Była to jedna z najstarszych licencji na klasycznego Renault 12 Kombi na świecie. Produkowany był z różnymi aktualizacjami od 1979 roku: Dacia 1310 Break. Wytwarzano go w Europie Wschodniej, w Rumunii. Jego wygląd był minimalnie zmieniany. W 1999 roku zyskał nową parę reflektorów oraz nową atrapę chłodnicy. Kanciasty design został złagodzony tutaj i ówdzie poprzez zaokrąglenia lub drobne detale.
Samochód miał ręcznie otwierane okna, a standardowy model nie był wyposażony w centralny zamek. Układ kierowniczy był w pełni w rękach kierowcy. Posiadał przednie hamulce tarczowe i tylne bębnowe. Zawieszenie to przestarzały niezależny system z przodu oraz oś półsztywna z tyłu. Fabryka nie oferowała systemu audio, ale była to opcja dla dealerów. Nie miał felg aluminiowych.
Dostępny był w dwóch wersjach silnikowych: 1.4 litra oraz 1.6 litra, oferujących odpowiednio 60 KM i 71 KM. Największym ulepszeniem w porównaniu do poprzedniego modelu był system wtrysku paliwa. Wcześniej silnik miał gaźnik. Innowacją były również szersze opony: 175/70 R13 w porównaniu do poprzednich 165/70 R13. Nie oferowano felg aluminiowych, tylko stalowe. Pięciobiegowa skrzynia biegów była standardem, a innej opcji nie było.