Citroen odświeżył model Xantia w 1998 roku, obejmując całą gamę, w tym sedan i kombi.
W pełnym okresie bio-designu, Citroen odważył się na bardziej kanciaste kształty Xantii, ale stępił ich ostre krawędzie przy premierze w 1992 roku, a proces ten kontynuował podczas faceliftingu w 1998 roku. Kombi, które zadebiutowało w 1994 roku, było doskonałym wyborem dla rodzin. Dzięki oszczędnym silnikom diesla i komfortowemu zawieszeniu, wybaczano mu nietypowe wnętrze.
Na zewnątrz, przedni pas otrzymał nowe reflektory i zmodyfikowaną kratkę, które rozwiązały główne problemy z chłodzeniem silników benzynowych. Inną ważną aktualizacją były drzwi i panele nadwozia, które były w kolorze nadwozia, a nie czarne jak wcześniej. Mimo to, jedynym sposobem na zamówienie klamek w tym samym kolorze co reszta pojazdu, było zamówienie ich w kolorze czarnym.
We wnętrzu producent zmienił materiały, poprawiając ich jakość. Zestaw wskaźników miał te same tarcze i wskaźniki, ale w innej układzie, co pozwalało kierowcy skupić się na prędkościomierzu i obrotomierzu. Dodatkowo, wskaźnik temperatury płynu chłodzącego i poziomu paliwa został umieszczony w mniej widocznych miejscach. Przestrzeń bagażnika wynosiła 618 litrów (21.8 cu-ft), którą można było zwiększyć do 1,690 litrów (59.7 cu-ft) przez złożenie tylnych siedzeń.