W 2012 roku Fiat Argentina zaprezentował nową gamę modelu Fiat Palio Weekend. Był dostępny w trzech wersjach: Attractive, Trekking i Adventure. Była to ostatnia generacja Palio.
W niektórych rynkach producenci samochodów tworzą specyficzne modele, w zależności od lokalnych wymagań, które nie mogą być sprzedawane na innych rynkach z różnych powodów, od regulacji po niskie zapotrzebowanie na tego typu pojazdy. Rynek Argentyny oraz Mercosur (południowoamerykański blok handlowy) potrzebował przystępnej cenowo wersji kombi, która dobrze poradzi sobie z nieutwardzonymi drogami. I Włosi dali zielone światło.
Druga generacja Fiata Palio została wprowadzona w 2011 roku. Aby sprostać potrzebom rynku, powstała wersja podstawowa, nazwana Attractive, z standardowym zawieszeniem, przeznaczona na normalne drogi. To był po prostu zwykły samochód uliczny. Następna w kolejce była wersja Trekking, która miała poszerzone nadkola i nieco surowy wygląd, ale taką samą wysokość prześwitu jak Attractive. Najwyższa wersja Adventure charakteryzowała się większym prześwitem oraz solidnymi, czarnymi osłonami ochronnymi nad nadkolami, progami i zderzakiem przednim. Jako specjalny element, wersja Adventure była wyposażona w cztery reflektory przeciwmgielne. Zamontowano zestaw kół aluminiowych o średnicy 15”, podczas gdy inne, niższe wersje wyposażone były w koła 14”.
Samochody były wyposażone w funkcje komfortowe, takie jak wspomaganie kierownicy, elektryczne szyby przednie (w wersjach Trekking i Adventure) oraz radio. Standardowym elementem w każdej z trzech wersji była dzielona tylna kanapa z oparciem 50/50.