DAEWOO Tacuma/Rezzo 2000-2004

DAEWOO Tacuma/Rezzo 2000-2004

Przejdź do galerii zdjęćDAEWOO Tacuma/Rezzo 2000-2004

W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na kompaktowe MPV, Daewoo postanowiło spróbować swoich sił i włożyło wiele pracy w opracowanie pojazdu, który pasowałby do każdej rodziny, oferując go w rozsądnej cenie.

Jednak Daewoo nie pracowało samodzielnie nad tym projektem. Zatrudniono Pininfarinę do projektowania nadwozia oraz Porsche do układu zawieszenia. W czasie gdy Włosi mieli większą swobodę w projektowaniu samochodu, Porsche było ograniczone do platformy Nubiry.

Wprowadzony na rynek pod koniec ery bio-designu, Tacuma prezentował jedynie zaokrąglone linie i powierzchnie, mając kształt jaja z charakterystycznym przodem. Jego chromowana atrapa grilla zdawała się pochodzić z innego pojazdu i została „przejęta” przez Tacumę, ale reflektory znajdowały się dokładnie tam, gdzie powinny. Krzywe, wznoszące się linie z boku nadawały pojazdowi dynamiczny wygląd, podczas gdy łukowa klapa bagażnika tworzyła iluzję mniejszego samochodu. Mimo to, Tacuma/Rezzo nie był dużym autem.

Wnętrze, dzięki staraniom Daewoo, okazało się doskonałe dla rodziny z małymi dziećmi. Producent oferował wiele miejsc do przechowywania, ekran montowany na dachu do gier wideo oraz wystarczającą przestrzeń w bagażniku. Interesującą, lecz wątpliwie przydatną funkcją był obracający się fotel kierowcy.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.