DATSUN GO+ 2013-2018

Nissan wznowił markę Datsun w ramach swojego programu tanich samochodów ekologicznych w 2013 roku, a pierwszymi dwoma modelami były GO i GO+.

Wprowadzenie pojazdu w przystępnej cenie, który jednocześnie nie wyglądałby na niskiej jakości, nigdy nie było łatwe, ale w niektórych przypadkach było to możliwe. Nissan nauczył się od swojego partnera sojuszniczego, Renault, jak to zrobić i spróbował samodzielnie z Datsunem. Carlos Ghosn, ówczesny prezydent Sojuszu Renault-Nissan, pomógł w reaktywacji marki, prezentując modele Datsun GO i GO+ w Nowym Delhi w Indiach w 2013 roku.

GO+ był wydłużoną wersją modelu GO, obydwa oparte były na Micra K13. Charakteryzował się dużymi, kanciastymi reflektorami oraz diamentowym grillem na przedzie, otoczonym chromowaną ramką. Jego dolny zderzak w kształcie litery A i boczne wloty powietrza nadawały mu sportowy charakter, mimo że samochód był daleki od takiego wizerunku. Jego boczne, rzeźbione nadwozie i panele drzwiowe nadawały pojazdowi nowoczesny wygląd. Z tyłu, GO+ miał dłuższy zwis niż jego brat GO.

Wewnątrz GO+ oferował trzy rzędy siedzeń, z drugim rzędem składającym się do przodu, aby umożliwić dostęp do trzeciego rzędu. Jak można się było spodziewać w przypadku małego pojazdu, ostatni rząd był przeznaczony tylko dla małych dzieci. Samochód oferował 340 litrów (12 cu-ft) przestrzeni po złożeniu trzeciego rzędu, co było na poziomie większości kompaktowych hatchbacków. Z przodu, mały MPV był wyposażony w kanapowate dwa siedzenia z wbudowanymi zagłówkami.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.