GMC Sierra 2500HD Regular Cab 2008-2013

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

GMC Sierra 2500HD Regular Cab 2008-2013

Przejdź do galerii zdjęćGMC Sierra 2500HD Regular Cab 2008-2013

GMC wprowadziło na rynek trzecią generację pickupów Sierra w 2006 roku jako model na rok 2007 dla serii 1500 oraz w następny roku jako model 2008 dla serii 2500 HD.

GMC miało ponad stulecie doświadczenia na rynku. Nie mogło prześcignąć serii Ford F, ale było blisko, oferując doskonałą platformę zdolną do większego uciągu niż seria 1500. Dla modelu 2500 HD (ciężarowego) amerykański producent użył nowej platformy T900, która zastąpiła T800, oferując lepsze rozwiązania i mocniejsze silniki niż jej poprzednik.

Podobnie jak poprzednik, Sierra była dostępna w kilku wersjach nadwozia, poczynając od kabiny z ramą podwozia, a kończąc na dużej wersji z kabiną dla załogi. Pochylona szyba czołowa pod kątem 57 stopni zmniejszała hałas wiatru oraz opór aerodynamiczny, zwiększając efektywność paliwową. Aby nadać bardziej dynamiczny wygląd, Sierra miała poszerzone nadkola. Wersja Regular Cab miała kabinę z dwoma drzwiami, z ławką lub dwoma osobnymi siedzeniami. Skrzynia ładunkowa była dostępna w trzech rozmiarach: 5.75′ (1752 mm), 6.5′ (1981 mm) oraz 8′ (2438 mm) na trzech różnych rozstawach osi.

Wnętrze GMC Sierra oferowało dwa lub trzy miejsca do siedzenia, w zależności od poziomu wyposażenia i opcji. Podobnie jak większość pickupów dostępnych na rynku, miało dużą deskę rozdzielczą, z dźwignią zmiany biegów umieszczoną na kolumnie kierowniczej dla automatycznej skrzyni biegów.

Producent oferował Sierrę z wyborem dwóch silników, które standardowo były połączone z 4-biegową automatyczną skrzynią biegów. Była dostępna zarówno w wersji 2WD, jak i 4WD.

General Motors wprowadza nowego Chevroleta Silverado i GMC Sierra z 2007 roku, które charakteryzują się zupełnie nowym, odmiennym designem zewnętrznym, dwiema unikalnymi wersjami wnętrza, a także klasą w zakresie mocy i efektywności. Przebudowane pick-upy mają wyraźnie różniący się od lekkich modeli zewnętrzny i wewnętrzny design oraz bogaty wybór silników benzynowych i diesla. Ich możliwości zostały zwiększone, co w połączeniu z nowymi, wiodącymi w segmencie i ekskluzywnymi funkcjami tworzy doskonałe połączenie.

Silverado i Sierra są dostępne w modelach 2500HD (prawie tonowy) i 3500HD (jednotonowy), co podkreśla niemal 100-letnią tradycję GM w produkcji ciężarówek. Modele z 2007 roku oferują niespotykany dotąd poziom wydajności, możliwości i wyrafinowania. Silverado występuje w wersjach WT, LT i LTZ, natomiast Sierra dostępna jest w WT, SLE i SLT – wszystkie z różnymi wyglądami i wnętrzami.

„Nie ma szerszej, mocniejszej ani bardziej zdolnej linii ciężarówek w branży,” powiedział Gary White, wiceprezydent GM North America i dyrektor linii pojazdów ciężarowych. „Oprócz możliwości i funkcjonalności, jakiej oczekują nasi klienci, nowe ciężarówki Silverado i Sierra 2007 łączą wyjątkowe wyrafinowanie z zaskakującą dbałością o szczegóły.”

Wybór konfiguracji – trzy style kabiny, trzy style skrzyni ładunkowej i pięć długości rozstawu osi – zapewnia ogromne możliwości. Niektórzy producenci dużych ciężarówek nawet nie oferują modeli półtoratonowych czy jednostonowych ciężarówek. A wśród tych, którzy to robią, pick-upy Silverado i Sierra HD 2007 oferują wiele najlepszych w segmencie możliwości, w tym maksymalną dopuszczalną masę całkowitą wynoszącą 18,500 funtów (8392 kg) dla pojazdów z silnikiem benzynowym V-8 i 13,000 funtów (5897 kg) dla przyczepy konwencjonalnej, dzięki większej platformie do zaczepu. Maksymalna zdolność holowania to 16,700 funtów (7575 kg), gdy pojazd jest wyposażony w zaczep typu piątka.

„Dziedzictwo ciężarówek GM opiera się na obietnicach funkcjonalności i niezawodności,” powiedział White. „Nowe ciężarówki Silverado HD i Sierra HD oferują wyjątkowe możliwości, jednocześnie budując reputację, która postawiła pełnowymiarowe pick-upy GM na szczycie licznych badań jakości.”

Modele Chevy Silverado i GMC Sierra 2500HD i 3500HD trafią do sprzedaży w pierwszym kwartale 2007 roku. Produkcja nowych ciężarówek będzie realizowana w kilku zakładach montażowych, w tym w Fort Wayne w stanie Indiana oraz w Pontiac i Flint w Michigan.

Odważny i wyjątkowy design zewnętrzny

Nowe modele Silverado i Sierra HD mają bardziej muskularny design, który odróżnia je od ich lekkich odpowiedników. W skład tego wchodzą nowe atrapy chłodnicy, reflektory, maski i błotniki – wszystkie wyrażające siłę i gotowość na wszystko. Ciężarówki mają też większą różnorodność marek niż jakakolwiek poprzednia generacja.

Chevy Silverado ma szerszą i wyższą atrapę chłodnicy z wyraźnym złotym emblematem pośrodku. Duże, reflektorowe lampy oraz światła boczne otaczają przód, tworząc szeroki wygląd pojazdu. Błotniki są kwadratowe i podkreślają mocny design maski.

GMC Sierra ma charakterystyczny przód z dużym emblematem GMC w dużej, chromowanej atrapie chłodnicy (czarna rama atrapy w modelach roboczych). Atrapa chłodnicy jest flankowana przez duże lampy o wyglądzie biżuteryjnym. Chromowane zderzaki z pokryciem w kolorze nadwozia to standard. Modele SLE mają dużą lampę przeciwmgielną w zderzaku, co tworzy elegancki wygląd, który dodatkowo odzwierciedla tożsamość marki GMC.

Uchwyt do drzwi został zaprojektowany w dużym stylu, co ułatwia otwieranie go w rękawicach. Inne detale również poprawiają wygląd i funkcjonalność, w tym większe hakami do odzyskiwania przodu. Szybciej nachylona szyba czołowa pod kątem 57 stopni redukuje hałas wiatru i poprawia efektywność paliwową.

Ciężarówki wyglądają również bardziej wyrafinowanie, z drzwiami sięgającymi na boki, co zapewnia płynny i jednolity wygląd, oraz lampami o wyglądzie biżuteryjnym. Tolerancje między panelami zostały znacznie ograniczone – w tym o 50 procent zmniejszono przestrzeń między kabiną a skrzynią ładunkową.

Konfiguracje kabiny i skrzyni ładunkowej

Ciężarówki Silverado i Sierra HD dostępne są w regularnych, przedłużonych i crew cab, co uzupełnia standardowa (6 stóp 6 cali) i długa (8 stóp) długość skrzyni ładunkowej. Modele Silverado i Sierra 3500HD mogą być również wyposażone w konfigurację Dually z podwójną tylną osią na długiej (8-stopowej) skrzyni. Nowe funkcje, takie jak tylne drzwi otwierające się pod kątem 170 stopni z całkowicie chowanymi elektrycznymi oknami w modelach z przedłużoną kabiną, oferują większą wszechstronność.

Skrzynie ładunkowe zostały zaprojektowane na nowo, z poprawioną wszechstronnością i większą pojemnością. Jednoczęściowa komora na koła i wewnętrzna ściana skrzyni dodają wytrzymałości i bardziej zintegrowanego wyglądu. Skrzynie są o 1,18 cala (30 mm) głębsze z przodu i o 1,57 cala (40 mm) głębsze z tyłu, z mocniejszymi wewnętrznymi ścianami, które poprawiają wydajność przy montowaniu stojaków na drabiny, skrzyń narzędziowych i innych akcesoriów. Pojemność ładunkowa wynosi 60,7 stóp sześciennych (1718 L) w regularnej skrzyni i 75,5 stóp sześciennych (2138 L) w długiej skrzyni.

Skrzynie Dually są wykonane w całości ze stali, w tym nowe, hydroformowane błotniki. Posiadają gładki, zintegrowany wygląd i zwiększoną wytrzymałość. Wszystkie modele Dually mają lampki sygnalizacyjne na błotnikach oraz nowe, smukłe lampy dachowe, które są aerodynamicznie zintegrowane z górną częścią kabiny.

Nowe projekty tylnej klapy obejmują zamek i dostępny system EZ Lift, z pomocą momentu. Mimo że są większe niż poprzednie modele, nowe tylne klapy są łatwiejsze w użyciu dzięki zmienionej konstrukcji, która zmniejsza ogólną masę. Tylne klapy można łatwo zdjąć, po prostu otwierając je na 45 stopni i ciągnąc prosto w stronę pojazdu.

Nowy, innowacyjny system zarządzania ładunkiem jest dostępny w wszystkich modelach Silverado i Sierra, a jego działanie wspiera szereg akcesoriów dostępnych na zamówienie. Trzy prowadnice biegnące wzdłuż boków skrzyni oraz przedniej ściany skrzyni są zamocowane za pomocą mocnych zaczepów, a w przeciwieństwie do systemów konkurencji, zawierają górne i dolne tory. Każdy system zawiera cztery regulowane uchwyty do przymocowania, które można umiejscowić w dowolnym miejscu na torach, każdy o nośności 500 funtów (227 kg).

W serii akcesoriów zaprojektowanych dla nowych pick-upów znajduje się grupa akcesoriów, które można zintegrować z systemem zarządzania ładunkiem. Prowadnice umożliwiają użycie górnej półki, której nośność wynosi 500 funtów (227 kg), ślizgającej się skrzynki na narzędzia, ślizgającego się separatora ładunku, skrzynek na boku lub uchwytu na rower. Te akcesoria wykorzystują górne lub dolne prowadnice, co pozwala na różne kombinacje, które można łatwo złożyć lub ominąć, przesuwając wzdłuż prowadnic. Skrzynki na narzędzia i uchwyt na rower wykorzystują blokadę, która pozwala na użycie klucza pojazdu do ich zamykania i otwierania.

Wiodący w segmencie design wnętrza z doskonałym rzemiosłem

Pick-upy Chevy Silverado i GMC Sierra HD są cichsze, przestronniejsze i bardziej wyrafinowane wnętrzu, oferując zwiększony komfort pasażerów i przestrzeń do przechowywania. Każdy z nich ma dwa nowe i odrębne projekty wnętrza, które odzwierciedlają ich tożsamość marki, w tym specyficzne wykończenia, elementy i wygląd zespołu wskaźników.

Modele podstawowe i średnie Silverado i Sierra HD mają funkcjonalny, czysty styl wnętrza pick-upa z nowoczesną adaptacją ergonomicznego panelu deski rozdzielczej GM. Ponadto wnętrze to obejmuje specyficzne panele drzwiowe z dużymi uchwytami, nową konstrukcję siedzeń i ich konfiguracje, unikalny środkowy schowek oraz dwa schowki (tradycyjny dolny schowek i górny schowek z pokrywą).

Nowe, inspirowane luksusem wnętrza premium są standardowe w modelach Silverado LTZ i Sierra SLT. Oferują bogate cechy, w tym charakterystyczny design panelu instrumentów, dużą pojemność schowka centralnego (20,1 L), specyficzne panele drzwiowe oraz inne elementy wykończenia. Funkcje wnętrza premium obejmują elektrycznie regulowane, podgrzewane fotele kubełkowe, skórzane siedzenia, skórzaną kierownicę oraz selektywne wykończenie chromowane.

Przestronność w każdym poziomie wnętrza została zwiększona dzięki nowym, „niskim i wysuniętym” panelom instrumentów, które nadają kabinie bardziej przewiewne wrażenie oraz panoramiczne pole widzenia. Panele instrumentów zamontowane są około 3,5 cala (90 mm) w dół i do przodu w czystych wnętrzach pick-upów, podczas gdy panel instrumentów wnętrza premium umieszczony jest 5 cali (127 mm) w dół i do przodu. Oba projekty paneli instrumentów są zintegrowane z odpowiednimi panelami drzwiowymi, tworząc elegancki wygląd.

Przestrzenność wnętrza oraz zwiększone pole widzenia tworzą środowisko, które umożliwia lepszą widoczność. Przestrzeń na nogi, nad głową oraz biodra również się zwiększyła. Kąt odchylenia oraz przód/tył fotela przedniego zostały zwiększone.

Wszystkie wnętrza są wyrafinowane, a rzemiosło podkreśla płaskie powierzchnie, ścisłe szczeliny oraz tolerancje na panelu instrumentów, centralnym schowku, na wskaźnikach oraz innych komponentach. Większość szczelin na panelach instrumentów i wskaźnikach została ograniczona do 0,5 mm lub mniej. Zwrócono uwagę na detale, by ukryć elementy mocujące i metalowe elementy strukturalne wszystkich siedzeń. Wnętrze i progi nie mają odsłoniętych elementów. Nowe, miękkie i niskopółmatowe wykończenia dla paneli instrumentów i innych elementów wykończenia stosowane są w całym wnętrzu. Kolor i faktura materiałów zostały starannie dobrane, aby zapewnić premium wygląd. Wytłaczane podsufitki z nowej tkaniny oraz wykończenia drzwi, jak również wytłaczane oparcia siedzeń, podnoszą wrażenie precyzji w nowych wnętrzach.

Do dopasowania eleganckiego wyglądu wnętrz prowadzi segmentowy poziom wyciszenia. Wszystkie poziomy wyposażenia – nawet podstawowe modele robocze – korzystają z kompleksowego systemu, który zapewnia pasażerom niemal całkowicie cichą atmosferę. Osiąga się to dzięki zastosowaniu strategicznie rozmieszczonych materiałów dźwiękochłonnych i dźwiękoizolacyjnych w strukturze nadwozia – w tym płynnie nałożonego tłumika na podłogę i przód deski rozdzielczej – a także dzięki naturalnym cechom o minimalizacji wibracji sztywniejszej ramy i cichych atrybutach aerodynamicznie dostosowanego nadwozia. Dodatkowo poprawiona uszczelka drzwi i konstrukcja z drzwiami nad progami pomagają eliminować hałas drogowy i wiatru.

Dodatkowe cechy wnętrza Chevy Silverado i GMC Sierra obejmują:

  • Nowe tylne siedzenie w stylu stadionowym z podziałem 60/40 oraz składanym środkowym podłokietnikiem, które można łatwo złożyć, aby uzyskać jednolitą przestrzeń ładunkową. Lub, każda część podziału siedzenia może być przechowywana niezależnie, umożliwiając miejsce zarówno dla ładunku, jak i pasażera tylnego siedzenia.
  • „Podwójny” schowek, który obejmuje dużą pojemność, tradycyjny schowek oraz nowy, pokryty schowek powyżej, z pojemnością 3,4 litra.
  • Modele z wnętrzem premium inspirowanym luksusem mają pojedynczy duży schowek, który oferuje około 25 procent więcej pojemności.
  • Wnętrza premium mają duże schowki centralne z największą pojemnością w segmencie: 20,1 litra niepodzielonej objętości.
  • Czyste wnętrza pick-upów oferują 6,1-litrowy schowek na podłokietniku i nowy schowek pod siedziskiem w nowym modelu kanapy podzielonej 40/20/40. Ten 9,1-litrowy zamek, który zawiera gniazdo zasilania, znajduje się pod środkowym siedziskiem i jest wystarczająco duży, by pomieścić laptopa.
  • Wskaźniki mają analogowy wyświetlacz z dużą, łatwą do odczytania grafiką. Podświetlane są niebieskim oświetleniem LED, które zapewnia wyraźne, jasne oświetlenie i bardziej elegancki wygląd. Na panelu instrumentów znajduje się centrum informacji dla kierowcy.
  • Ręczny system kontroli klimatu jest standardowy we wszystkich modelach, z automatycznym systemem dwu-strefowym dostępnym. System dwu-strefowy umożliwia różnicę temperatur do 30 stopni F między kierowcą a pasażerami z przodu.
  • Elektrycznie otwierane tylne szyby są dostępne w modelach z przedłużoną kabiną. Okna całkowicie opuszczają się w tylnych drzwiach dostępu.
  • Elektrycznie otwierana tylna szyba jest dostępna w modelach z przedłużoną i crew cab. Szyba działa za pomocą przycisku znajdującego się w konsoli dachowej.
  • Duży, elektrycznie otwierany dach jest dostępny w modelach z przedłużoną i crew cab. Dach w crew cab ma system tilt/slide, z przesuwaną osłoną przeciwsłoneczną i funkcją ekspresowego otwierania/zamykania. Dach w przedłużonej kabinie korzysta z konstrukcji typu spoiler, która przesuwa się na powierzchnię dachu.
  • Ultrasonic Rear Parking Assist zapewnia dźwiękowe sygnały ostrzegawcze o obiektach za pojazdem.
  • System podgrzewania płynu do spryskiwaczy szyb skuteczniej usuwa plamy po owadach oraz cienkie warstwy lodu i szronu. Po aktywacji systemu, płyn do spryskiwaczy jest podgrzewany do 150 stopni F (60 C) lub więcej.
  • Dostępny jest zróżnicowany zakres systemów radiowych, w tym systemy z pojedynczym CD, sześcioma dyskami, MP3 i DVD. Kilka radii ma technologię RDS, która oferuje ulepszone informacje dla stacji FM współpracujących.
  • Dostępna jest satelitarna telewizja XM.
  • System rozrywki dla tylnego siedzenia jest dostępny w modelach crew cab; łączy system radiowy z dwiema grami, zdalne sterowanie audio oraz większy, ośmiocalowy składany ekran.
  • Dostępne są dwa systemy nawigacji radiowej z ekranem dotykowym; jeden jest specyficzny dla systemów wyposażonych w system rozrywki dla tylnego siedzenia.
  • Nowa generacja funkcji OnStar, która zapewnia komendy nawigacji krok po kroku, jest automatycznie pobierana do centrum informacji dla kierowcy.

Doświadczenie podczas jazdy i możliwości

Nowy, IV generacji silnik benzynowy V-8 o pojemności 6,0 L z zmiennym czasowaniem zaworów oraz udoskonalona, bardziej wydajna wersja turbo-diesla Duramax 6,6 L są opcjami silnikowymi dla modeli Silverado i Sierra 2500HD oraz 3500HD. Oba silniki oferują czołowe w segmencie poziomy mocy i momentu obrotowego. Silnik benzynowy wspierany jest przez nową, automatyczną skrzynię biegów Hydra-Matic 6L90 z sześcioma biegami, która oferuje możliwość hamowania pod górę. Ciężarówki napędzane Duramax są wspierane przez znaną sześciobiegową automatyczną skrzynię Allison 1000.

Standardowym silnikiem jest nowy, 6,0-litrowy silnik benzynowy V-8. Oferuje on najlepszą w klasie moc na poziomie 353 koni mechanicznych (233 kW) oraz 373 lb-ft momentu obrotowego (506 Nm) w konfiguracjach z pojedynczą tylną osią.* Zmieniane czasowanie zaworów poprawia wydajność i ekonomię paliwową. Nowa, automatyczna skrzynia biegów Hydra-Matic 6L90 jest sparowana z tym silnikiem. Ta kombinacja napędu oferuje wyższą maksymalną dopuszczalną masę całkowitą (GCWR) – 18,500 funtów (8392 kg) – niż poprzednie kombinacje z silnikiem benzynowym i jest liderem w segmencie dla pojazdów z małym silnikiem V-8. Skrzynia 6L90 ma szeroki, ogólny współczynnik 6,04:1 – w tym dwa biegi nadbiegu – co pomaga osiągnąć doskonałą równowagę między wydajnością a ekonomią paliwową. Oferuje również możliwość ręcznej selekcji biegu oraz kontrolę tap up/tap down.

Dostępny jest czystszy, bardziej wydajny silnik turbo-diesel Duramax 6,6 L. Wciąż pozostaje liderem w segmencie pod względem mocy i momentu obrotowego, z mocą podwyższoną do 365 koni mechanicznych (272 kW) oraz 660 lb-ft momentu obrotowego (895 Nm). Ulepszenia silnika oraz nowy system filtra cząstek stałych pomagają w osiągnięciu 90% redukcji cząstek stałych oraz 50% redukcji NOx (w porównaniu do obecnych norm), spełniając nowy federalny wymóg. Wszyscy producenci silników diesla są zobowiązani do spełnienia nowego standardu emisji, rozpoczynając od roku kalendarzowego 2007.

Renomowana sześciobiegowa automatyczna skrzynia biegów Allison 1000 jest połączona z silnikiem turbo-diesel Duramax 6,6 L. Zapewnia ona dobrą wydajność paliwową, cichość pracy i kontrolę. Oferuje funkcję selekcji biegów, która pozwala kierowcy łatwo wybrać odpowiednie biegi dostosowane do warunków jazdy, takich jak holowanie przyczepy pod stromej górze.

Wspierane przez układ napędowy są mocna konstrukcja podwozia i responsywne zawieszenia. Rama pojazdu składa się z solidnej konstrukcji drabinkowej, wzmocnionej krzyżowymi wspornikami. Posiada segmentową konstrukcję, która umożliwia łatwe i precyzyjne dostosowanie do różnych długości, aby pomieścić pięć rozstawów osi ciężarówek. Sekcje ramy są połączone mocnymi, zachodzącymi na siebie segmentami, które wzmacniają ogólną siłę i sztywność.

Wytrzymałość ramy oraz zwiększone możliwości zapewnione przez układ napędowy pozwalają ciężarówkom Silverado i Sierra 2007 na oferowanie większej platformy do zaczepu o średnicy 2,5 cala. Dzięki temu mogą one holować prowadzenie w segmencie maksymalnie 13,000 funtów (5897 kg) z przyczepami konwencjonalnymi. Ciężarówki z zaczepami typu piątka mogą holować do 16,700 funtów (7575 kg), gdy są odpowiednio wyposażone.

Dodatkowe funkcje:

  • Wszystkie modele 2500HD i 3500HD mają szeroki rozstaw osi z przodu wynoszący 68,6 cala (1742 mm). Rozstaw osi z tyłu w ciężarówkach 2500HD wynosi 66 cali (1676 mm); rozstaw osi z tyłu w modelach 3500HD wynosi 74,7 cala (1897 mm), co nadaje solidne wrażenie.
  • Dwa pakiety zawieszenia: Z85 i Z71. Zawieszenie Z85 jest standardowe w modelach 2WD i 4WD; zawieszenie Z71 Off Road jest opcjonalne i zawiera dodatkowe wyposażenie w ramie i zawieszeniu, w tym osłony podwozia.
  • Nowa skrzynka sterująca układem kierowniczym jest stosowana z systemem kierowniczym z kulkami, co poprawia powrotną siłę i uczucie kontroli.
  • Wysokowydajny system hamulcowy z czterema tarczami, z Hydroboost oraz czterema kanałami ABS, jest standardowy we wszystkich modelach. System hamulcowy zawiera tarcze przednie i tylne o dużej średnicy oraz sztywne zaciski hamulcowe.
  •  

Wszystkie modele ciężarowe są dostępne z zintegrowanym kontrolerem hamulca przyczepy. Jest on zintegrowany z systemem ABS i zapewnia natychmiastową i wymierzoną siłę hamowania dla przyczep elektrycznie sterowanych. Nie ma potrzeby korzystania z zewnętrznych systemów kontroli hamulców. Przycisk kontrolera hamulca jest wygodnie umieszczony w dolno-lewej części panelu deski rozdzielczej.

Szczegóły bezpieczeństwa

Ciężarówki Silverado i Sierra HD zaprojektowane są w celu pomocy kierowcom w unikaniu wypadków i ochrony pasażerów w przypadku ich wystąpienia. Solidna ramowa konstrukcja i mocna struktura nadwozia zapewniają ochronę pasażerów. Rama została zaprojektowana z strefami zgniotu, które zgniatają się, aby pochłonąć energię podczas wypadku, podczas gdy nowa struktura nadwozia wprowadza strategiczne użycie stali o wysokiej wytrzymałości i klejów strukturalnych, zaprojektowanych w celu utrzymania integralności kabiny pasażerskiej oraz zarządzania energią podczas wypadku.

Dodatkowe funkcje bezpieczeństwa obejmują:

6.0 V8 6AT (360 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5967 Cm3
Moc268 Kw @ 5400 Rpm
365 Hp @ 5400 Rpm
359 Bhp @ 5400 Rpm
Moment obrotowy380 Lb-Ft @ 4200 Rpm
515 Nm @ 4200 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar oponyLt245/75R16
Długość224.7 In (5707 Mm)
Szerokość80 In (2032 Mm)
Wysokość76.3 In (1938 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68.6/66 In (1
Rozstaw osi133 In (3378 Mm)
Prześwit9.5 In (241 Mm)
Pojemność bagażnika75.5 Cuft (2138 L)
Aerodynamika (Cd)0.41
Masa własna5276 Lbs (2393 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita9200 Lbs (4173 Kg)
Średnie spalanie13.1 Mpg Us (18 L/100Km)

6.6 V8 6AT (365 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność6599 Cm3
Moc272 Kw @ 3200 Rpm
370 Hp @ 3200 Rpm
365 Bhp @ 3200 Rpm
Moment obrotowy660 Lb-Ft @ 1600 Rpm
895 Nm @ 1600 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar oponyLt245/75R16
Długość224.7 In (5707 Mm)
Szerokość80 In (2032 Mm)
Wysokość76.3 In (1938 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68.6/66 In (1
Rozstaw osi133 In (3378 Mm)
Prześwit9.5 In (241 Mm)
Pojemność bagażnika75.5 Cuft (2138 L)
Aerodynamika (Cd)0.41
Masa własna5997 Lbs (2720 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita9200 Lbs (4173 Kg)
Średnie spalanie15 Mpg Us (15.7 L/100Km)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.