Wraz z drugim liftingiem modelu Scorpio Sedan, Ford wprowadził na rynek wersję kombi swojego największego samochodu w Europie: Scorpio Wagon.
Ford zaprezentował wersję kombi dla modelu Scorpio w 1992 roku, aby odzyskać część rynku executive, którą utracił po przejściu z trzykomorowej Granady do hatchbacka Scorpio w 1985 roku. Choć decyzja nie przyniosła oczekiwanych rezultatów, przynajmniej spowolniła spadek sprzedaży. Od 1992 roku wprowadzono również nową gamę silników. Ford zrozumiał, że silniki Peugeota są zbyt wolne i postanowił stosować jedynie turbodoładowane jednostki WM Motori.
Kombi miało przednią część wspólną z wersją sedan. Charakteryzowało się większymi reflektorami i przerobionymi zderzakami. Ford zachował te same tylne drzwi z sedana, ale wydłużył dach i dodał dziwnie wyglądające tylne okna w obszarze bagażnika. Projektanci wprowadzili pionowy opad dla klapy bagażnika oraz małe światła tylne zamontowane na tylnych błotnikach.
Wnętrze było znacznie lepsze, z łagodniejszymi liniami deski rozdzielczej. Znalazł się tam nawet centralny panel z przyciskami do klimatyzacji umieszczonymi na górze i sterowaniem audio poniżej. Udoskonalono materiały wygłuszające, a wykończenia wewnętrzne w końcu dorównały tym zainstalowanym w BMW serii 5. Wersja Ghia oferowała fotele elektryczne, skórzaną tapicerkę oraz drewniane wykończenia na desce rozdzielczej i panelach drzwiowych.