Mały terenowy samochód od Daihatsu miał krótki okres obecności w Stanach Zjednoczonych, a Feroza była jednym z modeli, które próbowano sprzedać. W Europie miał lepsze szanse z powodu swoich niewielkich wymiarów zewnętrznych, co czyniło go idealnym do zatłoczonych, starych miast. Jego zdolności w miejskich parkingach oraz pokonywaniu zakrętów i dziur w jezdni były tylko jednymi z jego atutów. Jednak największymi zaletami Ferozy były lekka konstrukcja, oszczędność paliwa oraz niezawodność w terenie.
Oferowano tylko jeden silnik, 1,6-litrowy benzynowy, o różnych mocach. Był dostępny zarówno z gaźnikiem, jak i z wtryskiem paliwa, z mocą wynoszącą od 84 KM do 95 KM. Istniało kilka opcji skrzyni biegów. Najbardziej znana to 5-biegowa manualna, dwuobiegowa skrzynia rozdzielcza oraz napęd na cztery koła. Główna siła napędowa przenoszona była na tylną oś, a przednia była angażowana do jazdy w terenie. Skrzynia rozdzielcza miała bieg niski i wysoki. Nie były dostępne blokady dyferencjałów. Inną opcją była 4-biegowa automatyczna skrzynia biegów, również z systemem 4wd. W niektórych krajach Feroza oferowana była z napędem na wszystkie koła i blokowanym dyferencjałem centralnym, ale bez skrzyni rozdzielczej i bez biegu niskiego.