W desperackim posunięciu, upadająca marka Eagle próbowała zdobyć rynek minivanów i wprowadziła model Summit Wagon, który był rebadżowanym Mitsubishi Expo LRV.
W latach 90-tych coupe Eagle Talon było jedynym dużym hitem w ofercie marki Eagle, a niegdyś niezależna firma próbowała zdobyć nowe rynki i znaleźć stabilność. Summit Wagon był inteligentnym krokiem. To minivan oparty na platformie samochodu segmentu kompaktowego. Jego jedynym problemem było to, że Mitsubishi również próbowało sprzedawać ten sam samochód na tym samym rynku. Aby sprawić, że sytuacja dla marki Eagle stała się jeszcze gorsza, Chrysler postanowił umieścić logo Plymouth na tym samym pojeździe. W przeciwieństwie do nieudanych modeli produkowanych razem z Renault we Francji, Mitsubishi produkowało Summit w Japonii.
Może wyglądał jak kombi z wyższym dachem, ale wciąż był minivanem. Jego stromy przód i wysoka linia okien dawały wnętrzu Summit przestronność, a długość była na tyle krótka, że mieściła się w każdych miejscach parkingowych. Summit miał tylną przesuwaną drzwi, co ułatwiało wsiadanie i wysiadanie z pasażera strony.
W środku, Premier był wystarczająco przestronny, aby pomieścić pięciu dorosłych ludzi. Pasażerowie z przodu nie byli zbyt zadowoleni z przestrzeni na nogi, w tym także kierowca. Przynajmniej kolumna kierownicza była regulowana wysokościowo. Eagle oferowało możliwość zamontowania obrotomierza w zestawie wskaźników, funkcji, która nie była dostępna w standardowym Mitsubishi Expo LRV.