FORD Expedition 2017-2021

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

FORD Expedition 2017-2021

Przejdź do galerii zdjęćFORD Expedition 2017-2021

Przed oficjalną premierą na Chicago Auto Show, Ford zaprezentował czwartą generację modelu Expedition w Ford Center w Teksasie. To był całkowicie nowy pojazd.

Opierając się na tym samym podwoziu co Ford F150 oraz luksusowy Lincoln Navigator, Expedition nie oszczędzał swoich konkurentów. Wprowadził nowe pomysły i techniczne rozwiązania, aby poradzić sobie z najważniejszym problemem dużych SUV-ów: wagą.

Dzięki zaprojektowaniu większości paneli nadwozia z aluminium i zastosowaniu stali wysokiej wytrzymałości do konstrukcji typu ladder-chassis, Expedition udało się zredukować wagę. Inteligentny projekt przedniej części poprawił aerodynamikę. Dzięki tym działaniom amerykański producent samochodów próbował zwiększyć efektywność paliwową, co jest istotnym wyzwaniem dla dużych SUV-ów. Nie chodziło tylko o koszty; chodziło o zanieczyszczenie. Wszystkie te rozwiązania przyczyniły się do redukcji wagi o 300 funtów (150 kg).

Dzięki dostępności w dwóch konfiguracjach rozstawu osi, Expedition mógł pomieścić na pokładzie do dziewięciu osób. Duży zestaw wskaźników był dostępny w formie kombinacji wyświetlaczy analogowych i cyfrowych lub jako całkowicie cyfrowa jednostka. Zintegrowany ekran dotykowy systemu infotainment został umieszczony na centralnej konsoli i obsługiwał Apple CarPlay oraz Android Auto. Na konsoli centralnej, pokrętło sterujące kontrolowało skrzynię biegów.

Pod maską, Expedition był wyposażony w 3,5-litrowy silnik V6 z turbosprężarką w dwóch wariantach mocy. Oba były standardowo połączone z 10-biegową automatyczną skrzynią biegów, a oba były dostępne z napędem na przednie lub wszystkie koła.

 Dla aktywnych rodzin Ford zaprezentował całkowicie nowy Ford Expedition – najinteligentniejszy, najbardziej wydolny i najbardziej wszechstronny Expedition w historii – z technologią, która zapewnia łączność wszystkim pasażerom, większą moc dla kierowców oraz znacznie lepszą zdolność holowania niż jakikolwiek inny SUV w pełnym rozmiarze.

„Kiedy Expedition został wprowadzony na rynek 20 lat temu, ustanowił standard dla aktywnych rodzin, które po prostu potrzebowały dużego i mocnego SUV-a, aby dotrzeć wszędzie,” powiedział Joe Hinrichs, prezydent Forda na Amerykę. „W dzisiejszych czasach rodziny pragną jeszcze więcej inteligentnej technologii, która pomoże im bezpiecznie, wydajnie i komfortowo pokonywać większe odległości – przy jednoczesnym utrzymaniu łączności z przyjaciółmi i rodziną.”

Najinteligentniejszy Expedition w historii

Całkowicie nowy Ford Expedition oferuje więcej technologii wspomagających kierowcę niż jakikolwiek inny SUV w pełnym rozmiarze.

Dodatkowo, całkowicie nowa karoseria z wysokowytrzymałego stopu aluminium oraz przeprojektowana stalowa rama stanowią podstawę solidnych zdolności terenowych i holowniczych Expedition. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych materiałów nowy Expedition oszczędza do 300 funtów wagi, a zespół zainwestował te oszczędności wszędzie tam, gdzie to ma znaczenie, aby zapewnić klientom więcej technologii i udogodnień niż kiedykolwiek wcześniej.

Ponad 40 nowych funkcji i systemów wspomagających kierowcę w Expedition sprawia, że podróż jest równie przyjemna jak cel podróży.

Wśród nich znajduje się unikalny w klasie zaawansowany system parkowania, który ułatwia wjazd i wyjazd z miejsc parkingowych, a także dostępna technologia kamer 360 stopni, która pomaga kierowcom zobaczyć więcej wokół Expedition, co ułatwia parkowanie.

Na drodze system utrzymania pasa ruchu w Ford Expedition pomaga zmniejszyć niezamierzone zbaczanie pojazdu z zamierzonego pasa, podczas gdy adaptacyjny tempomat z funkcją stop-and-go pozwala kierowcom ustawić prędkość podróżną, wykorzystując technologię radarową i kamerową do monitorowania ruchu oraz utrzymania ustalonej odległości między pojazdami.

System wykrywania kolizji pomaga kierowcom unikać innych pojazdów lub pieszych, podczas gdy dostępny system informacji o martwym polu monitoruje obszary, które nie są widoczne dla kierowcy.

Dodatkowo, Expedition oferuje nowe technologie łączności i udogodnienia, w tym:

Ładowanie bezprzewodowe; Expedition to pierwszy model Forda, który dysponuje tym systemem, umożliwiającym klientom umieszczanie kompatybilnych urządzeń mobilnych na zintegrowanej ładowarce umiejscowionej w przednim konsoli centralnym
Hotspot Wi-Fi obsługujący do 10 urządzeń jednocześnie, w zasięgu do 50 stóp od pojazdu
System rozrywki dla tylnych siedzeń z podwójnymi zagłówkami, zapewniający nowej generacji doświadczenia wideo, które pozwala pasażerom na oglądanie programów telewizyjnych na dwóch ekranach wideo lub urządzeniach przenośnych
SYNC® 3, z obsługą Apple CarPlay™ i Android Auto™, pozwala kierowcom na utrzymanie łączności w ruchu
SYNC Connect umożliwia właścicielom zdalne połączenie z pojazdem za pomocą aplikacji FordPass®, aby uruchomić, zablokować, odblokować i zlokalizować swój pojazd z dowolnego miejsca, a także uzyskać dostęp do ważnych informacji diagnostycznych pojazdu
Zasilanie dla pasażerów w każdym rzędzie, z czterema punktami zasilania 12-woltowego, sześcioma ładowarkami USB oraz gniazdem zasilania 110-woltowego, które pozwala pasażerom być naładowanymi i połączonymi
Premium system audio B&O PLAY z 12 głośnikami, doskonalony przez inżynierów akustycznych dla dźwięku, który doceni nawet najbardziej wymagający audiofile
Zaawansowany system zarządzania ładunkiem z regulowaną półką za trzecim rzędem, pozwala właścicielom dostosować przestrzeń ładunkową w zależności od przewożonych przedmiotów; nawet gdy pojazd stoi na wzniesieniu, ładunek nie wypadnie z tyłu Expedition po otwarciu klapy bagażnika
Panoramiczny dach Vista rozciąga się na dwa rzędy, co nie jest oferowane przez żadnego konkurenta
Najbardziej wydolny Expedition w historii

Napędzany silnikiem EcoBoost® o pojemności 3,5 litra z systemem Auto Start-Stop i nową, unikalną dla klasy 10-biegową automatyczną skrzynię biegów, całkowicie nowy Expedition jest najpotężniejszym Expedition w historii. Nowo dostępny elektroniczny ogranicznik poślizgu w modelach z inteligentnym napędem na cztery koła poprawia zdolności terenowe, kierując moc tam, gdzie jest potrzebna.

Ponad 50% klientów Expedition ceni możliwość holowania, a 15% holuje regularnie co tydzień lub miesiąc. Dlatego całkowicie nowy Expedition oferuje pomoc przy cofaniu z przyczepą Pro Trailer Backup Assist, która sprawia, że manewrowanie z przyczepą jest tak proste, jak przekręcenie gałki.

Dodatkowo dostępna klapa bagażnika z funkcją bezręcznego otwierania ułatwia załadunek.

Najbardziej wszechstronny Expedition w historii

Całkowicie nowy Ford Expedition ma przestronne, elastyczne wnętrze. Z miejscami dla maksymalnie ośmiu osób oraz ich bagażu, ten SUV w pełnym rozmiarze sprawia, że nowoczesne rodzinne przygody są bardziej komfortowe zarówno podczas krótkich, jak i długich podróży.

Całkowicie nowy Ford Expedition to pierwszy pełnowymiarowy SUV wyposażony w przesuwne siedzenie drugiego rzędu z funkcją uchylania i przesuwania, co zapewnia łatwy dostęp do trzeciego rzędu bez konieczności wcześniejszego usuwania fotelika dla dzieci. Po zajęciu miejsca w trzecim rzędzie, nawet dorośli docenią większą ilość miejsca na nogi i możliwość odchylenia siedzeń.

Siedzenia drugiego i trzeciego rzędu Expedition można szybko złożyć na płasko za naciśnięciem przycisku, otwierając przestrzeń ładunkową wystarczającą do przewozu arkuszy sklejki o wymiarach 4×8 stóp oraz innych przedmiotów, w zależności od wagi ładunku i jego rozmieszczenia, nawet przy zamkniętej klapie bagażnika.

Nawet jazda jest bardziej wszechstronna, dzięki całkowicie nowemu systemowi zarządzania terenem Terrain Management System™, który pozwala klientom wybierać tryby jazdy dla optymalnego prowadzenia pojazdu w różnych warunkach. Obejmuje to tryb normalny do jazdy po mieście, sportowy do bardziej dynamicznych wypraw, tryb holowniczy/ładunkowy do ulepszonych osiągów holowniczych i załadunkowych, ekologiczną jazdę dla lepszej oszczędności paliwa, a także tryby trawy/żwiru/śniegu dla luźnego terenu, piasku dla sytuacji o niskiej przyczepności oraz błota/wyboistej nawierzchni dla nierównych powierzchni.

Całkowicie nowy Ford Expedition jest dostępny w wersjach XLT, Limited i Platinum. Dodatkowo dostępna jest wersja XL dla klientów flotowych, od służb porządkowych po usługi ratunkowe. Aby pomóc klientom wybrać odpowiednią ilość miejsca wewnętrznego dla swoich rodzin, wszystkie wersje są dostępne w przedłużonej wersji Expedition MAX.

Całkowicie nowy Ford Expedition wchodzi w skład planu Forda na rozwój swojego przywództwa w segmencie SUV, obejmującego pięć nowych modeli dla Ameryki Północnej w ciągu najbliższych czterech lat.

3.5L V6 10AT (375 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3496 Cm3
Moc275.8 Kw @ 5000 Rpm
375 Hp @ 5000 Rpm
370 Bhp @ 5000 Rpm
Moment obrotowy470 Lb-Ft @ 3500 Rpm
637 Nm @ 3500 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika23.2 Galony (87.8 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów10-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze lite
Rozmiar opony275/65 R18
Długość210 In (5334 Mm)
Szerokość83.6 In (2123 Mm)
Wysokość76.6 In (1946 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)67.6/67.2 In (1
Rozstaw osi122.5 In (3112 Mm)
Prześwit9.8 In (249 Mm)
Pojemność bagażnika19.3 Cuft (547 L)
Masa własna5433 Lbs (2464 Kg)

3.5L V6 10AT (400 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3496 Cm3
Moc294.2 Kw @ 5000 Rpm
400 Hp @ 5000 Rpm
395 Bhp @ 5000 Rpm
Moment obrotowy480 Lb-Ft @ 3250 Rpm
651 Nm @ 3250 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika23.2 Galony (87.8 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów10-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze lite
Rozmiar opony275/65 R18
Długość210 In (5334 Mm)
Szerokość83.6 In (2123 Mm)
Wysokość76.6 In (1946 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)67.6/67.2 In (1
Rozstaw osi122.5 In (3112 Mm)
Prześwit9.8 In (249 Mm)
Pojemność bagażnika19.3 Cuft (547 L)
Masa własna5433 Lbs (2464 Kg)

3.5L V6 10AT AWD (375 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3496 Cm3
Moc275.8 Kw @ 5000 Rpm
375 Hp @ 5000 Rpm
370 Bhp @ 5000 Rpm
Moment obrotowy470 Lb-Ft @ 3500 Rpm
637 Nm @ 3500 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika23.2 Galony (87.8 L)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów10-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze lite
Rozmiar opony275/65 R18
Długość210 In (5334 Mm)
Szerokość83.6 In (2123 Mm)
Wysokość76.6 In (1946 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)67.6/67.2 In (1
Rozstaw osi122.5 In (3112 Mm)
Prześwit9.8 In (249 Mm)
Pojemność bagażnika19.3 Cuft (547 L)
Masa własna5692 Lbs (2582 Kg)

3.5L V6 10AT AWD (400 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3496 Cm3
Moc294.2 Kw @ 5000 Rpm
400 Hp @ 5000 Rpm
395 Bhp @ 5000 Rpm
Moment obrotowy480 Lb-Ft @ 3250 Rpm
651 Nm @ 3250 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika23.2 Galony (87.8 L)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów10-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze lite
Rozmiar opony275/65 R18
Długość210 In (5334 Mm)
Szerokość83.6 In (2123 Mm)
Wysokość76.6 In (1946 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)67.6/67.2 In (1
Rozstaw osi122.5 In (3112 Mm)
Prześwit9.8 In (249 Mm)
Pojemność bagażnika19.3 Cuft (547 L)
Masa własna5692 Lbs (2582 Kg)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.