FORD Mustang 2014-2017

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

FORD Mustang 2014-2017

Przejdź do galerii zdjęćFORD Mustang 2014-2017

Mustang to jeden z najsłynniejszych pojazdów marki z niebieskim znakiem. W 2014 roku na rynek weszła szósta generacja oryginalnego pony-cara, która była pierwszym Mustangi sprzedawanym na całym świecie.

Historia Mustanga sięga lat 60., kiedy to John Oros, projektant, którego rodzice emigrowali z Transylwanii (Rumunia), stworzył koncepcję pojazdu i wygrał wewnętrzny konkurs na projekt razem ze swoją ekipą. W 1964 roku z fabryki wyjechał pierwszy model produkcyjny, który rozpoczął swoją przygodę jako model 1964 ½. Reszta to już historia.

Panie Oros zmarł w 2012 roku, ale jego koncepcja projektowa żyła dalej w modelu z 2014 roku, z retro- wyglądem pojazdu. Początkowym zamysłem było stworzenie „auta, które spodobałoby się kobietom, a mężczyźni by je kochali równie mocno”. Długi kaptur, opadająca kabina i agresywny design były mocnymi punktami tego samochodu.

Wersja fastback oryginalnego Mustanga była ulubieńcem miłośników motoryzacji. Wersja coupe z 2014 roku była dostępna jedynie jako kabriolet i fastback coupe. Długi, opadający dach kończył się małym tylnym spojlerem. Oryginalny kucyk został zachowany i użyty. Trzy skośne światła, które występowały w Mustangu z 1964 roku, znalazły swoje miejsce w DRL z przodu w reflektorach oraz w tylnych lampach.

Wnętrze miało klasyczny wygląd z nowoczesnymi udogodnieniami. W porównaniu do wersji kabriolet, coupe oferowało więcej miejsca na nogi dla pasażerów z tyłu, ale mniej miejsca na głowę. Ford zainstalował wszystkie nowości dla Mustanga, w tym system multimedialny SYNC3.

W momencie premiery dostępne były trzy silniki: 2,3-litrowy czterocylindrowy, 3,7-litrowy V6 oraz 5,0-litrowy V8.

Nowy Ford Mustang oferuje wysoką wydajność z eleganckim nowym designem i innowacyjną technologią

Wypełniony nowoczesnymi technologiami, nowy Mustang łączy wysoką wydajność z wyjątkowym stylem, otwierając nowy rozdział w historii jednego z najbardziej ikonicznych samochodów na świecie.

„Ford Mustang budzi pasję jak żaden inny samochód,” powiedział Raj Nair, wiceprezydent Forda ds. globalnego rozwoju produktów. „Jego wyjątkowy wygląd, dźwięk i osiągi poruszają ludzi, nawet jeśli nigdy nie prowadzili Mustanga. To zdecydowanie coś więcej niż samochód – to serce i dusza Forda.”

Wpływ Mustanga wykracza daleko poza ponad 9 milionów sprzedanych pojazdów w ciągu 50-letniej produkcji. Mustang pojawił się w tysiącach filmów, programów telewizyjnych, piosenek i gier wideo, a także jest najchętniej lubianym pojazdem na Facebooku. Po raz pierwszy w historii Ford wprowadza Mustanga do klientów w kluczowych rejonach Europy i Azji.

Doświadczenie Mustanga
Wygląd, sposób prowadzenia i dźwięk Mustanga są kluczowe dla visceralnego doświadczenia, które sprawia, że kierowcy chcą wsiąść za kierownicę i ruszyć w drogę. Mustang jest pierwszym samochodem oferującym silniki o czterech, sześciu i ośmiu cylindrach, z których każdy generuje co najmniej 300 koni mechanicznych. Dzięki większej liczbie opcji napędu, każdy znajdzie Mustanga pasującego do swojego stylu życia. Silniki V6 o pojemności 3,7 litra i ulepszony silnik V8 o pojemności 5,0 litrów są wspierane przez zupełnie nowy silnik 2,3-litrowy EcoBoost®, który wprowadza nowoczesną technologię do Mustanga.

Silnik EcoBoost w Mustangu korzysta z bezpośredniego wtrysku, zmiennego rozrządu i doładowania, co zapewnia wysoką wydajność w szerokim zakresie obrotów silnika. Unikalny kolektor dolotowy i obudowa turbosprężarki umożliwiają osiągnięcie oczekiwanych przez kierowców Mustanga osiągów rzędu 310 koni mechanicznych* i 320 lb-ft momentu obrotowego.*

„Silnik EcoBoost dostarcza to, czego kierowcy Mustanga oczekują, oferując szeroką, równą krzywą momentu obrotowego, która pojawia się, gdy wciśniesz pedał, co ułatwia wyprzedzanie lub szybkie pokonywanie krętych dróg,” powiedział Dave Pericak, główny inżynier Mustanga.

Mustang GT kontynuuje z najnowszą wersją silnika V8 o pojemności 5,0 litrów, który teraz posiada ulepszony układ zaworów i głowice cylindrów, co zwiększa moc do 435 koni mechanicznych* i 400 lb-ft momentu obrotowego.* Nowy kolektor dolotowy wyposażony jest w zawory kontrolujące przepływ powietrza, które częściowo zamykają przepływ w niższych prędkościach obrotowych silnika. To zwiększa wirowanie powietrza dla lepszego mieszania powietrza i paliwa, co prowadzi do wyższej wydajności i stabilności jałowego biegu.

Z 300 końmi mechanicznymi i 270 lb-ft momentu obrotowego, nawet najbardziej dostępny Mustang dostarcza oczekiwanych osiągów. Kierowcy docenią płynniejsze zmiany biegów z zaktualizowanej skrzyni ręcznej, podczas gdy przeprojektowana skrzynia automatyczna posiada nowe łopatki do zmiany biegów na kierownicy dla tych, którzy chcą wygody i kontroli.

Nowy kształt, a jednak rozpoznawalny Mustang
Nowy design Mustanga fastback i kabrioletu, stworzony od podstaw, oddaje istotny charakter marki, zachowując kluczowe elementy designu – w tym długą, rzeźbioną maskę i krótki tył – w nowoczesnym wydaniu.

Kilka kluczowych cech definiuje całkowicie nowego Mustanga:

  • Niższa, szersza sylwetka z redukcją wysokości dachu oraz szerszymi tylnymi błotnikami i osią
  • Powrót szybszego Mustanga z bardziej opływowym profilem umożliwionym bardziej stromo pochylonym przednią szybą i tylnym szkłem
  • Trójwymiarowe, trójbarwne lampy tylne z sekwencyjnymi kierunkowskazami
  • Nowoczesne wykonanie charakterystycznego przedniego pasa w stylu rekina i trapezoidalnej kraty

Informacje i kontrolki, których potrzebuje aktywny kierowca, są łatwo dostępne w kokpicie inspirowanym lotnictwem, wykonanym z najwyższą starannością, jakiej jeszcze nie widziano w Mustangu. Duża, czytelna deska rozdzielcza umieszcza informacje o pojeździe tuż przed kierowcą w bardziej przestronnej kabinie, podczas gdy poprawiona ergonomia oraz lepsze przełączniki i pokrętła zapewniają lepszą kontrolę. Dodatkowa szerokość oraz nowa tylna zawieszenie przyczyniają się do poprawy miejsca na ramiona i biodra pasażerów z tyłu, a bardziej praktycznie ukształtowany bagażnik pomieści dwie torby golfowe.

Przecinając powietrze
Design i wydajność to dwa kluczowe atrybuty, które przyciągnęły miliony fanów Mustanga przez pięć dekad. Wydajność można poprawić poprzez zwiększenie mocy silnika lub zmniejszenie ilości pracy, jaką musi wykonać. Bardziej opływowy kształt pomaga mu lepiej przemieszczać się w powietrzu.

Każdy z trzech dostępnych silników Mustanga ma unikalną kratę, która wpuszcza tylko tyle powietrza, ile potrzebuje dany silnik. Aktywne żaluzje kratki pozwolą na jeszcze większą oszczędność paliwa w Mustangu z nowym silnikiem 2,3-litrowym EcoBoost®, zmniejszając opór przy wyższych prędkościach, gdy dodatkowe chłodzenie nie jest potrzebne. Żaluzje mogą całkowicie zamknąć kratkę, kierując powietrze nad i wokół samochodu, zamiast przez komorę silnika.

Pokonywanie zakrętów

Gdy życie rzuca kierowcom wyzwanie, całkowicie nowy Mustang stawia nowe standardy w obsłudze, oferując światowej klasy dynamikę i jakość jazdy.

Mustang posiada całkowicie nowe systemy zawieszenia z przodu i z tyłu. Z przodu nowa ramka obwodowa pomaga w usztywnieniu struktury przy jednoczesnym zmniejszeniu masy, stanowiąc lepszą podstawę dla bardziej przewidywalnej kontroli kół, co korzystnie wpływa na prowadzenie, skręcanie i komfort jazdy.

Nowy układ przednich zawieszeń z podwójnym wahaczem również umożliwia zastosowanie większych i mocniejszych hamulców. Mustang 2015 ma najsilniejszą ofertę hamulców w historii marki.

Z tyłu znajduje się całkowicie nowe niezależne zawieszenie z integralnym ogniwem. Geometria, sprężyny, tłumiki i łożyska zostały specjalnie zmodyfikowane i dostosowane do tego wysokowydajnego zastosowania. Nowe aluminiowe wieszaki tylne pomagają zmniejszyć masę niewspieraną, co poprawia komfort jazdy i prowadzenie.

Sprytniejszy niż przeciętny koń
Całkowicie nowy Mustang oferuje szereg innowacyjnych technologii, które dają kierowcom zwiększone informacje, kontrolę i łączność, gdy tego potrzebują. Od inteligentnego dostępu z systemem uruchamiania przyciskiem do systemu SYNC® i MyKey® w każdym Mustangu, a także standardowych aplikacji Track Apps™, wskaźników MyColor® i nowego systemu audio Shaker Pro, kierowcy będą mogli dostosować swoje doświadczenie za kierownicą.

Uczucie wolności i pewności, które Mustang wzbudza w swoich kierowcach, potęguje, gdy mogą oni kontrolować, jak samochód się zachowuje. Na krętej drodze lub podczas jazdy na torze w weekend, kierowca może użyć przełączników na konsoli, aby szybko dostosować wysiłek kierownicy, reakcję silnika oraz ustawienia skrzyni biegów i elektronicznego układu stabilizacji, korzystając z dostępnych trybów jazdy, aby stworzyć idealnego Mustanga w każdej chwili.

Nowy, zaawansowany system kontroli stabilności opracowany przez Forda jest dostosowany do maksymalizacji dynamicznych możliwości Mustanga. Gdy nadszedł czas na przyspieszenie na torze, Mustang GT ma standardowy system startu na modelach z manualną skrzynią biegów, który umożliwia kierowcom osiąganie płynnych, powtarzalnych startów za każdym razem.

Kiedy czas na relaks podczas jazdy do domu, dostępne zaawansowane funkcje asystujące, w tym system informacji o martwym polu (BLIS®) z powiadomieniem o ruchu poprzecznym oraz tempomat adaptacyjny, mogą pomóc w zmniejszeniu obciążenia, podczas gdy SYNC AppLink™ pozwala kierowcom kontrolować aplikacje na smartfonach, aby słuchać swojej ulubionej formy rozrywki.

Debiutujące w Mustangu 2015 są ulepszenia funkcji SYNC® 911 Assist®. Ulepszenia te umożliwią przekazywanie informacji, takich jak maksymalna zmiana prędkości podczas uderzenia, wskazanie rodzaju kolizji (przednia, boczna, tylna lub dachowanie), wykorzystanie pasów bezpieczeństwa wykrytych przez pojazd, świadomość wielokrotnych uderzeń oraz to, czy poduszki powietrzne zostały uruchomione.

Więcej poduszek powietrznych, więcej stali o wysokiej wytrzymałości

Nowa konstrukcja poduszek powietrznych zapewnia pasażerowi z przodu ochronę kolan, jednocześnie znacznie zmniejszając rozmiar i wagę systemu, co pozwala na bardziej przestronny wnętrze i większy komfort. Ta nowa poduszka powietrzna jest częścią standardowego, kompleksowego systemu bezpieczeństwa, który obejmuje bardziej rozbudowany pakiet czujników, napinaczy pasów bezpieczeństwa, ulepszone oświetlenie zewnętrzne i podwójną liczbę poduszek powietrznych w Mustangu fastback.

50 lat Mustanga
17 kwietnia 2014 roku miała miejsce 50. rocznica wprowadzenia na rynek oryginalnego Forda Mustanga, a każdy model 2015 roku świętuje to jubileuszowe wydanie znakiem na desce rozdzielczej z galopującym koniem i słowami „Mustang – od 1964 roku.” Mustang będzie nadal produkowany w Stanach Zjednoczonych w zakładzie montażowym Flat Rock.

„Od pierwszego dnia wiedzieliśmy, że jeśli zamierzamy zbudować nowego Mustanga, musimy to zrobić dobrze,” powiedział Pericak. „Zbudowaliśmy nowego Mustanga od podstaw, który jest szybszy, ładniejszy, bardziej dopracowany i bardziej wydajny, nie tracąc przy tym żadnego z surowych cech, które przez pół wieku kojarzono z Mustanga.”

2.3L EcoBoost 6AT RWD (310 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2300 Cm3
Moc231.2 Kw @ 5500 Rpm
314 Hp @ 5500 Rpm
310 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy320 Lb-Ft @ 3000 Rpm
434 Nm @ 3000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Prędkość maksymalna161 Mph (259 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.9 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednie320 X 30Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne320 X 12Mm Tarcze
Rozmiar opony235/50R18
Długość188.3 In (4783 Mm)
Szerokość75.4 In (1915 Mm)
Wysokość54.4 In (1382 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.3/64.9 In (1
Rozstaw osi107.1 In (2720 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika13.5 Cuft (382 L)
Masa własna3524 Lbs (1598 Kg)
Spalanie miasto21 Mpg Us (11.2 L/100Km)
Spalanie trasa32 Mpg Us (7.4 L/100Km)
Średnie spalanie25 Mpg Us (9.4 L/100Km)
Emisja CO2225 G/Km

2.3L EcoBoost 6AT RWD (317 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2300 Cm3
Moc233.2 Kw @ 5700 Rpm
317 Hp @ 5700 Rpm
313 Bhp @ 5700 Rpm
Moment obrotowy319 Lb-Ft @ 3000 Rpm
432 Nm @ 3000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Prędkość maksymalna145 Mph (233 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.8 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednie320 X 30Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne320 X 12Mm Tarcze
Rozmiar opony235/50R18
Długość188.3 In (4783 Mm)
Szerokość75.4 In (1915 Mm)
Wysokość54.4 In (1382 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.3/64.9 In (1
Rozstaw osi107.1 In (2720 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika13.5 Cuft (382 L)
Masa własna3524 Lbs (1598 Kg)
Spalanie miasto16.4 Mpg Us (14.3 L/100Km)
Spalanie trasa32.7 Mpg Us (7.2 L/100Km)
Średnie spalanie24 Mpg Us (9.8 L/100Km)
Emisja CO2225 G/Km

2.3L EcoBoost 6MT RWD (310 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2253 Cm3
Moc231.2 Kw @ 5500 Rpm
314 Hp @ 5500 Rpm
310 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy320 Lb-Ft @ 3000 Rpm
434 Nm @ 3000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Prędkość maksymalna160 Mph (257 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.2 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednie320 X 30Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne320 X 12Mm Tarcze
Rozmiar opony235/50R18
Długość188.3 In (4783 Mm)
Szerokość75.4 In (1915 Mm)
Wysokość54.4 In (1382 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.3/64.9 In (1
Rozstaw osi107.1 In (2720 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika13.5 Cuft (382 L)
Masa własna3523 Lbs (1598 Kg)
Spalanie miasto22 Mpg Us (10.7 L/100Km)
Spalanie trasa31 Mpg Us (7.6 L/100Km)
Średnie spalanie25 Mpg Us (9.4 L/100Km)

2.3L EcoBoost 6MT RWD (317 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2300 Cm3
Moc233.2 Kw @ 5700 Rpm
317 Hp @ 5700 Rpm
313 Bhp @ 5700 Rpm
Moment obrotowy319 Lb-Ft @ 3000 Rpm
432 Nm @ 3000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Prędkość maksymalna145 Mph (233 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.8 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednie320 X 30Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne320 X 12Mm Tarcze
Rozmiar opony235/50R18
Długość188.3 In (4783 Mm)
Szerokość75.4 In (1915 Mm)
Wysokość54.4 In (1382 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.3/64.9 In (1
Rozstaw osi107.1 In (2720 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika13.5 Cuft (382 L)
Masa własna3523 Lbs (1598 Kg)
Spalanie miasto23.3 Mpg Us (10.1 L/100Km)
Spalanie trasa34.6 Mpg Us (6.8 L/100Km)
Średnie spalanie29.4 Mpg Us (8 L/100Km)
Emisja CO2179 G/Km

3.7L Ti-VCT V6 6AT RWD (300 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3727 Cm3
Moc224 Kw @ 6500 Rpm
305 Hp @ 6500 Rpm
300 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy280 Lb-Ft @ 4000 Rpm
380 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.1 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednie320 X 30Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne320 X 12Mm Tarcze
Rozmiar opony235/55R17
Długość188.3 In (4783 Mm)
Szerokość75.4 In (1915 Mm)
Wysokość54.4 In (1382 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.3/64.9 In (1
Rozstaw osi107.1 In (2720 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika13.5 Cuft (382 L)
Masa własna3530 Lbs (1601 Kg)
Spalanie miasto19 Mpg Us (12.4 L/100Km)
Spalanie trasa28 Mpg Us (8.4 L/100Km)
Średnie spalanie22 Mpg Us (10.7 L/100Km)

3.7L Ti-VCT V6 6MT RWD (300 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3727 Cm3
Moc224 Kw @ 6500 Rpm
305 Hp @ 6500 Rpm
300 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy270 Lb-Ft @ 4000 Rpm
366 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.8 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednie320 X 30Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne320 X 12Mm Tarcze
Rozmiar opony235/55R17
Długość188.3 In (4783 Mm)
Szerokość75.4 In (1915 Mm)
Wysokość54.4 In (1382 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.3/64.9 In (1
Rozstaw osi107.1 In (2720 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika13.5 Cuft (382 L)
Masa własna3526 Lbs (1599 Kg)
Spalanie miasto17 Mpg Us (13.8 L/100Km)
Spalanie trasa28 Mpg Us (8.4 L/100Km)
Średnie spalanie21 Mpg Us (11.2 L/100Km)

5.0L Ti-VCT V8 6AT RWD (421 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność4951 Cm3
Moc309.6 Kw @ 6500 Rpm
421 Hp @ 6500 Rpm
415 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy391 Lb-Ft @ 4250 Rpm
530 Nm @ 4250 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.8 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednie352 X 32Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne330 X 25Mm Tarcze wentylowane
Rozmiar opony235/50R18
Długość188.3 In (4783 Mm)
Szerokość75.4 In (1915 Mm)
Wysokość54.4 In (1382 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.3/64.9 In (1
Rozstaw osi107.1 In (2720 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika13.5 Cuft (382 L)
Masa własna3729 Lbs (1691 Kg)
Spalanie miasto12.6 Mpg Us (18.7 L/100Km)
Spalanie trasa28.7 Mpg Us (8.2 L/100Km)
Średnie spalanie19.4 Mpg Us (12.1 L/100Km)
Emisja CO2281 G/Km

5.0L Ti-VCT V8 6AT RWD (435 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność4951 Cm3
Moc324.4 Kw @ 6500 Rpm
441 Hp @ 6500 Rpm
435 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy400 Lb-Ft @ 4250 Rpm
542 Nm @ 4250 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednie352 X 32Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne330 X 25Mm Tarcze wentylowane
Rozmiar opony235/50R18
Długość188.3 In (4783 Mm)
Szerokość75.4 In (1915 Mm)
Wysokość54.4 In (1382 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.3/64.9 In (1
Rozstaw osi107.1 In (2720 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika13.5 Cuft (382 L)
Masa własna3729 Lbs (1691 Kg)
Spalanie miasto16 Mpg Us (14.7 L/100Km)
Spalanie trasa25 Mpg Us (9.4 L/100Km)
Średnie spalanie19 Mpg Us (12.4 L/100Km)

5.0L Ti-VCT V8 6MT RWD (421 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność4951 Cm3
Moc309.6 Kw @ 6500 Rpm
421 Hp @ 6500 Rpm
415 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy386 Lb-Ft @ 4250 Rpm
523 Nm @ 4250 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.8 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednie352 X 32Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne330 X 25Mm Tarcze wentylowane
Rozmiar opony235/50R18
Długość188.3 In (4783 Mm)
Szerokość75.4 In (1915 Mm)
Wysokość54.4 In (1382 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.3/64.9 In (1
Rozstaw osi107.1 In (2720 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika13.5 Cuft (382 L)
Masa własna3729 Lbs (1691 Kg)
Spalanie miasto11.7 Mpg Us (20.1 L/100Km)
Spalanie trasa24.2 Mpg Us (9.7 L/100Km)
Średnie spalanie17.4 Mpg Us (13.5 L/100Km)
Emisja CO2299 G/Km

5.0L Ti-VCT V8 6MT RWD (435 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność4951 Cm3
Moc324.4 Kw @ 6500 Rpm
441 Hp @ 6500 Rpm
435 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy400 Lb-Ft @ 4250 Rpm
542 Nm @ 4250 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.6 Galony (59.1 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednie352 X 32Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne330 X 25Mm Tarcze wentylowane
Rozmiar opony235/50R18
Długość188.3 In (4783 Mm)
Szerokość75.4 In (1915 Mm)
Wysokość54.4 In (1382 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.3/64.9 In (1
Rozstaw osi107.1 In (2720 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika13.5 Cuft (382 L)
Masa własna3705 Lbs (1681 Kg)
Spalanie miasto16 Mpg Us (14.7 L/100Km)
Spalanie trasa25 Mpg Us (9.4 L/100Km)
Średnie spalanie19 Mpg Us (12.4 L/100Km)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.