Po zakupieniu marki przez General Motors, nowy właściciel wykorzystał markę Daewoo na wybranych rynkach do produkcji pojazdów na podstawie istniejących modeli.
Tosca, co oznacza „TOmorrow Stand CAr”, była następcą modelu Daewoo Magnus. Sprzedawano ją także na rynku australijskim jako Holden Epica oraz na rynku europejskim jako Chevrolet Epica. Jej platforma była uproszczoną wersją tej używanej w Daewoo Leganza. Projekt został stworzony przez Giorgetto Giugiaro.
Italdesign stworzyło wiele udanych samochodów w swoim czasie, ale ich głównym stylem projektowym były kształty trapezoidalne i proste linie. Tosca była zupełnie inna. Czerpała inspirację z bio-designu, z cofniętymi reflektorami i zaokrąglonymi kształtami. Wznosząca się linia boczna oraz tylna część nadwozia ukrywały krótkie rozstaw osi w porównaniu do całkowitej długości samochodu. Tył samochodu wyposażono w podzielony system świateł, z zestawem lamp zamontowanych na klapie bagażnika, po bokach chromowanej listwy.
Wewnątrz Daewoo zainstalowało wysokiej jakości wykończenie. Skórzana tapicerka, drewniane wykończenia oraz system audio premium połączony z interfejsem dotykowym nie były typowe w 2006 roku. Przednie fotele kubełkowe zapewniały małe wsparcie boczne, podczas gdy kanapa została zaprojektowana dla dwóch pasażerów, z składanym środkowym podłokietnikiem. Dzięki dobrej rozstawie osi wynoszącej 2,7 metra (106,3”), oferowała wystarczająco dużo miejsca na nogi dla pasażerów z tyłu.