FORD Mustang 2009-2013

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

FORD Mustang 2009-2013

Przejdź do galerii zdjęćFORD Mustang 2009-2013

Amerykański ulubieniec, legendarny Ford Mustang, przetrwał próbę czasu, a jego pierwszy model zadebiutował już w latach 60-tych.

Muscularny wygląd zewnętrzny został dobrze przyjęty, jednak Mustangowi brakowało wysublimowanego prowadzenia oraz jakości wnętrza, w porównaniu do konkurentów, takich jak Mazda RX-8 i Nissan 350Z.

W 2009 roku Mustang był dostępny jako coupe lub kabriolet i występował w czterech wersjach wyposażeniowych: V6 Deluxe, V6 Premium, GT Deluxe oraz GT Premium.

Podstawowy model, V6 Deluxe, oferował 16-calowe felgi, tempomat, klimatyzację oraz bezkluczykowy dostęp, podczas gdy V6 Premium dodawał elektrycznie regulowane fotele kierowcy oraz zaktualizowany system audio.

Wersja GT Deluxe była wyposażona w większe, 17-calowe felgi, tylny spojler, światła przeciwmgielne oraz sportowe fotele.

Najwyższa wersja, GT Premium, oferowała skórzaną tapicerkę i system audio premium.

Dostępne opcje obejmowały 18-calowe felgi, reflektory ksenonowe, zdalne uruchamianie silnika, oświetlenie ambientowe oraz nowy szklany dach.

Pod względem bezpieczeństwa Mustang był wyposażony w standardowe boczne poduszki powietrzne w przednich fotelach oraz czterotarcze hamulce. Opcjonalnie, kupujący mogli wybrać hamulce z systemem ABS i system kontroli trakcji, które były standardem w wersji GT.

Wnętrze wyglądało nieco przestarzale jak na 2009 rok, a jakość materiałów sprawiała, że samochód wydawał się tani, z twardymi plastikami w całym wnętrzu.

Mustang mógł pomieścić do czterech osób, jednak przestrzeń z tyłu była ciasna. Bagażnik miał przyzwoity rozmiar.

Nowoczesne podejście do muscle carów w 2010 roku – Ford Mustang, ulubiony muscle car Amerykanów od 45 lat, wjeżdża na ulice z nowym wyglądem zewnętrznym, wnętrzem klasy światowej z starannie dobranymi materiałami i nowoczesną technologią, oraz silnikiem V8 o jeszcze większej mocy i charakterystycznym, pełnym brzmieniu wydechu Forda Mustanga.

Połączenie tych elementów z poprawionymi właściwościami jezdnymi nowego Mustanga, większą ilością standardowych funkcji bezpieczeństwa i technologii, a także jego już mocnymi osiągami i reputacją w zakresie jakości, sprawia, że można łatwo dostrzec, jak znany na całym świecie muscle car realizuje obietnicę szybkiej, radosnej i przystępnej wydajności dla nowej ery.

„Ponad 9 milionów klientów uczyniło Forda Mustanga jednym z najbardziej ukochanych ikon motoryzacyjnych i kulturowych na świecie,” powiedział Mark Fields, prezydent Forda na Amerykę. „Upewnienie się, że ta nowoczesna legenda spełnia ich oczekiwania, było głównym motywem dla zespołu, który podjął wiele działań – zbierając opinie klientów na torach wyścigowych i głównych ulicach miast w USA – w celu stworzenia najlepszego Forda Mustanga w historii.”

Na rok 2010 zespół dostarczył efekt. „Nowy Ford Mustang osiąga nowe poziomy zarówno mocy, jak i wyrafinowania,” powiedział Paul Randle, główny inżynier Mustanga. „Zaprojektowaliśmy i skonstruowaliśmy ten model, aby stał się nową klasyką Mustanga, o której wszyscy będą mówili przez długie lata.”

W prawdziwej tradycji Forda Mustanga znajduje się „wierzchowiec na każdą potrzebę.” Przy premierze klienci mogą wybierać między silnikiem V6 a V8, z wersją coupe, kabrioletu lub innowacyjnym szklanym dachem, a także różnymi nowymi opcjami i funkcjami, które dają możliwość personalizacji ich bardziej atrakcyjnych, agresywnych Mustangów.

„Najlepsze Mustangi zawsze były tymi, które łączyły młodą Amerykę z duchem czasów – a model 2010 robi to dokładnie,” powiedział J Mays, wiceprezydent grupy ds. Designu w Fordzie. „Nowy Ford Mustang jest bliski magnetycznego centrum oryginału, w pełni obciążony pewnością siebie, jakiej można oczekiwać, ale z nowoczesnym wyrafinowaniem i dbałością o szczegóły, jakiej nigdy wcześniej nie widziano w muscle carze.”

Rozpoczyna się od bardziej agresywnej atrapy chłodnicy, podkreślonej pierwszym nowym emblematem Mustanga od jego debiutu w 1964 roku. Zarówno V6, jak i GT mają zupełnie nowe, rzeźbione wzory przednich części, unikalne dla każdego modelu. Reflektory i kierunkowskazy, teraz zintegrowane w jedną jednostkę, są nowoczesnymi interpretacjami inspirowanymi Fordem Mustangiem z 1970 roku. W modelu V6 lampy przeciwmgielne znajdują się na dolnej części zderzaka, podczas gdy w GT są znowu umieszczone w górnej kratce – są jednak mniejsze niż w poprzednim modelu, podobnie jak oryginalne lampy modeli z lat 1967-68, które były ich inspiracją.

„Rozumiemy dziedzictwo Mustanga i jego ikoniczny status na świecie jako symbolu amerykańskości,” powiedział Peter Horbury, dyrektor wykonawczy ds. Designu w Amerykach. „Chcieliśmy stworzyć twarz, która jest bardziej muskularna, ale niewątpliwie, bezdyskusyjnie Ford Mustang i przenieść ten duch na cały samochód.”

Blacha zewnętrzna, z wyjątkiem linii dachu fastback, jest całkowicie nowa w 2010 roku. Z przodu nowe reflektory, dolne zderzaki, błotniki i kratka są zwieńczone maską z wypukłościami, która dodaje muscularnego wyglądu, a jednocześnie funkcjonalnie pozwala na lepsze chłodzenie silnika.

Dysze spryskiwaczy Mustanga są schowane w podszybiu, a antena została przeniesiona do tyłu, co tworzy czystszy wygląd oraz redukuje hałas wiatru.

Przednie błotniki mają napięte, rzeźbione nadkola, jakby skórzane obcisłe otuliło koła. Klasyczna linia charakterystyczna na drzwiach prowadzi do nowoczesnego wyrazu „biodrowych” błotników. „To pomaga nadać samochodowi agresywny, dynamiczny wygląd, jakby był gotowy do skoku,” powiedział Doug Gaffka, główny projektant Forda Mustanga.

Tył samochodu ma agresywnie ukośne narożniki, rzeźbioną pokrywę bagażnika i wyraźne oznaczenie tylnie. Kamera tylna wbudowana w spojler jest dostępna w niektórych modelach.

Nowy projekt tylnych lamp charakteryzuje się trzema żarówkami LED, które świecą sekwencyjnie od wewnątrz dla sygnalizacji skrętu. Sekwencyjne żarówki były wyraźną cechą Forda Mustanga w latach 60. i powracają w 2010 roku po raz pierwszy od tamtych czasów. Umiejscowienie lamp wstecznych w pionie tworzy nowoczesną wersję klasycznej lampy tylnej Forda z trzema soczewkami.

Najlepsze z nowości i tradycji

Sprytne połączenie nowoczesnej technologii z dziedzictwem Forda Mustanga to znak rozpoznawczy modelu 2010, zarówno w zakresie designu, jak i inżynierii.

„Wszystkie elementy Bullitta są podstawą GT,” powiedział Randle, wskazując na poprawki silnika i podwozia. „Zastosowaliśmy również pewne poprawki uzyskane dzięki wyścigom Forda Mustanga. Stale się uczymy i zawsze przekazujemy to klientowi w podstawowym modelu.”

Kombinacje kół i opon są o 1 cal większe we wszystkich modelach, w zakresie od 17 do 19 cali, co poprawia prowadzenie i hamowanie. Amortyzatory zostały dostosowane we wszystkich modelach.

„Dostosowaliśmy sprężyny, stabilizatory i amortyzatory, aby lepiej zrównoważyć jazdę, kierowanie i prowadzenie we wszystkich modelach, co skutkuje bardziej angażującym doświadczeniem za kierownicą,” dodaje Tom Barnes, menedżer ds. inżynierii pojazdów Mustanga. „Mustangi z 2010 roku są bardziej kontrolowane w kierowaniu i prowadzeniu, ale zachowują dobrą równowagę jazdy.”

Ford Mustang 4.6-litra V8 2010 zyskuje na innowacjach popularnego modelu Forda Mustanga Bullitt. Moc zwiększyła się do 315 koni mechanicznych.

„Działa na zwykłym paliwie, ale jeśli użyjesz paliwa premium, ma dostosowaną kalibrację, która da ci jeszcze lepszy moment obrotowy w średnim zakresie,” powiedział Barnes, dodając, że Easy Fuel™, innowacyjny system tankowania bez korka Forda, jest standardem we wszystkich modelach.

„To ulepszenie do najbardziej wytrzymałego, najbardziej wyposażonego silnika na rynku dzisiaj,” dodał Randle. „Nikt nie ma takiej niezawodności, nikt nie ma takiej ulepszonej oferty. To fantastyczny silnik, sprawdzony na torze wyścigowym, w drag racingu i na drodze.”

System AdvanceTrac™ z elektroniczną kontrolą stabilności (ESC) jest teraz standardem i uzupełnia system kontroli trakcji we wszystkich prędkościach oraz system ABS.

„Daje kierowcy trochę więcej pewności, że w każdych warunkach samochód będzie utrzymywał to, co chce, aby robił,” powiedział Barnes. „Ford Mustang 2010 poprawia jakość jazdy i zachowuje światowej klasy kierowanie i prowadzenie.”

Oprócz wszystkich ulepszeń w designie i dynamice jazdy, Ford Mustang 2010 jest zaprojektowany tak, aby utrzymać najwyższe oceny bezpieczeństwa rządowego. Standardowe wyposażenie ochronne obejmuje: poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera o podwójnym etapie; boczne poduszki powietrzne montowane w przednich siedzeniach; oraz, system osobistego bezpieczeństwa Forda.

Wnętrze, które wyznacza standardy w designie, materiałach, wyposażeniu i komforcie

Podobnie jak wygląd zewnętrzny, wnętrze ma zupełnie nowy wygląd, z materiałami i wykonaniem klasy światowej.

Nowoczesny projekt jednoczęściowego panelu instrumentów został wykonany w bezszwowej, miękkiej powłoce TPO (Thermoplastic Olefin), w pełni otaczającej dostępne panele wykończone w prawdziwym aluminium. Chromowane wskaźniki Mustanga i podwójne wloty powietrza są precyzyjnie skonstruowane i umiejscowione.

„To różnica między wystarczającym a wyjątkowym,” powiedział Gary Morales, menedżer ds. designu wnętrz. „Nie zaakceptowalibyśmy niczego mniejszego niż projekt wiodący i rzemiosło na światowym poziomie.”

Panel instrumentów i konsola płyną jako jeden kształt, co stanowi kolejne silne powiązanie z dziedzictwem Forda Mustanga. Fotele i podłokietniki mają miększe materiały z wysokiej jakości ściegami.

Nowy projekt centralnego stosu dodaje najnowszą wersję Ford SYNC™, z nowymi funkcjami 911 Assist i Vehicle Health Report. Kierowcy mogą także dostosować oświetlenie otoczenia i instrumentów za pomocą systemu My Color™, który oferuje 125 opcji kolorystycznych.

„Centralny stos jest dość nowoczesny. Elektroniczny panel wykończeniowy zawierający przyciski i pokrętła sterujące audio i klimatyzacją jest zintegrowany z panelem wykończeniowym,” powiedział Kim Zielinski, inżynier panelu instrumentów Mustanga 2010. „Wierzę, że klienci naprawdę polubią nowy wygląd.”

Oprócz ulepszeń w technologii i komforcie, kierowcy zauważą cichszą jazdę. „Jest znacznie bardziej podobna do skarbca,” powiedział Barnes. „Ale zachowaliśmy charakterystyczny dźwięk Forda Mustanga.”

Udoskonalony panel instrumentów oraz nowe tłumiki dźwięku dodane do wybranych obszarów pomogły poprawić ciszę wewnątrz, szczególnie przy dużych prędkościach lub na nierównych drogach. To wszystko, aby lepiej słyszeć ten słynny ryk Forda Mustanga.

Z całkowicie odświeżonym wyglądem nawiązującym do klasycznych projektów Mustanga z przeszłości, wnętrzem z materiałami klasy światowej, licznymi ulepszeniami technologicznymi i poprawionym doświadczeniem jazdy, Ford Mustang 2010 jest gotowy, aby stać się nową klasyką w dumnej linii kultowych amerykańskich muscle carów Forda.

„Ford Mustang 2010 jest oszałamiająco piękny,” powiedział Randle. „Ten samochód odzwierciedla najlepsze wysiłki 45 lat pasji i entuzjazmu wśród najlepszych projektantów, inżynierów i ekspertów od produkcji w branży, i nie możemy się doczekać, aż wszyscy go zobaczą i zaczną nim jeździć.”

Ford Mustang 2010 będzie produkowany w fabryce Auto Alliance International w Flat Rock, Michigan.

FORD MUSTANG 2010: WIĘCEJ MUSCULARNOŚCI, WIĘCEJ NOWOCZESNOŚCI

Więcej mocy. Więcej ruchu. Więcej Mustanga. To wszystko jest standardem w Fordzie Mustangu 2010 – który odzwierciedla nowy design zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

„Liderzy prowadzą, i to właśnie robimy z tą amerykańską ikoną,” powiedział J Mays, wiceprezydent grupy ds. Designu. „Model 2010 jest Fordem Mustangiem wiernym swojemu dziedzictwu, z doskonałymi proporcjami, szczerymi kształtami i pięknym językiem powierzchni. Realizuje najlepsze cechy Forda Mustanga w dramatyczny i nowoczesny sposób.”

Zespół projektowy Forda Mustanga, kierowany przez głównego projektanta Douga Gaffkę i menedżera ds. Designu George’a Saridakisa, odwoływał się do klasycznych elementów designu Mustanga i opracował w pełni nowoczesną interpretację, nadając ikonemu samochodowi więcej „mocy”. Efektem jest bardziej atletyczny wygląd Forda Mustanga z ciągłymi, płynącymi liniami wychodzącymi z wysoce rzeźbionych powierzchni.

Ten „kucyk” to wyjątkowy rumak

Nie szukaj dalej niż charakterystyczna odznaka Mustanga, aby uchwycić istotę nowego wzoru z 2010 roku. Odznaka, która jest większa i bardziej wyrazista, dumnie znajduje się w górnej kratce.

„Wszystko, co próbowaliśmy osiągnąć w nowym zewnętrznym designie tego samochodu, jest reprezentowane w nowym kucyku,” powiedział Gaffka. „Mówi to całą historię. Jest atletyczny, agresywny i nowoczesny.”

Od modelu V6 do Shelby GT500, celem było sprawienie, by każdy model wyglądał jeszcze bardziej rzeźbiony niż jego poprzednik. Efektem jest linia ikonicznych samochodów, które zachowują swoją tożsamość w nowoczesny sposób. Każdy klasyczny element designu – kształt kratki, „hokejowy kij”, przejście w tylną część, okno kwartałowe, tylna lampa z trzema paskami, centralny wlot paliwa – jest unowocześniony w taki sposób, aby nowy samochód posiadał jeszcze więcej obecności i charakteru.

Agresywny wygląd podkreślają większe otwory w kratce, flankowane cieńszymi reflektorami, które teraz mają zintegrowane kierunkowskazy.

„Nowoczesny styl wykorzystuje naszą całą wiedzę techniczną oraz nowoczesne komponenty,” powiedział Saridakis. „W całym Fordzie Mustangu wprowadziliśmy nowoczesne akcenty, takie jak zintegrowana technologia, lampy tylne LED i reflektory HID, efektywne pakowanie i lepsze proporcje.”

Zespół dodatkowo poprawił zwinność designu, eliminując zbędny bałagan. Obejmuje to minimalizowanie zwisów, eliminację tylnej dziurki na klucz, zaokrąglenie tylnych narożników oraz uproszczenie spojlerów podnoszących do bardziej kompaktowego designu. Antena, wcześniej umieszczona na przednim błotniku, jest teraz znacznie krótsza i przeniesiona na tył Forda Mustanga 2010. Efekt to czysty, sportowy design, który wygląda mądrze i efektywnie.

Przód wszystkich modeli jest niższy i wydaje się szerszy dzięki mocnym nadkolom, które unoszą się i wysuwają z muskularnych błotników. Dynamiczne linie charakterystyczne, wychodzące z góry kratki, przesuwają się w tył, prowadząc do mocniejszej, rzeźbionej maski, co jeszcze bardziej podkreśla moc Mustanga.

Dodanie dolnych podziałek przednich zwiększa sportowy wygląd, ale są również funkcjonalnymi elementami aerodynamicznymi, poprawiającymi ekonomię paliwa Mustanga, docisk i ogólną wydajność. Atletyczny, muskularny design podkreślają charakterystyczne linie, które wyłaniają się z głównego korpusu, „jakby blacha była opakowana jak kostium skórny wokół mięśni i szkieletu podwozia samochodu,” powiedział Saridakis.

Echojąc Mustangi z przeszłości, główne linie charakterystyczne po bokach – splitter wiatrowy i ikoniczny hokejowy kij – wracają w nowoczesnej interpretacji.

Powierzchnie i linie Mustanga z 2010 roku, szczególnie opadająca linia błotnika prowadząca do podniesienia linii bioder i tylnej części, sprawiają wrażenie, że samochód minimalnie się opuszcza w agresywnej pozie, co nadaje mu jeszcze bardziej muskularny wygląd.

Zespół pracował również nad bardziej zoptymalizowanym wyglądem z tyłu samochodu. Przyspieszone zwężenie bocznych powierzchni, zakończone zaokrąglonymi narożnikami z tyłu, podkreślają kompaktowy wygląd Mustanga, podczas gdy nowy, dwuczęściowy zderzak tylny amplifikuje szerokość i postawę samochodu, wizualnie redukując jego wysokość.

Innym odziedziczonym i wyraźnie rozpoznawalnym akcentem Forda Mustanga są lampy tylne z trzema paskami. Trzy indywidualne czerwone komory, każda oświetlana sekwencyjnie przez pojedynczą diodę LED Luxion, są oddzielone dwoma przejrzystymi, pionowymi elementami wstecznymi, co zapewnia, że wygląd tri-pasa jest rozpoznawany w warunkach oświetlonych i nieoświetlonych. Sekwencyjne oświetlenie każdej komory to unikalna i ważna cecha tożsamości Mustanga 2010.

„Od przodu do tyłu Ford Mustang 2010 jest całkowicie nowoczesny w swoich interpretacjach klasycznego wyglądu Mustanga,” powiedział Gaffka. „Proporcje są ponadczasowe i wspaniałe. To najsilniejszy, najbardziej premium wyścigowy koń, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy. I pragnie być prowadzony – mocno.”

FORD MUSTANG 2010 OFERUJE BARDZIEJ WYRAFINOWANĄ JAZDĘ

Dzięki szerokim inicjatywom Forda w zakresie wyścigów i programów specjalnych, klienci mogą oczekiwać zwinniejszego i bardziej responsywnego Forda Mustanga.

Szerokie ulepszenia w nowej generacji Forda Mustanga, wyraźnie widoczne w designie zewnętrznym i ulepszeniach wnętrza, będą odczuwalne w jeździe i prowadzeniu modelu z 2010 roku. Korzystając z doświadczeń zdobytych na potrzeby udanego modelu Mustang Bullitt oraz pojazdów wyścigowych Forda, wiele z tych zmian zostało wprowadzonych we wszystkich modelach Forda Mustanga.

Standardem we wszystkich modelach jest tylne zawieszenie w układzie trzech wahaczy z belką Panharda.

AdvanceTrac®, nowość w 2010 roku, kontrola trakcji oraz ABS są także standardem. AdvanceTrac wykorzystuje czujniki do wykrywania i pomiaru przechyłu, czyli warunków poślizgu na boki, monitorując prędkość pojazdu, położenie pedału gazu i kąt kierownicy. Gdy AdvanceTrac wykryje poślizg koła, redukuje moment obrotowy silnika i w razie potrzeby hamuje.

AdvanceTrac może być włączony lub wyłączony w modelu V6. W modelu GT AdvanceTrac może być włączony, wyłączony lub w trybie sportowym, który pozwala kierowcom na większą swobodę, zachowując przy tym kontrolę.

„Dostosowaliśmy sprężyny, stabilizatory i amortyzatory, aby lepiej zrównoważyć jazdę, kierowanie i prowadzenie we wszystkich modelach, co skutkuje bardziej angażującym doświadczeniem za kierownicą,” powiedział menedżer ds. inżynierii pojazdów Tom Barnes. „Mustangi z 2010 roku są bardziej kontrolowane w kierowaniu i prowadzeniu, ale zachowują dobrą równowagę jazdy.”

Opony zwiększyły się o cal w całej gamie Forda Mustanga, z 17-calowymi oponami standardowymi w modelu V6 i 18-calowymi w modelu V8. 19-calowa opona letnia Pirelli będzie dostępna jako opcja dla tych, którzy szukają wyższej wydajności.

Sprawdzona konstrukcja podwozia z serii Bullitt stanowi podstawę dla modelu GT. Wzmocnienie od wieży do wieży, opracowane w modelu Bullitt, zwiększa dodatkowo sztywność skrętną i boczną podwozia, co poprawia pokonywanie zakrętów dla tych, którzy wybierają 19-calowe opony.

„Otrzymujesz najlepiej prowadzącego, najlepiej zrównoważonego Mustanga w wersji GT,” powiedział Paul Randle, główny inżynier marki.

Zespoły projektowe i inżynieryjne poświęciły wiele czasu na udoskonalenie aerodynamiki Forda Mustanga 2010, zapewniając poprawę zarówno oporu aerodynamicznego, jak i równowagi siły nośnej dla lepszej ogólnej wydajności.

„Zredukowaliśmy współczynnik oporu, który mierzy zdolność Mustanga do przemieszczania się przez powietrze, o 4% w modelach V6 i 7% w modelach GT,” powiedział inżynier projektowy Steve Parks. „Dodatkowo zredukowaliśmy siłę nośną z przodu Mustanga 2010 o 37% w modelach V6 i 23% w modelach GT, co znacząco poprawia reakcję kierownicy i pewność prowadzenia przy wyższych prędkościach.”

Jak zwykle, dostępne są obszerne pakiety opcji dla Forda Mustanga 2010.

Opcje obejmują:

4.0L V6 5AT RWD (210 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność4014 Cm3
Moc156.6 Kw @ 5300 Rpm
213 Hp @ 5300 Rpm
210 Bhp @ 5300 Rpm
Moment obrotowy240 Lb-Ft @ 5300 Rpm
325 Nm @ 5300 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.1 Galony (60.9 L)
Prędkość maksymalna114 Mph (183 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.4 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar oponyP235/50W R18
Długość188.1 In (4778 Mm)
Szerokość73.9 In (1877 Mm)
Wysokość55.6 In (1412 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.3/62.9 In (1
Rozstaw osi107.1 In (2720 Mm)
Prześwit5.7 In (145 Mm)
Pojemność bagażnika13.4 Cuft (379 L)
Aerodynamika (Cd)0.38
Turning Circle33.5 Ft (10.2 M)
Masa własna3455 Lbs (1567 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4343 Lbs (1970 Kg)
Spalanie miasto16 Mpg Us (14.7 L/100Km)
Spalanie trasa24 Mpg Us (9.8 L/100Km)
Średnie spalanie19 Mpg Us (12.4 L/100Km)

4.0L V6 5MT RWD (210 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność4014 Cm3
Moc156.6 Kw @ 5300 Rpm
213 Hp @ 5300 Rpm
210 Bhp @ 5300 Rpm
Moment obrotowy240 Lb-Ft @ 5300 Rpm
325 Nm @ 5300 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.1 Galony (60.9 L)
Prędkość maksymalna114 Mph (183 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.3 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar oponyP235/50W R18
Długość188.1 In (4778 Mm)
Szerokość73.9 In (1877 Mm)
Wysokość55.6 In (1412 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.3/62.9 In (1
Rozstaw osi107.1 In (2720 Mm)
Prześwit5.7 In (145 Mm)
Pojemność bagażnika13.4 Cuft (379 L)
Aerodynamika (Cd)0.38
Turning Circle33.5 Ft (10.2 M)
Masa własna3402 Lbs (1543 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4288 Lbs (1945 Kg)
Spalanie miasto18 Mpg Us (13.1 L/100Km)
Spalanie trasa26 Mpg Us (9 L/100Km)
Średnie spalanie21 Mpg Us (11.2 L/100Km)

4.6L V8 5AT RWD (300 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność4604 Cm3
Moc223.7 Kw @ 5750 Rpm
304 Hp @ 5750 Rpm
300 Bhp @ 5750 Rpm
Moment obrotowy320 Lb-Ft @ 4500 Rpm
434 Nm @ 4500 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.1 Galony (60.9 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.6 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar oponyP235/50W R18
Długość188.1 In (4778 Mm)
Szerokość73.9 In (1877 Mm)
Wysokość56.1 In (1425 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.3/62.9 In (1
Rozstaw osi107.1 In (2720 Mm)
Prześwit5.7 In (145 Mm)
Pojemność bagażnika13.4 Cuft (379 L)
Aerodynamika (Cd)0.38
Turning Circle33.5 Ft (10.2 M)
Masa własna3600 Lbs (1633 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4486 Lbs (2035 Kg)
Spalanie miasto17 Mpg Us (13.8 L/100Km)
Spalanie trasa23 Mpg Us (10.2 L/100Km)
Średnie spalanie19 Mpg Us (12.4 L/100Km)

4.6L V8 5MT RWD (300 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność4604 Cm3
Moc223.7 Kw @ 5750 Rpm
304 Hp @ 5750 Rpm
300 Bhp @ 5750 Rpm
Moment obrotowy320 Lb-Ft @ 4500 Rpm
434 Nm @ 4500 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.1 Galony (60.9 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.5 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar oponyP235/50W R18
Długość188.1 In (4778 Mm)
Szerokość73.9 In (1877 Mm)
Wysokość56.1 In (1425 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.3/62.9 In (1
Rozstaw osi107.1 In (2720 Mm)
Prześwit5.7 In (145 Mm)
Pojemność bagażnika13.4 Cuft (379 L)
Aerodynamika (Cd)0.38
Turning Circle33.5 Ft (10.2 M)
Masa własna3550 Lbs (1610 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4431 Lbs (2010 Kg)
Spalanie miasto15 Mpg Us (15.7 L/100Km)
Spalanie trasa23 Mpg Us (10.2 L/100Km)
Średnie spalanie19 Mpg Us (12.4 L/100Km)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.