GMC Canyon Crew Cab 2014-Present

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

GMC Canyon Crew Cab 2014-Present

Przejdź do galerii zdjęćGMC Canyon Crew Cab 2014-Present

Kiedy GM i Isuzu połączyli siły, aby stworzyć niezawodne maszyny robocze na czterech kółkach, uzgodnili także, kto gdzie będzie sprzedawał. GM przypadły Stany Zjednoczone. W ten sposób GMC Canyon zyskał to samo podwozie co Isuzu D-Max.

GMC Canyon to był taki rodzaj samochodu, który sprawdzał się zarówno jako pojazd do codziennego użytku, jak i weekendowy towarzysz. Został opracowany jako luksusowa ciężarówka średniej wielkości, z imponującym przednim pasem, który budził poczucie mocy i dominacji na drodze. Wersja Denali miała nawet ogromny chromowany grill i unikalne 20-calowe felgi. Wybrzuszone nadkola dodawały pojazdowi muskularnych linii.

Wersja Crew Cab to był czterodrzwiowy model i prawdziwy pojazd na pięć osób. Wewnątrz deska rozdzielcza była bliższa SUV-owi niż samochodowi użytkowemu. Pojazd sprawdzał się dobrze w obu rolach. W centralnej konsoli zainstalowano standardowy 8-calowy ekran dotykowy systemu infotainment, który mógł łączyć się przez Android Auto i Apple CarPlay. Oferował łączność OnStar 4G LTE oraz WiFi hot-spot.

Pod maską Canyon miał dwa wybory silnikowe, w zależności od rynku. Standardowy model był wyposażony w jednostkę V6 o pojemności 3,6 litra, a jako opcję oferowano 2,8-litrowy silnik turbo-diesel Duramax. Oba były standardowo połączone z 6-biegową automatyczną skrzynią biegów. Oferowano je w konfiguracji 2WD lub 4WD i mogły holować do 7,000 funtów (3,175 kg).

Denali to ostateczna forma stylu, luksusu i możliwości profesjonalnej klasy GMC – i wkrótce pojawi się w średniej wielkości pick-upie Canyon.

Model Canyon Denali z 2017 roku został zaprezentowany na Targach Motoryzacyjnych w Los Angeles w 2015 roku. Wejdzie do sprzedaży pod koniec 2016 roku.

„Canyon to pierwszy i jedyny luksusowy średniej wielkości pick-up w swoim segmencie, oferujący niezrównane możliwości i efektywność w połączeniu z zwrotnością i elegancją,” powiedział Duncan Aldred, wiceprezydent ds. sprzedaży i marketingu GMC. „Nowy Canyon Denali rozwija tę nagradzaną kombinację, oferując charakterystyczny design, luksusowe wnętrze i bogate wyposażenie, które definiują markę Denali od momentu jej powstania prawie 17 lat temu.”

Tak jak wszystkie modele Denali, nowy Canyon Denali wyróżnia się unikalną chromowaną kratką i wyjątkowymi felgami – 20-calowymi, ultra-błyszczącymi aluminiowymi kołami z malowanymi akcentami. Cechy zewnętrzne obejmują chromowane obudowy reflektorów przeciwmgielnych, chromowane stopnie pomocnicze o prostokątnym kształcie o średnicy pięciu cali, polerowaną końcówkę wydechu oraz standardowy lakier do wnętrza skrzyni ładunkowej.

Canyon Denali będzie dostępny w sześciu kolorach zewnętrznych.

Wewnątrz, w czarnym wnętrzu znajdują się fotele wykończone skórą Mulan z perforowanymi, podgrzewanymi i wentylowanymi przednimi siedzeniami – ekskluzywna cecha w ofercie Canyon – wraz z unikatowym wykończeniem deski rozdzielczej i konsoli oraz listwami progowymi z logo Denali i dywanikami.

Standardowe technologie obejmują system powiadamiania o kolizji oraz ostrzeżenie o niezamierzonym zjeździe z pasa. Dodatkowe standardowe funkcje to:

Podgrzewana kierownica
GMC IntelliLink z nawigacją, ośmiocalowym ekranem dotykowym oraz integrację z telefonami za pomocą Apple CarPlay i Android Auto
Łączność OnStar 4G LTE z hotspotem Wi-Fi
Automatyczna klimatyzacja
Centrum informacji dla kierowcy w pełnym kolorze
System uruchamiania pojazdu zdalnie
Dwa porty USB do ładowania na tylnej stronie konsoli centralnej oraz jeden port USB wewnątrz konsoli.

Canyon Denali dostępny jest w wersjach z kabiną crew oraz w konfiguracjach z napędem na dwa lub cztery koła. Silniki obejmują standardowy silnik V-6 o pojemności 3,6 L, który przewyższa V-6 konkurencji, oferując maksymalne możliwości holowania do 7 000 funtów (3 175 kg) oraz szacowaną przez EPA efektywność paliwową na poziomie 26 mpg na autostradzie w wersjach 2WD.

Dostępny jest również nowy silnik turbo-diesel Duramax o pojemności 2,8 L, który oferuje maksymalne możliwości holowania do 7 700 funtów (3 493 kg) i szacowaną efektywność paliwową na poziomie 31 mpg na autostradzie (2WD). Jest to najczystszy silnik diesla, jaki kiedykolwiek wyprodukowano przez General Motors, spełniający jedne z najostrzejszych norm emisji spalin w USA, w dużej części dzięki systemowi recyrkulacji spalin z chłodzeniem.

Silnik jest połączony z automatyczną skrzynią biegów Hydra-Matic 6L50 o sześciu biegach, która wykorzystuje unikalny tłumik drgań stosujący odśrodkowy wahacz w konwerterze momentu obrotowego, aby zredukować hałas i wibracje układu napędowego.

2.8L Duramax 8AT AWD (181 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2753 Cm3
Moc135 Kw @ 3400 Rpm
183.5 Hp @ 3400 Rpm
181 Bhp @ 3400 Rpm
Moment obrotowy369 Lb-Ft @ 2000 Rpm
500 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość212.4 In (5395 Mm)
Szerokość74.3 In (1887 Mm)
Wysokość70.6 In (1793 Mm)
Rozstaw osi128.3 In (3259 Mm)
Prześwit8.2 In (208 Mm)
Dopuszczalna masa całkowita6001 Lbs (2722 Kg)

2.8L Duramax 8AT RWD (181 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2753 Cm3
Moc135 Kw @ 3400 Rpm
183.5 Hp @ 3400 Rpm
181 Bhp @ 3400 Rpm
Moment obrotowy369 Lb-Ft @ 2000 Rpm
500 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony265/70 R16
Długość212.4 In (5395 Mm)
Szerokość74.3 In (1887 Mm)
Wysokość70.6 In (1793 Mm)
Rozstaw osi128.3 In (3259 Mm)
Prześwit8.2 In (208 Mm)
Dopuszczalna masa całkowita6036 Lbs (2738 Kg)

2.5L 6AT RWD (200 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2458 Cm3
Moc149.1 Kw @ 6300 Rpm
202.8 Hp @ 6300 Rpm
200 Bhp @ 6300 Rpm
Moment obrotowy191 Lb-Ft @ 4400 Rpm
259 Nm @ 4400 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość212.4 In (5395 Mm)
Szerokość74.3 In (1887 Mm)
Wysokość70.6 In (1793 Mm)
Rozstaw osi128.3 In (3259 Mm)
Prześwit8.2 In (208 Mm)
Dopuszczalna masa całkowita6008 Lbs (2725 Kg)

3.6L V6 8AT AWD (308 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3556 Cm3
Moc229.7 Kw @ 6800 Rpm
312.3 Hp @ 6800 Rpm
308 Bhp @ 6800 Rpm
Moment obrotowy275 Lb-Ft @ 4000 Rpm
373 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość212.4 In (5395 Mm)
Szerokość74.3 In (1887 Mm)
Wysokość70.6 In (1793 Mm)
Rozstaw osi128.3 In (3259 Mm)
Prześwit8.2 In (208 Mm)
Dopuszczalna masa całkowita6065 Lbs (2751 Kg)

3.6L V6 8AT RWD (308 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3556 Cm3
Moc229.7 Kw @ 6800 Rpm
312.3 Hp @ 6800 Rpm
308 Bhp @ 6800 Rpm
Moment obrotowy275 Lb-Ft @ 4000 Rpm
373 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość212.4 In (5395 Mm)
Szerokość74.3 In (1887 Mm)
Wysokość70.6 In (1793 Mm)
Rozstaw osi128.3 In (3259 Mm)
Prześwit8.2 In (208 Mm)
Dopuszczalna masa całkowita6142 Lbs (2786 Kg)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.