GMC Sierra 1500 Regular Cab 2008-2013

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

GMC Sierra 1500 Regular Cab 2008-2013

Przejdź do galerii zdjęćGMC Sierra 1500 Regular Cab 2008-2013

GMC wprowadziło trzecią generację modelu Sierra w 2006 roku, a rok później zaprezentowało opcję z regularną kabiną, która nie była skierowana wyłącznie do pracowników.

Po ponad stu latach doświadczenia na rynku, GMC Trucks doskonale wiedziało, czego ich klienci oczekują od pick-upów. Choć nie udało im się przebić Forda w liczbach sprzedaży, nie oznaczało to, że pojazd był źle skonstruowany. Problemy leżały raczej w kwestii cen. Platforma T900 oferowała lepsze rozwiązania i mocniejsze silniki niż jej poprzednik, T800.

Podobnie jak poprzednik, Sierra dostępna była w kilku wersjach nadwozia, zaczynając od podwozia kabinowego, a kończąc na dużej wersji z kabiną crew. Nachylona szyba czołowa pod kątem 57 stopni zmniejszała opór powietrza, zwiększając efektywność paliwową i redukując hałas wiatru. Aby nadać bardziej dynamiczny wygląd, Sierra miała poszerzone nadkola. W wersji Regular Cab znajdowały się drzwi z przodu oraz przestrzeń ładunkowa z tyłu, dostępna w trzech rozmiarach: 5.75′ (1752 mm), 6.5′ (1981 mm) oraz 8′ (2438 mm) na trzech różnych rozstawach osi.

Wewnątrz, GMC Sierra oferowało miejsce dla dwóch pasażerów. Jak większość pick-upów na rynku, miało dużą deskę rozdzielczą z zamontowanym na kolumnie kierowniczej selektorem biegów do automatycznej skrzyni biegów. W zależności od wersji wyposażenia, Sierra Regular-Cab mogła być wyposażona w system nawigacji satelitarnej, skórzane wykończenie wnętrza oraz drewniane akcenty na desce rozdzielczej i panelach drzwiowych.

Producent oferował Sierę z wyborem czterech silników, które standardowo były połączone z 4-biegową automatyczną skrzynią biegów. Była dostępna zarówno w wersji 2WD, jak i 4WD.

GMC, z ponad 100-letnią tradycją w produkcji pojazdów zawodowych, wprowadza nową erę z modelem Sierra z 2007 roku. Te nowe ciężarówki wyznaczają nowe standardy w branży, oferując najlepszą w swojej klasie moc V-8 oraz oszczędność paliwa, a także zwinność w prowadzeniu i najcisze wnętrze wśród ciężarówek pełnowymiarowych.

Modele Sierra z 2007 roku, w tym unikalny model Sierra Denali, oferują najwyższą w segmencie ocenę zdolności do holowania (10 500 funtów/4 763 kg) oraz maksymalną ładowność wynoszącą 2 160 funtów (980 kg).

„Nowa Sierra z 2007 roku ma pewną, czystą obecność, która odzwierciedla filozofię profesjonalnej jakości GMC,” powiedział John Larson, dyrektor generalny Buick-Pontiac-GMC.

Modele Sierra lekkich ciężarówek będą dostępne w czwartym kwartale 2006 roku. Modele Sierra Denali oraz ciężkie będą dostępne w pierwszym kwartale 2007 roku. Sierra będzie oferowana w różnych pakietach wyposażeniowych, w tym ciężarówki robocze, SLE (modele SLE1 i SLE2) oraz SLT, z konfiguracjami 2WD i 4WD. Dostępne będą trzy style kabin: standardowa, przedłużona i crew cab, oraz trzy długości skrzyń ładunkowych: 5 stóp 8 cali, 6 stóp 6 cali i 8 stóp.

„Linia modeli Sierra z ’07 roku ma bardziej wyraziste różnice, z pakietami dostosowanymi do różnych stylów życia i zastosowań,” powiedział Larson. „Wszystkie ciężarówki dzielą inherentną jakość wyrafinowania, począwszy od podstawowego modelu roboczego aż po inspirowany luksusem model Sierra Denali.”

Sierra Denali to wyjątkowy model, z odrębnymi, ekskluzywnymi cechami, które podnoszą jego wydajność i design, takimi jak wyłącznie aluminiowy silnik V-8 o pojemności 6.2L z zmiennym czasowaniem zaworów oraz nowa sześciobiegowa automatyczna skrzynia biegów.

Wyrazisty design

GMC Sierra z 2007 roku zaprojektowano z silnym i eleganckim wyglądem, który odpowiada filozofii profesjonalnej jakości marki, w tym muskularnymi liniami nadwozia i zaokrąglonymi krawędziami. Wygląd przedniej części, błotniki, maska i tylne błotniki są unikalne. Maska z „centralnym naciskiem”, która płynnie przechodzi do przednich błotników, oraz tłoczone nadkola tylne podkreślają muskularny wygląd.

Wszystkie modele, z wyjątkiem modelu roboczego, wyposażone są w charakterystyczną chromowaną ozdobę maski. Kratka chłodnicy Sierra wzbogacona jest o duże reflektory o błyszczącym wyglądzie. Modele SLT mają chromowany zderzak przedni z górną częścią w kolorze nadwozia. Wszystkie klamki drzwi mają duże, łatwe w użyciu konstrukcje, które można otworzyć w rękawicach.

W całej gamie Sierra dostępna jest rodzina kół i opon o średnicach 17 i 20 cali, a Sierra Denali oferuje unikalne koła (patrz sekcja szczegółów Sierra Denali).

Sierra jest dostępna w dziewięciu kolorach nadwozia, w tym: Deep Blue Metallic, Medium Brown Metallic, Steel Gray Metallic, Onyx Black, Stealth Gray Metallic, Summit White, Silver Birch Metallic, Fire Red i Sport Red Metallic.

Przestronne, eleganckie wnętrze

Modele Sierra oferują więcej przestrzeni z powiększonym miejscem do przechowywania, a także gładkie powierzchnie, wąskie szczeliny i tolerancje oraz poprawioną wygodę i funkcjonalność. Model roboczy Sierra i SLE mają „czyste wnętrze pickup”, które oferuje większe przyciski i klamki drzwi łatwiejsze do użycia w rękawicach. Modele SLE1 w kabinach standardowej, przedłużonej i crew cab są wyposażone w nową, dzieloną na 40/20/40 kanapę z przodu, która ma składany podłokietnik i schowek.

Duża „podwójna” skrytka na rękawiczki jest zintegrowana z panelem przyrządów w modelach roboczych i SLE. Fotele materiałowe są standardowe w modelach roboczych i SLE; skórzane siedzenia są dostępne w modelach SLE. Pojazdy wyposażone w SLE2 mają regulowane w sześciu kierunkach fotele kierowcy. Modele robocze oferowane są w kolorze wnętrza Dark Titanium; modele SLE oferowane są w kolorze Ebony lub kombinacjach Dark Titanium/Light Titanium i Ebony/Light Cashmere.

Modele SLT mają wnętrze inspirowane luksusem, z unikalnym panelem przyrządów, panelami drzwi, powiększonym centralnym schowkiem i innymi wyrafinowanymi detalami. Podgrzewane, regulowane w 12 kierunkach skórzane siedzenia są standardem, a także sześciopłytowy system audio CD/MP3, system głośników Bose oraz podgrzewany system spryskiwaczy szyby. Modele crew cab SLT mają automatyczne wycieraczki przednie z czujnikiem deszczu i system audio dla pasażerów na tylnej kanapie. Schematy kolorów wnętrza SLT obejmują: wszystkie Ebony, Dark Titanium/Light Titanium oraz Dark Cashmere/Light Cashmere.

Przestrzeń na tylnej kanapie została poprawiona, a także komfort. Standardowo w modelach crew cab oraz dostępne w modelach przedłużonych jest nowe, stadionowe siedzenie tylne z dzielonym designem 60/40. Można je łatwo złożyć, aby zapewnić nieprzerwany bagażnik. Obie części dzielonego siedzenia mogą być przechowywane niezależnie, co pozwala na miejsce zarówno dla ładunku, jak i pasażera na tylnej kanapie. Wejście do tylnej części cabiny/obszaru przechowywania w modelach przedłużonych ułatwiają nowe tylne drzwi, które otwierają się o 170 stopni.

Różnorodność użytecznych dodatków jest dostępna w modelach SLE i SLT, w tym radio nawigacyjne z ekranem dotykowym, elektrycznie otwierany panel dachowy, przesuwane tylne okno oraz radio satelitarne XM. System rozrywkowy dla pasażerów na tylnej kanapie jest dostępny w modelach crew cab SLE2 i SLT, a wszystkie modele dostępne są z różnorodnymi systemami radiowymi.

Reagująca na prowadzenie jazda

GMC Sierra z 2007 roku oferuje poprawioną stabilność i pewność prowadzenia dzięki nowej, skrzyniowej ramie, zmodernizowanym zawieszeniu na sprężynach i układzie kierowniczym z zębatką. Oferowane są pięć systemów zawieszenia, z których każdy dostosowany jest do określonych wymagań jazdy. Należą do nich:

  • Z83 – zapewnia solidną, płynną jazdę z monotubowymi przednimi amortyzatorami i płynotubowymi tylnymi amortyzatorami.
  • Z85 – zaprojektowane z myślą o poprawionej obsłudze i holowaniu przyczep, z monotubowymi amortyzatorami z przodu i z tyłu.
  • Z71 – zapewnia poprawione możliwości terenowe; ma specyficzne monotubowe amortyzatory z przodu i z tyłu.
  • Z60 – zaprojektowane dla maksymalnej wydajności ulicznej i oferowane z 20-calowymi kołami.
  • NHT – maksymalne zdolności holownicze.

Wyrafinowany system kontroli stabilności StabiliTrak firmy GM pomaga zredukować ryzyko wywrócenia; jest standardem w modelach crew cab oraz dostępny w modelach przedłużonych – jest to ekskluzywne w segmencie. W połączeniu z ulepszonym, wysokowydajnym systemem hamulcowym i elektroniczną kontrolą hamulców z czterema czujnikami, system zapewnia bardziej precyzyjne, kontrolowane hamowanie ABS oraz poprawioną stabilność trakcji i yaw.

Modele Sierra napędzane są wydajną gamą silników, w tym najwyżej ocenianymi silnikami V-8 w segmencie. Zaawansowana technologia, taka jak aktywne zarządzanie paliwem (AFM) i zmienne czasowanie zaworów (VVT), pomaga Sierra osiągnąć najlepszą wydajność paliwową w segmencie. Dostępny jest silnik FlexFuel, który w połączeniu z oszczędnym AFM umożliwia klientom zasilanie ciężarówki etanolem E85, benzyną lub ich kombinacją. Oferty silników lekkich obejmują:

  • 4.3L V-6 (LU3), o mocy 195 hp (145 kW) i 260 lb-ft momentu obrotowego (353 Nm). Jest standardowy w modelach roboczych kabiny standardowej oraz modeli przedłużonych 2WD.
  • 4.8L V-8 (LY2), z żeliwną blokadą; o mocy 295 hp (220 kW) i 305 lb-ft momentu obrotowego (414 Nm). Jest standardowy w modelach roboczych 4WD kabiny przedłużonej, standardowej kabinie SLE1 i kabinie przedłużonej, a także w modelach crew cab roboczych i SLE1.
  • 5.3L FlexFuel V-8 (LMG), zdolny do zasilania E85 z żeliwną blokadą i aktywnym zarządzaniem paliwem, o mocy 315 hp (235 kW) i 338 lb-ft momentu obrotowego (458 Nm). Ten silnik jest dostępny we wszystkich modelach.
  • 5.3L FlexFuel V-8 (LC9), zdolny do zasilania E85 z aluminiową blokadą i aktywnym zarządzaniem paliwem, o mocy 315 hp (235 kW) i 338 lb-ft momentu obrotowego (458 Nm). Ten silnik jest dostępny we wszystkich modelach.
  • 5.3L V-8 (LH6), z aluminiową blokadą i aktywnym zarządzaniem paliwem, o mocy 315 hp (235 kW) i 338 lb-ft momentu obrotowego (458 Nm). Jest dostępny w modelach crew cab 4WD.
  • 5.3L V-8 (LY5), z żeliwną blokadą i aktywnym zarządzaniem paliwem, o mocy 315 hp (235 kW) i 338 lb-ft momentu obrotowego (458 Nm). Ten silnik jest standardowy w modelach SLE2 i SLT; jest dostępny we wszystkich innych modelach.
  • 6.0L V-8 (L76), z aluminiową blokadą, zmiennym czasowaniem zaworów i aktywnym zarządzaniem paliwem, o mocy 367 hp (274 kW) i 375 lb-ft momentu obrotowego (508 Nm). Jest dostępny w modelach SLE i SLT kabiny przedłużonej oraz crew cab w ramach pakietu poprawionych możliwości holowania.
  • 6.2L V-8 (L92), z aluminiową blokadą i zmiennym czasowaniem zaworów, o mocy 400 hp (298 kW) i 417 lb-ft momentu obrotowego (565 Nm). Ten silnik jest zarezerwowany wyłącznie dla Sierra Denali.

Silniki są wspierane przez sprawdzone automatyczne skrzynie biegów Hydra-Matic, w tym sprawdzoną automatyczną skrzynię biegów 4L60 czterobiegową, wysokowydajną 4L70 czterobiegową i nową sześciobiegową 6L80 ze silnikiem 6.2L Sierra Denali. Sześciobiegowa automatyczna skrzynia biegów ma szeroki stosunek ogólny 6,04:1 – w tym dwa biegi nadbiegu – co zapewnia doskonałą równowagę między osiągami a wydajnością paliwową. Ponadto, 6L80 ma możliwość „tap up/tap down”, co pozwala kierowcy ręcznie wybierać biegi w górę i w dół za pomocą przycisku na dźwigni kolumny.

Bezpieczeństwo i ochrona

Sierra zapewnia cały szereg zabezpieczeń dzięki mocniejszej ramie i strukturze nadwozia, jak również technologii przewyższającej branżowe standardy. Zaprojektowano ją również z myślą o większej kompatybilności z innymi pojazdami. Nowe funkcje obejmują wprowadzenia, takie jak elektroniczny system kontroli stabilności StabiliTrak z technologią zapobiegania wywróceniu, górne poduszki powietrzne boczne zintegrowane z wzmocnionymi strukturami ramy i nadwozia, które zapewniają doskonałą ochronę pasażerów oraz systemy napinaczy pasów bezpieczeństwa, które aktywują się podczas kolizji z tyłu. Poduszki powietrzne boczne są dostępne w modelach Sierra SLE i SLT.

Dynamika kontroli kierowcy jest wzmacniana przez szersze tory przednie i tylne, jak również bardziej responsywne zawieszenie – w tym nowy projekt przedniego zawieszenia z sprężynami i kierownicę z zębatką. Dodatkowe funkcje bezpieczeństwa dostępne są w modelu Sierra, w tym fabryczny system zdalnego uruchamiania pojazdu (exclusively in segment), aktywna przekładnia Autotrac, aby pomóc utrzymać pewność pojazdu w śliskich warunkach oraz ultradźwiękowy system asysty parkowania z tyłu i zmodyfikowany, łatwiejszy w użyciu system monitorowania ciśnienia w oponach.

Wszystkie modele detaliczne są standardowo wyposażone w system OnStar Generacji 7, w tym roczną subskrypcję planu Safe & Sound. Usługa OnStar obejmuje system zaawansowanego automatycznego powiadamiania o wypadkach (AACN) firmy General Motors, który umożliwia udostępnienie danych o wypadkach służbom ratunkowym w celu szybszego wezwania odpowiedniego personelu ratującego i sprzętu na miejsce zdarzenia. Jeśli pojazd zostanie uszkodzony w wypadku aktywującym poduszkę powietrzną, system OnStar automatycznie powiadamia doradcę OnStar, który sprawdzi stan pasażerów lub wezwie pomoc w razie potrzeby. OnStar może również pomóc w lokalizacji pojazdu, jeśli został zgłoszony jako skradziony, oraz oferuje usługę zdalnego odblokowania drzwi (gdy pojazd jest wyposażony w elektryczne zamki drzwi).

Szczegóły Sierra Denali

Unikalna Sierra Denali to pojazd jak żaden inny, z ulepszonymi funkcjami i rzemiosłem, które odróżniają go od innych modeli – jak również od ofert innych producentów. To kompleksowy pakiet wydajności, udogodnień i stylu, który oferuje potężną, stonowaną elegancję unikalną dla GMC. Model ’07 pozostaje rozpoznawalny dzięki ikonicznej, charakterystycznej chromowanej kratce Denali. Dodatkowe chromowane wykończenia i zderzaki w kolorze nadwozia jeszcze bardziej go wyróżniają. Sierra Denali jest dostępna w trzech kolorach nadwozia: Onyx Black, Olympic White i Fine Silver Birch Metallic.

Sierra Denali napędza wyłącznie silnik V-8 o mocy 400 hp (298 kW) o pojemności 6.2L, z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów oraz napędem 2WD lub na wszystkie koła. Posiada również tylny most 9,5 cala (2WD) lub 8,6 cala (AWD) z przełożeniem 3.42 i blokadą tylnego dyferencjału. Standardowe cechy podwozia obejmują zawieszenie Z85, czterotłoczkowe hamulce tarczowe oraz StabilTrak, a także osłony przeciwsłoneczne i uchwyty do holowania. Standardowe są 18-calowe felgi aluminiowe o wysokim połysku, a dostępne są unikalne, chromowane felgi o średnicy 20 cali. Wzory kół nie są dzielone z innymi modelami Sierra.

Sierra Denali oferuje również unikalne połączenie stylu wnętrza i luksusu, w tym standardowe skórzane pokrycia foteli przednich i tylnych, z podgrzewanymi, regulowanymi w 12 kierunkach fotelami przednimi oraz skórzanym wykończeniem wnętrza. Standardowo posiada również skórzaną kierownicę z unikalnym wykończeniem i drewnianymi akcentami oraz zestawem dodatkowych przycisków. Modele Denali mają również unikalny centralny schowek, poprawione wykończenie wnętrza oraz szczegółowo wykończone, wypukłe listwy progowe, które witają pasażerów przy otwieraniu któregokolwiek z drzwi Sierra Denali. Unikalny centralny schowek ma drewniane wykończenie, które ukrywa pokrywę i kieszenie na kubki, tworząc bardziej wykończony i elegancki wygląd. Oprócz pełnego zestawu standardowych udogodnień, Sierra Denali oferuje także unikalne funkcje, takie jak dostępny podgrzewany zestaw kierowniczy. Kolory wnętrza obejmują wszystkie Ebony oraz unikalną kombinację Cocoa/Light Cashmere.

4.3L V6 4AT (195 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność4300 Cm3
Moc145 Kw @ 4600 Rpm
197 Hp @ 4600 Rpm
194 Bhp @ 4600 Rpm
Moment obrotowy260 Lb-Ft @ 2800 Rpm
353 Nm @ 2800 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika25.9 Galony (98.0 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar oponyP245/70 R17
Długość205.6 In (5222 Mm)
Szerokość79.9 In (2029 Mm)
Wysokość73.6 In (1869 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68.1/67 In (1
Rozstaw osi119 In (3023 Mm)
Prześwit7.7 In (196 Mm)
Pojemność bagażnika60.7 Cuft (1719 L)
Aerodynamika (Cd)0.41
Masa własna4890 Lbs (2218 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6400 Lbs (2903 Kg)
Spalanie miasto15 Mpg Us (15.7 L/100Km)
Spalanie trasa20 Mpg Us (11.8 L/100Km)
Średnie spalanie17.5 Mpg Us (13.4 L/100Km)

4.8L V8 4AT (302 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność4807 Cm3
Moc225 Kw @ 5600 Rpm
306 Hp @ 5600 Rpm
302 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy305 Lb-Ft @ 4600 Rpm
414 Nm @ 4600 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika25.9 Galony (98.0 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar oponyP245/70 R17
Długość205.6 In (5222 Mm)
Szerokość79.9 In (2029 Mm)
Wysokość73.6 In (1869 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68.1/67 In (1
Rozstaw osi119 In (3023 Mm)
Prześwit7.7 In (196 Mm)
Pojemność bagażnika60.7 Cuft (1719 L)
Aerodynamika (Cd)0.41
Masa własna4901 Lbs (2223 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6400 Lbs (2903 Kg)
Spalanie miasto14 Mpg Us (16.8 L/100Km)
Spalanie trasa19 Mpg Us (12.4 L/100Km)
Średnie spalanie16.5 Mpg Us (14.3 L/100Km)

5.3L V8 4AT (315 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5328 Cm3
Moc235 Kw @ 5200 Rpm
320 Hp @ 5200 Rpm
315 Bhp @ 5200 Rpm
Moment obrotowy335 Lb-Ft @ 4400 Rpm
454 Nm @ 4400 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika25.9 Galony (98.0 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar oponyP245/70 R17
Długość205.6 In (5222 Mm)
Szerokość79.9 In (2029 Mm)
Wysokość73.6 In (1869 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68.1/67 In (1
Rozstaw osi119 In (3023 Mm)
Prześwit7.7 In (196 Mm)
Pojemność bagażnika60.7 Cuft (1719 L)
Aerodynamika (Cd)0.41
Masa własna5289 Lbs (2399 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6800 Lbs (3084 Kg)
Spalanie miasto14 Mpg Us (16.8 L/100Km)
Spalanie trasa20 Mpg Us (11.8 L/100Km)
Średnie spalanie17 Mpg Us (13.8 L/100Km)

5.3L V8 FlexFuel 4AT (326 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5328 Cm3
Moc243 Kw @ 5300 Rpm
330 Hp @ 5300 Rpm
326 Bhp @ 5300 Rpm
Moment obrotowy348 Lb-Ft @ 4400 Rpm
472 Nm @ 4400 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika25.9 Galony (98.0 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar oponyP245/70 R17
Długość205.6 In (5222 Mm)
Szerokość79.9 In (2029 Mm)
Wysokość73.6 In (1869 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68.1/67 In (1
Rozstaw osi119 In (3023 Mm)
Prześwit7.7 In (196 Mm)
Pojemność bagażnika60.7 Cuft (1719 L)
Aerodynamika (Cd)0.41
Masa własna5289 Lbs (2399 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6800 Lbs (3084 Kg)
Spalanie miasto14 Mpg Us (16.8 L/100Km)
Spalanie trasa20 Mpg Us (11.8 L/100Km)
Średnie spalanie17 Mpg Us (13.8 L/100Km)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.