FORD Everest 2022-Present

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

FORD Everest 2022-Present

Przejdź do galerii zdjęćFORD Everest 2022-Present

miesiąc po premierze modelu Ranger, Ford wprowadził na rynek nową generację modelu Everest, zastępując siedmioletniego poprzednika.

Ford odniósł duży sukces z poprzednią generacją Everesta i zastosował tę samą strategię w modelu z 2022 roku. Tak więc, przeniósł podwozie i napęd z Rangera, a następnie dodał do tego zmodyfikowaną karoserię.

Na przedzie, model Everest 2022 miał tę samą atrapę chłodnicy co jego pickupowy brat. Przeniesiono więc C-kształtne światła dzienne oraz ogromny gril ozdobiony chromowanymi elementami. Dodatkowo, dolny zderzak był wyposażony w parę świateł przeciwmgielnych oraz dwa haki do holowania. W przeciwieństwie do Rangera, Everest otrzymał jednak całkowicie zamkniętą karoserię. Z profilu, długi dach był przedłużony za tylnymi siedzeniami. Dzięki stworzeniu pochylonego do przodu słupka D, ozdobionego chromowanym wykończeniem, producent zdołał ukryć użytkowe korzenie SUV-a. Na koniec, z tyłu, światła tylne zostały wydłużone od błotników na klapę bagażnika i były wizualnie połączone z chromowaną listwą, na której znajdował się napis Everest.

W środku, Everest przejął deskę rozdzielczą z Rangera, która charakteryzowała się obszernym systemem infotainment umieszczonym na górze centralnej konsoli. Ponadto, zestaw wskaźników był w pełni cyfrowy, z prostokątnym wyświetlaczem pośrodku, flakowanym przez prędkościomierz i obrotomierz na oddzielnych ekranach TFT. W zależności od wersji wyposażeniowej, Everest mógł pochwalić się skórzaną tapicerką w wyższych modelach, podczas gdy modele podstawowe były oferowane z materiałowym wykończeniem. Jego siedmioosobowa pojemność uczyniła z Everesta poszukiwany pojazd, a Ford utrzymał tę cechę.

Pod maską, Ford ogłosił silnik V6 turbo-diesel opracowany we współpracy z Volkswagenem. Podstawowa wersja była natomiast napędzana silnikiem wysokoprężnym bi-turbo o pojemności 2,0 litra. Obie wersje przekazywały moment obrotowy na wszystkie koła za pomocą dziesięciobiegowej automatycznej skrzyni biegów.

Nowa generacja Forda Everest zadebiutowała na świecie, łącząc zdolności do przygód z wyjątkowym komfortem i technologią nastawioną na klienta w solidnym, wyrafinowanym i przyjemnym w prowadzeniu SUV-ie.

Stworzony z myślą o emocjach, Nowy Ford Everest został zaprojektowany dla miłośników przygód – z zdolnościami w centrum uwagi. Wewnątrz, wysoka jakość rzemiosła stworzyła cichą i elegancką przestrzeń dla maksymalnie siedmiu osób, podczas gdy nowa technologia i funkcje bezpieczeństwa sprawiają, że każda podróż staje się bardziej niezapomniana.

„Kiedy zaczęliśmy wyobrażać sobie Nowego Everesta, zaczęliśmy nie od początku, ale od końca: od naszych klientów,” powiedział Ian Foston, główny inżynier platformy Everest. „To ludzie, którzy lubią przygody, rekreację i możliwość spędzenia czasu z rodziną i przyjaciółmi. Niezależnie od tego, czy zdobywają piaski, kamienie czy miejskie życie, ci klienci doceniają użyteczność, zdolności i przestronność SUV-a.”

Mając więcej informacji od klientów niż kiedykolwiek wcześniej, Foston stwierdził, że cel dla Nowego Forda Everesta był jasny: Twardy na zewnątrz, sanktuarium w środku, niesamowita zdolność pod spodem.

Dając klientom możliwość wyboru idealnego pojazdu, Ford Australia zaoferuje cztery warianty Nowego Everesta. Oferta w Australii zacznie się od Ambiente, a następnie przejdzie do Trend. Sport dołącza do oferty jako model na stałe, podczas gdy nowy flagowy wariant Platinum zaoferuje najwyższy poziom luksusu i komfortu.

Nowy na szczycie australijskiej oferty, Platinum charakteryzuje się premium wnętrzem, a nowością w Everest są 21-calowe koła wykończone specjalnym potrójnym lakierem z mechanicznymi akcentami. Platinum jest napędzany wyłącznie nowym silnikiem 3.0L V6 turbo-diesel, wspieranym przez 10-biegową automatyczną skrzynię biegów i stały napęd na cztery koła. Silnik 3.0L V6 turbo-diesel będzie również dostępny w wersji Sport.

Unikalny design kratki grilla Platinum z siatką akcentowaną gorącym foliowaniem i akcentami ze stali nierdzewnej tworzy wyrafinowany wygląd i premium odczucie. Luksusowe wnętrze oferuje podgrzewane i wentylowane fotele przednie z premium skórą, z 10-stopniową regulacją elektryczną i funkcją pamięci dla kierowcy. Fotele przednie są wykończone pikowanymi wstawkami i podpisem Platinum. W Platinum pasażerowie drugiego rzędu mogą również cieszyć się podgrzewanymi fotelami. Panoramiczny dach dodaje luksusowego i przestronnego wrażenia wnętrza.

Solidny na zewnątrz, Sanktuarium w środku

Szerszy rozstaw kół i dłuższy rozstaw osi Forda Everesta pozwoliły projektantom stworzyć bardziej progresywny, muskularny wygląd. Globalne DNA designu Forda odzwierciedlają reflektory w kształcie litery C i mocny poziomy pasek górny kratki. Przód ma mieszankę poziomych i pionowych elementów, które dodają dominującego wyglądu.

Z boku widać mocną linię barków od przodu do tyłu, podczas gdy szerszy rozstaw kół skutkował bardziej dramatycznym uwypukleniem nad kołami, co podkreśla silny i nowoczesny wygląd.

„Pokazaliśmy klientom Everesta w kilku momentach podczas procesu projektowania, a ich opinie były spójne: Uwielbiali zewnętrzny wygląd z mocnym i solidnym designem, ale także uważali, że jest elegancki i nowoczesny,” powiedział Max Wolff, dyrektor ds. designu dla Chin i Grupy Rynków Międzynarodowych. „Mówili, że Everest da im pewność, że mogą zjechać z drogi; nie musieliby się zastanawiać, czy mogą zjechać z drogi podczas biwakowania – wygląda jak prawdziwy 4WD.”

To, czego klienci chcieli w wnętrzu, to zupełnie inna historia. W środku chcieli sanktuarium.

„Jedną z pierwszych rzeczy, które zauważysz, gdy wsiądziesz do nowego Everesta, jest to, jak cicho jest w środku. Wszyscy byliśmy w pojazdach z wieloma rzędami siedzeń, gdzie musisz skręcić głowę i niemal krzyczeć, aby być słyszanym przez pasażerów na drugim lub trzecim rzędzie,” powiedział. „To problem, który chcieliśmy rozwiązać dla Everesta, aby wnętrze było cichym miejscem, w którym można łatwo rozmawiać z rodziną lub przyjaciółmi i cieszyć się wspólną podróżą.”

Projektanci zadbali również o funkcjonalność i odczucie wnętrza, czerpiąc inspirację z nowoczesnych domów i wprowadzając miękkie materiały, premium wykończenia i oświetlenie ambientowe w miejscach, gdzie klienci mogą je najlepiej docenić.

Poczucie przestronności Forda Everesta jest potęgowane przez panel instrumentów zajmujący całą szerokość oraz konsolę centralną z podwójnymi uchwytami na kubki i uchwytami na kubki umieszczonymi na desce rozdzielczej dla pasażerów siedzących z przodu. Modele 4×4 są wyposażone w nowy e-Shifter wykończony skórą, a wszystkie warianty mają zintegrowane ładowanie bezprzewodowe i elektryczny hamulec postojowy. Podgrzewane i wentylowane fotele przednie są standardem w Sport i Platinum, a opcjonalnie w Trend. 10-stopniowa regulacja elektryczna i funkcja pamięci dla kierowcy są standardowe w Platinum. Platinum ma również podgrzewane fotele drugiego rzędu i podgrzewaną kierownicę.

Dostęp do siedzeń trzeciego rzędu jest teraz łatwiejszy dzięki fotelom drugiego rzędu, które przesuwają się dalej na przód niż wcześniej. Dodatkowo, wszyscy pasażerowie mają teraz miejsca do przechowywania swoich rzeczy, a w wariantach Trend, Sport i Platinum mogą ładować swoje urządzenia za pomocą gniazd w trzech rzędach.

Ford priorytetowo traktuje elastyczność siedzeń w Nowym Everest; drugi rząd przesuwa się z dzielonym oparciem 60:40, a w Platinum dzielony 50:50 trzeci rząd w konfiguracji siedmioosobowej można złożyć jednym naciśnięciem przycisku. Ważne jest, że zarówno fotele drugiego, jak i trzeciego rzędu zostały zaprojektowane tak, aby składały się na płasko, umożliwiając bezpieczne przewożenie długich ładunków.

Aby zapobiec wypadaniu przedmiotów z tyłu przy otwartej klapie, zespół Wolffa stworzył mały rant, znany z sympatii jako „łapacz jabłek”, na tylnej części przestrzeni ładunkowej. Zespół stworzył także przestrzeń do przechowywania pod podłogą, co pomaga utrzymać tył Everesta w porządku.

Technologia skoncentrowana na kliencie

Oprócz bardziej wyrafinowanego i komfortowego wnętrza, Ford skupił się na wkomponowaniu najnowszych funkcji łączności i technologii w Nowym Fordzie Everest. Everest ma duży cyfrowy panel instrumentów o przekątnej 8 cali (Ambiente, Trend i Sport) lub 12,4 cala (Platinum), który zastępuje tradycyjne analogowe zestawy wskaźników. Everest ma również duże, wysokiej rozdzielczości ekrany dotykowe o orientacji pionowej o przekątnej 10,1 cala (Ambiente) lub 12 cali (Trend, Sport, Platinum).

Nowy Everest jest wyposażony w najnowszy system SYNC® 4A firmy Ford, który jest gotowy na przyjęcie klientów z jego systemami komunikacji, rozrywki i informacji obsługiwanymi głosowo. Dodatkowo, jest wbudowany modem fabryczny, który umożliwia klientom połączenie się z Everestem, gdy są połączeni z aplikacją FordPass™. FordPass poprawia doświadczenie związane z posiadaniem dzięki funkcjom takim jak zdalne uruchamianie, sprawdzanie statusu pojazdu oraz zdalne blokowanie i odblokowywanie za pomocą urządzenia mobilnego.

Ekran o orientacji pionowej jest również połączony z kamerą 360 stopni z podziałem widoku, co ułatwia parkowanie w ciasnych, miejskich miejscach czy pomoc podczas pokonywania szczególnie trudnego terenu podczas eksploracji. Dodatkowo, klienci mogą kontrolować nowy system oświetlenia zewnętrznego Forda Everesta za pomocą ekranu dotykowego lub aplikacji FordPass™, co oznacza, że nie muszą parkować, pracować, biwakować czy robić czegokolwiek w ciemności.

Nowa i sprawdzona linia silników

Nowy silnik 3.0-litrowy V6 turbo-diesel jest na czołowej pozycji w gamie, a obok niego znajduje się sprawdzony silnik 2.0-litrowy Bi-Turbo diesel. Oba silniki są wspierane przez efektywną 10-biegową automatyczną skrzynię biegów.

„Silnik 3.0L V6 turbo-diesel naprawdę dostarcza ten moment, moc i moment obrotowy, których klienci pragną,” powiedziała Pritika Maharaj, menedżer programu Everest. „Czuje się naprawdę mocny, ponieważ ma nieskończoną moc i moment obrotowy, ale jest także wyrafinowany i cichy na drodze.”

„Bez względu na silnik, nasi klienci mogą być pewni, że mają moc i moment obrotowy, których potrzebują, niezależnie od tego, czy ciągną coś, zjeżdżają z drogi, czy po prostu wybierają się na rodzinną przygodę,” dodała Maharaj.

Zaprojektowany do przygód

Zwiększenie rozstawu kół Nowego Everesta o 50 mm pomaga dostarczyć bardziej kontrolowaną jazdę na drodze, podczas gdy drobne dostosowania ustawień tłumienia pozwoliły zespołowi wprowadzić więcej „przyjemności” i kontroli w to, jak Everest jeździ zarówno na drodze, jak i w terenie.

„Everest zawsze był ceniony za swoje luksusowe prowadzenie na drodze i w terenie, ale zwiększony rozstaw kół pozwolił naszemu zespołowi zajmującemu się dynamiką stworzyć większe połączenie między pojazdem a kierowcą, co zapewnia bardziej kontrolowane 'przyjemne w prowadzeniu’ odczucie w mieście i na autostradzie,” powiedział Foston.

Chcesz wybrać się na eksplorację? Nowy Ford Everest jest gotowy do drogi, z osłoną podwozia i wybieralnymi trybami jazdy terenowej oraz tylnym blokadą dyferencjału, a także dwoma funkcjonalnymi hakami holowniczymi z przodu.

Everest oferowany jest z dwoma opcjami napędu – 4×2 RWD jest dostępny tylko w Ambiente i Trend; natomiast warianty 4×4 w całej gamie mają zaawansowany, stały system napędu na cztery koła, który wykorzystuje elektronicznie kontrolowaną skrzynię transferową EMTC z wybieralnymi trybami jazdy.

Gdzie to możliwe, dedykowany ekran off-road Everesta wyświetla informacje o pojeździe, a w wariantach z kamerą 360-stopniową – widok kamery z przodu terenu przed pojazdem, z przewidywalnymi liniami pomocniczymi, które pomagają kierowcy pokonywać przeszkody. Naciśnięcie przycisku pozwala kierowcy zobaczyć wskaźniki napędu i blokady dyferencjału, kąt skrętu oraz wskazania kątów przechyłu i nachylenia pojazdu.

Nowy Ford Everest ma zdolność do wodnych przejść do 800 mm i maksymalną zdolność holowniczą do 3,500 kg (hamowane) przy wyposażeniu w opcjonalny fabryczny pakiet holowniczy, który teraz ma zintegrowany kontroler hamulca przyczepy. Wszystkie warianty otrzymują funkcję kontroli świateł przyczepy oraz listę kontrolną połączenia przyczepy, a także nowy tryb jazdy Tow/Haul, który poprawia reakcję zmiany biegów podczas holowania. Przestrzeń w komorze silnika pozwala na zamontowanie drugiej baterii do zasilania akcesoriów aftermarketowych.

Imponująca zdolność holownicza Everesta jest wspierana przez inteligentne technologie, które ułatwiają holowanie. Dedykowany tryb jazdy Tow/Haul został dostosowany, aby optymalizować czas zmiany biegów, aby utrzymać najlepsze dostarczanie mocy i hamowanie silnika podczas przewożenia ładunków, zarówno w przyczepie, jak i w przestrzeni ładunkowej. Dodatkowo, zintegrowany kontroler elektronicznego hamulca przyczepy opcjonalnego fabrycznego pakietu holowniczego pomaga w płynnej i skutecznej kontroli systemu hamulcowego przyczepy. Nowe widoki kamery Everesta pomagają właścicielom skierować swój SUV w odpowiednią pozycję do podłączenia przyczepy, a zintegrowane funkcje SYNC, takie jak lista kontrolna połączenia przyczepy i kontrola świateł przyczepy, ułatwiają zadanie. Gdzie to możliwe, użytkownicy aplikacji FordPass mogą również testować światła przyczepy za pomocą swojego smartfona.

Nowe zintegrowane relingi dachowe – lub specyficzne dla Platinum relingi dachowe z odstępem – są więcej niż tylko detalem projektowym; są zaprojektowane do przygód. Dach Everesta może teraz wytrzymać statyczne obciążenia do 350 kg i dynamiczne obciążenia do 100 kg, co zapewnia zwiększoną wszechstronność, która pozwala na przewożenie rowerów, kanu, pojemników ładunkowych lub namiotów na dachu. Uniwersalny system montażu pozwala klientom wyposażyć swoje pojazdy w szereg akcesoriów.

Technologie wzmacniające pewność siebie kierowcy

Everest jest wyposażony w nowe i ulepszone technologie asysty kierowcy oraz funkcje bezpieczeństwa, które mają na celu zredukować stres związany z prowadzeniem i pomóc kierowcom pozostać skoncentrowanym.

W Nowym Fordzie Everest nowa poduszka powietrzna umieszczona pomiędzy kierowcą a pasażerem z przodu zapewnia dodatkową ochronę w przypadku uderzenia bocznego. Dodanie poduszki powietrznej z dalekiego boku oraz podwójnych poduszek kolanowych zwiększa liczbę poduszek powietrznych do dziewięciu, w tym przednich dla kierowcy i pasażera, podwójnych bocznych poduszek powietrznych oraz podwójnych zasłon powietrznych, które pokrywają wszystkie trzy rzędy.

Everest Platinum jest wyposażony w Active Park Assist 2.0. To może pomóc kierowcy Nowego Everesta bezpiecznie wpasować się w ciasne miejsca za naciśnięciem przycisku. System zajmuje się kierowaniem, zmianami biegów, przyspieszaniem i hamowaniem, aby z łatwością wprowadzić pojazd do równoległych lub prostopadłych miejsc parkingowych. Może również samodzielnie wyjechać z równoległego miejsca parkingowego na prośbę.

Reflektory LED Matrix Nowego Everesta, ekskluzywne dla Platinum, oferują lepszą widoczność dzięki wielu inteligentnym funkcjom, w tym automatycznemu dynamicznemu poziomowaniu i oświetleniu zależnemu od prędkości, które może dostosowywać natężenie światła w przedniej części pojazdu w zależności od prędkości pojazdu. Reflektory oferują również statyczne i dynamiczne zakrzywione zdolności oraz światła drogowe bez oślepiania, co pomaga zapewnić maksymalną widoczność dla kierowcy bez oślepiania innych użytkowników drogi.

Nowością w Everest jest inteligentny system adaptacyjnego tempomatu Forda z centrowaniem pasa, który pomaga utrzymać odpowiednią prędkość i z funkcją Stop & Go może zwolnić twojego Everesta, jeśli ruch przed nim zatrzymał się lub zwolnił. Centrowanie pasa skanuje oznaczenia pasa, aby pomóc ostrzec kierowcę o bezpiecznym powrocie do środka swojego pasa. iACC dodaje również rozpoznawanie znaków prędkości, aby pomóc w utrzymaniu odpowiedniej prędkości.

Nowe i ulepszone funkcje asysty kierowcy oraz funkcje bezpieczeństwa dostępne w Nowym Everest również obejmują:

Nowość – System utrzymywania pasa z wykrywaniem krawędzi drogi, który pomaga utrzymać Everesta w pasie lub na nawierzchni drogi na drogach wiejskich.
Nowość – Asysta w unikaniu niebezpieczeństwa, zaprojektowana do działania przy prędkościach miejskich i autostradowych, asysta w unikaniu niebezpieczeństwa wykorzystuje radar i kamerę do wykrywania wolniej poruszających się i stojących pojazdów i zapewnia wsparcie w kierowaniu, aby umożliwić kierowcom manewrowanie wokół pojazdu, gdy wykryje zbliżającą się kolizję.
Nowość – Asysta hamowania wstecznego pomaga kierowcom w parkowaniu w miejscach parkingowych i innych ciasnych przestrzeniach, dostarczając słowne i wizualne ostrzeżenia. Może wykrywać pojazdy, rowerzystów i pieszych przechodzących za pojazdem. System może nawet zatrzymać Everesta całkowicie, jeśli kierowca nie zareaguje na czas.
Nowość – System informacji o martwych punktach z pokryciem przyczepy monitoruje martwe punkty wokół pojazdu, a gdy jest wyposażony w opcjonalny fabryczny pakiet holowniczy, monitoruje martwe punkty wokół przyczepy, ostrzegając kierowcę o wszelkich postrzeganych zagrożeniach. System obsługuje przyczepy o szerokości do 2,4 m i długości do 10 m.
Ulepszone – Asysta w zapobieganiu kolizjom z funkcją skrzyżowania może automatycznie zastosować hamulce, aby uniknąć lub złagodzić skutki kolizji, gdy kierowca skręca w kierunku nadjeżdżającego ruchu, a system wykrywa zbliżającą się kolizję.
Tworząc wybitne doświadczenie posiadania

„Opinie naszych klientów na temat tego, co uwielbiali w aktualnym Everest, a co im się nie podobało, pomogły nam stworzyć naprawdę wyjątkowy pojazd – taki, który jest bardzo funkcjonalny, bezpieczny, inteligentny i mocny,” powiedziała Dianne Craig, prezydent Grupy Rynków Międzynarodowych Forda. „Ale równie ważne jest, że ich opinie pomogły nam stworzyć wyjątkowe doświadczenie związane z posiadaniem pojazdu.

„Klienci Forda Everesta prowadzą zapracowane życie, godząc pracę, czas spędzany z rodziną, życie towarzyskie i rekreację,” dodała Craig. „Potrzebują, aby ich doświadczenie związane z posiadaniem pojazdu było prostsze i bardziej satysfakcjonujące, dlatego tworzymy zbiór usług, które mają na celu właśnie to.”

U uczestniczących dealerów, w zależności od dostępności, te usługi obejmują:

Rezerwacja usługi online: Aby pozwolić klientom zaplanować serwis w dogodnym dla nich czasie, zarówno online, jak i za pośrednictwem aplikacji FordPass.
Pojazd zastępczy: Klienci mogą otrzymać pojazd zastępczy podczas serwisowania własnego pojazdu.
Inne korzyści dla klientów obejmują:

2.0L Bi-Turbo 10AT AWD (209 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1996 Cm3
Moc153.7 Kw @ 3750 Rpm
209 Hp @ 3750 Rpm
206 Bhp @ 3750 Rpm
Moment obrotowy369 Lb-Ft @ 1750-2000 Rpm
500 Nm @ 1750-2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika21.1 Galony (79.9 L)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów10-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Długość193.5 In (4915 Mm)
Szerokość75.7 In (1923 Mm)
Wysokość72.5 In (1842 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.8/63.8 In (1
Prześwit9 In (229 Mm)
Pojemność bagażnika9.1 Cuft (258 L)
Turning Circle38.7 Ft (11.8 M)
Masa własna5218 - 5254 Lbs (2367 - 2383 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6834 Lbs (3100 Kg)
Średnie spalanie32.7 Mpg Us (7.2 L/100Km)
Emisja CO2190 G/Km

2.0L Bi-Turbo 10AT RWD (209 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1996 Cm3
Moc153.7 Kw @ 3750 Rpm
209 Hp @ 3750 Rpm
206 Bhp @ 3750 Rpm
Moment obrotowy369 Lb-Ft @ 1750-2000 Rpm
500 Nm @ 1750-2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika21.1 Galony (79.9 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów10-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Długość193.5 In (4915 Mm)
Szerokość75.7 In (1923 Mm)
Wysokość72.5 In (1842 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.8/63.8 In (1
Rozstaw osi114.2 In (2901 Mm)
Prześwit9.1 In (231 Mm)
Turning Circle38.7 Ft (11.8 M)
Masa własna4980 - 5013 Lbs (2259 - 2274 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6614 Lbs (3000 Kg)
Średnie spalanie33.1 Mpg Us (7.1 L/100Km)
Emisja CO2187 G/Km

3.0L V6 10AT AWD (250 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2992 Cm3
Moc183.9 Kw @ 3250 Rpm
250 Hp @ 3250 Rpm
247 Bhp @ 3250 Rpm
Moment obrotowy443 Lb-Ft @ 1750-2250 Rpm
600 Nm @ 1750-2250 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika21.1 Galony (79.9 L)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów10-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Długość193.5 In (4915 Mm)
Szerokość75.7 In (1923 Mm)
Wysokość72.3 In (1836 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.8/63.8 In (1
Rozstaw osi114.2 In (2901 Mm)
Prześwit8.9 In (226 Mm)
Pojemność bagażnika9.1 Cuft (258 L)
Turning Circle38.7 Ft (11.8 M)
Masa własna5410 - 5494 Lbs (2454 - 2492 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6945 Lbs (3150 Kg)
Średnie spalanie27.7 Mpg Us (8.5 L/100Km)
Emisja CO2224 G/Km

2.0d Turbo 6AT RWD (170 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1996 Cm3
Moc125 Kw @ 3500 Rpm
170 Hp @ 3500 Rpm
168 Bhp @ 3500 Rpm
Moment obrotowy299 Lb-Ft @ 1750-2500 Rpm
405 Nm @ 1750-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika21.1 Galony (79.9 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-Automatyczna Speed
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Długość193.5 In (4915 Mm)
Szerokość75.7 In (1923 Mm)
Wysokość72.3 In (1836 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.8/63.8 In (1
Rozstaw osi114.2 In (2901 Mm)
Prześwit8.9 In (226 Mm)
Pojemność bagażnika9.1 Cuft (258 L)
Turning Circle38.7 Ft (11.8 M)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.