GMC Sierra 1500 Extended Cab 2007-2013

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

GMC Sierra 1500 Extended Cab 2007-2013

Przejdź do galerii zdjęćGMC Sierra 1500 Extended Cab 2007-2013

Trzecia generacja modelu Sierra została wprowadzona na rynek w 2006 roku jako model 2007, a lekkie ciężarówki pojawiły się na rynku w 2006 roku.

Majac ponad stuletnie doświadczenie na rynku, GMC Trucks wiedział już, czego oczekują klienci od swoich pick-upów. Choć nie zdołał przebić Forda pod względem sprzedaży, nie oznaczało to, że coś było nie tak z jakością pojazdu. To bardziej kwestia cenowa. Platforma T900 oferowała lepsze rozwiązania oraz mocniejsze silniki niż jej poprzedniczka, T800.

Podobnie jak poprzednik, Sierra była dostępna w kilku wersjach nadwozia, zaczynając od podwozia i kończąc na dużej wersji crew-cab. Jej pochylona szyba czołowa pod kątem 57 stopni zmniejszała hałas wiatru oraz opór aerodynamiczny, zwiększając efektywność paliwową. Aby nadać bardziej dynamiczny wygląd, Sierra miała poszerzone nadkola. W wersji Extended Cab znalazły się para drzwi z przodu oraz drzwi wahadłowe z tyłu. Skrzynia ładunkowa dostępna była w trzech rozmiarach: 5.75′ (1752 mm), 6.5′ (1981 mm) oraz 8′ (2438 mm) na trzech różnych rozstawach osi.

Wewnątrz, GMC Sierra oferował do pięciu miejsc siedzących, z wystarczającą przestrzenią dla pasażerów z przodu oraz odpowiednią dla tych z tyłu. Jak większość pick-upów na rynku, oferował dużą deskę rozdzielczą z selektorem biegów umieszczonym na kolumnie kierowniczej dla automatycznej skrzyni biegów.

Producent oferował Sierę z wyborem czterech silników, które standardowo zestawione były z 4-biegową automatyczną skrzynią biegów. Była dostępna w wersji 2WD lub 4WD.

GMC, z ponad 100-letnią tradycją w produkcji pojazdów profesjonalnych, otwiera nowy rozdział wraz z wprowadzeniem modelu Sierra 2007. Te nowe samochody dostosowują standardy branżowe, oferując najlepszą w swojej klasie moc V-8 oraz efektywność paliwową, a także zwinność w prowadzeniu i najcichsze wnętrze wśród samochodów pełnowymiarowych.

Modele Sierra 2007 – w tym unikalny Sierra Denali – charakteryzują się najwyższą w klasie pojemnością holowniczą (10,500 funtów/4,763 kg) oraz maksymalną ładownością wynoszącą 2,160 funtów (980 kg).

„Nowa Sierra 2007 ma pewną, czystą obecność, która odzwierciedla filozofię profesjonalnej klasy GMC,” powiedział John Larson, dyrektor generalny Buick-Pontiac-GMC.

Modele Sierra w wersji lekkiej będą dostępne w czwartym kwartale 2006 roku. Modele Sierra Denali i ciężkie będą dostępne w pierwszym kwartale 2007 roku. Sierra oferuje kilka różnych wersji, w tym wersję roboczą, SLE (modele SLE1 i SLE2) oraz SLT, a także konfiguracje 2WD i 4WD. Oferowane są trzy style kabin – regularna, przedłużona oraz crew cab – oraz trzy długości skrzyń ładunkowych: 5 stóp 8 cali, 6 stóp 6 cali i 8 stóp.

„Linia modelowa Sierra 2007 oferuje bardziej zróżnicowane modele i konfiguracje, dostosowane do różnych stylów życia i użytkowania,” powiedział Larson. „Wszystkie pojazdy dzielą wewnętrzną jakość wykończenia, od podstawowego modelu roboczego po luksusowy Sierra Denali.”

Sierra Denali to wyjątkowy model, z odrębnie zaprojektowanymi, ekskluzywnymi cechami, które podnoszą jego osiągi i design, takimi jak ekskluzywny silnik V-8 o pojemności 6.2L z aluminiowym blokiem oraz zmiennym rozrządem, a także nowa sześcio-biegowa automatyczna skrzynia biegów.

Wyjątkowy design

GMC Sierra 2007 ma mocny i wyrafinowany wygląd, który odpowiada filozofii profesjonalnej klasy marki, z muskularnymi liniami i zaokrąglonymi krawędziami. Wygląd przodu, błotniki, maska i tylne błotniki są unikalne. Maska typu „center-focused”, która płynnie przechodzi do przednich błotników, oraz wytłoczone nadkola poprawiają muskularny wygląd.

Wszystkie modele, z wyjątkiem wersji roboczej, mają charakterystyczne chromowane wykończenie maski. Grille Sierra uzupełniają duże, stylowe reflektory. Modele SLT mają chromowany zderzak przedni z górną częścią w kolorze nadwozia. Wszystkie klamki drzwi mają duże, ergonomiczne wzory, które łatwo otworzyć w rękawicach.

W ofercie Sierra znajduje się rodzina kół i opon o średnicy 17 i 20 cali, a Sierra Denali oferuje unikalne koła (patrz sekcja szczegółowe informacje o Sierra Denali).

Sierra dostępna jest w dziewięciu kolorach nadwozia, w tym: Deep Blue Metallic, Medium Brown Metallic, Steel Gray Metallic, Onyx Black, Stealth Gray Metallic, Summit White, Silver Birch Metallic, Fire Red i Sport Red Metallic.

Przestronne, wyrafinowane wnętrze

Modele Sierra są przestronniejsze, z większą przestrzenią do przechowywania, a także z płaskimi powierzchniami, małymi szczelinami i tolerancjami oraz poprawionym komfortem i wygodą. Wersje robocze Sierra i SLE mają wnętrze w stylu „czysty pickup”, które oferuje większe przyciski i klamki drzwi łatwiejsze do użycia w rękawicach. Modele SLE1 w wersjach regularnej, przedłużonej i crew cab są wyposażone w nową kanapę przednią dzieloną w proporcjach 40/20/40, która ma składany podłokietnik i schowek.

Duża „podwójna” skrytka na rękawice jest zintegrowana w desce rozdzielczej w modelach roboczych i SLE. Fotele tapicerowane są standardem w modelach roboczych i SLE; skórzane fotele są dostępne w modelach SLE. Pojazdy wyposażone w SLE2 mają fotel kierowcy z elektryczną regulacją w sześciu kierunkach. Wersje robocze oferowane są w kolorze Dark Titanium; modele SLE dostępne są w kolorze całkowicie czarnym, lub w kombinacjach Dark Titanium/Light Titanium i Ebony/Light Cashmere.

Modele SLT mają wnętrze inspirowane luksusem z unikalną deską rozdzielczą, panelami drzwi, przestronną konsolą centralną i innymi odrębnymi detalami. Standardowo oferowane są skórzane fotele z elektryczną regulacją w 12 kierunkach (fotel kierowcy), oraz system audio z sześcioma dyskami CD/MP3, system głośników Bose i podgrzewany system spryskiwaczy szyb. W modelach crew cab SLT dodano automatyczne wycieraczki z czujnikiem deszczu i system audio dla pasażerów tylnych siedzeń. Schematy kolorów wnętrza SLT obejmują całkowicie czarny, Dark Titanium/Light Titanium oraz kombinacje Dark Cashmere/Light Cashmere.

Przestronność tylnej kanapy została poprawiona, co zapewnia większy komfort. Standardowo w modelach crew cab i opcjonalnie w modelach przedłużonych dostępna jest nowa kanapa tylnia w stylu stadionowym z dzielonym designem 60/40. Może być łatwo złożona, aby zapewnić nieprzerwaną przestrzeń ładunkową. Można także niezależnie złożyć dowolną część dzielonego siedzenia, co pozwala na przewóz zarówno ładunku, jak i pasażera na tylnej kanapie. Wejście do tylnej części kabiny/schowka modeli przedłużonych ułatwiają nowe tylne drzwi, które otwierają się pod kątem 170 stopni.

W modelach SLE i SLT dostępnych jest wiele przydatnych przedmiotów ułatwiających użytkowanie, w tym radio nawigacyjne z ekranem dotykowym, elektryczny szyberdach, elektrycznie przesuwane tylne okno oraz radio satelitarne XM. System rozrywki dla pasażerów tylnych jest dostępny w modelach crew cab SLE2 i SLT, a wszystkie modele są dostępne z różnymi systemami radiowymi.

Dynamiczne doświadczenia podczas jazdy

GMC Sierra 2007 zapewnia lepszą stabilność i pewność prowadzenia dzięki nowej, wzmocnionej ramie, przedniemu zawieszeniu z zastosowaniem sprężyn oraz układowi kierowniczemu z przekładnią zębatą. Oferowane są pięć systemów zawieszenia, z których każdy jest dostosowany do różnych wymagań jazdy. Oto one:

  • Z83 – zapewnia solidną, płynną jazdę z amortyzatorami przednimi monopłaszczowymi i podwójnymi tylno.
  • Z85 – zaprojektowane dla lepszej zwrotności i holowania przyczepy, z amortyzatorami przednimi i tylnymi monopłaszczowymi.
  • Z71 – zapewnia lepsze właściwości terenowe; ma specyficzne amortyzatory przednie i tylne monopłaszczowe.
  • Z60 – zaprojektowane dla maksymalnych osiągów ulicznych i oferowane z kołami o średnicy 20 cali.
  • NHT – maksymalna pojemność do holowania.

Zaawansowany system kontroli stabilności elektronicznej StabiliTrak GM pomaga zmniejszyć ryzyko przewrócenia pojazdu; jest standardem w modelach crew cab i dostępny w modelach przedłużonych – stanowi ekskluzywną cechę w tej klasie. W połączeniu z ulepszonym systemem hamulcowym o dużej pojemności i cztero-kanałowymi, cztero-czujnikowymi elektronicznymi kontrolami hamulców, system ten zapewnia dokładniejsze i bardziej kontrolowane zatrzymania ABS, a także poprawioną stabilność trakcji i przechyłów.

Modele Sierra napędzane są efektywną linią silników, na czele z silnikami V-8 o najwyższej w klasie mocy. Zaawansowana technologia, taka jak aktywne zarządzanie paliwem (AFM) i zmienny rozrząd, pozwala Sierra osiągać najlepszą w klasie wydajność paliwową. Silnik FlexFuel jest dostępny – a w połączeniu z oszczędnym AFM – daje klientom możliwość zasilania swojego pojazdu etanolem E85, benzyną lub ich mieszanką. Oferty silników w wersjach lekkich obejmują:

  • Silnik V-6 4.3L (LU3), o mocy 195 hp (145 kW) i 260 lb.-ft. momentu obrotowego (353 Nm). Jest standardem w modelach roboczych z regularną kabiną i przedłużonej kabiny 2WD.
  • Silnik V-8 4.8L (LY2), z żelaznym blokiem; o mocy 295 hp (220 kW) i 305 lb.-ft. momentu obrotowego (414 Nm). Jest standardem w modelach roboczych 4WD z przedłużoną kabiną, regularnej kabiny SLE1 i przedłużonej kabiny, oraz modelach crew cab roboczych i SLE1.
  • Silnik V-8 5.3L FlexFuel (LMG), zdolny do zasilania E85, z żelaznym blokiem i aktywnym zarządzaniem paliwem, o mocy 315 hp (235 kW) i 338 lb.-ft. momentu obrotowego (458 Nm). Ten silnik jest dostępny we wszystkich modelach.
  • Silnik V-8 5.3L FlexFuel (LC9), zdolny do zasilania E85, z aluminiowym blokiem i aktywnym zarządzaniem paliwem, o mocy 315 hp (235 kW) i 338 lb.-ft. momentu obrotowego (458 Nm). Ten silnik jest dostępny we wszystkich modelach.
  • Silnik V-8 5.3L (LH6), z aluminiowym blokiem i aktywnym zarządzaniem paliwem, o mocy 315 hp (235 kW) i 338 lb.-ft. momentu obrotowego (458 Nm). Jest dostępny w modelach crew cab 4WD.
  • Silnik V-8 5.3L (LY5), z żelaznym blokiem i aktywnym zarządzaniem paliwem, o mocy 315 hp (235 kW) i 338 lb.-ft. momentu obrotowego (458 Nm). Ten silnik jest standardem w modelach SLE2 i SLT; jest dostępny we wszystkich innych modelach.
  • Silnik V-8 6.0L (L76), z aluminiowym blokiem, zmiennym rozrządem i aktywnym zarządzaniem paliwem, o mocy 367 hp (274 kW) i 375 lb.-ft. momentu obrotowego (508 Nm). Jest dostępny w modelach SLE i SLT z przedłużoną i crew cab, w ramach ulepszonego pakietu do holowania.
  • Silnik V-8 6.2L (L92), z aluminiowym blokiem i zmiennym rozrządem, o mocy 400 hp (298 kW) i 417 lb.-ft. momentu obrotowego (565 Nm). Ten silnik jest ekskluzywny dla Sierra Denali.

Silniki są wspierane przez sprawdzone automatyczne skrzynie biegów Hydra-Matic, w tym niezawodną 4L60 czterobiegową automatyczną, wysoko pojemnościową 4L70 czterobiegową oraz nową 6L80 sześciobiegową skrzynię biegów do silnika 6.2L Sierra Denali. Sześciobiegowa automatyczna skrzynia biegów ma szeroki stosunek ogólny 6.04:1 – w tym dwa biegi nadbiegu – co pomaga osiągnąć doskonałą równowagę między osiągami a efektywnością paliwową. Ponadto, 6L80 ma możliwość „tap up/tap down”, co pozwala kierowcy ręcznie wybierać zmiany biegów za pomocą przycisku na dźwigni zmiany biegów.

Bezpieczeństwo i zabezpieczenia

Sierra zapewnia bezpieczeństwo dzięki wzmocnionej ramie i strukturze nadwozia oraz wiodącej technologii w branży i klasie. Zaprojektowano ją również z myślą o zwiększonej kompatybilności z innymi pojazdami. Nowe funkcje obejmują pierwszy w swojej klasie elektroniczny system stabilizacji StabiliTrak z technologią zapobiegania przewróceniu, poduszkami powietrznymi bocznymi montowanymi na dachu, które są zintegrowane z wzmocnionymi strukturami podwozia i nadwozia, aby zapewnić doskonałą ochronę pasażerów, oraz pierwszy w swojej klasie napinacze pasów bezpieczeństwa, które aktywują się w przypadku zderzenia tylnego. Poduszki powietrzne boczne montowane na dachu są dostępne w modelach Sierra SLE i SLT.

Dynamika kontroli kierowcy jest poprawiona dzięki szerszym torom przednim i tylnym, a także bardziej responsywnym zawieszeniom – w tym nowemu projektowi przedniego zawieszenia z zastosowaniem sprężyn i układowi kierowniczemu z przekładnią zębatą. Dodatkowe funkcje bezpieczeństwa są oferowane w modelu Sierra, w tym fabrycznie zainstalowany zdalny system uruchamiania pojazdu (ekskluzywna cecha w tej klasie), aktywna przekładnia Autotrac, która pomaga zapewnić stabilność w trudnych warunkach drogowych, ultradźwiękowy system wspomagający parkowanie oraz uproszczony system monitorowania ciśnienia w oponach.

Wszystkie modele detaliczne są standardowo wyposażone w system OnStar Generacji 7, w tym roczną subskrypcję planu Safe & Sound. Usługa OnStar obejmuje system zaawansowanej automatycznej powiadomienia o wypadkach General Motors (AACN), co umożliwia udostępnienie danych o wypadkach służbom ratunkowym, aby mogły szybciej wysłać odpowiedni personel i sprzęt ratunkowy. Jeśli pojazd bierze udział w wypadku, który uruchamia poduszkę powietrzną, system OnStar automatycznie powiadamia doradcę OnStar, który sprawdzi stan pasażerów lub wezwie pomoc w razie potrzeby. OnStar może również pomóc w lokalizacji pojazdu, jeśli zostanie zgłoszony jako skradziony, oraz zapewnia zdalne odblokowywanie drzwi (gdy pojazd jest wyposażony w elektryczne zamki drzwi).

Szczegóły Sierra Denali

Unikalny Sierra Denali to pojazd, jak żaden inny, z ulepszonymi funkcjami i rzemiosłem, które wyróżniają go na tle innych modeli oraz ofert innych producentów. To kompleksowy pakiet wydajności, udogodnień i stylu, który zapewnia potężną, dyskretną elegancję, charakterystyczną dla GMC. Model z 2007 roku pozostaje natychmiast rozpoznawalny dzięki swojemu ikonicznemu, charakterystycznemu chromowanemu grillem Denali. Dodatkowe chromowane wykończenia i zderzaki w kolorze nadwozia jeszcze bardziej go wyróżniają. Sierra Denali jest dostępna w trzech kolorach nadwozia: Onyx Black, Olympic White i Fine Silver Birch Metallic.

Sierra Denali jest napędzany przez ekskluzywny silnik V-8 o mocy 400 hp (298 kW) i pojemności 6.2L, z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów oraz opcjonalnie napędem 2WD lub napędem na cztery koła. Ma również tylną oś o długości 9.5 cala (2WD) lub 8.6 cala (AWD) z przekładnią 3.42 oraz blokadą dyferencjału. Żadne inne modele Sierra nie są wyposażone w chassi z zawieszeniem Z85, czterema hamulcami tarczowymi oraz StabilTrak. Standardowe 18-calowe aluminiowe obręcze są wykonane z polerowanego aluminium, a dostępne są także unikalne 20-calowe koła aluminiowe wykończone na chrom.

Sierra Denali oferuje także unikalne połączenie stylu wnętrza i luksusu, w tym standardowe, skórzane fotele z przodu i z tyłu, z podgrzewanymi, elektrycznie regulowanymi fotelami przednimi w 12 kierunkach, a także wykończeniem skórzanym w całym wnętrzu. Standardowy, charakterystyczny dla Denali, skórzany, okrągły zestaw do kierownicy, który ma drewniane akcenty oraz szereg dodatkowych przycisków sterujących, jest również dostępny. Modele Denali charakteryzują się także unikalną konsolą centralną, ulepszonymi detalami wnętrza i starannie wykonanymi tłoczonymi wykończeniami progów, które witają pasażerów po otwarciu drzwi Sierra Denali. Unikalna konsola centralna ma drewniane wykończenia, które skrywają pokrywę i kieszenie na kubki, co sprawia, że całość wygląda bardziej elegancko i wyrafinowanie. Oprócz pełnej gamy standardowych udogodnień, Sierra Denali oferuje ekskluzywne funkcje, takie jak dostępny podgrzewany zestaw do kierownicy. Kolory wnętrza obejmują całkowicie czarny oraz unikalną kombinację Cocoa/Light Cashmere.

4.3L V6 4AT (195 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność4300 Cm3
Moc145 Kw @ 4600 Rpm
197 Hp @ 4600 Rpm
194 Bhp @ 4600 Rpm
Moment obrotowy260 Lb-Ft @ 2800 Rpm
353 Nm @ 2800 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika34.1 Galony (129.1 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar oponyP24570 R17
Długość230.2 In (5847 Mm)
Szerokość79.9 In (2029 Mm)
Wysokość73.9 In (1877 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68.1/67 In (1
Rozstaw osi143.5 In (3645 Mm)
Prześwit8.9 In (226 Mm)
Pojemność bagażnika60.7 Cuft (1719 L)
Aerodynamika (Cd)0.41
Masa własna4889 Lbs (2218 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6400 Lbs (2903 Kg)
Spalanie miasto15 Mpg Us (15.7 L/100Km)
Spalanie trasa20 Mpg Us (11.8 L/100Km)
Średnie spalanie17.5 Mpg Us (13.4 L/100Km)

4.8L V8 4AT (302 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność4807 Cm3
Moc225 Kw @ 5600 Rpm
306 Hp @ 5600 Rpm
302 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy305 Lb-Ft @ 4600 Rpm
414 Nm @ 4600 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika34.1 Galony (129.1 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar oponyP24570 R17
Długość230.2 In (5847 Mm)
Szerokość79.9 In (2029 Mm)
Wysokość73.9 In (1877 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68.1/67 In (1
Rozstaw osi143.5 In (3645 Mm)
Prześwit8.9 In (226 Mm)
Pojemność bagażnika60.7 Cuft (1719 L)
Aerodynamika (Cd)0.41
Masa własna4889 Lbs (2218 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6400 Lbs (2903 Kg)
Spalanie miasto14 Mpg Us (16.8 L/100Km)
Spalanie trasa19 Mpg Us (12.4 L/100Km)
Średnie spalanie16.5 Mpg Us (14.3 L/100Km)

5.3L V8 4AT (315 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5328 Cm3
Moc235 Kw @ 5200 Rpm
320 Hp @ 5200 Rpm
315 Bhp @ 5200 Rpm
Moment obrotowy335 Lb-Ft @ 4400 Rpm
454 Nm @ 4400 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika34.1 Galony (129.1 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar oponyP245/70 R17
Długość230.2 In (5847 Mm)
Szerokość79.9 In (2029 Mm)
Wysokość73.9 In (1877 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68.1/67 In (1
Rozstaw osi143.5 In (3645 Mm)
Prześwit68.1/67 In (1
Pojemność bagażnika60.7 Cuft (1719 L)
Aerodynamika (Cd)0.41
Masa własna5068 Lbs (2299 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6400 Lbs (2903 Kg)
Spalanie miasto14 Mpg Us (16.8 L/100Km)
Spalanie trasa20 Mpg Us (11.8 L/100Km)
Średnie spalanie17 Mpg Us (13.8 L/100Km)

5.3L V8 FlexFuel 4AT (326 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5328 Cm3
Moc243 Kw @ 5300 Rpm
331 Hp @ 5300 Rpm
326 Bhp @ 5300 Rpm
Moment obrotowy348 Lb-Ft @ 4400 Rpm
472 Nm @ 4400 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar oponyP24570 R17
Długość230.2 In (5847 Mm)
Szerokość79.9 In (2029 Mm)
Wysokość73.9 In (1877 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68.1/67 In (1
Rozstaw osi143.5 In (3645 Mm)
Prześwit8.9 In (226 Mm)
Pojemność bagażnika60.7 Cuft (1719 L)
Aerodynamika (Cd)0.41
Masa własna5068 Lbs (2299 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6400 Lbs (2903 Kg)
Spalanie miasto14 Mpg Us (16.8 L/100Km)
Spalanie trasa20 Mpg Us (11.8 L/100Km)
Średnie spalanie17 Mpg Us (13.8 L/100Km)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.