FSO Prima 1988-1996

Zaledwie rok przed obaleniem reżimu komunistycznego, FSO wprowadziło nową ewolucję swojej już starych modeli Polonez, nazywając ją Prima.

Stworzony na podstawie starej platformy Fiata, model z 1988 roku został zaktualizowany, aby sprostać konkurencji. FSO eksportowało swoje samochody do krajów zachodnioeuropejskich oraz do Wielkiej Brytanii, gdzie musiało zmierzyć się z silną konkurencją ze strony francuskich, niemieckich, brytyjskich i włoskich producentów. Niska cena przestała wystarczać jako wystarczający powód do zakupu, więc polska firma musiała się dostosować.

Wnętrze miało podobny design do swojego poprzednika, standardowego modelu Polonez. Dzięki teleskopowej kolumnie kierowniczej i dużej przestrzeni wewnętrznej, kierowca miał łatwość w znalezieniu wygodnej pozycji. W tylnej części było wystarczająco dużo miejsca dla dwóch pasażerów, jednak środkowy musiał siedzieć na tunelu środkowym. Dostępna była składana tylna kanapa, aby zwiększyć pojemność bagażnika.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.