GMC Sierra 2500HD Extended Cab 2008-2013

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

GMC Sierra 2500HD Extended Cab 2008-2013

Przejdź do galerii zdjęćGMC Sierra 2500HD Extended Cab 2008-2013

General Motors wprowadził trzecią generację pickupów Sierra 2500 HD w 2007 roku jako model na rok 2008, oferując ją w trzech wersjach kabiny.

Coraz częściej można było zobaczyć duże pickupy, wykorzystywane w weekendy w górach lub do ciągnięcia przyczep z łodziami czy domkami kempingowymi na autostradzie. Większość z nich to były kabiny załogowe, z czterema drzwiami i przestronnym wnętrzem. Kabina pojedyncza była głównie używana jako samochód roboczy, podczas gdy Extended Cab znajdowała się gdzieś pomiędzy. Nadal dobrze nadawała się do przewożenia rodziny w góry, pod warunkiem, że była to rodzina z małymi dziećmi na pokładzie. W modelu 2500 HD (ciężarowym) amerykański producent zastosował nową platformę T900, która zastąpiła T800, oferując lepsze rozwiązania i mocniejsze silniki niż jej poprzednik.

Podobnie jak poprzednik, Sierra była dostępna w kilku wersjach nadwozia, zaczynając od podwozia, a kończąc na dużej wersji kabiny załogowej. Nachylona szybę o kącie 57 stopni zmniejszała hałas wiatru i opór aerodynamiczny, zwiększając efektywność paliwową. Aby nadać bardziej dynamiczny wygląd, Sierra miała poszerzone nadkola. W wersji Extended Cab znajdowały się dwa drzwi dla pasażerów z przodu oraz para drzwi uchylających się do tyłu za nimi.

Wnętrze GMC Sierra oferowało dwa lub trzy miejsca siedzące, w zależności od poziomu wyposażenia i opcji. Podobnie jak w większości pickupów na rynku, miało dużą deskę rozdzielczą z dźwignią zmiany biegów umieszczoną na kolumnie kierownicy dla automatycznej skrzyni biegów. Tylne siedzenia były zaskakująco wygodne, pod warunkiem, że pasażerowie nie byli zbyt wysocy.

GMC oferowało Sierrę z wyborem dwóch silników, standardowo połączonych z 4-biegową automatyczną skrzynią biegów. Była dostępna zarówno w wersji 2WD, jak i 4WD.

General Motors zaprezentowało nowe ciężarówki typu pickup 2007 Chevrolet Silverado i GMC Sierra, które wyróżniają się zupełnie nowymi i unikalnymi projektami zewnętrznymi, dwoma wyjątkowymi wnętrzami oraz klasową mocą i efektywnością. Przeprojektowane pickupy mają charakterystyczne dla marki zewnętrzne i wewnętrzne wzory, które znacząco różnią się od lżejszych modeli, a także oferują wybór silników benzynowych i diesla. Wydolność pojazdów została zwiększona, a nowe, wiodące w segmencie funkcje dopełniają ich możliwości.

Silverado i Sierra są dostępne w różnych modelach 2500HD (trzy czwarte tony) i 3500HD (jedna tona), co potwierdza prawie 100-letnią tradycję GM w budowaniu ciężarówek. Modele z 2007 roku oferują niespotykane dotąd poziomy wydajności, możliwości i wykończenia. Silverado dostępne jest w wersjach WT, LT i LTZ; Sierra jest dostępna w wersjach WT, SLE i SLT – wszystkie z różnymi cechami wizualnymi i wnętrzami.

„Nie ma w branży szerszej, mocniejszej ani bardziej wydolnej gamy ciężarówek pickup,” powiedział Gary White, wiceprezydent GM North America oraz dyrektor linii pojazdów ciężarowych pełnowymiarowych. „Jednak oprócz możliwości i funkcjonalności, których oczekują nasi klienci, ciężarówki 2007 Silverado i Sierra łączą wyjątkowe wykończenie z zaskakującą uwagą poświęconą szczegółom.”

W ofercie znajduje się wiele konfiguracji – trzy style kabin, trzy style skrzyń ładunkowych i pięć długości rozstawu osi – co zapewnia ogromny wybór. Niektórzy producenci pełnowymiarowych ciężarówek nie oferują nawet modeli ciężarowych o wadze trzech czwartej tony lub jednej tony. A wśród tych, którzy to robią, pickupy Silverado i Sierra HD z 2007 roku oferują wiele możliwości najlepszych w swoim segmencie, w tym 18 500 funtów (8 392 kg) łącznej masy pojazdu dla modeli z silnikiem benzynowym V-8 oraz 13 000 funtów (5 897 kg) oceny masy naczepy konwencjonalnej, co umożliwia większa platforma holownicza. Maksymalna zdolność holowania wynosi 16 700 funtów (7 575 kg), gdy wyposażona jest w hak piątej osi.

„Dziedzictwo ciężarówek GM opiera się na obietnicach funkcjonalności i niezawodności,” powiedział White. „Nowe ciężarówki Silverado HD i Sierra HD oferują wyjątkowe możliwości, budując na reputacji, która umieściła pełnowymiarowe pickupy GM na szczycie licznych badań jakości.”

Modele Chevy Silverado i GMC Sierra 2500HD i 3500HD pojawią się w pierwszym kwartale 2007 roku. Produkcja nowych ciężarówek odbywa się w kilku zakładach montażowych, w tym w Fort Wayne, Ind., oraz w Pontiac i Flint, Mich.

Odważne i charakterystyczne projekty zewnętrzne

Nowe modele Silverado i Sierra HD mają śmielsze, muskularne kształty, które różnią się od lżejszych odpowiedników. Obejmuje to nowe kratki, reflektory, maski i przednie błotniki – wszystko to przekazuje wrażenie siły i gotowości na wszelkie wyzwania. Ciężarówki dysponują również wyraźniejszym rozróżnieniem marki niż jakiekolwiek wcześniejsze pokolenia.

Chevy Silverado charakteryzuje się szerszą i wyższą kratką z podwójnym wlotem powietrza, z wyraźnym złotym emblematem bow tie na środku. Duże reflektory z optyką reflektorową oraz światła boczne otaczają przednią część, podkreślając szeroki kształt pojazdu. Błotniki mają wyraźnie zarysowane kształty i uzupełniają mocny design maski z wybrzuszeniem.

GMC Sierra ma wyjątkowy przód z wyraźnym emblematem GMC umieszczonym w dużej kratce otoczonej chromem (czarne obramowanie kratki w modelach roboczych). Kratka jest flankowana przez duże reflektory o wyglądzie klejnotów. Standardem są chromowane zderzaki z osłonami w kolorze nadwozia. Modele SLE mają duże lampy przeciwmgielne umieszczone w zderzaku, co dodatkowo podkreśla wizerunek marki GMC.

Uchwyty drzwiowe ciężarówek mają dużą konstrukcję chwytną, co ułatwia ich otwieranie w rękawicach. Inne detale wzmacniają mocny wygląd i funkcjonalność, w tym większe haki do odzyskiwania z przodu. Szybki kąt nachylenia szyby wynoszący 57 stopni zmniejsza hałas wiatru i poprawia efektywność paliwową.

Ciężarówki wyglądają też bardziej elegancko, z drzwiami, które wystają nad podwoziem, co tworzy gładki, nieprzerwany wygląd, oraz lampami o wyglądzie klejnotów. Tolerancje między panelami zostały znacznie zmniejszone – w tym o 50 procent w przestrzeni między kabiną a skrzynią ładunkową.

Konfiguracje kabiny i skrzyni ładunkowej

Ciężarówki Silverado i Sierra HD są oferowane w wersjach kabiny regularnej, przedłużonej i ze zwiększoną przestrzenią, które są uzupełnione standardowymi (6 stóp 6 cali) i długimi (8 stóp) długościami skrzyni ładunkowej. Modele Silverado i Sierra 3500HD są również dostępne w konfiguracji z podwójnymi tylnymi kołami na długiej (8-stopowej) skrzyni. Nowe funkcje, takie jak tylne drzwi dostępu otwierające się pod kątem 170 stopni z całkowicie chowanymi szybami elektrycznymi w modelach z przedłużoną kabiną, oferują zwiększoną wszechstronność.

Skrzynie ładunkowe zostały przeprojektowane w celu zwiększenia wszechstronności, wzmocnienia i większej pojemności. Jednoczęściowa przestrzeń na koła i wewnętrzna strona skrzyni dodają wytrzymałości oraz bardziej zintegrowanego wyglądu. Skrzynie są głębsze o 1.18 cala (30 mm) z przodu i 1.57 cala (40 mm) z tyłu, z mocniejszymi wewnętrznymi ścianami, które poprawiają wydajność przy montażu belek, skrzyń narzędziowych i innych akcesoriów. Pojemność przestrzeni ładunkowej wynosi 60.7 stóp sześciennych (1 718 L) przy standardowej skrzyni i 75.5 stóp sześciennych (2 138 L) przy długiej skrzyni.

Skrzynie Dually są wykonane w całości ze stali, w tym nowoczesne błotniki z hydroformowanej blachy. Mają gładki, zintegrowany wygląd oraz wzmocnioną konstrukcję. Wszystkie modele Dually są wyposażone w lampki sygnalizacyjne na błotnikach oraz nowe, smukłe lampki dachowe, które są aerodynamicznie zintegrowane z górną częścią kabiny.

Nowe konstrukcje drzwi bagażnika obejmują zamek oraz dostępny system EZ Lift, z asystą sprzęgła. Pomimo większych rozmiarów w porównaniu do poprzednich modeli, nowe bagażniki są łatwiejsze w użyciu dzięki zmienionej konstrukcji, która redukuje ogólną masę. Bagażniki można łatwo zdjąć, po prostu otwierając je do 45 stopni i ciągnąc prosto w dół, z dala od pojazdu.

Nowy, innowacyjny system zarządzania ładunkiem jest dostępny we wszystkich modelach Silverado i Sierra i jest wspierany przez szereg pakietów akcesoriów zamawianych u dealerów. Trzy szyny biegnące wzdłuż boków skrzyni i przedniej ściany skrzyni są zabezpieczone mocnymi zaczepami i, w przeciwieństwie do systemów konkurencji, mają górne i dolne szyny. Każdy system zawiera cztery regulowane uchwyty mocujące, które można umieścić w dowolnym miejscu na szynach, z każdą z nich o maksymalnym obciążeniu wynoszącym 500 funtów (227 kg).

W serii akcesoriów dla nowych pickupów znajduje się grupa dedykowanych produktów akcesoryjnych zaprojektowanych do integracji z systemem zarządzania ładunkiem. Szyny umożliwiają użycie nadheadowego kosza roboczego o maksymalnej nośności 500 funtów (227 kg), przesuwną skrzynię na narzędzia z blachy diamentowej, przesuwną przegrodę ładunkową, skrzynie bagażowe z blachy diamentowej lub uchwyt na rower. Te akcesoria wykorzystują górne lub dolne szyny, umożliwiając liczne kombinacje, które można łatwo złożyć lub ominąć, przesuwając się po szynach. Skrzynie narzędziowe i uchwyt na rower wykorzystują zamknięcie kodowane, co umożliwia użycie klucza do pojazdu do blokowania i odblokowywania tych akcesoriów.

Wiodące w segmencie projekty wnętrz z doskonałym rzemiosłem

Pickupy Chevy Silverado i GMC Sierra HD są cichsze, bardziej przestronne i eleganckie w środku, z zwiększonym komfortem pasażerów i przestrzenią do przechowywania. Każdy z nich ma dwa nowe i różne projekty wnętrz, które odzwierciedlają tożsamość ich marek, w tym charakterystyczne wykończenia, dodatki i wygląd wskaźników.

Modele podstawowe i średniej klasy Silverado i Sierra HD mają funkcjonalny, czysty motyw wnętrza pickup, z nowoczesną adaptacją ergonomicznego panelu instrumentów GM. Dodatkowo, to wnętrze obejmuje charakterystyczne panele drzwiowe z dużymi uchwytami, nową konstrukcję i konfigurację siedzeń, unikalny system przechowywania w środkowej konsoli oraz pod siedziskami, a także dwa schowki (tradycyjny dolny schowek oraz górny pojemnik z pokrywą).

Nowe, inspirowane luksusem premium wnętrza standardowo występują w modelach Silverado LTZ i Sierra SLT. Oferują bogate wykończenie, w tym charakterystyczny design panelu instrumentów, dużą konsolę środkową (20.1 L), charakterystyczne panele drzwiowe, siedzenia i inne elementy wykończenia. Wnętrza premium zawierają podgrzewane fotele kubełkowe z regulacją elektryczną, siedzenia pokryte skórą, skórzaną kierownicę i selektywną dekorację w kolorze chromu.

Przestronność w każdym poziomie wykończenia wnętrza została zwiększona dzięki nowym, „niskim i przesuniętym do przodu” panelom instrumentów, które zapewniają bardziej przestrzenny odczucie w kabinie oraz panoramiczne pole widzenia. Panele instrumentów są zamontowane około 3.5 cala (90 mm) w dół i do przodu w czystych wnętrzach pickup, podczas gdy panel instrumentów w wersji premium znajduje się 5 cali (127 mm) w dół i do przodu. Oba projekty paneli instrumentów są zintegrowane z odpowiednimi panelami drzwiowymi, tworząc opływowy wygląd.

Przestronność wnętrza oraz zwiększone pole widzenia tworzą środowisko, które umożliwia lepszą widoczność na zewnątrz. Przestrzeń na nogi, przestrzeń nad głową i przestrzeń na biodra również zostały zwiększone. Kąt odchylenia i ruch przód/tył przedniego siedzenia zostały zwiększone.

Wszystkie wnętrza są starannie wykończone, a rzemiosło podkreśla gładkie powierzchnie, ciasne odstępy i tolerancje na panelu instrumentów, środkowym stosie, wskaźnikach i innych komponentach. Większość odstępów na panelach instrumentów i wskaźnikach została zmniejszona do 0.5 mm lub mniej. Zwrócono uwagę na szczegóły, by ukryć elementy mocujące i metalowe komponenty konstrukcyjne wszystkich siedzeń. Wnętrze oraz progi drzwiowe nie mają widocznych elementów mocujących. Nowe, miękkie wykończenia i niskopołyskowe wykończenia paneli instrumentów i innych elementów wykończenia są stosowane w całym wnętrzu. Kolor i faktura materiałów zostały starannie dobrane, aby zapewnić luksusowy wygląd. Wytłaczane podsufitki z nowej tkaniny i wykończeniu drzwi, a także wytłaczane oparcia siedzeń wzmacniają wrażenie precyzji w nowych wnętrzach.

Uzupełnieniem eleganckiego wyglądu wnętrz jest wiodąca w segmencie cisza. Wszystkie poziomy wykończenia – nawet podstawowe modele robocze – korzystają z kompleksowego systemu, który zapewnia otoczenie pasażerów prawie pozbawione hałasu. Osiągnięto to dzięki użyciu materiałów wygłuszających i pochłaniających dźwięk, strategicznie rozmieszczonych w strukturze nadwozia – w tym zastosowaniu płynnego wygłuszenia na podłodze i przodzie deski rozdzielczej – a także ze względu na inherentne cechy sztywniejszej ramy oraz cichsze atrybuty aerodynamicznie dopasowanego nadwozia. Dodatkowo, poprawione uszczelnienia drzwi oraz projekt drzwi obejmujące progi pomagają zlikwidować hałas drogowy i wiatrowy.

Dodatkowe cechy wnętrza Chevy Silverado i GMC Sierra obejmują:

  • Nowe tylne siedzenia w stylu stadionowym z dzieloną konstrukcją 60/40 oraz składanym centralnym podłokietnikiem, które można łatwo złożyć, aby uzyskać nieprzerwaną powierzchnię ładunkową. Można też niezależnie schować oba segmenty dzielonego siedzenia, co pozwala na przewożenie zarówno bagażu, jak i pasażera na tylnym siedzeniu.
  • „Podwójny” schowek, który składa się z dużego tradycyjnego schowka i nowego, pokrytego pojemnika przechowawczego powyżej, o pojemności 3.4 litra.
  • Modele wyposażone w luksusowe wnętrze premium mają pojedynczy duży schowek, który oferuje około 25 procent większą pojemność przechowywania.
  • Wnętrza premium zawierają duże konsolę centralną z największą pojemnością przechowywania w segmencie: 20.1 litra niepodzielonej objętości.
  • Wnętrza pickupów mają 6.1-litrową konsolę z przechowywaniem pod podłokietnikiem oraz nowy pojemnik do przechowywania zbudowany w nowym siedzeniu typu 40/20/40. Ten 9.1-litrowy schowek z blokadą, który zawiera gniazdo do zasilania, znajduje się pod poduszką centralną siedzenia i jest wystarczająco duży, by pomieścić laptop.
  • Wskaźniki mają wyświetlacz analogowy, z dużą, łatwą do odczytania grafiką. Są podświetlane niebieskim światłem LED, co zapewnia wyraźne, jasne oświetlenie i bardziej luksusowy wygląd. Na panelu instrumentów znajduje się centrum informacji dla kierowcy.
  • System klimatyzacji ręczny jest standardowy we wszystkich modelach, z dostępnym systemem automatycznym z podziałem strefowym. System z podziałem strefowym pozwala na różnicę temperatur do 30 stopni F między kierowcą a pasażerami z przodu.
  • Szyby boczne z tyłu sterowane elektrycznie są dostępne w modelach z przedłużoną kabiną. Szyby opadają całkowicie w tylne drzwi dostępu.
  • Tylnia szyba sterowana elektrycznie jest dostępna w modelach z przedłużoną i zwiększoną kabiną. Szyba działa za pomocą przycisku umieszczonego na konsoli sufitowej.
  • Duży, elektryczny szyberdach jest dostępny w modelach z przedłużoną i zwiększoną kabiną. Szyberdach w kabinie zwiększonej ma konstrukcję uchylno-przesuwną, z przesuwanym zaciemniaczem oraz funkcją szybkiego otwierania/zamykania. Szyberdach w kabinie przedłużonej wykorzystuje konstrukcję w stylu spoiler, która przesuwa się do tyłu nad powierzchnią dachu.
  • Ultrasonic Rear Parking Assist zapewnia dźwiękowe ostrzeżenia o obiektach za pojazdem.
  • System podgrzewania płynu do spryskiwaczy szyb efektywniej usuwa plamy po owadach i cienkie warstwy lodu oraz szronu. Gdy system jest włączony, płyn do spryskiwaczy jest podgrzewany do 150 stopni F (60 C) lub więcej.
  • Dostępna jest różnorodna gama systemów radiowych, w tym systemy jedno-CD, sześciopłytowe oraz obsługujące MP3 i DVD. Wiele radii ma technologię RDS, która zapewnia rozszerzone informacje dla uczestniczących stacji FM.
  • XM Satellite Radio jest dostępne.
  • System rozrywki dla tylnych siedzeń jest dostępny w modelach ze zwiększoną kabiną; łączy system radia z funkcją odtwarzania dla dwóch użytkowników, sterowanie audio dla tylnych siedzeń oraz większy, ośmiocalowy ekran składany.
  • Dostępne są dwa systemy radiowe oparte na nawigacji DVD z ekranem dotykowym; jeden jest specyficzny dla systemów wyposażonych w system rozrywki dla tylnych siedzeń.
  • Nowa funkcja OnStar, która zapewnia polecenia nawigacji Turn-by-Turn, jest automatycznie pobierana do centrum informacji dla kierowcy.

Doświadczenie jazdy i możliwości

Nowy silnik benzynowy V-8 Gen-IV 6.0L z zmiennym czasowaniem zaworów oraz ulepszona, bardziej mocna wersja turbodoładowanego silnika diesla Duramax 6.6L to opcje silnikowe dla modeli Silverado i Sierra 2500HD oraz 3500HD. Oba silniki oferują wiodące w segmencie parametry mocy i momentu obrotowego. Silnik benzynowy wspierany jest przez nową, sześciobiegową automatyczną skrzynię biegów Hydra-Matic 6L90, która ma możliwość hamowania na zboczu. Ciężarówki z silnikiem Duramax korzystają z renomowanej sześciobiegowej automatycznej skrzyni biegów Allison 1000.

Standardowy silnik to nowy, benzynowy V-8 o pojemności 6.0L. Ma moc 353 koni mechanicznych (233 kW) i moment obrotowy 373 lb-ft (506 Nm) w konfiguracjach z pojedynczym tylnym kołem.* Zmienny czas zaworów pomaga poprawić wydajność i ekonomię paliwa. Nowa sześciobiegowa automatyczna skrzynia biegów Hydra-Matic 6L90 jest połączona z silnikiem. Ta kombinacja napędowa oferuje wyższą maksymalną łączną ocenę masy (GCWR) – 18 500 funtów (8 392 kg) – niż wcześniejsze kombinacje z silnikami benzynowymi i jest liderem w segmencie dla pojazdów z silnikiem benzynowym V-8. Skrzynia 6L90 ma szeroki ogólny stosunek 6.04:1 – w tym dwa biegi nadbiegowe – co pomaga osiągnąć doskonałą równowagę wydajności i efektywności paliwowej. Oferuje również możliwość wyboru biegów w zakresie ręcznym oraz sterowanie za pomocą dotyku.

Dostępny jest czystszy i mocniejszy silnik turbodoładowany Duramax 6.6L. Nadal prowadzi w segmencie pod względem mocy i momentu obrotowego, z ocenami mocy zwiększonymi do 365 koni mechanicznych (272 kW) i momentu obrotowego 660 lb-ft (895 Nm). Ulepszenia w silniku oraz nowy system filtracji cząstek stałych diesla pomagają osiągnąć 90-procentową redukcję cząstek oraz 50-procentową redukcję NOx (w porównaniu z obowiązującymi standardami), spełniając nowe rządowe przepisy dotyczące emisji. Wszyscy producenci diesla muszą spełniać nowe standardy emisji, które wchodzą w życie od roku kalendarzowego 2007.

Renomowana sześciobiegowa automatyczna skrzynia biegów Allison 1000 jest połączona z silnikiem turbodoładowanym Duramax 6.6L. Zapewnia dobrą efektywność paliwową, cichość i kontrolę. Oferuje unikalną funkcję wyboru biegów, która pozwala kierowcy łatwo wybierać odpowiednie przełożenia do warunków jazdy, takie jak holowanie naczepy po stromym wzniesieniu.

Współpracując z układami napędowymi, mocna rama i responsywne układy zawieszenia zapewniają doskonałe właściwości jezdne. Rama pojazdu ma solidną konstrukcję w kształcie drabiny, która jest wzmacniana krzyżowymi wzmocnieniami. Posiada segmentową konstrukcję, co umożliwia łatwe i precyzyjne dopasowanie do wielu długości, aby dostosować się do pięciu rozstawów osi ciężarówek. Sekcje ramy są łączone mocnymi, nakładającymi się segmentami, co wzmacnia ogólną wytrzymałość i sztywność.

Siła ramy oraz zwiększone możliwości umożliwiają ciężarówkom Silverado i Sierra 2007 oferowanie większej platformy do zaczepienia, o średnicy 2.5 cala. Dzięki temu pojazdy mogą holować maksymalnie 13 000 funtów (5 897 kg) z konwencjonalnymi naczepami. Ciężarówki z hakami piątej osi mogą ciągnąć do 16 700 funtów (7 575 kg), jeśli są odpowiednio wyposażone.

Dodatkowe funkcje:

  • Wszystkie modele 2500HD i 3500HD mają szeroki rozstaw przednich kół wynoszący 68.6 cala (1 742 mm). Rozstaw tylnych kół w modelach 2500HD wynosi 66 cali (1 676 mm); rozstaw tylnych kół w modelach 3500HD wynosi 74.7 cala (1 897 mm), co sprawia, że modele ciężarowe Silverado i Sierra mają solidne poczucie stabilności.
  • Dwa pakiety zawieszenia: Z85 i Z71. Zawieszenie Z85 jest standardowe w modelach 2WD i 4WD; zawieszenie Z71 Off Road jest opcjonalne i zawiera dodatkowe wyposażenie podwozia i zawieszenia, w tym osłony przedniej.
  • Nowa skrzynka kontrolna układu kierowniczego jest używana z systemem kierowniczym z kulkami, co zapewnia lepszą powracalność dla większego poczucia kontroli i lepszego czucia na środku.
  • System hamulcowy o wysokiej wydajności z cztero-błotnikowym systemem ABS jest standardowy w wszystkich modelach. System hamulcowy zawiera duże tarcze hamulcowe z przodu i z tyłu oraz sztywne zaciski hamulcowe.

Wszystkie modele ciężarowe są dostępne z zintegrowanym kontrolerem hamulca naczepy. Jest on zintegrowany z systemem ABS i zapewnia natychmiastowe oraz mierzone sygnały siły hamowania dla elektrycznych systemów hamulcowych naczepy. Nie ma potrzeby stosowania zewnętrznych i/lub dodatkowych systemów kontroli hamulców. Przełącznik kontrolera hamulca jest dogodnie umieszczony w dolnej lewej części panelu instrumentów.

Szczegóły bezpieczeństwa

Modele Silverado i Sierra HD zostały zaprojektowane w celu pomocy kierowcom w unikaniu wypadków oraz ochronie pasażerów w przypadku ich wystąpienia. Wytrzymała konstrukcja ramy i mocna struktura nadwozia zapewniają ochronę pasażerów. Rama została zaprojektowana z strefami zgniotu, które zgniatają się, aby pochłonąć energię uderzenia, podczas gdy nowa konstrukcja nadwozia zawiera strategiczne wykorzystanie stali o wysokiej wytrzymałości oraz wysokiej jakości klejów strukturalnych, które mają na celu utrzymanie integralności komory pasażerskiej i zarządzanie energią w trakcie wypadku.

Dodatkowe cechy bezpieczeństwa obejmują:

6.0 V8 6AT (360 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5967 Cm3
Moc268 Kw @ 5400 Rpm
365 Hp @ 5400 Rpm
359 Bhp @ 5400 Rpm
Moment obrotowy380 Lb-Ft @ 4200 Rpm
515 Nm @ 4200 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar oponyLt245/75R16
Długość230.3 In (5850 Mm)
Szerokość80 In (2032 Mm)
Wysokość76.3 In (1938 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68.6/66 In (1
Rozstaw osi143.5 In (3645 Mm)
Prześwit9.5 In (241 Mm)
Pojemność bagażnika60.7 Cuft (1719 L)
Aerodynamika (Cd)0.41
Masa własna5577 Lbs (2530 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita9200 Lbs (4173 Kg)
Średnie spalanie13 Mpg Us (18.1 L/100Km)

6.6 V8 6AT (365 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność6599 Cm3
Moc272 Kw @ 3200 Rpm
370 Hp @ 3200 Rpm
365 Bhp @ 3200 Rpm
Moment obrotowy660 Lb-Ft @ 1600 Rpm
895 Nm @ 1600 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar oponyLt245/75R16
Długość230.3 In (5850 Mm)
Szerokość80 In (2032 Mm)
Wysokość76.3 In (1938 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68.6/66 In (1
Rozstaw osi143.5 In (3645 Mm)
Prześwit9.5 In (241 Mm)
Pojemność bagażnika60.7 Cuft (1719 L)
Aerodynamika (Cd)0.41
Masa własna6286 Lbs (2851 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita9200 Lbs (4173 Kg)
Średnie spalanie15 Mpg Us (15.7 L/100Km)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.