Daihatsu Feroza wzmocnił obecność japońskiej firmy na rynku eksportowym w 1989 roku, a pięć lat później odświeżono model.
Na początku lat 90. na rynku zachodnioeuropejskim oraz w Stanach Zjednoczonych istniało zaledwie kilka małych pojazdów 4×4. Feroza oferowała dobry kompromis pomiędzy niewielkim autem, które sprawdzało się w miastach, a wystarczającymi zdolnościami terenowymi, by konkurować z większymi markami jak Nissan, Toyota czy Jeep.
Jej kwadratowe nadwozie i poszerzone błotniki sprawiały, że Feroza wydawała się większa, niż była w rzeczywistości. Prostokątne reflektory oraz płaska, czarna atrapa chłodnicy z chromowanym obramowaniem przyciągały wzrok na drodze. Interesującym elementem był zdejmowany twardy dach, umieszczony nad tylnymi pasażerami. Koło zapasowe zamontowano na klapie bagażnika, ponieważ w małym bagażniku nie było dla niego miejsca.
W środku, model Feroza z 1994 roku posiadał nową deskę rozdzielczą. W porównaniu do poprzedniego modelu, po liftingu usunięto uchwyt umieszczony na jej górze. Zainstalowano płaską powierzchnię u góry oraz pionowy obramowanie dla dodatkowych wskaźników. Główna deska przyrządów pozostała niemal identyczna. Większość aut była wyposażona w ręcznie opuszczane przednie szyby.