Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

CITROEN Traction 7 S Roadster 1934-1939

Na tej samej platformie co Citroen TA 7B, wersja S miała większy i mocniejszy silnik.

Citroen Traction Avant nie był pierwszym pojazdem z napędem na przednie koła, ale jako pierwszy połączył to z nadwoziem typu unibody. Dzięki tej różnicy technologicznej był o 70 kg lżejszy niż podobny pojazd na ramie. Po zainstalowaniu większych silników, francuski producent zmienił oznaczenie, więc roadster 7S stał się RPVS.

Jego smukła sylwetka i niska wysokość wyróżniały Citroena TA na tle innych samochodów na rynku. Długi kaptur i pochylona szyba były nowatorskie jak na swoje czasy. Zachował też rozszerzone błotniki zarówno z przodu, jak i z tyłu, ale bez bocznych „poduszek”. Z przodu, pochylona kratka chłodnicy miała duże logo Citroena, z dwoma odwróconymi literami V (podwójny chevron). Aby ułatwić dostęp do wnętrza, producent zainstalował drzwi otwierane do tyłu (drzwi samobójcze).

W środku samochód miał dwa indywidualne fotele dla pasażerów z przodu oraz miejsce do siedzenia z tyłu, za składanym dachem. To ostatnie było całkowicie chowane i pokryte kawałkiem materiału.

1.9

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1911 Cm3
Moc31 Kw @ 3800 Rpm
43 Hp @ 3800 Rpm
42 Bhp @ 3800 Rpm
Układ paliwowyCarburetor
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna71 Mph (114 Km/H)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegówManualna
Rozmiar opony150 X 140
Długość175.2 In (4450 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)52.8/52 In (1
Rozstaw osi114.6 In (2911 Mm)
Średnie spalanie21.4 Mpg Us (11 L/100Km)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.