FIAT 507 1926-1927

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

Fiat zyskał już pewien szacunek na rynku europejskim i był absolutnym liderem sprzedaży w Italii.

Różne marki samochodów rozpoczęły produkcję cywilnych pojazdów potrzebnych do odbudowy po wojnie. Fiat, jako jedna z najważniejszych grup przemysłowych we Włoszech, wprowadził model 505 w 1919 roku. Od razu stał się hitem, ponieważ istniało zapotrzebowanie na transport. Główne problemy dotyczyły hamulców i zawieszenia, które często psuły się na złych drogach. W 1926 roku Fiat rozwiązał te problemy, instalując lepsze zawieszenie i hamulce w nowych modelach 507.

Samochód był dostępny w różnych wariantach, a także jako sam szkielet, dzięki czemu właściciel mógł zamówić karoserię od różnych dostawców. Jego platforma była wykorzystywana do produkcji ambulansów, ciężarówek, autobusów, radiowozów i furgonetek. Dla użytkowników cywilnych producent oferował zamknięte karoserie z sztywnymi panelami, drzwiami i oknami. Dostępna była również wersja bez dachu.

Silnik modelu 507 był przejęty z 505, ale udoskonalony. Miał pojemność 2,3 litra, ale dysponował mocą 35 KM zamiast 30 KM jak 505. Skrzynia biegów była 4-biegowa manualna.

2.3L 4MT (35 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2296 Cm3
Moc26 Kw @ 2600 Rpm
35 Hp @ 2600 Rpm
35 Bhp @ 2600 Rpm
Moment obrotowy71 Lb-Ft @ 2600 Rpm
96 Nm @ 2600 Rpm
Układ paliwowyCarburetor
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna47.9 Mph (77 Km/H)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów4-biegowa Manualna
Hamulce przednieHamulce bębnowe
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony780 X 150
Długość173.2 In (4399 Mm)
Szerokość65.7 In (1669 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)55.5/55.5 In (1
Rozstaw osi120.1 In (3051 Mm)
Masa własna4185 Lbs (1898 Kg)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.