W 1993 roku Ferrari wprowadziło kilka zmian w gamie modelu 348 dla wersji coupe oraz kabriolet, zwiększając moc silnika i poprawiając wygląd samochodu.
Testarossa była już ikoną, gdy Ferrari zaprezentowało model 348 w 1989 roku, ale pojazd ten miał kilka problemów, które producent odkrył później, gdy klienci zaczęli na nie narzekać. Niektóre z nich były ledwo zauważalne, inne zaś dość irytujące. Inżynierowie Ferrari wrócili do rysunków i naprawili to, co musieli, a nowa wersja była znacznie lepsza.
W modelu 1993 wprowadzono kilka zmian zewnętrznych. Ferrari przeniosło kierunkowskazy z boków przedniego zderzaka na błotniki, a te stały się okrągłe i mniejsze. Dodatkowo, w wersji sprzed faceliftingu, model 348 miał czarny dolny spojler z przodu oraz progi boczne. Te elementy w modelu 1993 były w kolorze nadwozia. Jako targa-top, model GTS stanowił złoty środek pomiędzy GTB a Spyderem. Producent postanowił zrezygnować z tylnych świateł osłoniętych kratką, inspirowanych Testarossą, i odsłonić prostokątne lampy. W środku, chromowane logo Ferrari zastąpiło poprzednie czarne.
Wnętrze było wykonane z większą ostrożnością, przy wykorzystaniu tych samych wysokiej jakości materiałów. Zachowano fotele z wysokim oparciem oraz poprawiono system audiowizualny.