FORD Focus 5 drzwiowe 2011-2014

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

FORD Focus 5 drzwiowe 2011-2014

Przejdź do galerii zdjęćFORD Focus 5 drzwiowe 2011-2014

Trzecia generacja Forda Focusa zadebiutowała na North American Motor Show w 2010 roku jako model na 2012. Rok. Była dostępna w sklepach w 2011 roku w trzech wersjach: sedan, hatchback i kombi.

Focus okazał się sukcesem dla Forda. Ten kompaktowy pojazd sprzedawany był w wielu krajach na całym świecie, oferowany w różnych wersjach, z różnymi silnikami i skrzyniami biegów. Od wolniejszych, ale oszczędnych samochodów po potężne maszyny z napędem na cztery koła o mocy 300 KM. Najpopularniejsze na rynku były wersje hatchback i kombi.

Nadwozie było bardziej aerodynamiczne, a przedni grill zyskał nowy, heksagonalny kształt. Reflektory były bliższe tym z modelu Mondeo, co dodało większej elegancji znanemu kompaktowemu pojazdowi. Tylne lampy miały kontrowersyjny design, z dłuższym środkowym bokiem w porównaniu do górnego i dolnego.

Wnętrze zyskało nowy układ kokpitu. Wersja bazowa wyposażona była w 4-calowy system infotainment, ale dostępny był również większy, 8-calowy ekran dotykowy jako opcja. Oferował łączność Bluetooth oraz pakiet łączności SYNC z funkcją sterowania głosowego i nawigacją.

Samochód był dostępny z gamą silników czterocylindrowych, zasilanych olejem napędowym lub benzyną. Ich moc wahała się od 95 do 180 KM. Silniki te były połączone z 6-biegową manualną lub 6-biegową automatyczną skrzynią biegów z podwójnym sprzęgłem. Niezależne zawieszenie na cztery koła zapewniało dobrą prędkość w zakrętach.

Ekscytujący, nowej generacji Ford Focus szykuje się do rozpoczęcia sprzedaży na początku 2011 roku, a kluczowe trzy modele zostały zaprezentowane po raz pierwszy na Międzynarodowym Salonie Motoryzacyjnym w Paryżu w 2010 roku.

Sportowy pięciodrzwiowy hatchback, elegancki czterodrzwiowy sedan oraz stylowy pięciodrzwiowy wagon Focus zajmują centralne miejsce na stoisku Forda, prezentując się w pełnej okazałości przed rozpoczęciem produkcji w Europie i Ameryce Północnej pod koniec 2010 roku.

Focus to najważniejszy model Forda na świecie. Ponad 10 milionów sprzedanych egzemplarzy od momentu wprowadzenia na rynek w 1998 roku sprawiło, że Ford Focus stał się ulubieńcem konsumentów na całym świecie dzięki doskonałemu stosunkowi jakości do ceny, komfortowi i bezpieczeństwu, a przede wszystkim za radość z jazdy.

W ramach bezprecedensowego, globalnego programu rozwoju w ramach strategii ONE Ford, nowa generacja Forda Focus ma kontynuować udaną tradycję swoich poprzedników i pokazuje, jak Ford się zmienia.

Nowy Focus wyróżnia się smukłym i sportowym designem, a także oferuje więcej przystępnych technologii i funkcji niż kiedykolwiek wcześniej w tej klasie. Nowa generacja Forda Focus gwarantuje najwyższe standardy jakości i staranności, znakomitą ekonomikę paliwową oraz wynosi legendarne właściwości jezdne Forda Focus na nowy poziom.

„Nowy Focus rzeczywiście reprezentuje to, co najlepsze w Ford Motor Company, i cieszymy się, że pierwsze pojazdy trafią wkrótce w ręce klientów,” powiedział Derrick Kuzak, wiceprezydent grupy Forda ds. rozwoju produktu. „Inwestycja w naszą nową platformę C umożliwiła nam dostarczenie globalnym konsumentom przystępnego produktu, który oferuje jakość, oszczędność paliwa, bezpieczeństwo i technologię, które przewyższają ich oczekiwania.”

Opracowany w Europie, dostępny na całym świecie

Opracowany w Europie, dostępny w ponad 120 rynkach na całym świecie, z 80 procentami części wspólnych, nowa generacja Focusa jest modelem stworzonym na podstawie nowej, globalnej platformy C-Ford Motor Company. Ta platforma będzie podstawą dla co najmniej dziesięciu pojazdów na całym świecie i będzie odpowiadać za produkcję dwóch milionów jednostek rocznie do 2012 roku.

„Prezentacja trzech podstawowych wersji nadwoziowych Forda Focus tutaj w Paryżu to kolejny kluczowy krok w naszej globalnej strategii C,” powiedział Kuzak. „Za kilka miesięcy produkcja Focusa rozpocznie się jednocześnie w zakładach montażowych w Saarlouis i Michigan, kiedy zaczniemy realizować wizję dostarczenia co najmniej dziesięciu nowych wersji z tej samej platformy globalnie.”

Na targach w Paryżu Ford potwierdza również, że gama nowej generacji Forda Focus nie zostanie rozszerzona o dodatkowe wersje trzydrzwiowe ani kabriolety.

„Podejmując decyzję o przyjęciu tak smukłego, coupé-kształtnego designu dla pięciodrzwiowego hatchbacka, w ofercie pozostało niewiele miejsca na wersję trzydrzwiową,” wyjaśnił Kuzak. „Trzymodelowa gama Focusa zapewnia idealny miks sportowego, dynamicznego wyglądu i codziennej funkcjonalności. A dla klientów pragnących tego samego dynamicznego wyglądu, ale z dodatkową przestrzenią, nasza najnowsza gama modeli C oferuje również stylowego nowego C-MAXa, więc klienci naprawdę mogą znaleźć idealny samochód odpowiedni do swoich potrzeb.”

Ford obiecał wprowadzenie na rynek modelu Ford Focus o wysokich osiągach do nowej generacji, a w Paryżu firma prezentuje, jak ten model będzie wyglądał po wprowadzeniu w 2012 roku. Nowy model Ford Focus ST został pokazany w Paryżu, a jego silnik EcoBoost o mocy 250 KM zapewni frajdę z jazdy, która odpowiada jego doskonałemu wyglądowi.

Globalna produkcja Focusa rusza

Wiodące zakłady montażowe Forda Focus w Saarlouis (Niemcy) i Michigan (USA) przygotowują się obecnie do jednoczesnego rozpoczęcia produkcji pod koniec 2010 roku.

Zakład w Saarlouis będzie produkować wszystkie trzy wersje nadwoziowe Forda Focus, podczas gdy produkcja w Michigan skoncentruje się na wersjach czterodrzwiowych i pięciodrzwiowych.

Produkcja w Europie zostanie rozszerzona w połowie 2011 roku, kiedy zakład montażowy w Petersburgu (Rosja) rozpocznie produkcję nowych modeli czterodrzwiowych i pięciodrzwiowych. Kolejnym etapem będzie rozszerzenie produkcji Forda Focus na region Azji i Pacyfiku, gdzie zakład w Chongqingu (Chiny) zacznie działać na początku 2012 roku.

Aby zaspokoić silne zapotrzebowanie na markę Ford Focus w Europie, zakład w Saarlouis zwiększy produkcję nowego modelu, a obecny Ford Focus będzie nadal produkowany w Walencji (Hiszpania) do połowy 2011 roku.

„Zapotrzebowanie na aktualny model w całej Europie pozostaje niezwykle wysokie, z całym pokoleniem klientów, którzy mają silną lojalność wobec marki Ford Focus,” powiedział Stephen Odell, przewodniczący i dyrektor zarządzający Ford of Europe. „Kontynuowanie produkcji obecnego Focusa w Walencji pozwoli nam zaoferować tym klientom dobrą dostępność i jak najlepszą wartość, podczas gdy Saarlouis zwiększy produkcję nowego modelu.”

Uderzający, aerodynamiczny design

Trzy modele nadwoziowe Forda Focus dzielą sportowy i dynamiczny charakter, oznaczając kolejny krok w ewolucji cenionej formy projektowania kinetycznego Forda, która przyczyniła się do rosnącej popularności najnowszych małych i średnich samochodów tej marki.

Dzięki wyrazistemu przód, smukłemu profilowi, dramatycznie wznoszącej się linii dachu oraz sportowemu stance, nowy Ford Focus wyraźnie sygnalizuje nagradzające doświadczenie jazdy, które czeka na klientów, gdy wsiądą do auta.

Niski, opływowy profil z mocno pochyloną przednią szybą również przyczynia się do imponująco aerodynamicznej sylwetki, co pomaga zminimalizować zużycie paliwa.

Opływowy kształt, a także starannie zoptymalizowane detale aerodynamiczne w całym pojeździe – Ford Focus, podobnie jak nowy Mondeo, został wyposażony w aktywne przesłony kratki wlotu powietrza, aby zablokować przepływ powietrza przez system chłodzenia, kiedy nie jest to potrzebne – prowadzą do znacznego zmniejszenia oporu.

Europejski model czterodrzwiowy ma współczynnik oporu (CD) wynoszący 0,27, w porównaniu do obecnego wynoszącego 0,30.

Stylowe, funkcjonalne wnętrze

Dynamiczna jakość zewnętrzna jest wzmocniona przez charakterystyczny design wnętrza. Nowy Ford Focus ma nowoczesne wnętrze w stylu kokpitu, z elegancką konsolą centralną otaczającą kierowcę i zapewniającą doskonały dostęp do głównych kontroli pojazdu oraz paneli wyświetlających.

W kokpicie najważniejszą innowacją jest technologia połączeń dla kierowców nowej generacji, MyFord, która zapewnia kierowcy nowoczesną kombinację kontroli i ekranów wyświetlających do obsługi kluczowych funkcji pojazdu. W pojazdach z wyższej serii system MyFord zawiera 8-calowy ekran dotykowy, umożliwiający kierowcy kontrolowanie szerokiego zakresu funkcji za pośrednictwem przejrzystego i intuicyjnego kolorowego wyświetlacza.

MyFord jest uzupełnione o nową generację potężnego pakietu łączności Ford SYNC®, który obejmuje zaawansowany system sterowania głosowego, Bluetooth i nawigację satelitarną, a także punkty połączeniowe dla różnorodnych urządzeń zewnętrznych i odtwarzaczy multimedialnych.

Wnętrze łączy doskonałą funkcjonalność z wyjątkowym rzemiosłem. Odważna i nowoczesna grafika wnętrza, rzeźbiony kształt deski rozdzielczej z miękkiego w dotyku materiału oraz wybór materiałów wykończeniowych najwyższej jakości sprawiają, że pasażerowie mają poczucie podróży w samochodzie z segmentu premium.

Nowy Ford Focus Kombi prezentowany w Paryżu z wnętrzem po raz pierwszy wzmacnia to poczucie premium jeszcze bardziej dzięki zastosowaniu pakietu ze skórzanego wnętrza z ekskluzywnej gamy opcji personalizacji pojazdów Ford Individual, które są specjalnie opracowywane dla nowego modelu.

Na wystawowym pojeździe znajdują się luksusowe, czarne wykończenia ze skór premium na siedzeniach, panelach drzwi, centralnym podłokietniku i osłonie deski rozdzielczej, z kontrastującymi przeszyciami. Pełna gama Ford Individual dla nowego Focusa zostanie ujawniona bliżej daty wprowadzenia na rynek.

Inteligentna technologia dla bezpieczeństwa i funkcjonalności

Globalny zasięg programu C Forda sprawia, że więcej technologii i funkcji jest ekonomicznie opłacalnych niż kiedykolwiek wcześniej dla samochodów w tej klasie. Dzięki temu inżynierowie Forda Focus mogli wprowadzić wyjątkowy zestaw innowacyjnych technologii, które odpowiadają na potrzeby konsumentów na całym świecie.

Liczba funkcji oferowanych na każdym rynku będzie się różnić w zależności od lokalnego zapotrzebowania i akceptacji klientów, chociaż ponieważ pełna gama technologii została zaprojektowana do pojazdu, dodatkowe funkcje mogą być dostępne w przyszłości, aby dostosować się do zmieniających się wymagań klientów.

W europejskim rynku ta znaczna inwestycja technologiczna w nowego Forda Focus obiecuje wyraźne przywództwo w segmencie C, a także oferuje klientom ekscytujący zestaw zaawansowanych funkcji zazwyczaj dostępnych tylko w większych i droższych pojazdach.

Kluczową innowacją w nowym Fordzie Focus jest nowy system bezpieczeństwa przy niskich prędkościach, który pojawia się w pojeździe Forda po raz pierwszy. System ma na celu pomoc kierowcom w unikaniu rodzajów kolizji czołowych przy niskich prędkościach, które są bardzo powszechne w zatłoczonych warunkach miejskich, i działa przy prędkościach poniżej 30 km/h (20 mph).

Używając skierowanego do przodu optycznego czujnika, system wykrywa obiekty przed samochodem i nieprzerwanie (50 razy na sekundę) oblicza siłę hamowania potrzebną do uniknięcia kolizji. Jeśli system uzna, że kolizja jest nieunikniona i kierowca nie podejmuje żadnych działań, automatycznie zmniejsza wprowadzenie przepustnicy i stosuje hamulce.

Kompleksowy zestaw inteligentnych technologii wsparcia kierowcy dostępnych w nowym Focusie to również:

Aktywny asystent parkowania
Asystent utrzymania pasa ruchu i ostrzeżenie o zjeżdżaniu z pasa
Automatyczne światła drogowe
Rozpoznawanie znaków drogowych
Ostrzeżenie o zmęczeniu kierowcy
Adaptacyjny tempomat z ostrzeżeniem o zjeżdżaniu z pasa i łagodzeniem kolizji poprzez hamowanie
System informacji o martwym polu
Ogranicznik prędkości
Kontrola pasów bezpieczeństwa dla tylnych siedzeń
Zamek dziecka
Kamera tylna

Niezrównana jakość jazdy

Gdy został wprowadzony na rynek w 1998 roku, oryginalny Ford Focus wprowadził nowy poziom zwinności i reakcji w segmencie C. Nowa generacja Forda Focus planuje podnieść poprzeczkę jeszcze raz, dążąc do klasy prowadzenia, która łączy znakomitą precyzję kierownicy i feedback z drogi z wyraźnie poprawioną wygodą i kontrolą jazdy.

Aby osiągnąć ten poziom wydajności, inżynierowie zaktualizowali innowacyjne koncepcje zawieszenia z poprzednich modeli, opracowując zoptymalizowane nowe rozwiązania dla tylnego zawieszenia multizawieszeniowego 'Control Blade’ oraz półizolowanej przedniej podramy.

Projekt podwozia uzupełnia całkowicie nowy system elektrycznego wspomagania kierownicy, który został starannie dostrojony, aby zapewnić czyste i precyzyjne reakcje przy dużych prędkościach, jednocześnie pozostając lekkim i zwrotnym podczas parkowania.

Europejscy specjaliści ds. dynamiki jazdy Forda również zwiększyli stabilność w zakrętach i zwinność, wprowadzając zaawansowany system rozdziału momentu obrotowego, który działa jak różnicowy rozdział momentu obrotowego, aby stale równoważyć rozkład momentu obrotowego między przednimi kołami, co prowadzi do zmniejszenia podsterowności, poprawy trakcji i lepszego wchodzenia w zakręty.

System jest szczególnie skuteczny, gdy samochód przyspiesza na zakręcie, stosując nieodczuwalną ilość hamowania na wewnętrznym przednim kole, aby więcej momentu obrotowego silnika trafiło na zewnętrzne koło, które ma lepszą przyczepność. Dzięki temu samochód wydaje się mniejszy i bardziej zwrotny, szybciej reagując na polecenia kierowcy, a jego charakterystyka prowadzenia zadowoli zapalonych kierowców samochodów sportowych i pomoże mniej doświadczonym kierowcom w trudnych warunkach.

Żywe osiągi z doskonałą ekonomiką

Atrakcyjność dla kierowcy nowego Forda Focus jest wzmacniana przez gamę układów napędowych, które oferują żywe osiągi i dążą do doskonałych poziomów oszczędności paliwa i emisji CO2.

Europejska gama układów napędowych dla nowego Forda Focus obejmuje nowoczesny silnik benzynowy 1.6 Ford EcoBoost z turboładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa, a także wybór zaawansowanych i udoskonalonych silników diesla Duratorq TDCi z kolektorem paliwowym, które oferują znaczne obniżenie zużycia paliwa w porównaniu do modelu poprzedniego.

150 KM/180 KM 1.6 Ford EcoBoost

Na czołowej pozycji w gamie silników benzynowych znajduje się nowy silnik 1.6 Ford EcoBoost, dostępny w wersjach 150 KM i 180 KM.

Będący częścią całkowicie nowej generacji silników benzynowych o zmniejszonej objętości, wysokiej efektywności i niskich emisjach CO2, silnik 1.6 Ford EcoBoost jest lekką, aluminiową konstrukcją, która łączy trzy technologie – centralnie umieszczony system bezpośredniego wtrysku wysokociśnieniowego, turbodoładowanie o niskiej bezwładności oraz podwójne, niezależne, zmienne rozrządy (Ti-VCT) – aby stworzyć zaawansowany system spalania, który przynosi nowe poziomy wydajności i oszczędności paliwa w silnikach benzynowych w tej klasie mocy.

Ta potężna kombinacja technologii pozwala silnikowi 1.6 Ford EcoBoost uzyskać mocny moment obrotowy przy niskich obrotach i responsywne osiągi, porównywalne z silnikami o większej pojemności, ale z rozmiarami, masą i ekonomiką znacznie mniejszej jednostki.

W przypadku wariantów zarówno 150 KM, jak i 180 KM, kominują one imponującą szczytową moc z momentem obrotowym przy niskich obrotach silnika, który odpowiada silnikom diesla nowej generacji, przy czym jednostka 180 KM generuje maksymalny moment obrotowy wynoszący 240 Nm od 1600 do 5000 rpm, z 270 Nm dostępnymi podczas intensywnego przyspieszania dzięki funkcji transient overboost.

W Fordzie Focus pięciodrzwiowym, silnik 180 KM osiąga maksymalną prędkość 222 km/h (138 mph) i przyspiesza od 0 do 100 km/h (62 mph) w czasie 7,9 sekundy, jednocześnie osiągając imponujące średnie zużycie paliwa wynoszące 6,0 litra/100 km (47 mpg) oraz emisje CO2 wynoszące 139 g/km.

105 KM/125 KM 1.6 Ford Duratec Ti-VCT

W gamie silników benzynowych Forda Focus znajduje się również sprawdzony silnik 1.6 Duratec Ti-VCT o mocach 105 KM i 125 KM.

Ten responsywny i ekonomiczny silnik 16-zaworowy Ti-VCT został jeszcze bardziej zoptymalizowany i dostrojony, z mniejszym tarciem wewnętrznym i poprawionym oddechem w układzie wydechowym, aby osiągnąć niższe zużycie paliwa i zwiększoną moc momentu obrotowego.

95 KM/115 KM 1.6 Duratorq TDCi

Silnik diesla 1.6 Duratorq TDCi został całkowicie zaktualizowany w zakresie systemu spalania, układu wtrysku paliwa i turbosprężarki, aby zapewnić poprawę wydajności, oszczędności paliwa i rafinacji.

Klienci Forda Focus mogą wybierać spośród dwóch różnych mocy: 95 KM i 115 KM. Obie wersje oferują wystarczającą moc i szeroki zakres momentu obrotowego, podczas gdy silnik 115 KM dostarcza dodatkową moc dzięki funkcji transient overboost, która zwiększa szczytowy moment obrotowy z 270 Nm do 285 Nm podczas intensywnego przyspieszania.

Ten układ napędowy oferuje również doskonałą ekonomikę, osiągając średnie zużycie paliwa wynoszące 4,2 litra/100 km (67 mpg)* oraz emisje CO2 wynoszące 109 g/km.

115 KM/140 KM/163 KM 2.0 Duratorq TDCi

Podobnie jak jego mniejszy odpowiednik, silnik diesla 2.0 Duratorq TDCi został wszechstronnie przekształcony, aby dostarczyć większą moc i moment obrotowy do gamy silników diesla w Fordzie Focus, ale nie kosztem oszczędności paliwa i emisji CO2.

W połączeniu z 6-biegową manualną skrzynią biegów, silnik 2.0 TDCi jest dostępny w wersjach o mocach 140 KM i 163 KM, podczas gdy Focus może być również wyposażony w wydajną automatyczną skrzynię biegów Ford PowerShift o 6 biegach w wersjach silnika 115 KM, 140 KM i 163 KM.

160 KM 2.0 DI Ti-VCT dla Ameryki Północnej

Na rynek północnoamerykański oraz wybrane inne rynki preferujące silniki benzynowe, nowy Focus jest wyposażony w całkowicie nowy silnik benzynowy 2.0 o mocy 160 KM, który łączy wysokociśnieniowy bezpośredni wtrysk i podwójny niezależny zmienny rozrząd dla lepszych osiągów i oszczędności paliwa.

Nowy silnik 2.0 DI Ti-VCT jest o 20 KM bardziej wydajny niż obecna jednostka 2.0 Duratec I-4 występująca w północnoamerykańskim Fordzie Focus, przyczyniając się do przewidywanych zysków w oszczędności paliwa przekraczających 10 procent.

Aby maksymalizować jego wydajność i przewagę ekonomiczną, silnik 2.0 DI Ti-VCT jest połączony z najnowszą automatyczną skrzynią biegów Ford PowerShift o sześciu biegach z podwójnym sprzęgłem. Dzięki wydajnej konstrukcji z podwójnym sprzęgłem, sama skrzynia biegów może pomóc w redukcji zużycia paliwa o nawet 9 procent w porównaniu do tradycyjnej czterobiegowej automatycznej skrzyni biegów.

Technologie Ford ECOnetic minimalizują CO2

Oprócz wysokoefektywnych silników benzynowych i diesla, nowa gama Forda Focus zawiera również inne cechy z programu technologii ECOnetic Forda, aby pomóc w minimalizacji zużycia paliwa i emisji CO2.

Najbardziej zauważalnym przykładem jest to, że Focus jest pierwszym modelem Forda, który wprowadza technologię Ford Auto-Start-Stop w znacznej części oferty. Wszystkie pojazdy z silnikiem 1.6 Ford EcoBoost oraz silnikiem diesla 1.6 TDCi – co stanowi około 50 procent europejskiej sprzedaży – są wyposażone w Ford Auto-Start-Stop, co zazwyczaj pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa i emisji CO2 o maksymalnie 10 procent w ruchu miejskim.

W celu osiągnięcia maksymalnej wydajności, gama Forda Focus będzie dostępna z dedykowaną, ultra-niską wersją ECOnetic w drugiej połowie 2011 roku.

1.6L EcoBoost 6MT FWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1596 Cm3
Moc110 Kw @ 5700 Rpm
150 Hp @ 5700 Rpm
148 Bhp @ 5700 Rpm
Moment obrotowy177 Lb-Ft @ 1900-3500 Rpm
240 Nm @ 1900-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna122 Mph (196 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednie278-Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne271-Mm Tarcze wentylowane
Rozmiar opony195/65 R15
Długość171.6 In (4359 Mm)
Szerokość71.8 In (1824 Mm)
Wysokość57.7 In (1466 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.2/60.4 In (1
Rozstaw osi104.3 In (2649 Mm)
Prześwit4.72 In (120 Mm)
Pojemność bagażnika23.8 Cuft (674 L)
Aerodynamika (Cd)0.295
Masa własna2734 Lbs (1240 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4189 Lbs (1900 Kg)
Spalanie miasto31 Mpg Us (7.6 L/100Km)
Spalanie trasa47 Mpg Us (5 L/100Km)
Średnie spalanie39 Mpg Us (6 L/100Km)
Emisja CO2139 G/Km

1.6L EcoBoost 6MT FWD (180 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1596 Cm3
Moc134 Kw @ 5700 Rpm
182 Hp @ 5700 Rpm
180 Bhp @ 5700 Rpm
Moment obrotowy177 Lb-Ft @ 1900-4000 Rpm
240 Nm @ 1900-4000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna138 Mph (222 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednie278-Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne271-Mm Tarcze wentylowane
Rozmiar opony195/65 R15
Długość171.6 In (4359 Mm)
Szerokość71.8 In (1824 Mm)
Wysokość57.7 In (1466 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.2/60.4 In (1
Rozstaw osi104.3 In (2649 Mm)
Prześwit4.72 In (120 Mm)
Pojemność bagażnika23.8 Cuft (674 L)
Aerodynamika (Cd)0.295
Masa własna2734 Lbs (1240 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4189 Lbs (1900 Kg)
Spalanie miasto31 Mpg Us (7.6 L/100Km)
Spalanie trasa47 Mpg Us (5 L/100Km)
Średnie spalanie39 Mpg Us (6 L/100Km)
Emisja CO2139 G/Km

1.6L TiVC 5MT FWD (105 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1596 Cm3
Moc77 Kw @ 6000 Rpm
105 Hp @ 6000 Rpm
103 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy111 Lb-Ft @ 4000-4500 Rpm
150 Nm @ 4000-4500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna116 Mph (187 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednie278-Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne271-Mm Tarcze wentylowane
Rozmiar opony195/65 R15
Długość171.6 In (4359 Mm)
Szerokość71.8 In (1824 Mm)
Wysokość57.7 In (1466 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.2/60.4 In (1
Rozstaw osi104.3 In (2649 Mm)
Prześwit4.72 In (120 Mm)
Pojemność bagażnika23.8 Cuft (674 L)
Aerodynamika (Cd)0.295
Masa własna2734 Lbs (1240 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4189 Lbs (1900 Kg)
Spalanie miasto29 Mpg Us (8.1 L/100Km)
Spalanie trasa50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Średnie spalanie40 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Emisja CO2136 G/Km

1.6L TiVC 5MT FWD (125 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1596 Cm3
Moc88 Kw @ 6300 Rpm
120 Hp @ 6300 Rpm
118 Bhp @ 6300 Rpm
Moment obrotowy118 Lb-Ft @ 4100 Rpm
160 Nm @ 4100 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna122 Mph (196 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednie278-Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne271-Mm Tarcze wentylowane
Rozmiar opony195/65 R15
Długość171.6 In (4359 Mm)
Szerokość71.8 In (1824 Mm)
Wysokość57.7 In (1466 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.2/60.4 In (1
Rozstaw osi104.3 In (2649 Mm)
Prześwit4.72 In (120 Mm)
Pojemność bagażnika23.8 Cuft (674 L)
Aerodynamika (Cd)0.295
Masa własna2734 Lbs (1240 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4189 Lbs (1900 Kg)
Spalanie miasto29 Mpg Us (8.1 L/100Km)
Spalanie trasa50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Średnie spalanie40 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Emisja CO2136 G/Km

2.0L Ti-VCT I-4 5MT FWD (160 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1999 Cm3
Moc119 Kw @ 6500 Rpm
162 Hp @ 6500 Rpm
160 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy146 Lb-Ft @ 4450 Rpm
198 Nm @ 4450 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna119 Mph (192 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednie278-Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne271-Mm Tarcze wentylowane
Rozmiar opony195/65 R15
Długość171.6 In (4359 Mm)
Szerokość71.8 In (1824 Mm)
Wysokość57.7 In (1466 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.2/60.4 In (1
Rozstaw osi104.3 In (2649 Mm)
Prześwit4.72 In (120 Mm)
Pojemność bagażnika23.8 Cuft (674 L)
Aerodynamika (Cd)0.295
Masa własna2734 Lbs (1240 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4189 Lbs (1900 Kg)
Spalanie miasto26 Mpg Us (9 L/100Km)
Spalanie trasa36 Mpg Us (6.5 L/100Km)
Średnie spalanie30 Mpg Us (7.8 L/100Km)
Emisja CO2139 G/Km

2.0L TDCi 6MT FWD (115 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc85 Kw @ 3750 Rpm
116 Hp @ 3750 Rpm
114 Bhp @ 3750 Rpm
Moment obrotowy221 Lb-Ft @ 1500-2250 Rpm
300 Nm @ 1500-2250 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna122 Mph (196 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednie278-Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne271-Mm Tarcze wentylowane
Rozmiar opony195/65 R15
Długość171.6 In (4359 Mm)
Szerokość71.8 In (1824 Mm)
Wysokość57.7 In (1466 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.2/60.4 In (1
Rozstaw osi104.3 In (2649 Mm)
Prześwit4.72 In (120 Mm)
Pojemność bagażnika23.8 Cuft (674 L)
Aerodynamika (Cd)0.295
Masa własna3243 Lbs (1471 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4519 Lbs (2050 Kg)
Spalanie miasto46 Mpg Us (5.1 L/100Km)
Spalanie trasa50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Średnie spalanie56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Emisja CO2139 G/Km

1.6L TDCi 6MT FWD (115 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1560 Cm3
Moc84 Kw @ 3600 Rpm
114 Hp @ 3600 Rpm
113 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy199 Lb-Ft @ 1750-250 Rpm
270 Nm @ 1750-250 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna120 Mph (193 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednie278-Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne271-Mm Tarcze wentylowane
Rozmiar opony195/65 R15
Długość171.6 In (4359 Mm)
Szerokość71.8 In (1824 Mm)
Wysokość57.7 In (1466 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.2/60.4 In (1
Rozstaw osi104.3 In (2649 Mm)
Prześwit4.72 In (120 Mm)
Pojemność bagażnika23.8 Cuft (674 L)
Aerodynamika (Cd)0.295
Masa własna2734 Lbs (1240 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4189 Lbs (1900 Kg)
Spalanie miasto46 Mpg Us (5.1 L/100Km)
Spalanie trasa50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Średnie spalanie56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Emisja CO2109 G/Km

1.6L TDCi 6MT FWD (95 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1560 Cm3
Moc70 Kw @ 3600 Rpm
95 Hp @ 3600 Rpm
94 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy170 Lb-Ft @ 1500-2000 Rpm
230 Nm @ 1500-2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna112 Mph (180 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednie278-Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne271-Mm Tarcze wentylowane
Rozmiar opony195/65 R15
Długość171.6 In (4359 Mm)
Szerokość71.8 In (1824 Mm)
Wysokość57.7 In (1466 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.2/60.4 In (1
Rozstaw osi104.3 In (2649 Mm)
Prześwit4.72 In (120 Mm)
Pojemność bagażnika23.8 Cuft (674 L)
Aerodynamika (Cd)0.295
Masa własna2734 Lbs (1240 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4189 Lbs (1900 Kg)
Spalanie miasto46 Mpg Us (5.1 L/100Km)
Spalanie trasa50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Średnie spalanie56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Emisja CO2109 G/Km

2.0L TDCi 6MT FWD (140 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc103 Kw @ 3750 Rpm
140 Hp @ 3750 Rpm
138 Bhp @ 3750 Rpm
Moment obrotowy236 Lb-Ft @ 1750-2750 Rpm
320 Nm @ 1750-2750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna129 Mph (208 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednie278-Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne271-Mm Tarcze wentylowane
Rozmiar opony195/65 R15
Długość171.6 In (4359 Mm)
Szerokość71.8 In (1824 Mm)
Wysokość57.7 In (1466 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.2/60.4 In (1
Rozstaw osi104.3 In (2649 Mm)
Prześwit4.72 In (120 Mm)
Pojemność bagażnika23.8 Cuft (674 L)
Aerodynamika (Cd)0.295
Masa własna2734 Lbs (1240 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4189 Lbs (1900 Kg)
Spalanie miasto37 Mpg Us (6.4 L/100Km)
Spalanie trasa56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Średnie spalanie47 Mpg Us (5 L/100Km)
Emisja CO2139 G/Km

2.0L TDCi 6MT FWD (163 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc103 Kw @ 3750 Rpm
140 Hp @ 3750 Rpm
138 Bhp @ 3750 Rpm
Moment obrotowy236 Lb-Ft @ 1750-2750 Rpm
320 Nm @ 1750-2750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna135 Mph (217 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednie278-Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne271-Mm Tarcze wentylowane
Rozmiar opony195/65 R15
Długość171.6 In (4359 Mm)
Szerokość71.8 In (1824 Mm)
Wysokość57.7 In (1466 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.2/60.4 In (1
Rozstaw osi104.3 In (2649 Mm)
Prześwit4.72 In (120 Mm)
Pojemność bagażnika23.8 Cuft (674 L)
Aerodynamika (Cd)0.295
Masa własna2734 Lbs (1240 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4189 Lbs (1900 Kg)
Spalanie miasto37 Mpg Us (6.4 L/100Km)
Spalanie trasa56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Średnie spalanie47 Mpg Us (5 L/100Km)
Emisja CO2129 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.