Z okazji 50. rocznicy powstania oryginalnego Fiata 600, włoski producent samochodów zmienił nazwę Seicento (sześćset) na 600. Ale to było coś więcej.
Od momentu wprowadzenia Seicento w 1998 roku, Fiat sprzedał 1,1 miliona egzemplarzy na całym świecie do 2005 roku. To był ogromny sukces dla włoskiej marki, która chciała w jakiś sposób wyrazić swoje uznanie dla legendarnego modelu 600. Nie chodziło tylko o nowe oznaczenia na błotnikach i inne tapicerki.
Od przodu, model 600 z 2005 roku miał ten sam projekt logo Fiata, co w 1955 roku, z białymi literami na niebieskim tle w chromowanej obręczy, oraz z dwoma skrzydłami po bokach. Wprowadzono także specjalną, limitowaną edycję z okazji 50-lecia. Oferowano ją w jasnym beżowym kolorze z unikalnymi oznaczeniami po bokach. Aluminiowe felgi miały specjalny design z ośmioma szprychami.
Jak w większości jubileuszowych edycji samochodów, także ta miała charakterystyczną tapicerkę, z logo Fiata na oparciach przednich siedzeń. Jej specyficzne kolory, w jasnym beżu i szarości, zapewniały jasne wnętrze dla czterech pasażerów, którzy mogli zasiąść w samochodzie. 600 był najmniejszym samochodem czteroosobowym na rynku w momencie wprowadzenia, a model z 2005 roku podążał jego śladami.