Fiat Seicento był produkowany w Polsce od 1998 roku. Ten model był ulepszoną wersją Cinquecento i wydaje się, że Fiat zachował dobre cechy swojego poprzednika, eliminując jego wady. W swojej klasie Ford i Seat już zaprezentowali swoje superminy, a Fiat starał się wprowadzić model, który dawałby poczucie jazdy większym samochodem, w efekcie czego powstał Seicento, który odniósł ogromny sukces.
Pierwsza generacja Seicento została wydana w 1998 roku i była dostępna w trzech wersjach wyposażeniowych: S, SX oraz w wersji Sporting. Dwie pierwsze były wyposażone w silnik o pojemności 900 cm³, natomiast model Sporting miał silnik o pojemności 1100 cm³, który był już znany z Cinquecento.
Później, w 1998 roku, Fiat wprowadził wersję Citymatic Seicento, która była wyposażona w automatyczne sprzęgło. Model Citymatic został wycofany w 2001 roku, gdy wszystkie oferowane modele były już wyposażone w silnik 1100 cm³ Fire. W 2003 roku zadebiutowała wersja po liftingu, w której S został zastąpiony przez Mie, a SX przez poziom wyposażenia Active. Samochód otrzymał nowe osłony kół i nową tapicerkę.