Fiat wprowadził wersję kombi do swojej średniej klasy limuzyny, Regata Weekend, w 1986 roku, jako samochód rodzinny oparty na modelu Regata.
Włoski producent samochodów zaprezentował serię Regata w 1983 roku jako następcę modelu 131, a od 1984 roku produkowano także wersję kombi. Dwa lata później, w 1986 roku, zdecydowano się na wprowadzenie odświeżonej wersji całej serii oraz poprawienie silników i skrzyń biegów. W odróżnieniu od swojego trójkomorowego sedanowego odpowiednika, wersja Weekend nie otrzymała automatycznej skrzyni biegów.
Fiat starał się poprawić wygląd Regaty na rynku, lekko przechylając reflektory. Miały one prostokątny kształt i otaczały je czarne plastikowe osłony. Z przodu Fiat celowo pozostawił niepomalowany plastikowy zderzak, aby lepiej znosił drobne zarysowania podczas parkowania. Po bokach producent dodał czarne plastikowe listwy z tego samego powodu, podobnie jak w tylnej części. Szczególnym detalem Regaty Weekend był system otwierania klapy bagażnika w dwóch częściach, gdzie dolna część opadała, a górna była podnoszona.
Wnętrze kontynuowało charakterystyczny kształt w kształcie klina z kwadratowym wygląda deski rozdzielczej, z długim zestawem wskaźników rozszerzającym się nad centralnym panelem. Po stronie pasażera zainstalowano schowek. Regata Weekend wyposażona była w składany tylny fotel, co zwiększało pojemność bagażnika z regularnych 460 litrów (16,2 cu-ft) do 1400 litrów (35,3 cu-ft).