DATSUN Mi-Do 2014-Present

DATSUN Mi-Do 2014-Present

Przejdź do galerii zdjęćDATSUN Mi-Do 2014-Present

Choć niektórzy byli rozczarowani, gdy Datsun zmienił swoją nazwę na Nissan, marka została odnowiona i wprowadziła na rynek nowe pojazdy.

Nowy model mi-DO zadebiutował w 2014 roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Moskwie. Dzielił tę samą platformę z sedanem on-DO i był budżetowym hatchbackiem, dostosowanym do codziennych potrzeb.

Model mi-DO był dostępny w sprzedaży tylko w Rosji. Mały samochód był komfortowy, a Datsun wyposażył go w wiele funkcji bezpieczeństwa. Każda wersja miała poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera oraz ABS. Ogrzewane siedzenia i lusterka były oferowane w wersji standardowej.

Silnik o pojemności 1,6 litra z 8 zaworami generował moc 87 KM. Samochód dostępny był z automatyczną skrzynią biegów czterobiegową lub manualną pięciobiegową.

Choć był małym pojazdem, zapewniał więcej niż wystarczająco miejsca na nogi i głowę zarówno dla pasażerów z przodu, jak i z tyłu, a także przestrzeń bagażową.

System multimedialny składał się z 7-calowego wyświetlacza LCD z dotykowym ekranem i zawierał zaawansowaną nawigację z mapami City Guide i wyświetlaczem 3D. Kupujący mogli połączyć swoje urządzenie mobilne przez Bluetooth i łatwo wykonywać lub odbierać połączenia.

Design zewnętrzny był nowoczesny, z przyciągającymi wzrok chromowanymi detalami na liniach nadwozia. Wygląd małego samochodu emanował pewnością siebie i przyciągał spojrzenia.

 Datsun mi-DO to praktyczny, a zarazem sportowy pięciodrzwiowy hatchback o mocnym męskim wyglądzie: nowoczesny, solidny i pewny siebie. Wśród jego wyróżniających się cech znajduje się „twarz” z dominującym grillem Datsun w stylu „D-Cut”, który z kolei jest flankowany przez dramatycznie wydłużone reflektory projekcyjne, sięgające praktycznie od grilla do błotnika, tworząc wygląd, który od razu odróżnia sedan od hatchbacka.

Choć dzieli tę samą bazę kół i układ napędu na przednie koła z modelem Datsun on-DO, Datsun mi-DO jest krótszy, aby podkreślić swoje właściwości jezdne. Oba samochody mają rozstaw osi wynoszący 2,476 mm, wysokość 1,500 mm i szerokość 1,700 mm, ale nowy Datsun mi-DO ma długość 3,950 mm w porównaniu do Datsun on-DO, który liczy 4,337 mm.

Datsun mi-DO jest dobrze wyposażony. Komfort i bezpieczeństwo były priorytetami. Każda wersja będzie miała poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera oraz system ABS. W standardzie znajdzie się pakiet zimowy z podgrzewanymi siedzeniami i lusterkami bocznymi, a także szczególną uwagę zwrócono na minimalizację hałasów drogowych, silnikowych i wiatrowych.

Napęd stanowi 87-konna wersja 1.6-litrowego silnika 8V marki Datsun, a opcjonalnie dostępna jest czterobiegowa automatyczna skrzynia biegów zamiast standardowej pięciobiegowej manualnej.

Wszyscy klienci Datsun będą korzystać z wiodącego na rynku wsparcia. Dotychczas w kluczowych regionach kraju działa 25 dedykowanych dealerów Datsun, a w ciągu najbliższych dwóch lat planowane jest otwarcie kolejnych 75. Każdy samochód objęty będzie kompleksową trzyletnią gwarancją na 100 000 km. Aby ułatwić opcje zakupu, Datsun oferuje unikalny program kredytowy – Datsun Finance.

„Koncepcja Datsun, polegająca na oferowaniu nowego auta od zagranicznego producenta w bardzo przystępnej cenie, trafiła w gusta rosyjskich nabywców samochodów. Datsun może być nową marką na rosyjskim rynku, ale jego wpływ będzie odczuwalny przez wiele lat. Możecie być pewni, że jesteśmy całkowicie zaangażowani w rynek rosyjski: Nasz debiut na MIAS to dopiero początek tej historii,” mówi Vincent Cobee, Globalny Szef Datsun.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.