kw @ 3600 Rpm
115 Hp @ 3600 Rpm
113 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy206 Lb-Ft @ 1750 Rpm
279 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.1 Galony (57.2 L)
Prędkość maksymalna117 Mph (188 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.1 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze lite
Rozmiar opony205/60 R16
Długość174.3 In (4427 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość64.5 In (1638 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.9/62 In (1
Rozstaw osi109.6 In (2784 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika19 Cuft (538 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2910 Lbs (1320 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4740 Lbs (2150 Kg)
Spalanie miasto52.3 Mpg Us (4.5 L/100Km)
Spalanie trasa61.9 Mpg Us (3.8 L/100Km)
Średnie spalanie58.8 Mpg Us (4 L/100Km)
Emisja CO2105 G/Km

1.6L HDi 5MT FWD (92 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1560 Cm3
Moc68 Kw @ 4000 Rpm
92 Hp @ 4000 Rpm
91 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy170 Lb-Ft @ 1750 Rpm
230 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.1 Galony (57.2 L)
Prędkość maksymalna108 Mph (174 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze lite
Rozmiar opony205/60 R16
Długość174.3 In (4427 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość64.5 In (1638 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.9/62 In (1
Rozstaw osi109.6 In (2784 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika19 Cuft (538 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2859 Lbs (1297 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4233 Lbs (1920 Kg)
Spalanie miasto49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Spalanie trasa61.9 Mpg Us (3.8 L/100Km)
Średnie spalanie56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Emisja CO2110 G/Km

2.0L BlueHDi 6AT FWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc110 Kw @ 4000 Rpm
150 Hp @ 4000 Rpm
148 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy273 Lb-Ft @ 2000 Rpm
370 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.1 Galony (57.2 L)
Prędkość maksymalna117 Mph (188 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.1 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze lite
Rozmiar opony205/55 R17
Długość174.3 In (4427 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość64.5 In (1638 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.9/62 In (1
Rozstaw osi109.6 In (2784 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika19 Cuft (538 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2892 Lbs (1312 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4740 Lbs (2150 Kg)
Spalanie miasto45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Spalanie trasa61.9 Mpg Us (3.8 L/100Km)
Średnie spalanie54.7 Mpg Us (4.3 L/100Km)
Emisja CO2114 G/Km

2.0L BlueHDi 6MT FWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc110 Kw @ 4000 Rpm
150 Hp @ 4000 Rpm
148 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy273 Lb-Ft @ 2000 Rpm
370 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.1 Galony (57.2 L)
Prędkość maksymalna130 Mph (209 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.8 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze lite
Rozmiar opony205/55 R17
Długość174.3 In (4427 Mm)
Szerokość71.9 In (1826 Mm)
Wysokość64.5 In (1638 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.9/62 In (1
Rozstaw osi109.6 In (2784 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika19 Cuft (538 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna3153 Lbs (1430 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4960 Lbs (2250 Kg)
Spalanie miasto56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Spalanie trasa63.6 Mpg Us (3.7 L/100Km)
Średnie spalanie60.3 Mpg Us (3.9 L/100Km)
Emisja CO2102 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.