FIAT Bravo 2007-2010

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

Włoski producent samochodów wkroczył na europejski rynek kompaktów, prezentując drugą generację modelu Bravo w 2007 roku, wprowadzając styl do segmentu, gdzie inni próbowali przekonać klientów swoimi zaletami technicznymi.

Niestety dla Włochów, 2007 rok oznaczał początek światowego kryzysu finansowego, który mocno uderzył w kieszenie producentów samochodów. Fiat miał już pewne problemy i liczył, że ich auta dobrze się sprzedadzą. Jednak nagle rynek się skurczył.

Model Bravo, zaprojektowany przez własne centrum stylistyczne Fiata, charakteryzował się przednim pasem z opadającymi reflektorami, które przypominały te stosowane w supersamochodach. Co więcej, smukła górna kratka i sportowo wyglądający zderzak z bocznymi wlotami powietrza oraz światłami przeciwmgielnymi robiły dobre wrażenie. Z profilu wznosząca się linia okien w kierunku słupków C i przyciemniony słupek B próbowały przekonać klientów, że to sportowy kompakt, nawet jeśli nie był wyposażony w mocny silnik.

Wnętrze pojazdu nawiązywało designem do sportowych modeli produkowanych przez Alfa Romeo. Jednocześnie wysoka konsola środkowa tworzyła kokonikową atmosferę dla kierowcy. Dodatkowo Fiat oferował opcjonalne zaawansowane jednostki infotainment z nawigacją satelitarną i ekranem dotykowym. Wzmocnione fotele kubełkowe z przodu były wygodne. Ich wyższa pozycja pozwoliła producentowi stworzyć lepszą przestrzeń na nogi dla pasażerów z tyłu. Z tyłu rozdzielana kanapa umożliwiała zwiększenie przestrzeni bagażowej w razie potrzeby.

Pod maską producent oferował szeroki wybór silników, zarówno benzynowych, jak i turbo-diesla. Poza wersją bazową, wszystkie inne jednostki były doładowane i dostarczały wystarczającej mocy oraz włoskiego charakteru swoim kierowcom. Sześciobiegowa skrzynia manualna była standardem w całej gamie, podczas gdy niektóre wersje otrzymały sześciobiegową automatyczną skrzynię biegów.

Nowy Fiat Bravo to doskonała równowaga między Urodą a Substancją, kolejny krok w procesie aktualizacji oferty produktowej marki. Ten niezwykły okres zmian symbolizuje nowe logo, które debiutuje na froncie tego modelu, z którym Fiat zamierza stawić czoła wyzwaniom przyszłości, nie odwracając się plecami do swej stuletniej historii. Ten istotny znak, pełen nawiązań do tradycji, stworzono, aby wyrazić 'zmianę w kontynuacji’ i z nowoczesnej perspektywy reprezentować dziedzictwo ludzkie i technologiczne, jakim mogą się pochwalić nieliczni producenci samochodów na świecie. Historyczna tożsamość oraz nowoczesne umiejętności inżynieryjne, duma z przeszłości i nowa determinacja do innowacji: to kontekst, w jakim rozwijano nowego Fiata Bravo, pięknego, dobrze wykonanego włoskiego hatchbacka, który jest zwinny, przyjemny w prowadzeniu i konkurencyjny, dzięki doskonałemu balansowi między zawartością a ceną. Nowy Fiat Bravo to 'konkretna uroda’, samochód, który podkreśla estetyczne kanony tradycji stylu Włoskiego.

Został zaprojektowany z myślą o dostarczeniu klientom substancji wynikającej z wyjątkowego bezpieczeństwa i niezawodności, w połączeniu z przyjemnym, sportowym stylem prowadzenia, którego oczekuje cały świat od włoskiego samochodu.

Nowy model zaprezentowano w spektakularnej scenerii Stadionu Marmurowego w Rzymie, Wiecznym Mieście, w jednym z najważniejszych przykładów architektury neoklasycznej. Ten piękny stadion, zlokalizowany w Foro Italico, został zbudowany w latach 30. przez Renato Ricciego (1896-1956), który postanowił udekorować trybuny szeregiem rzeźb w stylu greckim, wykonanych przez młodych rzeźbiarzy, którzy wówczas byli nieznani. Efektem końcowym jest niezwykły stadion, w którym każda figura, wyrzeźbiona w białym marmurze, wciela potęgę ruchu sportowego w formie wyrafinowanej urody. Jedną z cech sztuki neoklasycznej było odtworzenie rzeczywistości, traktując Urodę jako ideał doskonałości i równowagi, nie tylko kopiując naturę, ale starając się uchwycić jej wewnętrzną istotę.

Decyzja ta była przemyślana, ponieważ celem tego ruchu artystycznego, który rozwinął się w Europie pod koniec XIX i na początku XX wieku, było odzyskanie w nowoczesny sposób estetyki, form, szlachetnych materiałów, technik budowlanych oraz umiejętności rzemieślniczych tradycji grecko-rzymskiej, będącej kolebką każdej kolejnej artystycznej manifestacji kultury zachodniej: od literatury, przez teatr, muzykę oraz architekturę. Neoklasyczny artysta nie improwizował, lecz w każdej pracy podsumowywał tradycję, ze wzorową kontrolą nad swoimi emocjami, doskonałym opanowaniem materiałów oraz szeroką znajomością historii.

Wybór tej lokalizacji podkreśla idealny paralel z projektem Bravo. Podczas rozwijania projektu inżynierowie, projektanci, technicy i pracownicy marketingu postawili sobie również za cel stworzenie 'nowej klasyki’: w designie, poprzez nawiązania do wielkiej włoskiej tradycji stylizacji; respektując 'fundamenty’, takie jak jakość materiałów i montaż, bezpieczeństwo, funkcjonalność przestrzeni oraz komfort, które zawsze decydowały o sukcesie samochodu; w końcu, w komponentach technologicznych oraz nowoczesnych procesach inżynieryjnych, w tym wykorzystywaniu technik rozwoju wirtualnego, które umożliwiły skrócenie czasów realizacji oraz sprawdzenie nawet najmniejszych detali związanych z jakością i wydajnością tysiące razy.

Rygor i Miłość: najlepszy sposób na stworzenie samochodu

Premiera projektu niesie ze sobą inne symbole. Projekt Nowego Fiata Bravo wyzwał przyjęte paradygmaty w zakresie projektowania i rozwijania nowego modelu, zarówno w aspekcie czasu, jak i metodologii. Ten niezwykły wynik osiągnięto dzięki rygorystycznej integracji najlepszych procesów oraz zastosowaniu najbardziej zaawansowanych technologii, ale przede wszystkim dzięki nieocenionemu wkładowi ludzi Fiatu oraz zaangażowaniu, kreatywności i pasji, które włożyli w swoją pracę. Aby oddać ogrom tego przedsięwzięcia, na premierę nowego Bravo, Fiat zainwestował w niezwykłą część artystów 'Le Cirque du Soleil’: doskonałą organizację, ale przede wszystkim 'najlepszych artystów na świecie’, jak opisuje ich prasa międzynarodowa. To z pewnością jedno z najbardziej niezwykłych występów na żywo na świecie.

'Le Cirque du Soleil’ zatrudnia około 3000 osób, a wśród artystów znajdują się liczni olimpijscy mistrzowie i byli mistrzowie, którzy aktualnie ożywiają 5 stałych firm (wszystkie w Stanach Zjednoczonych) oraz 6 grup tournee, które występują jednocześnie na całym świecie i są regularnie wykupywane. Różne pokazy dzielą się maniakalną uwagą na najdrobniejsze szczegóły, ponieważ wszystko jest robione ręcznie i nic nie jest pozostawione przypadkowi. To pierwszy raz, kiedy 'Le Cirque du Soleil’ zorganizował występ we Włoszech, zaprojektowany specjalnie na wydarzenie korporacyjne, przed publicznością liczącą ponad 6000 dziennikarzy, dealerów, dostawców oraz przedstawicieli dużych firm klientów z 72 krajów, a także 3000 dzieci z Rzymu, które brały udział w pierwszym wieczorze i miały okazję przeżyć magiczny spełniony sen.

Paralel z światem cyrku jest odpowiedni, ponieważ cyrk to ciężka praca, talent i kreatywność, przygotowanie i poświęcenie, umiejętności zawodowe i pasja, koordynacja, współpraca i praca zespołowa, zręczność i lekkość, magia bez sztuczek, sen, ale nie iluzja. Podobnie jak projekt rozwijania nowego samochodu: miesiące ciężkiej pracy, angażujące setki ludzi oraz ogromne inwestycje. Doskonały mechanizm, dla spektaklu, który nie pozostawia miejsca na pozory ani na drugie szanse. Przy pierwszym obrocie kluczyka wszystko musi działać perfekcyjnie, rok po roku, powtórzenie po powtórzeniu.

’Autentyczna Włoska Uroda’

Zaprojektowany przez Centrum Stylu Fiata, model ma przyciągnąć publiczność swoimi prostymi, gładkimi liniami, które z jednej strony potwierdzają determinację Fiata do stworzenia nowego 'family feeling’, zaczynając od Grande Punto, z drugiej zaś strony, przekształcają elementy stylowe wielkiej włoskiej tradycji motoryzacyjnej, bez przesady czy stylistycznych nadmiarów: mówiąc krótko, autentyczna uroda, która jest uspokajająca i łatwa do zrozumienia. Pochylona, wysunięta do przodu szyba, reflektory w kształcie kropli, sportowy grill otaczający nowe logo, a także kolor wybrany do kampanii promocyjnej, znany jako Maranello Red, stanowią wyraźny hołd dla najlepiej znanego symbolu włoskiej doskonałości motoryzacyjnej: Ferrari.

Nowy Fiat Bravo narodził się z tego dziedzictwa kulturowego i stylistycznego, pięcio drzwiowy sedan o smukłej, agresywnej linii, który jednocześnie jest elegancki i zwarty. Ma 434 centymetry długości, 179 cm szerokości oraz 149 cm wysokości, z rozstawem osi wynoszącym 260 cm, a pojemność bagażnika 400 litrów przewyższa klasę.

Piękna 'sukienka’ stworzona przez Fiata zawiera wszystkie substancje samochodu, który ma zaskoczyć w kategorii rządzącej europejskim rynkiem, by przekonać klientów, którzy traktują samochody tej klasy jako prawdziwą inwestycję, ponieważ są głównym samochodem rodziny. Bravo ma na celu zrobienie różnicy w zakresie jakości, komfortu, funkcjonalności i wszechstronności wnętrza. Każdy, kto wsiądzie do samochodu, natychmiast poczuje skok jakości, który wszyscy w Fiacie byli zdeterminowani osiągnąć. Wysoka jakość materiałów i kombinacji kolorów, solidność, dbałość o szczegóły i staranne wykonanie, to wszystko nowy standard dla Fiata i punkt odniesienia dla rynku.

Innowacja, niezawodność i jakość

Substancja oznacza też wydajność, bezpieczeństwo i technologię.

Wprowadzenie nowego Fiata Bravo to również okazja do zaprezentowania nowej rodziny turbodoładowanych silników benzynowych T-JET (120 i 150 KM 1.4 Turbo), które łączą oszczędność paliwa, niską emisję i wyjątkową wydajność, a teraz dołącza do popularnej gamy silników Multijet z bezpośrednim wtryskiem (1.9 litra, oferujące 120 i 150 KM) oraz silnika benzynowego 1.4 16v o mocy 90 KM.

Komfort podnosi precyzyjne kierowanie i doskonała przyczepność, a wybór dwóch sprawdzonych systemów zawieszenia, które zostały odpowiednio zmodyfikowane i zaktualizowane: niezależny system MacPhersona z przodu oraz pół niezależna osie skrętne z powiązanymi kołami z tyłu.

Fiat Bravo został zaprojektowany tak, aby zdobywać maksymalne punkty w testach bezpieczeństwa czynnego i biernego, dzięki wielu poduszkom powietrznym (aż 7), pasom bezpieczeństwa z trzy punkty z napinaczami i ogranicznikami obciążenia oraz pięcioma zagłówkami. Innym aspektem bezpieczeństwa jest 'Uderzenie w pieszego’, które wzięto pod uwagę podczas projektowania podwozia, które zostało zaprojektowane, aby maksymalizować absorpcję tego typu uderzeń. Nowy model posiada również najnowocześniejsze systemy elektroniczne monitorujące dynamiczne zachowanie pojazdu, takie jak ABS z EBD, zaawansowany system ESP z funkcją Hill Holder oraz regulację antypoślizgową ASR.

Fiat Bravo wpisuje się w nowe technologie, nie tylko w zakresie inżynierii, ale także w wykorzystaniu elektroniki, służącej komfortowi i dobrostanowi na pokładzie. Najlepszym przykładem tego jest nowa generacja systemu 'Blue&Me’, znana jako 'Blue&Me Nav’. Ta technologia, która jest wyłącznością grupy Fiat, opracowana we współpracy z Microsoft, łączy funkcje pierwszej generacji z wyjątkowo efektywnym systemem nawigacji graficznej oraz dostępem do szeregu usług telematycznych, które oddają prawdziwego ducha Fiata: prostotę, użyteczność i odpowiednią cenę.

'System automatycznego klimatyzacji w dwóch strefach’, wybór dwóch radioodtwarzaczy z dedykowanymi systemami Hi-Fi, duży panoramiczny otwierany dach, tempomat, sensor deszczu, czujniki parkowania oraz światła przeciwmgielne z adaptacyjną funkcją skrętu, uzupełniają gamę wyposażenia, które pozwala dostosować samochód oraz czynią życie na pokładzie przyjemnością dla każdego pasażera.

I w końcu, aby podkreślić hojną ofertę tego projektu, gama Fiata Bravo będzie szeroka i kompleksowa już od samego startu, z wyborem 5 silników, 12 eleganckich kolorów i 4 poziomów wyposażenia (Active, Dynamic, Emotion i Sport), wszystko zaprojektowane, aby oferować klientom doskonałą jakość w stosunku do ceny.

Wyprodukowany we Włoszech, sprzedawany na całym świecie

Nowy Fiat Bravo ma na celu stać się punktem odniesienia dla najważniejszego segmentu rynku europejskiego, który w 2006 roku sprzedał ponad 3,4 miliona samochodów, co stanowi nieco ponad jedną piątą całego rynku (wartość, która od 2000 roku pozostaje praktycznie stabilna).

1.6L Multijet 6AT FWD (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc88 Kw @ 4000 Rpm
120 Hp @ 4000 Rpm
118 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy221 Lb-Ft @ 1500 Rpm
300 Nm @ 1500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna121 Mph (195 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R 16 91V
Długość170.7 In (4336 Mm)
Szerokość70.6 In (1793 Mm)
Wysokość59 In (1499 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6 In (1539 Mm)
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit6.4 In (163 Mm)
Pojemność bagażnika14.1 Cuft (399 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna2855 Lbs (1295 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4034 Lbs (1830 Kg)
Spalanie miasto39.9 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Spalanie trasa61.9 Mpg Us (3.8 L/100Km)
Średnie spalanie51.1 Mpg Us (4.6 L/100Km)
Emisja CO2120 G/Km

1.6L Multijet 6MT FWD (105 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc77 Kw @ 4000 Rpm
105 Hp @ 4000 Rpm
103 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy214 Lb-Ft @ 1500 Rpm
290 Nm @ 1500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna107 Mph (172 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.8 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15 91H
Długość170.7 In (4336 Mm)
Szerokość70.6 In (1793 Mm)
Wysokość59 In (1499 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6 In (1539 Mm)
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit6.4 In (163 Mm)
Pojemność bagażnika14.1 Cuft (399 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna2855 Lbs (1295 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4034 Lbs (1830 Kg)
Spalanie miasto37.3 Mpg Us (6.3 L/100Km)
Spalanie trasa57.3 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Średnie spalanie48 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Emisja CO2129 G/Km

1.6L Multijet 6MT FWD (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc88 Kw @ 4000 Rpm
120 Hp @ 4000 Rpm
118 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy221 Lb-Ft @ 1500 Rpm
300 Nm @ 1500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna121 Mph (195 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R 16 91V
Długość170.7 In (4336 Mm)
Szerokość70.6 In (1793 Mm)
Wysokość59 In (1499 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6 In (1539 Mm)
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit6.4 In (163 Mm)
Pojemność bagażnika14.1 Cuft (399 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna2855 Lbs (1295 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4034 Lbs (1830 Kg)
Spalanie miasto38.5 Mpg Us (6.1 L/100Km)
Spalanie trasa58.8 Mpg Us (4 L/100Km)
Średnie spalanie49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Emisja CO2125 G/Km

1.6L Multijet 6MT FWD (90 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc66 Kw @ 4000 Rpm
90 Hp @ 4000 Rpm
89 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy214 Lb-Ft @ 1500 Rpm
290 Nm @ 1500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna107 Mph (172 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.8 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15 91H
Długość170.7 In (4336 Mm)
Szerokość70.6 In (1793 Mm)
Wysokość59 In (1499 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6 In (1539 Mm)
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit6.4 In (163 Mm)
Pojemność bagażnika14.1 Cuft (399 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna2855 Lbs (1295 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4034 Lbs (1830 Kg)
Spalanie miasto40.5 Mpg Us (5.8 L/100Km)
Spalanie trasa60.3 Mpg Us (3.9 L/100Km)
Średnie spalanie51.1 Mpg Us (4.6 L/100Km)
Emisja CO2120 G/Km

1.9L Multijet 5MT FWD (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1910 Cm3
Moc88 Kw @ 4000 Rpm
120 Hp @ 4000 Rpm
118 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy188 Lb-Ft @ 2000 Rpm
255 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna120.6 Mph (194 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R 15 91H
Długość170.7 In (4336 Mm)
Szerokość70.6 In (1793 Mm)
Wysokość59 In (1499 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6 In (1539 Mm)
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit6.4 In (163 Mm)
Pojemność bagażnika14.1 Cuft (399 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna2910.6 Lbs (1320 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4034.4 Lbs (1830 Kg)
Spalanie miasto34.1 Mpg Us (6.9 L/100Km)
Spalanie trasa54.7 Mpg Us (4.3 L/100Km)
Średnie spalanie44.4 Mpg Us (5.3 L/100Km)
Emisja CO2139 G/Km

1.9L Multijet 6MT FWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1910 Cm3
Moc110 Kw @ 4000 Rpm
150 Hp @ 4000 Rpm
148 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy225 Lb-Ft @ 2000 Rpm
305 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna129.9 Mph (209 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R 16 91V
Długość170.7 In (4336 Mm)
Szerokość70.6 In (1793 Mm)
Wysokość59 In (1499 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6 In (1539 Mm)
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit6.4 In (163 Mm)
Pojemność bagażnika14.1 Cuft (399 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna2998.8 Lbs (1360 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4034.4 Lbs (1830 Kg)
Spalanie miasto31 Mpg Us (7.6 L/100Km)
Spalanie trasa52.3 Mpg Us (4.5 L/100Km)
Średnie spalanie42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Emisja CO2149 G/Km

2.0L Multijet 6MT FWD (165 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1956 Cm3
Moc121 Kw @ 4000 Rpm
165 Hp @ 4000 Rpm
162 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy265 Lb-Ft @ 1750 Rpm
359 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna133 Mph (214 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16 91V
Długość170.7 In (4336 Mm)
Szerokość70.6 In (1793 Mm)
Wysokość59 In (1499 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6 In (1539 Mm)
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit6.4 In (163 Mm)
Pojemność bagażnika14.1 Cuft (399 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna2943 Lbs (1335 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4034 Lbs (1830 Kg)
Spalanie miasto34 Mpg Us (6.9 L/100Km)
Spalanie trasa54.7 Mpg Us (4.3 L/100Km)
Średnie spalanie44.4 Mpg Us (5.3 L/100Km)
Emisja CO2139 G/Km

1.4L 16V 6MT FWD (90 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1368 Cm3
Moc66 Kw @ 5500 Rpm
90 Hp @ 5500 Rpm
89 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy94 Lb-Ft @ 4500 Rpm
128 Nm @ 4500 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna111.2 Mph (179 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R 15 91H
Długość170.7 In (4336 Mm)
Szerokość70.6 In (1793 Mm)
Wysokość59 In (1499 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6 In (1539 Mm)
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit6.4 In (163 Mm)
Pojemność bagażnika14.1 Cuft (399 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna2657 Lbs (1205 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3780.9 Lbs (1715 Kg)
Spalanie miasto27 Mpg Us (8.7 L/100Km)
Spalanie trasa42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Średnie spalanie35.1 Mpg Us (6.7 L/100Km)
Emisja CO2158 G/Km

1.4L T-JET 6AT FWD (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1368 Cm3
Moc88 Kw @ 5000 Rpm
120 Hp @ 5000 Rpm
118 Bhp @ 5000 Rpm
Moment obrotowy152 Lb-Ft @ 1750 Rpm
206 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna122 Mph (196 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16
Długość170.7 In (4336 Mm)
Szerokość70.6 In (1793 Mm)
Wysokość59 In (1499 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6 In (1539 Mm)
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit6.4 In (163 Mm)
Pojemność bagażnika14.1 Cuft (399 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna2723 Lbs (1235 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3935 Lbs (1785 Kg)
Spalanie miasto27.7 Mpg Us (8.5 L/100Km)
Spalanie trasa43.6 Mpg Us (5.4 L/100Km)
Średnie spalanie36.2 Mpg Us (6.5 L/100Km)
Emisja CO2154 G/Km

1.4L T-JET 6MT FWD (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1368 Cm3
Moc88 Kw @ 5000 Rpm
120 Hp @ 5000 Rpm
118 Bhp @ 5000 Rpm
Moment obrotowy152 Lb-Ft @ 1750 Rpm
206 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna122.4 Mph (197 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16
Długość170.7 In (4336 Mm)
Szerokość70.6 In (1793 Mm)
Wysokość59 In (1499 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6 In (1539 Mm)
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit6.4 In (163 Mm)
Pojemność bagażnika14.1 Cuft (399 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna2943.1 Lbs (1335 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3935.2 Lbs (1785 Kg)
Spalanie miasto27 Mpg Us (8.7 L/100Km)
Spalanie trasa42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Średnie spalanie35.1 Mpg Us (6.7 L/100Km)
Emisja CO2158 G/Km

1.4L T-JET 6MT FWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1368 Cm3
Moc110 Kw @ 5500 Rpm
150 Hp @ 5500 Rpm
148 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy152 Lb-Ft @ 2250 Rpm
206 Nm @ 2250 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna131.7 Mph (212 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony225 /45 R17 91 V
Długość170.7 In (4336 Mm)
Szerokość70.6 In (1793 Mm)
Wysokość59 In (1499 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6 In (1539 Mm)
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit6.4 In (163 Mm)
Pojemność bagażnika14.1 Cuft (399 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna2657 Lbs (1205 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3935.2 Lbs (1785 Kg)
Spalanie miasto25.3 Mpg Us (9.3 L/100Km)
Spalanie trasa40.6 Mpg Us (5.8 L/100Km)
Średnie spalanie33.1 Mpg Us (7.1 L/100Km)
Emisja CO2167 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.