Ekspansja Daewoo na rynku europejskim opierała się na licencjonowanej produkcji starszego modelu Opel Kadett, jednak w 1994 roku koreański producent samochodów wprowadził odświeżoną wersję: Cielo/Nexia.
Z powodu problemów związanych z prawami autorskimi, samochód był nazywany inaczej na różnych rynkach, gdzie był sprzedawany. Umowa z GM pozwalała im na użycie tylko jednego wyboru silnika, który z biegiem lat został ulepszony. Jednak stara platforma i przestarzałe wnętrze sprawiły, że był to słaby wybór dla europejskich klientów. Wciąż był produkowany, gdy Daewoo ogłosiło upadłość.
Linie nadwozia przypominały Kadetta, ale były bardziej opływowe, a reflektory węższe. Z boku, zaokrąglona sylwetka i panele drzwiowe były podobne do tych z wcześniejszych modeli, ale lusterka drzwiowe malowane były w kolorze nadwozia. Nexia/Cielo oferowana była w wersjach 3- i 5-drzwiowego hatchbacka oraz 4-drzwiowego sedana. Daewoo nie miało prawa do produkcji wersji kombi Kadetta.
Wnętrze charakteryzowało się prostym układem z czterema wskaźnikami w zestawie przyrządów oraz centralnie umieszczonym prędkościomierzem. Na centralnej konsoli znajdowały się radioodtwarzacz kasetowy i pokrętła klimatyzacji. W wyższych wersjach wyposażenia dostępna była klimatyzacja. Pomimo krótkiego rozstawu osi, oferowała wystarczająco dużo miejsca na nogi dla pasażerów z tyłu.