GMC wprowadziło model Jimmy z pięcioma drzwiami jako pojazd inżynieryjny na bazie Chevroleta Blazera, ale z nieco innymi opcjami i poziomami wykończenia.
Rynek przyjął Jimmy’ego z entuzjazmem. Pomimo że był dobrym pojazdem terenowym, nie wyglądał przerażająco ani topornie. Co więcej, wersja pięciodrzwiowa okazała się lepsza do miejskiego użytku niż większość średniej wielkości kombi dostępnych na rynku. Jego wygodne zawieszenie i duży bagażnik sprawiły, że doskonale sprawdzał się zarówno w Walmart, jak i Home Depot.
W wersji pięciodrzwiowej, kompaktowy SUV był dłuższy od swojego trójdrzwiowego odpowiednika. Jego sylwetka przypominała tę oferowaną przez Opla w Europie w modelu Frontera. Miłym detalem była czarna kolorystyka słupków D, która nadawała samochodowi wygląd z ciągłym przeszkleniem wokół bagażnika. W przeciwieństwie do swojego trójdrzwiowego brata, pięciodrzwiowy model miał koło zapasowe umieszczone pod bagażnikiem, a nie na klapie bagażnika.
Wewnątrz, Jimmy był wyposażony w tapicerowane fotele z opcją weluru. Model z 1995 roku miał dźwignię zmiany biegów zamontowaną na kolumnie kierownicy oraz pokrętło do systemu 4×4: 2WD, 4WD auto i 4×4 lock. Pojazdy z manualną skrzynią biegów miały dźwignie zmiany biegów umieszczone na podłodze oraz wybierak skrzyni rozdzielczej. W przeciwieństwie do Blazera, Jimmy miał inne fotele, z szerszymi zagłówkami dla pasażerów z przodu.