GMC Sierra 1500 Crew Cab 2008-2013

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

GMC Sierra 1500 Crew Cab 2008-2013

Przejdź do galerii zdjęćGMC Sierra 1500 Crew Cab 2008-2013

GMC Sierra z 2008 roku trafił na rynek w trudnych czasach światowego kryzysu finansowego, w trzech wersjach nadwozia, a najbardziej uniwersalnym pojazdem dwufunkcyjnym był model 1500 Crew Cab.

GMC nie było nowicjuszem w branży pickupów, ponieważ produkowało pojazdy od ponad wieku, a jego specjalnością były samochody użytkowe. Sierra znajdowała się już w trzeciej generacji, a dzięki wersji z kabiną załogową była doskonałym wyborem dla tych, którzy potrzebowali samochodu do pracy oraz pojazdu na weekendowe wypady z rodziną. Została zbudowana na platformie T900, która okazała się znacznie lepsza od tej, którą zastąpiła.

Podobnie jak jej poprzednik, Sierra była dostępna w kilku wersjach nadwozia, poczynając od wersji z podwoziem a kończąc na dużej wersji z kabiną załogową. Jej pochylona przednia szyba pod kątem 57 stopni zmniejszała hałas wiatru i opór aerodynamiczny, co zwiększało wydajność paliwową. Aby nadać bardziej dynamiczny wygląd, Sierra miała poszerzone nadkola. W wersji Crew Cab GMC oferował Sierrę z kilkoma opcjami długości załadunku, w zależności od potrzeb właściciela.

Wnętrze Sierry oferowało miejsce dla pięciu pasażerów. Dzięki nowej platformie, producent był w stanie stworzyć płaską podłogę z tyłu, co zwiększyło przestrzeń na nogi dla osób siedzących na ławce. Z przodu kierowca i pasażer cieszyli się dużą deską rozdzielczą z płaskim przodem oraz centralnym panelem z jednostką klimatyzacyjną i systemem audio/informacyjnym, w zależności od opcji.

Producent oferował Sierrę z wyborem czterech silników, standardowo połączonych z 4-biegową automatyczną skrzynią biegów. Była dostępna zarówno w wersji 2WD, jak i 4WD.

Dziedzictwo GMC, które trwa od ponad 100 lat i obejmuje produkcję pojazdów profesjonalnej klasy, wkracza w nową erę dzięki wprowadzeniu linii Sierra 2007. Te zupełnie nowe ciężarówki podnoszą standardy branżowe, oferując najlepszą w swojej klasie moc V-8, oszczędność paliwa, zwrotność oraz najcichsze wnętrze spośród wszystkich pełnowymiarowych ciężarówek.

Modele Sierra z 2007 roku – w tym wyjątkowy Sierra Denali – oferują najwyższą w klasie zdolność holowania (10 500 funtów/4 763 kg) oraz maksymalną ładowność wynoszącą 2 160 funtów (980 kg).

„Całkowicie nowy Sierra 2007 ma pewny, czysty wygląd, który odzwierciedla filozofię profesjonalnej klasy GMC,” powiedział John Larson, dyrektor generalny Buick-Pontiac-GMC.

Modele Sierra lekkich ciężarówek będą dostępne w czwartym kwartale 2006 roku. Modele Sierra Denali oraz cięższe wersje będą dostępne w pierwszym kwartale 2007 roku. Sierra dostępna jest w kilku wersjach wyposażeniowych, w tym jako ciężarówka robocza, SLE (modele SLE1 i SLE2) oraz SLT, a także w konfiguracjach 2WD i 4WD. Oferowane są trzy style kabiny – standardowa, przedłużona oraz crew cab – oraz trzy długości skrzyni ładunkowej – 5 stóp 8 cali, 6 stóp 6 cali i 8 stóp.

„Różnorodność modeli i konfiguracji w linii Sierra z 2007 roku jest bardziej charakterystyczna, z zestawami dopasowanymi do różnych stylów życia i zastosowań,” powiedział Larson. „Wszystkie ciężarówki mają w sobie wrodzoną jakość wyrafinowania, od podstawowego modelu do luksusowo zaprojektowanego Sierra Denali.”

Sierra Denali to wyjątkowy model, który wyróżnia się unikalnymi cechami, podnoszącymi jego osiągi i design, takimi jak ekskluzywny silnik V-8 o pojemności 6.2L z aluminium, zmiennym czasowaniem zaworów oraz nową sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów.

Wyjątkowy design

GMC Sierra 2007 zaprojektowano z silnym i wyrafinowanym wyglądem, odpowiadającym filozofii profesjonalnej klasy marki, z muskularnymi liniami i zaokrąglonymi krawędziami. Wygląd przedniej części, błotników, maski oraz tylnych błotników jest unikalny. „Skoncentrowana” maska, która płynnie przechodzi w błotniki oraz wytłoczone tylne nadkola wzmacniają muskularny wygląd.

Wszystkie modele z wyjątkiem przeznaczonej dla floty ciężarówki roboczej mają charakterystyczną chromowaną listwę maski. Kratka Siera jest uzupełniona dużymi, jubilerskimi reflektorami. Modele SLT są wyposażone w chromowany zderzak przedni, z górną częścią w kolorze nadwozia. Wszystkie klamki drzwi mają duże, wygodne uchwyty, które łatwo otworzyć w rę gloves.

W całej gamie Sierra dostępna jest rodzina kół i opon o średnicach 17 i 20 cali, przy czym Sierra Denali oferuje unikalne felgi (szczegóły w sekcji dotyczącej Sierra Denali).

Sierra dostępna jest w dziewięciu kolorach nadwozia, w tym: głęboki niebieski metalik, średni brąz metalik, stalowy szary metalik, onyksowy czarny, szary stealth metalik, biały szczytowy, srebrny brzozowy metalik, ognisty czerwony i sportowy czerwony metalik.

Przestronne, wyrafinowane wnętrze

Modele Sierra są bardziej przestronne z większą ilością miejsca do przechowywania, a także z równymi powierzchniami, ciasnymi szczelinami i tolerancjami, oraz poprawionym komfortem i wygodą. Wnętrze ciężarówki roboczej i SLE ma „czysty pickup” z większymi przyciskami i klamkami, które łatwiej obsługiwać w rękawicach. Modele SLE1 w regularnej, przedłużonej i crew cab są wyposażone w nową kanapę przednią dzieloną w proporcji 40/20/40, która ma składany podłokietnik i schowek.

W panelu wskaźników w modelach roboczych i SLE zintegrowano dużą „podwójną” skrytkę na rękawiczki. Fotele materiałowe są standardem w ciężarówkach roboczych i modelach SLE; skórzane fotele są dostępne w modelach SLE. Pojazdy wyposażone w SLE2 mają elektrycznie regulowane w sześciu kierunkach fotele kierowcy. Modele ciężarowe dostępne są w kolorze wnętrza ciemny tytan; modele SLE oferowane są w kolorze wnętrza całkowicie czarnym lub kombinacjach ciemny tytan/jasny tytan i czarny/jasny kaszmir.

Modele SLT mają wnętrze w stylu luksusowym z unikalnym panelem wskaźników, panelami drzwi, większym konsolą środkową o większej pojemności i innymi charakterystycznymi elementami. W standardzie znajdują się podgrzewane, elektrycznie regulowane (fotel kierowcy) skórzane fotele oraz system audio obsługujący płyty CD/MP3 z sześcioma dyskami, system głośników Bose oraz system podgrzewania spryskiwaczy szyby. Modele SLT z crew cab mają automatyczne wycieraczki szyby z czujnikiem deszczu oraz system audio dla pasażerów tylnej kanapy. Kolory wnętrza w modelach SLT obejmują całkowicie czarny, ciemny tytan/jasny tytan oraz kombinacje ciemnego kaszmiru/jasnego kaszmiru.

Przestronność tylnych siedzeń wzrosła, a komfort również się poprawił. Standardowo w modelach crew cab i dostępny w modelach przedłużonych jest nowy, tylny fotel w stylu stadionowym z podziałem 60/40. Można go łatwo złożyć, aby uzyskać równą powierzchnię ładunkową. Obie sekcje fotela dzielonego można składać niezależnie, co pozwala na przewożenie zarówno ładunku, jak i pasażera na tylnym siedzeniu. Wstęp do tylnej części samochodu/przestrzeni bagażowej modeli z przedłużoną kabiną ułatwiają nowe tylne drzwi, które otwierają się pod kątem 170 stopni.

W modelach SLE i SLT dostępna jest różnorodność użytecznych elementów wygody, w tym radio nawigacyjne z ekranem dotykowym, elektrycznie sterowany dach, przesuwane tylne okno oraz radio satelitarne XM. System rozrywki dla tylnych siedzeń jest dostępny w modelach crew cab SLE2 i SLT, a wszystkie modele są dostępne z różnymi systemami radiowymi.

Reagująca na kierowcę jazda

GMC Sierra 2007 oferuje zwiększoną stabilność i pewność prowadzenia dzięki nowej ramie w kształcie skrzyni, zawieszeniu z przednimi sprężynami śrubowymi oraz układowi kierowniczemu z przekładnią zębatą. Dostępnych jest pięć systemów zawieszenia, każdy dostosowany do konkretnych wymagań jazdy. Należą do nich:

  • Z83 – Zapewnia solidną, płynną jazdę z jedną rurą przednią i podwójnymi rurami tylnymi.
  • Z85 – Zaprojektowane z myślą o lepszym prowadzeniu i holowaniu przyczepy, z jedną rurą przednią i tylnymi sprężynami.
  • Z71 – Oferuje lepsze możliwości w terenie; ma konkretne przednie i tylne sprężyny jednorurkowe.
  • Z60 – Zaprojektowane z myślą o maksymalnej wydajności na ulicy, oferowane z 20-calowymi kołami.
  • NHT – Maksymalna zdolność holowania.

Zaawansowany system kontroli stabilności elektronicznej StabiliTrak GM pomaga zminimalizować ryzyko przewrócenia się; jest standardem w modelach crew cab i dostępny w modelach przedłużonych – oraz unikalny w klasie. W połączeniu z poprawionym systemem hamulcowym o wysokiej pojemności i elektroniczną kontrolą hamulców z czterema kanałami i czterema czujnikami, system zapewnia precyzyjniejsze, kontrolowane zatrzymania ABS, a także poprawioną stabilność trakcji/wrzenia.

Modele Sierra są napędzane efektywną gamą silników, w tym najwyżej ocenianymi silnikami V-8 w swoim segmencie. Zaawansowana technologia, taka jak Zarządzanie Paliwem (AFM) i zmienne czasowanie zaworów (VVT), pomaga Sierra osiągnąć najlepszą oszczędność paliwa w klasie. Dostępny jest silnik FlexFuel – współpracujący z systemem AFM, dając klientom możliwość używania E85 etanolu, benzyny lub ich kombinacji. Oferty silników lekkiej ciężarówki obejmują:

  • 4.3L V-6 (LU3), o mocy 195 hp (145 kW) i 260 lb-ft momentu obrotowego (353 Nm). Jest standardowy w modelach roboczych z regularną kabiną oraz 2WD w kabinach przedłużanych.
  • 4.8L V-8 (LY2), z żeliwnym blokiem; o mocy 295 hp (220 kW) i 305 lb-ft momentu obrotowego (414 Nm). Jest standardowy w modelach roboczych 4WD w kabinach przedłużonych oraz w modelach SLE1 z regularną kabiną i kabiną przedłużoną, a także w modelach roboczych i crew cab SLE1.
  • 5.3L FlexFuel V-8 (LMG), zdolny do E85 z żeliwnym blokiem i Zarządzaniem Paliwem, o mocy 315 hp (235 kW) i 338 lb-ft momentu obrotowego (458 Nm). Ten silnik jest dostępny we wszystkich modelach.
  • 5.3L FlexFuel V-8 (LC9), zdolny do E85 z aluminiowym blokiem i Zarządzaniem Paliwem, o mocy 315 hp (235 kW) i 338 lb-ft momentu obrotowego (458 Nm). Ten silnik jest dostępny we wszystkich modelach.
  • 5.3L V-8 (LH6), z aluminiowym blokiem i Zarządzaniem Paliwem, o mocy 315 hp (235 kW) i 338 lb-ft momentu obrotowego (458 Nm). Jest dostępny w modelach crew cab 4WD.
  • 5.3L V-8 (LY5), z żeliwnym blokiem i Zarządzaniem Paliwem, o mocy 315 hp (235 kW) i 338 lb-ft momentu obrotowego (458 Nm). Ten silnik jest standardowy w modelach SLE2 i SLT; jest dostępny we wszystkich pozostałych modelach.
  • 6.0L V-8 (L76), z aluminiowym blokiem, zmiennym czasowaniem zaworów i Zarządzaniem Paliwem, o mocy 367 hp (274 kW) i 375 lb-ft momentu obrotowego (508 Nm). Jest dostępny w modelach SLE i SLT w kabinach przedłużonych i crew cab w ramach ulepszonego pakietu holowniczego.
  • 6.2L V-8 (L92), z aluminiowym blokiem i zmiennym czasowaniem zaworów, o mocy 400 hp (298 kW) i 417 lb-ft momentu obrotowego (565 Nm). Ten silnik jest ekskluzywny dla Sierra Denali.

Silniki są wspierane przez sprawdzone automatyczne skrzynie biegów Hydra-Matic, w tym sprawdzoną 4L60 z czterema biegami, wysokopojemnościową 4L70 z czterema biegami oraz nową 6L80 sześciobiegową skrzynię z silnikiem 6.2L Sierra Denali. Sześciobiegowa automatyczna skrzynia ma szeroki zakres 6.04:1 – w tym dwa biegi nadbiegi – co pomaga uzyskać doskonałą równowagę między wydajnością a oszczędnością paliwa. Dodatkowo, 6L80 ma funkcję „tap up/tap down”, która pozwala kierowcy na ręczny wybór biegów w górę i w dół za pomocą przycisku na dźwigni zmiany biegów.

Bezpieczeństwo i zabezpieczenia

Sierra zapewnia szereg zabezpieczeń dzięki mocniejszej konstrukcji ramy i nadwozia oraz technologii przewodzącej w branży i segmencie. Zapewnia również większą kompatybilność z innymi pojazdami. Nowe funkcje obejmują pierwszy w swoim segmencie system StabiliTrak z technologią zapobiegającą przewróceniu, poduszkami powietrznymi w panelach bocznych zamontowanymi na dachu, które są zintegrowane z wzmocnionymi strukturami nadwozia, a także pierwszy w swoim segmencie napinacz pasów bezpieczeństwa, który aktywuje się podczas wypadku tylnego. Poduszki powietrzne w panelach bocznych są dostępne w modelach Sierra SLE i SLT.

Dynamika kontroli kierowcy jest poprawiona dzięki szerszym torom przednim i tylnym oraz bardziej responsywnemu zawieszeniu – w tym nowemu zawieszeniu z sprężynami śrubowymi z przodu i układem kierowniczym z przekładnią zębatą. Dodatkowe funkcje bezpieczeństwa są dostępne w Sierra, w tym fabrycznie zainstalowany system zdalnego uruchamiania pojazdu (unikalny w segmencie), aktywna skrzynia rozdzielcza Autotrac, która pomaga utrzymać pojazd na pewnym kursie w śliskich warunkach, Ultrasonic Rear Parking Assist oraz przeprojektowany, łatwiejszy w użyciu system monitorowania ciśnienia w oponach.

Wszystkie modele detaliczne mają w standardzie system OnStar Generation 7, w tym roczną subskrypcję planu Safe & Sound. Usługa OnStar obejmuje system General Motors Advanced Automatic Crash Notification (AACN), który udostępnia dane dotyczące wypadków służbom ratunkowym, aby mogły możliwie szybko wysłać odpowiedni personel i sprzęt ratujący na miejsce wypadku. Jeżeli pojazd ulegnie wypadkowi, który aktywuje poduszkę powietrzną, system OnStar automatycznie powiadomi doradcę OnStar, który sprawdzi pasażerów lub wezwie pomoc w nagłych wypadkach, jeśli to konieczne. OnStar może także pomóc w lokalizacji pojazdu, jeśli zostanie zgłoszony jako skradziony, a także zapewnia zdalne odblokowywanie drzwi (gdy pojazd jest wyposażony w elektryczne zamki).

Szczegóły Sierra Denali

Wyjątkowy Sierra Denali to ciężarówka jak żadna inna, z ulepszonymi cechami i kunsztem, które odróżniają ją od innych modeli – a także ofert od innych producentów. To kompleksowy pakiet wydajności, udogodnień i stylu, który dostarcza potężną, dyskretną elegancję wyjątkową dla GMC. Model z ’07 roku pozostaje natychmiast rozpoznawalny dzięki swojemu ikonicznemu, specyficznemu dla Denali chromowanemu grillu. Dodatkowe chromowane wykończenia i zderzaki w kolorze nadwozia jeszcze bardziej go wyróżniają. Sierra Denali jest dostępna w trzech kolorach nadwozia: onyksowy czarny, olimpijski biały i srebrny brzozowy metalik.

Sierra Denali napędzana jest ekskluzywnym silnikiem V-8 o mocy 400 koni mechanicznych (298 kW) oraz sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów i dostępna jest w wersji 2WD lub z napędem na wszystkie koła. Zawiera również tylny wałek o długości 9.5 cala (2WD) lub 8.6 cala (AWD) z zębatkami 3.42 oraz blokadą tylnego dyferencjału. Standardowe cechy podwozia obejmują zawieszenie Z85, czterotylne hamulce tarczowe oraz StabilTrak, a także osłony podwozia i haki holownicze. Standardowe są również 18-calowe aluminiowe felgi polerowane, a dostępne są unikalne felgi aluminiowe z chromowanym wykończeniem o średnicy 20 cali. Wzory kół nie są dzielone z innymi modelami Sierra.

Sierra Denali oferuje również unikalne połączenie stylu wnętrza i luksusu, w tym standardowe fotele przednie i tylne pokryte skórą nuvola, z podgrzewanymi, elektrycznie regulowanymi fotelami przednimi w 12 kierunkach, a także skórzane wykończenia w całym wnętrzu. Skórzana kierownica, ekskluzywna dla Denali, z drewnianymi akcentami oraz dużą ilością elementów sterujących jest standardem. Modele Denali mają również unikalną konsolę centralną, ulepszone wykończenia wnętrza i szczegółowe, starannie wykończone płyty progowe, które witają pasażerów po otwarciu dowolnych drzwi Sierra Denali. Unikalna konsola centralna ma drewniane wykończenie, które ukrywa pokrywę oraz kieszenie na kubki, tworząc bardziej dopracowany i wyrafinowany wygląd. Oprócz pełnego zestawu standardowych udogodnień, Sierra Denali oferuje ekskluzywne cechy, takie jak dostępny podgrzewany kierownica. Kolory wnętrza obejmują całkowicie czarny oraz ekskluzywne połączenie kakaowe/jasny kaszmir.

5.3L V8 FlexFuel RWD (330 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5328 Cm3
Moc243 Kw @ 5200 Rpm
331 Hp @ 5200 Rpm
326 Bhp @ 5200 Rpm
Moment obrotowy348 Lb-Ft @ 4400 Rpm
472 Nm @ 4400 Rpm
Układ paliwowySekwencyjny Fuel Injection
PaliwoEthanol
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar oponyP24570 R17
Długość230 In (5842 Mm)
Szerokość79.9 In (2029 Mm)
Wysokość73.8 In (1875 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68.1/67 In (1
Rozstaw osi143.5 In (3645 Mm)
Prześwit9 In (229 Mm)
Pojemność bagażnika53.2 Cuft (1506 L)
Aerodynamika (Cd)0.41
Masa własna5156 Lbs (2339 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6800 Lbs (3084 Kg)
Spalanie miasto14 Mpg Us (16.8 L/100Km)
Spalanie trasa20 Mpg Us (11.8 L/100Km)
Średnie spalanie17 Mpg Us (13.8 L/100Km)

4.8L V8 4AT RWD (302 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność4807 Cm3
Moc225 Kw @ 5600 Rpm
306 Hp @ 5600 Rpm
302 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy305 Lb-Ft @ 4600 Rpm
414 Nm @ 4600 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika26 Galony (98.4 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar oponyP24570 R17
Długość230 In (5842 Mm)
Szerokość79.9 In (2029 Mm)
Wysokość73.8 In (1875 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68.1/67 In (1
Rozstaw osi143.5 In (3645 Mm)
Prześwit9 In (229 Mm)
Pojemność bagażnika53.2 Cuft (1506 L)
Aerodynamika (Cd)0.41
Masa własna5489 Lbs (2490 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita7000 Lbs (3175 Kg)
Spalanie miasto14 Mpg Us (16.8 L/100Km)
Spalanie trasa19 Mpg Us (12.4 L/100Km)
Średnie spalanie16.5 Mpg Us (14.3 L/100Km)

5.3L V8 4AT RWD (315 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5328 Cm3
Moc235 Kw @ 5200 Rpm
320 Hp @ 5200 Rpm
315 Bhp @ 5200 Rpm
Moment obrotowy335 Lb-Ft @ 4400 Rpm
454 Nm @ 4400 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika25.9 Galony (98.0 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar oponyP24570 R17
Długość230 In (5842 Mm)
Szerokość79.9 In (2029 Mm)
Wysokość73.8 In (1875 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68.1/67 In (1
Rozstaw osi143.5 In (3645 Mm)
Prześwit9 In (229 Mm)
Pojemność bagażnika53.2 Cuft (1506 L)
Aerodynamika (Cd)0.41
Masa własna5156 Lbs (2339 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6800 Lbs (3084 Kg)
Spalanie miasto15 Mpg Us (15.7 L/100Km)
Spalanie trasa20 Mpg Us (11.8 L/100Km)
Średnie spalanie17.5 Mpg Us (13.4 L/100Km)

5.3L V8 FlexFuel 4AT RWD (326 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5328 Cm3
Moc240 Kw @ 5200 Rpm
326 Hp @ 5200 Rpm
322 Bhp @ 5200 Rpm
Moment obrotowy340 Lb-Ft @ 4200 Rpm
461 Nm @ 4200 Rpm
Układ paliwowySekwencyjny Fuel Injection
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika25.9 Galony (98.0 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegówAutomatyczna
Hamulce przednieTarcze
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar oponyP24570 R17
Długość230 In (5842 Mm)
Szerokość79.9 In (2029 Mm)
Wysokość73.8 In (1875 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68.1/67 In (1
Rozstaw osi143.5 In (3645 Mm)
Prześwit9 In (229 Mm)
Pojemność bagażnika53.2 Cuft (1506 L)
Masa własna5156 Lbs (2339 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6800 Lbs (3084 Kg)
Spalanie miasto14 Mpg Us (16.8 L/100Km)
Spalanie trasa20 Mpg Us (11.8 L/100Km)
Średnie spalanie17 Mpg Us (13.8 L/100Km)

6.2L V8 4AT RWD (403 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność6162 Cm3
Moc301 Kw @ 5700 Rpm
409 Hp @ 5700 Rpm
404 Bhp @ 5700 Rpm
Moment obrotowy417 Lb-Ft @ 4300 Rpm
565 Nm @ 4300 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika25.9 Galony (98.0 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar oponyP24570 R17
Długość230 In (5842 Mm)
Szerokość79.9 In (2029 Mm)
Wysokość73.8 In (1875 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68.1/67 In (1
Rozstaw osi143.5 In (3645 Mm)
Prześwit9 In (229 Mm)
Pojemność bagażnika53.2 Cuft (1506 L)
Aerodynamika (Cd)0.41
Masa własna5489 Lbs (2490 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita7000 Lbs (3175 Kg)
Spalanie miasto13 Mpg Us (18.1 L/100Km)
Spalanie trasa19 Mpg Us (12.4 L/100Km)
Średnie spalanie16 Mpg Us (14.7 L/100Km)

6.0L V8 6AT RWD (333 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5967 Cm3
Moc248 Kw @ 5100 Rpm
332 Hp @ 5100 Rpm
333 Bhp @ 5100 Rpm
Moment obrotowy367 Lb-Ft @ 4100 Rpm
498 Nm @ 4100 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoHybrydowy
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar oponyP24570 R17
Długość230 In (5842 Mm)
Szerokość79.9 In (2029 Mm)
Wysokość73.8 In (1875 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68.1/67 In (1
Rozstaw osi143.5 In (3645 Mm)
Prześwit9 In (229 Mm)
Pojemność bagażnika53.2 Cuft (1506 L)
Aerodynamika (Cd)0.41
Masa własna5289 Lbs (2399 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6800 Lbs (3084 Kg)
Spalanie miasto21 Mpg Us (11.2 L/100Km)
Spalanie trasa22 Mpg Us (10.7 L/100Km)
Średnie spalanie21.5 Mpg Us (10.9 L/100Km)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.