DATSUN GO 2013-2018

Japońska marka Datsun została przywrócona do życia po tym, jak sojusz Renault-Nissan postanowił stworzyć nową, bardziej przystępną sub-markę.

W Indiach Datsun miała już świadomość marki, więc Renault-Nissan musiał znaleźć sposób, aby ożywić ją na nowo. W tym celu wykorzystali starszą generację Nissana Micry, zamontowali pod jej maską starsze silniki Renault i nadali jej nową tożsamość. Dodatkowo, mieli już części i matryce do wykonania nadwozia, a koszty rozwoju samochodu były już pokryte.

Trudno nie zauważyć, że za tą odważną atrapą grilla kryła się Nissan Micra K13 (czwarta generacja), która zadebiutowała w Europie w 2009 roku. Ponieważ jednak trendy w projektowaniu już odeszły od ery bio-designu do nowoczesnego stylu, model Go zyskał bardziej wyraziste reflektory. Ponadto, ponieważ zderzak i przednia osłona były formowane jako jedna całość, oznaczało to, że dolna część mogła zostać zmieniona, aby wyglądać bardziej agresywnie. Po bokach producent dodał kilka plastikowych elementów nad tylnymi drzwiami, ukrywając tym samym zaokrąglone linie słupków C. Na koniec, tylne światła otrzymały nieco inny design, ale tę samą bazę, dzięki czemu mogły pasować w to samo miejsce co te z oryginalnej Micry.

Wnętrze modelu Go zyskało nową deskę rozdzielczą z otwartą przestrzenią do przechowywania z przodu pasażera bocznego. Producent nie zaoferował materiałów najwyższej jakości, ale były one w porządku jak na przedział cenowy Go. Dodatkowo, panele drzwiowe miały kieszenie wystarczająco szerokie, aby pomieścić butelki z wodą. Dziwnie jednak, opcjonalne elektryczne szyby otrzymały osobny panel zamontowany w wolnym położeniu.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.