GMC Sierra 2500HD 2019-Present

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

GMC Sierra 2500HD 2019-Present

Przejdź do galerii zdjęćGMC Sierra 2500HD 2019-Present

GMC Sierra Heavy Duty z 2020 roku został całkowicie przeprojektowany, aby połączyć jeszcze większą zdolność holowania przyczep ze stylem, a także wyposażony w najnowszą technologię dostępną w ciężkich pickupach.

Nowa, bardziej wyrazista stylistyka nadwozia podkreślona została przez sygnaturowe oświetlenie, które obejmuje charakterystyczne „ostrza świetlne”, składające się z diodowych świateł dziennych. Technologia LED jest wykorzystana niemal wszędzie w pojeździe, w tym w nowych reflektorach, światłach tylnych, opcjonalnych lampach przeciwmgłowych oraz innych elementach, takich jak dostępne światła markerowe na dachu.

Wnętrze również przeszło zmiany, oferując teraz najlepszą w swojej klasie przestrzeń na głowę i nogi w wersji Crew Cab. Kierowca zyskuje jeszcze wyższą pozycję siedzącą, a dodatkowo dostępny wyświetlacz przezierny to pierwsza tego typu opcja w tej klasie pojazdów.

Miłośnicy holowania ucieszą się z informacji, że model może być teraz wyposażony w pierwszą w segmencie automatyczną skrzynię biegów Allison o 10 przełożeniach, zestawioną z niezawodnym silnikiem turbo diesla 6.6L Duramax. Dzięki mocy 445 koni mechanicznych i imponującemu momentowi obrotowemu wynoszącemu 910 lb-ft, legendarny silnik Duramax zyskał zwiększoną pojemność chłodzenia, głównie dzięki wprowadzeniu podwójnego systemu dolotu, który wykorzystuje charakterystyczny wlot na masce do chłodzenia powietrza. Podobnie jak wcześniej, dostępne są zarówno konfiguracje z podwójnymi, jak i pojedynczymi tylnymi kołami.

 Nowy 2020 GMC Sierra Heavy Duty jest większy, mocniejszy i mądrzejszy, łącząc większą zdolność do holowania z technologiami zaprojektowanymi w celu zapewnienia klientom światowej klasy doświadczeń związanych z ciągnięciem.

„Całkowicie nowy 2020 Sierra HD to najbardziej wszechstronny ciężarowy samochód, jaki kiedykolwiek oferowaliśmy,” powiedział Duncan Aldred, wiceprezydent Global GMC. „Dla klientów, którzy wymagają ekskluzywnego, innowacyjnego pojazdu ciężarowego wspierającego ich pasje, następnej generacji Sierra HD potrafi ciągnąć jak zawodowiec.”

Forma i funkcja łączą się w nowym Sierra Heavy Duty, którego cechy obejmują:

Ulepszony system ProGrade Trailering z wiodącą w swojej klasie dostępnością 15 widoków kamer, w tym pierwszym w segmencie przezroczystym widokiem przyczepy, który umożliwia wirtualne widzenie przez ciągniętą przyczepę.
Dostępna inteligentna przyczepa zaprojektowana do integracji z systemem sterowania iN-Command® od ASA Electronics, który pozwala monitorować i kontrolować wybrane funkcje kompatybilnych przyczep za pomocą aplikacji mobilnej myGMC.
Wyglądająca na segmentowe ekskluzywne 15-calowe wyświetlacze przezroczyste pomagają w uzyskiwaniu przydatnych informacji o holowaniu, w tym prędkości pojazdu, informacji nawigacyjnych oraz wyświetlaczu kąta nachylenia drogi.
Dostępne pierwsze w segmencie lusterko tylne.
MultiPro, pierwszy na świecie siedmiofunkcyjny tailgate, ułatwia załadunek, rozładunek oraz dostęp do przestrzeni ładunkowej i jest dostępny we wszystkich wersjach wykończenia.
Większy, dominujący design, który zapewnia więcej miejsca dla ładunku i pasażerów.
Najlepsza w klasie przestronność w kabinie Crew Cab z maksymalnym miejscem na nogi i głowę dla kierowcy i pasażerów z przodu.
Całkowicie nowa, pierwsza w swoim segmencie, automatyczna skrzynia biegów Allison o 10 przełożeniach współpracująca z legendarnym silnikiem 6.6L Duramax turbo diesel.
Dla tych, którzy chcą przenieść wyrafinowane możliwości w teren, GMC wzmacnia nową markę AT4 nowym Sierra AT4 Heavy Duty dostępnym w konfiguracjach Crew Cab zarówno jako 2500, jak i 3500 z pojedynczą tylną osią.

Ponad połowa klientów Sierra HD wybiera Denali, co nadal oferuje najwyższy wyraz profesjonalnych materiałów i wyrafinowania. Całkowicie nowy model dostarcza mocy, inteligencji oraz postępów w segmencie, aby sprostać potrzebom klientów ciężarowych o wyrafinowanym guście.

ProGrade Technologia Holowania

Po raz pierwszy wprowadzony z 2019 Sierra light duty, system ProGrade Trailering wykorzystuje postęp technologiczny, aby zaoferować dodatkowe funkcje i funkcjonalności dla 2020 Sierra Heavy Duty.

„Holowanie to najważniejszy aspekt dla klientów Sierra Heavy Duty, a nowe funkcje i technologie w 2020 Sierra HD sprawiają, że zaczepienie przyczepy i pewne jej holowanie jest łatwiejsze niż kiedykolwiek,” powiedziała Jaclyn McQuaid, główny inżynier pojazdu, Ciężarówki Heavy Duty. „Stworzyliśmy ten nowy samochód, aby zapewnić najlepsze doświadczenia w holowaniu, jakie GMC kiedykolwiek oferowało.”

Dostępne wiodące w klasie 15 unikalnych widoków kamer, w tym pierwszego w branży przezroczystego widoku przyczepy, pomagają zoptymalizować widok kierowcy wokół samochodu i kompatybilnych przyczep, aby zapewnić dodatkową pewność podczas holowania. Rewolucyjna funkcja przezroczystej przyczepy wykorzystuje kamerę zamontowaną na klapie i dodatkową kamerę zamontowaną z tyłu przyczepy. Powstały wyświetlacz pomaga kierowcy wirtualnie dostrzegać przez przyczepę, co jest korzystne podczas nawigacji w parkingach, włączania się do ruchu lub wykonywania ciasnych zakrętów.

Właściciele 2020 GMC Sierra HD będą mieć dostęp do dostępnej technologii inteligentnych przyczep zaprojektowanej, aby umożliwić dostęp do wybranych funkcji systemu sterowania iN-Command® od ASA Electronics za pomocą aplikacji mobilnej myGMC, zarówno na kompatybilnych smartfonach z systemem Android i iOS, jak i w systemie infotainment pojazdu poprzez Apple CarPlay lub Android Auto. Podobnie jak funkcje inteligentnego domu, system sterowania iN-Command® działa jako centralny węzeł operacyjny do monitorowania i kontrolowania różnych systemów w przyczepach wyposażonych w technologię następnej generacji. W zależności od tego, jak skonfigurowana jest kompatybilna przyczepa, właściciele 2020 Sierra HD mogą być w stanie włączyć klimatyzację przyczepy lub podgrzewacz wody, sprawdzić poziom wody i zbiorników, lub monitorować poziomy paliwa w przyczepach wyposażonych w generatory – wszystko to przed dotarciem do celu.

System ProGrade Trailering obejmuje także aplikację holowniczą w pojazdzie z testem świateł przyczepy, diagnostyką elektryczną przyczepy, monitorowaniem ciśnienia i temperatury opon przyczepy, przypomnieniem o przeglądzie i listą kontrolną przed wyjazdem. Wiele funkcji aplikacji holowniczej, w tym test oświetlenia i lista kontrolna przed wyjazdem, jest również dostępnych za pomocą aplikacji mobilnej myGMC, co zapewnia dużą wygodę, gdy znajdujemy się poza samochodem lub przyczepą.

Dodatkowe dostępne technologie i sprzęt wspomagające holowanie obejmują:

Automatyczny hamulec elektryczny, który automatycznie uruchamia hamulec postojowy, aby pomóc w utrzymaniu pozycji samochodu podczas zaczepiania.
Nowy Assist przytrzymania na wzniesieniu wzmacnia przytrzymanie na wzniesieniu, wykorzystując wysiłek hamowania na każdym kole przez wydłużony czas.
Nowe, większe lusterka holownicze zamontowane na drzwiach z czterobarwnym mechanizmem zapewniającym zasilanie do wysunięcia i schowania dla kierowcy i pasażera.
Zintegrowany kontroler hamulca przyczepy, który współpracuje z profilem przyczepy w aplikacji holowniczej, aby przypomnieć ostatnie ustawienie wzmocnienia danej przyczepy.
Tryb Tow/Haul, który pozostaje aktywowany w następnym cyklu klucza przez maksymalnie cztery godziny; zawiera przypomnienie o aktywacji funkcji.
Asystent ruszania na wzniesieniu i kontrola zjazdu.
Kontrola kołysania przyczepy.
Automatyczne hamowanie na zboczu i hamowanie wydechem diesla.
Cyfrowa wspomagająca układ kierowniczy, która dynamicznie optymalizuje wspomaganie kierownicy w zależności od sytuacji drogowych, w tym holowania, i umożliwia takie funkcje jak kompensacja na wzniesieniach.
Etykieta z informacjami o holowaniu umieszczona na framudze drzwi kierowcy, która wyraźnie określa szczegółowe informacje o holowaniu samochodu, w tym wagę własną, GVWR, GCWR, maksymalne obciążenie, maksymalną wagę zaczepu i tylne GAWR.
Większy i odważniejszy

2020 GMC Sierra HD ma dominujący, mocny design oparty na nowej architekturze z większymi proporcjami. Jest wyższy i dłuższy, z bardziej pewnym staniem zdefiniowanym przez odważny design, który ucieleśnia charakterystyczne wyrafinowanie GMC i technologicznie ukierunkowaną uwagę na szczegóły.

„Wykorzystaliśmy każdą okazję, aby wizualnie wyrazić siłę i zdolności, które kryją się pod powierzchnią,” mówi Matt Noone, dyrektor ds. wzornictwa zewnętrznego GMC. „Wyższa linia maski, mocne ramiona, uderzający przedni zderzak – te wskazówki komunikują siłę i wydajność, które zostały zaprojektowane i zbudowane w każdej Sierra Heavy Duty.”

Całkowicie nowy Sierra HD wyróżnia się nowym oświetleniem sygnatury, w tym wyraźnymi „skrzynkami świetlnymi”, które dostarczają iluminacji LED dla dziennych świateł. LED-y są również używane do świateł przednich, tylnych, dostępnych świateł przeciwmgielnych oraz innych elementów oświetleniowych, w tym dostępnych świateł sygnalizacyjnych na dachu, które są standardowe we wszystkich pojazdach HD z podwójną tylną osią oraz wszystkich Sierra HD Denali, chyba że prawo zabrania.

Wewnątrz nowego Sierra HD najlepsza w klasie przestronność z przodu (maksymalna) istnieje w modelach Crew Cab. Wyższa pozycja siedzenia pasuje do wyższej sylwetki auta, oferując pewny widok z za kierownicy. Dodatkowa optymalizacja ergonomii podkreśla łatwą, intuicyjną interakcję z dostępnymi technologiami pojazdu, takimi jak pierwsza w segmencie wyświetlacz head-up oraz najnowsze systemy infotainment dotykowych GMC.

Materiały ekskluzywne dla Denali – w tym premium skórzane siedzenia, autentyczne wykończenia z otwartym słoju drewna i ciemno-metalowe dekoracje – podnoszą poziom wyrafinowania wnętrza. Wykończenia skórzane mają charakterystyczną, dużą fakturę z kamieniami i kontrastującym wzorem szwów, co sprawia, że wyglądają premium i są przyjemne w dotyku, nie rezygnując z trwałości, a wykończenia drewniane mają otwartą teksturę przypominającą ręcznie szlifowane meble.

W porównaniu do obecnego modelu nowy Sierra Heavy Duty ma:

Dłuższy rozstaw osi, wyższą, bardziej dominującą linię maski i wyższą całkowitą wysokość.
Większy grill i funkcjonalny wydech z przodu, aby zasilać zaawansowany system chłodzenia dla Duramax turbo diesel.
Najlepsza w klasie objętość ładunkowa ciężarówki i 12 narożnych punktów mocowania z nowym, dostępnym gniazdem zasilania 120-woltowym.
O jeden cal niższa wysokość podnoszenia ładunku w porównaniu do 2019 Sierra Heavy Duty, co zapewnia łatwiejsze załadunki oraz zaczepianie przyczepy pięciokrotnej i gooseneck.
Nowe, ekskluzywne w segmencie boczne schody ładunkowe w każdym stylu boksu, umieszczone z przodu otworów tylnych kół, które uzupełniają zintegrowane CornerSteps w tylnym zderzaku w celu poprawy dostępu do przestrzeni ładunkowej.
Pierwszy na świecie sześciofunkcyjny MultiPro tailgate dostępny w każdym wykończeniu i standardowy w SLT, AT4 i Denali.
Całkowicie nowy Sierra AT4 HD: Udoskonalone możliwości HD w terenie

Całkowicie nowy 2020 Sierra Heavy Duty AT4 kontynuuje rozwój marki AT4 z wyraźną tożsamością terenową, która dopełnia jego solidne możliwości HD. Napędzany ciemnym chromem zewnętrznego wykończenia oraz nowoczesnymi detalami, Sierra HD AT4 ma przednie i tylne zderzaki oraz obramowanie grilla wykończone w kolorze nadwozia. Odważny design grilla, z jego surową fakturą, jest wykończony w czarnym chromie i podkreślony charakterystycznymi czerwonymi pionowymi hakami ratunkowymi AT4.

Sportowa kabina również nosi charakterystyczne dla AT4 ciemne wykończenia, w tym ciemno przyciemniane i teksturowane aluminium na kierownicy, centralnej konsoli i płytkach progowych, a także unikalny czarny wnętrze z akcentami w kolorze Kalahari na siedzeniach i żywym szyciem. Siedzenia z wykończeniem skórzanym, z mini perforowanymi wstawkami i haftowanym logiem AT4 na zagłówkach, a także dywaniki do wszelkiej pogody są standardowe, zapewniając trwałość przy niezawodnym komforcie.

Możliwości terenowe nowego Sierra AT4 Heavy Duty opierają się na unikalnym zawieszeniu i pomocniczych technologiach, które obejmują:

Zawieszenie terenowe, Rancho Shocks, osłony podwozia, blokada tylniej różnicówki Eaton.
Osiemnastocalowe koła owinięte oponami typu Michelin all-terrain, z dostępnością dwudziestocalowych kół.
System wyboru trakcji z konkretnym trybem Off-Road.
Kontrola zjazdu i Asystent ruszania na wzniesieniu.
Ekskluzywny dla segmentu 15-calowy wyświetlacz Head-Up z inclinometr terenowym.
HD Surround Vision1 do niskospeedowych widoków otoczenia pojazdu.
Pewna moc holownicza

Legendarny silnik Duramax turbo diesel GMC i połączenie z automatyczną skrzynią biegów Allison wciąż oferują najwyższą pewność podczas holowania.

Sprawdzony silnik Duramax 6.6L turbo-diesel oferuje wysoki moment obrotowy, wysoką moc, niski hałas i wyjątkową trwałość. W 2020 Sierra HD, Duramax oferuje certyfikowane przez SAE 445 koni mechanicznych i 910 lb-ft momentu obrotowego. Ten już mocny silnik działa bardziej efektywnie dzięki zwiększonej pojemności chłodzenia, co jest częściowo realizowane dzięki ulepszonej indukcji powietrza. System podwójnego wlotu powietrza przyciąga gęste, chłodne powietrze zarówno przez duży wlot powietrza na masce, jak i większy grill z przodu.

Nowy Sierra HD oznacza wprowadzenie całkowicie nowej 10-biegowej automatycznej skrzyni biegów Allison – pierwszej w segmencie ciężarówek. Całkowicie nowa 10-biegowa skrzynia pozwala silnikowi działać w optymalnym zakresie przez cały czas, niezależnie od zmieniających się warunków ładunku i terenu.

6.6L 10AT (445 KM)

ParametrWartość
Moc327.3 Kw @ - Rpm
445 Hp @ - Rpm
439 Bhp @ - Rpm

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.