Już w Rumunii Dacia Logan stała się dużym przebojem i w 2008 roku otrzymała lifting.
Choć zarówno design zewnętrzny, jak i wnętrze zostały zaktualizowane, silniki pozostały te same, znane z poprzednich wersji.
Po czterech latach od debiutu Logana, Dacia przeprojektowała swój flagowy model, aby utrzymać tytuł najlepiej sprzedającego się modelu, który zdobyła w 2005 roku.
Subtelne zmiany w wyglądzie zewnętrznym obejmowały nową osłonę chłodnicy oraz przeprojektowane logo, a także dodane akcenty chromowane dla większego stylu.
Lusterka zewnętrzne zostały powiększone, aby zapewnić lepszą widoczność, a przedni spojler został zmieniony, co zwiększyło wymiary modelu o 4 cm.
Z tyłu aileron stał się częścią pokrywy bagażnika. Pojemność bagażnika pozostała na imponującym poziomie 510 l, co stanowi rekord w tej klasie.
W wnętrzu Logan zyskał lepsze materiały oraz dwukolorowe wykończenie deski rozdzielczej, co uczyniło go bardziej atrakcyjnym.
W wersji z 2008 roku wprowadzono trzy nowe rodzaje tapicerki materiałowej.
Pod względem bezpieczeństwa nowy Logan oferował napinacze pasów, poduszki powietrzne przednie i boczne oraz ABS.
Dostępne silniki to 1,4-litrowy silnik benzynowy, 1,5-litrowy silnik diesla oraz 1,6-litrowy silnik rozwijający moc 105 KM.