FORD Escape 2008-2011
Średnia ocena: 4.00 / 5 (liczba ocen: 1)

AutoManiac88 - ocena: 4/5

"Ford Escape 2008-2011 to solidny SUV. Fajnie się prowadzi, ma sporo miejsca w środku, a silnik daje radę. Trochę plastiku w środku, ale za te pieniądze warto."

FORD Escape 2008-2011

Przejdź do galerii zdjęćFORD Escape 2008-2011

Druga generacja modelu Escape zadebiutowała w 2008 roku i była produkowana do 2012 roku.

Ten muskularny SUV przeszedł lifting, z nowym grillem przypominającym Forda Expeditions i Explorera, tylko w mniejszej wersji.

Platforma i napęd pozostały takie same, ale nadano mu znacznie czystszy i nowocześniejszy wygląd.

Nowoczesne reflektory, chromowany grill, zintegrowane światła przeciwmgielne oraz wyraźnie wyeksponowane litery „Escape” na zderzaku przyciągały wzrok klientów.

Z boku, Explorer przypominał praktycznie SUV pierwszej generacji, z bardziej wyrazistym designem. Na dachu znajdowały się belki boczne, które zawsze są dobrym rozwiązaniem, ponieważ późniejsze ich zamontowanie może być kłopotliwe.

Z tyłu, Explorer miał zaktualizowane światła tylnie, zintegrowane w prostym, czystym designie.

Wnętrze kabiny Explorera charakteryzowało się prostym układem i lepszą jakością materiałów. Ogólnie, nadano mu kanciasty wygląd, który pasował do zewnętrznego designu.

Explorer oferowany był w trzech wersjach wyposażenia: podstawowej XLS, XLT oraz luksusowej wersji hybrydowej i limitowanej hybrydy. Można by powiedzieć, że miał dużo opcji.

SUV był wyposażony w elektryczne szyby, lusterka elektryczne, elektrycznie regulowane fotele kierowcy, skórzane siedzenia (XLT), tempomat, mały wyświetlacz LCD z kompasem, informacjami o temperaturze i audio, klimatyzację oraz łączność Bluetooth.

Ford Escape, najpopularniejszy kompaktowy samochód terenowy w Ameryce, w 2008 roku zyskał zupełnie nowy wygląd, zarówno wewnętrzny, jak i zewnętrzny. Escape teraz silnie akcentuje swoją obecność dzięki odważniejszemu, surowszemu designowi, który bardziej przypomina Forda Explorera i Forda Expeditions. Całkowicie zmodernizowane wnętrze ustawia nowe standardy dla małych pojazdów użytkowych, z bardziej eleganckimi wykończeniami, nowymi innowacyjnymi opcjami przechowywania oraz poprawionym komfortem i ciszą. Dodatkowo, udoskonalenia w podwoziu zapewniają imponującą oszczędność paliwa oraz zwrotność, co kontrastuje z surowym wyglądem Escape’a.

„Escape 2008 oferuje możliwości i styl tradycyjnego SUV-a, jednocześnie korzystając z zalet konstrukcji crossover – opierając się na udanym wzorze, który uczynił Escape ulubionym małym pojazdem użytkowym w Ameryce przez sześć lat,” mówi Cisco Codina, wiceprezydent grupy, marketing, sprzedaż i serwis w Ameryce Północnej. „Nowy Escape oferuje bardziej wyrafinowaną jazdę, zdolności do jazdy w każdych warunkach, imponującą oszczędność paliwa, możliwość holowania do 3,500 funtów oraz bardziej komfortowe wnętrze, które jest cichsze i bardziej uniwersalne.”

Połączenie tradycyjnej zdolności SUV-a i konstrukcji crossover uczyniło pierwotnego Escape’a natychmiastowym sukcesem. Od momentu wprowadzenia go na rynek w 2001 roku sprzedano ponad milion egzemplarzy Escape’a – więcej niż jakiegokolwiek innego małego pojazdu użytkowego czy crossovera. Sześć lat później Escape nadal jest liderem sprzedaży w segmencie małych pojazdów użytkowych, co jest niezwykłym osiągnięciem, zwłaszcza że segment prawie się podwoił, z 800,000 sprzedanych egzemplarzy w 2000 roku do prognozowanych 1,5 miliona w 2006 roku.

Odważniejszy, bardziej wytrzymały design zewnętrzny

„Celem od początku było sprawienie, aby Escape wyglądał na jeszcze silniejszy i twardszy niż oryginał,” mówi Doyle Letson, główny projektant Forda Escape 2008. „Podnieśliśmy linię okien, aby nadać profilowi mocne, nowoczesne proporcje blachy do szkła. Następnie rzeźbiliśmy powierzchnie, aby uzyskać bardziej wytrzymały wygląd Forda, który teraz odpowiada zdolnościom Escape’a.”

Wysoka linia okien jest dodatkowo podkreślona przez nowe, przyciemnione słupki B, zintegrowane podesty oraz dostępne 17-calowe koła, a także usunięcie oryginalnych, kolorowych wtryskowo zderzaków i dolnych listew nadwozia.

Aby zintegrować wyższą linię okien, również maska została podniesiona i teraz ma unikalny design „odwróconego załamania”, który przyciąga wzrok na szczegółową powierzchnię. Nowy przedni zderzak ma reflektory, które wznoszą się w kierunku przednich narożników pojazdu, aby wskazywać na lampy boczne. Nowe reflektory otaczają dramatyczną nową kratkę.

Wyrafinowane i ekologiczne wnętrze

Ford Escape 2008 jest uważany za pierwsze amerykańskie zastosowanie powierzchni siedzeń wykonanych w 100% z materiałów postprzemysłowych, dostarczonych przez InterfaceFABRIC, Inc. Szacuje się, że użycie przez Forda materiałów postprzemysłowych, zamiast włókien virgin, mogłoby zaoszczędzić około 600,000 galonów wody, 1.8 miliona funtów ekwiwalentów dwutlenku węgla oraz więcej niż 7 milionów kilowatogodzin energii elektrycznej rocznie.

Escape pokazuje również pierwsze zastosowanie przez Forda wyświetlacza „u góry deski” umieszczonego na wysokości wzroku na desce rozdzielczej, który pokazuje temperaturę otoczenia, funkcje radia oraz odczyty klimatyzacji. Ten prosty, efektywny design gromadzi wiele informacji o pojeździe w jednym miejscu na górze deski, co ułatwia odnalezienie ich podczas jazdy.

Ułatwieniem w użytkowaniu jest również czysta, pozbawiona bałaganu środkowa konsola. Zamiast tradycyjnego „cegłowego” designu dla radia i kontroli temperatury, Escape ma pokrętła i przyciski, które „przebijają” środkową konsolę. Panel instrumentów zawiera sterowanie audio i klimatu, standardowy gniazdo audio MP3/iPod oraz kontrolki dla dostępnych podgrzewanych foteli i systemu nawigacji w desce rozdzielczej.

Wnętrze Escape’a zawiera również pierwsze zastosowanie nowego, charakterystycznego oświetlenia Ice Blue. Chłodne niebieskie światło zastępuje tradycyjny zielony w zestawie wskaźników, na środkowej konsoli, na zbędnych kontrolkach na kierownicy oraz w przełącznikach zamka drzwi i okien. Ice Blue przedstawia chłodne, jasne światło, które jest przyjemne dla oka podczas jazdy nocą i poprawia ogólne wrażenie wnętrza.

Środkowa konsola Escape’a jest wystarczająco duża, aby pomieścić laptopa, a także ma trzy poziomy przestrzeni do przechowywania. Dodatkowo, środkowa konsola ma dwa wyjmowane pojemniki z innowacyjnymi punktami montażowymi w zamku, co pozwala na zawieszenie pojemników z przodu po stronie pasażera i z tyłu konsoli w celu uzyskania dodatkowego miejsca na przechowywanie.

Wyrafinowane, ciche wnętrze

Inżynierowie wprowadzili szereg zmian w Fordzie Escape 2008, aby zredukować poziom hałasu, wibracji i szorstkości (NVH) wewnątrz pojazdu.

Ford Escape 2008 jest jednym z pierwszych pojazdów Forda, które wykorzystuje elektrohydrauliczne wspomaganie kierownicy (EPAS), zaawansowany system, który pomaga korygować nierówności drogi i poprawia ogólne odczucia z jazdy.

Konwencjonalne systemy wspomagania kierownicy wykorzystują hydraulikę napędzaną przez silnik, co odbiera moc i efektywność silnika. Nowy system EPAS w Fordzie Escape 2008 wykorzystuje silnik elektryczny zamiast napędu akcesoriów silnika. Ten nowy system pomaga poprawić oszczędność paliwa i eliminuje hałasy hydrauliczne typowe dla konwencjonalnych systemów wspomagania kierownicy.

Dodatkowo, nowe zagłębienia w panelu dachowym pojazdu mają na celu poprawę przepływu powietrza nad pojazdem, podczas gdy poziome żebra w dachu wzmacniają również strukturę nadwozia i pomagają zmniejszyć hałas w kabinie. Nowa akustyczna laminata umieszczona pomiędzy dwiema szklanymi płytkami w przedniej szybie oraz głusząca podsufitka także pomagają zmniejszyć hałas wiatru. Nowe wnętrze wykładziny, które jest do 50% grubsze, dodatkowo poprawia izolację od hałasów z drogi i wiatru.

W porównaniu do poprzedniego modelu, Ford Escape 2008 jest o 12% cichszy na autostradzie (30.8 sones do 27 sones przy 80 mph w tunelu wiatrowym) i o 20% cichszy w silnym wietrze bocznym.

Standardowe wyposażenie bezpieczeństwa i oszczędne zespoły napędowe

Pod maską, Ford Escape 2008 ma jeden z najbardziej zaawansowanych pakietów bezpieczeństwa w segmencie małych SUV-ów. Escape jest standardowo wyposażony w kurtyny powietrzne Safety Canopy™, które zapewniają ochronę głowy i szyi dla pasażerów w pierwszym i drugim rzędzie, a także w standardowe poduszki powietrzne boczne, które rozwijają się z górnej części przednich siedzeń, aby chronić górne i dolne partie ciała kierowcy i pasażera. Dodatkowo, modele Escape z silnikiem I-4 oraz V-6 standardowo wyposażone są w ekskluzywny system AdvanceTrac® z RSC® (Roll Stability Control).

Standardowy silnik Forda Escape 2008 2.3 litra, 16-zaworowy Duratec 23 I-4 generuje 153 konie mechaniczne przy 5,800 obr./min oraz 152 lb.-ft. momentu obrotowego przy 4,250 obr./min, w połączeniu z pięciobiegową manualną lub czterobiegową automatyczną skrzynią biegów. Dostępny 3.0-litrowy, 24-zaworowy silnik V-6 Duratec 30 produkuje 200 koni mechanicznych przy 6,000 obr./min oraz 193 lb.-ft. momentu obrotowego przy 4,850 obr./min. Z czterobiegowym automatem, Escape z silnikiem V-6 może holować do 3,500 funtów.

Ford Escape Hybrid nadal jest „pełnym” hybrydą. Oznacza to, że w przeciwieństwie do innych „łagodnych” hybryd, Escape Hybrid może poruszać się na 100% elektrycznej energii do około 25 mph, maksymalizując oszczędność paliwa w mieście.

Przy niskich prędkościach, moc dostarcza silnik elektryczny AC z magnesem trwałym, produkujący 70 kW @ 5,000 obr./min oraz maksymalne napięcie 330V. Gdy potrzebna jest dodatkowa moc, 2.3-litrowy silnik DOHC 16-zaworowy Atkinsona hybrydy Escape wpina się bezproblemowo, dodając 133 konie mechaniczne przy 6,000 obr./min oraz 124 lb.-ft. momentu obrotowego przy 4,250 obr./min. Ostateczny wynik to 155 koni mechanicznych, z czasami 0-60 porównywalnymi do silnika V-6 o mocy 200 koni mechanicznych oraz prawie 75% poprawą oszczędności paliwa podczas jazdy po mieście. Hybrydy Escape są wyposażone w płynnie działającą, elektronicznie kontrolowaną skrzynię biegów o ciągłej zmiennej (CVT).

W 2008 roku inżynierowie Escape Hybrid wprowadzili zmiany w oprogramowaniu systemu sterowania, aby poprawić przezroczystość, a więc przejście pomiędzy zasilaniem benzynowym a elektrycznym. Przejście z zasilania całkowicie elektrycznego na zasilanie benzynowe oraz kombinację obu jest teraz jeszcze bardziej płynne i praktycznie niezauważalne dla kierowcy.

#################################################################

Ford Escape 2010, mały SUV z najlepszymi ocenami testów zderzeniowych w swojej klasie, zwiększa swoje przywództwo technologiczne o pięć nowych funkcji, które poprawiają bezpieczeństwo, redukują rozproszenia kierowcy i pomagają kierowcom w automatycznym parkowaniu równoległym pojazdu.

Nowy Ford Escape, który zadebiutuje latem w salonach, doda technologię bezpieczeństwa MyKey™, lusterka Integrated Spotter – wszystkie oferowane standardowo (MyKey w modelach XLT i wyższych) – opcjonalny system kamery tylnej oraz SYNC z informacjami w czasie rzeczywistym o ruchu, wskazówkami oraz informacjami. Nowy model będzie również pierwszym SUV-em w Ameryce Północnej, który oferuje Active Park Assist, który wykorzystuje system czujników ultradźwiękowych oraz elektrohydrauliczne wspomaganie kierownicy (EPAS), aby ustawić pojazd do parkowania równoległego, obliczyć optymalny kąt kierowania i szybko wprowadzić pojazd na miejsce parkingowe.

Nowe technologie opierają się na niezrównanych ocenach bezpieczeństwa Forda Escape – nagrodzie „Top Safety Pick” przyznanej przez Instytut Ubezpieczeń dla Bezpieczeństwa na Drogach (IIHS) oraz pięciogwiazdkowych ocenach rządowych we wszystkich testach zderzeniowych. Ford Escape, który niedawno został uznany przez redaktorów Kelley Blue Book za jeden z „2009 Najlepszych Nowych Pojazdów Rodzinnych,” jest również jedynym kompaktowym SUV-em, który oferuje standardowe AdvanceTrac® z RSC® (Roll Stability Control) oraz standardowy system poduszek powietrznych Safety Canopy®.

„Ford Escape jest jednym z nielicznych pojazdów, które otrzymały pełne oceny 5-gwiazdkowe w testach zderzeniowych oraz nagrodę 'Top Safety Pick’ w segmencie małych SUV-ów,” powiedziała Susan Cischke, wiceprezydent grupy Forda ds. zrównoważonego rozwoju, środowiska i inżynierii bezpieczeństwa. „Te nowe technologie pomogą wprowadzić nowego Forda Escape na wyższy poziom bezpieczeństwa i satysfakcji kierowcy.”

Zgodnie z danymi rynku Forda z 2008 roku, prawie dziewięciu na dziesięciu kupujących Escape i Escape Hybrid ocenia cechy bezpieczeństwa – w tym możliwości związane z trzymaniem drogi dostarczane przez kontrolę stabilności – jako jeden z głównych powodów zakupu.

Transformacja technologiczna

Niezwykła w przypadku modelu kontynuowanego, przekształcenie technologiczne Forda Escape demonstruje szersze wysiłki Forda w szybkim i efektywnym wprowadzaniu nowych funkcji w cyklach rozwoju przemysłu elektroniki użytkowej mierzonych w miesiącach.

„Naszą wizją z SYNC, MyKey i innymi nowymi technologiami jest bycie liderem technologicznym, uczynienie tego przystępnym dla milionów – tak jak Ford uczynił to w przypadku technologii bezpieczeństwa i oszczędzających paliwo,” powiedział Doug VanDagens, dyrektor organizacji usług połączonych Forda. „Jesteśmy firmą motoryzacyjną, która poprzez innowacje napędzane rynkiem i skoncentrowane na kliencie uczy się myśleć i działać jak firma elektroniczna, wykorzystując partnerstwa z nowymi liderami technologii.”

Escape 2010 będzie wyposażony w:

Lusterko Spotter Mirror (standard) – przyjazna dla konsumentów, przystępna cenowo technologia do monitorowania martwego pola, która składa się z zewnętrznego lusterka wstecznego zaprojektowanego z dodatkowym wypukłym lustrem w górnym zewnętrznym rogu, które jest skierowane wyłącznie na martwe pole kierowcy. Gdy ruch wkracza w martwe pole kierowcy z obu stron pojazdu, jest widoczny w dodatkowym wypukłym lusterku, co pomaga zapewnić kierowcy szerszy zasięg widzenia.

MyKey (standard) – pozwala właścicielom zaprogramować klucz, który może ograniczać maksymalną prędkość pojazdu oraz głośność audio. MyKey zachęca również do korzystania z pasów bezpieczeństwa, zapewnia wcześniejsze ostrzeżenia o niskim poziomie paliwa i może być zaprogramowany do wydawania sygnałów dźwiękowych przy 45, 55 i 65 milach na godzinę. Ta funkcja jest standardowa w modelach Forda Escape wyposażonych w zestaw wskaźników wiadomości, w tym XLT i wyższe.

System kamery tylnej – wykorzystuje zewnętrzną kamerę wbudowaną w tylnej części pojazdu, która przesyła obrazy na ekran w lusterku wstecznym lub na ekranie systemu nawigacji, aby poprawić widoczność bezpośrednio za pojazdem, gdy ten jest w ruchu wstecznym. Ford wykorzystuje przystępność wysokiej jakości kamer wideo, aby szeroko oferować tę technologię z systemami nawigacyjnymi.

Active Park Assist – wykorzystuje system czujników ultradźwiękowych oraz elektrohydrauliczne wspomaganie kierownicy (EPAS), aby ustawić pojazd do parkowania równoległego, obliczyć optymalny kąt kierowania i szybko wprowadzić pojazd na miejsce parkingowe. Technologia ta stanowi znaczący postęp w zakresie szybkości i łatwości użytkowania w porównaniu do systemów opartych na kamerach oferowanych przez konkurencję. System Forda wymaga mniejszej interakcji ze strony kierowcy i zmniejsza ryzyko wyboru miejsca parkingowego, które jest zbyt ciasne. Active Park Assist Forda działa również w sytuacjach parkingowych na zboczach, w przeciwieństwie do konkurencyjnych systemów.

SYNC – Ford rozszerza swoje przywództwo w zakresie łączności, wprowadzając nowe, ekskluzywne funkcje informacji w czasie rzeczywistym SYNC. Nowy Ford Escape jest jednym z pierwszych pojazdów, które wprowadzają tę innowację – SYNC z informacjami o ruchu, wskazówkami i informacjami – która wykorzystuje wiodące systemy rozpoznawania głosu, zintegrowaną technologię GPS oraz telefon komórkowy zdolny do łączności Bluetooth klienta. Nowe usługi SYNC zapewniają prosty, bezdotykowy dostęp do spersonalizowanych raportów o ruchu, precyzyjnych wskazówek do jazdy oraz aktualnych informacji, w tym list lokalnych firm, wiadomości, sportu i pogody.

Niedawne badania pokazują, że bezdotykowy system SYNC znacząco redukuje poziom rozproszenia, gdy kierowcy wybierają numer telefonu lub wybierają piosenkę na swoim odtwarzaczu MP3 w porównaniu z tym samym działaniem wykonywanym z ręcznymi telefonami komórkowymi i odtwarzaczami muzycznymi.

„Wiemy, że ludzie chcą pozostać w kontakcie w swoich pojazdach, więc Ford nadal dostarcza tę łączność odpowiedzialnie i bezpiecznie,” mówi Susan Cischke, wiceprezydent grupy Forda ds. zrównoważonego rozwoju, środowiska i inżynierii bezpieczeństwa. „Nasze badania SYNC potwierdzają to, co większość z nas instynktownie wie – że lepiej podczas jazdy dzwonić, korzystając z interfejsu głosowego, niż wybierać ręcznie, ponieważ można trzymać ręce na kierownicy i oczy na drodze.”

Standardy bezpieczeństwa

Standardowe technologie bezpieczeństwa Forda Escape 2010 obejmują także:

2.5L 5MT FWD (171 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2488 Cm3
Moc128 Kw @ 6000 Rpm
174 Hp @ 6000 Rpm
172 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy171 Lb-Ft @ 4500 Rpm
232 Nm @ 4500 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.1 Galony (60.9 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieWentylowane Tarcze
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony235/70 R16
Długość174.7 In (4437 Mm)
Szerokość71.1 In (1806 Mm)
Wysokość67.9 In (1725 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.7/60.2 In (1
Rozstaw osi103.1 In (2619 Mm)
Prześwit8.1 In (206 Mm)
Pojemność bagażnika29.2 Cuft (827 L)
Aerodynamika (Cd)0.35
Turning Circle36.7 Ft (11.2 M)
Masa własna3299 Lbs (1496 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4321 Lbs (1960 Kg)
Spalanie miasto22 Mpg Us (10.7 L/100Km)
Spalanie trasa28 Mpg Us (8.4 L/100Km)
Średnie spalanie24 Mpg Us (9.8 L/100Km)

2.5L 6AT AWD (171 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2488 Cm3
Moc128 Kw @ 6000 Rpm
174 Hp @ 6000 Rpm
172 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy171 Lb-Ft @ 4500 Rpm
232 Nm @ 4500 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.1 Galony (60.9 L)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieWentylowane Tarcze
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony235/70 R16
Długość174.7 In (4437 Mm)
Szerokość71.1 In (1806 Mm)
Wysokość67.9 In (1725 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.7/60.2 In (1
Rozstaw osi103.1 In (2619 Mm)
Prześwit8.1 In (206 Mm)
Pojemność bagażnika29.2 Cuft (827 L)
Aerodynamika (Cd)0.35
Turning Circle36.7 Ft (11.2 M)
Masa własna3483 Lbs (1580 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4608 Lbs (2090 Kg)
Spalanie miasto19 Mpg Us (12.4 L/100Km)
Spalanie trasa25 Mpg Us (9.4 L/100Km)
Średnie spalanie21 Mpg Us (11.2 L/100Km)

2.5L 6AT FWD (171 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2488 Cm3
Moc128 Kw @ 6000 Rpm
174 Hp @ 6000 Rpm
172 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy171 Lb-Ft @ 4500 Rpm
232 Nm @ 4500 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.1 Galony (60.9 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieWentylowane Tarcze
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony235/70 R16
Długość174.7 In (4437 Mm)
Szerokość71.1 In (1806 Mm)
Wysokość67.9 In (1725 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.7/60.2 In (1
Rozstaw osi103.1 In (2619 Mm)
Prześwit8.4 In (213 Mm)
Pojemność bagażnika29.2 Cuft (827 L)
Aerodynamika (Cd)0.35
Masa własna3342 Lbs (1516 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4431 Lbs (2010 Kg)
Spalanie miasto20 Mpg Us (11.8 L/100Km)
Spalanie trasa28 Mpg Us (8.4 L/100Km)
Średnie spalanie23 Mpg Us (10.2 L/100Km)

3.0L V6 6AT AWD (240 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2976 Cm3
Moc179 Kw @ 6550 Rpm
243 Hp @ 6550 Rpm
240 Bhp @ 6550 Rpm
Moment obrotowy223 Lb-Ft @ 4300 Rpm
302 Nm @ 4300 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.1 Galony (60.9 L)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieWentylowane Tarcze
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony235/70 R16
Długość174.7 In (4437 Mm)
Szerokość71.1 In (1806 Mm)
Wysokość67.9 In (1725 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.7/60.2 In (1
Rozstaw osi103.1 In (2619 Mm)
Prześwit8.4 In (213 Mm)
Pojemność bagażnika29.2 Cuft (827 L)
Aerodynamika (Cd)0.35
Masa własna3549 Lbs (1610 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4685 Lbs (2125 Kg)
Spalanie miasto13 Mpg Us (18.1 L/100Km)
Spalanie trasa19 Mpg Us (12.4 L/100Km)
Średnie spalanie15 Mpg Us (15.7 L/100Km)

3.0L V6 6AT FWD (240 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2976 Cm3
Moc179 Kw @ 6550 Rpm
243 Hp @ 6550 Rpm
240 Bhp @ 6550 Rpm
Moment obrotowy223 Lb-Ft @ 4300 Rpm
302 Nm @ 4300 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.1 Galony (60.9 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieWentylowane Tarcze
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony235/70 R16
Długość174.7 In (4437 Mm)
Szerokość71.1 In (1806 Mm)
Wysokość67.9 In (1725 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.7/60.2 In (1
Rozstaw osi103.1 In (2619 Mm)
Prześwit8.1 In (206 Mm)
Pojemność bagażnika29.2 Cuft (827 L)
Aerodynamika (Cd)0.35
Turning Circle36.7 Ft (11.2 M)
Masa własna3406 Lbs (1545 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4519 Lbs (2050 Kg)
Spalanie miasto18 Mpg Us (13.1 L/100Km)
Spalanie trasa26 Mpg Us (9 L/100Km)
Średnie spalanie21 Mpg Us (11.2 L/100Km)

2.5 Hybrid CVT (250 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2488 Cm3
Moc128 Kw @ 6000 Rpm
174 Hp @ 6000 Rpm
172 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy171 Lb-Ft @ 4500 Rpm
232 Nm @ 4500 Rpm
Moc silnika elektrycznego69.9 Kw (95 Hp)
Całkowita maksymalna moc183.9 Kw (250 Hp)
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoHybrydowy Benzyna
Pojemność zbiornika16.1 Galony (60.9 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegówEBezstopniowa skrzynia CVT
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony235/70 R16
Długość174.7 In (4437 Mm)
Szerokość71.1 In (1806 Mm)
Wysokość67.9 In (1725 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.7/60.2 In (1
Rozstaw osi103.1 In (2619 Mm)
Prześwit8.1 In (206 Mm)
Pojemność bagażnika27.8 Cuft (787 L)
Aerodynamika (Cd)0.35
Turning Circle36.7 Ft (11.2 M)
Masa własna3682 Lbs (1670 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4729 Lbs (2145 Kg)
Spalanie miasto34 Mpg Us (6.9 L/100Km)
Spalanie trasa31 Mpg Us (7.6 L/100Km)
Średnie spalanie32 Mpg Us (7.4 L/100Km)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.