GMC Sierra 3500HD Extended Cab 2008-2013

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

GMC Sierra 3500HD Extended Cab 2008-2013

Przejdź do galerii zdjęćGMC Sierra 3500HD Extended Cab 2008-2013

Po stu latach doświadczenia w budowie wytrzymałych pojazdów, GMC może z dumą zajmować czołową pozycję w segmencie dużych ciężarowych pickupów, a model 3500HD Extended Cab był tego dowodem.

Pickup-y stały się coraz bardziej luksusowe i skoncentrowane na komforcie pasażerów. Jednak było kilka modeli, które oferowały znacznie więcej niż tylko wygodę. Zostały zaprojektowane do przewożenia ciężkich ładunków, holowania przyczep z wyposażeniem oraz wspierania właścicieli w codziennych obowiązkach. W przeciwieństwie do swoich czterodrzwiowych kuzynów, wersja z regularną kabiną została stworzona głównie do pracy, podczas gdy Extended Cabs stanowiły kompromis, w którym mały zespół pięciu osób mógł podróżować na krótkie dystanse w celach zawodowych.

GM stworzył wersję 3500HD z myślą o pracy, co było wyraźnie widoczne. Jej przednia osłona była wysoka, wyposażona w duże, prostokątne reflektory i sygnalizatory montowane w narożnikach. W zależności od opcji wykończenia, przedni zderzak był czarny, w kolorze nadwozia lub chromowany. Sierra 3500HD Extended Cab oferowała dwa drzwi z przodu i zestaw drzwi z tyłu otwierających się do tyłu. Podobnie jak w wersji z regularną kabiną, dostępne były opcje z krótką lub długą skrzynią ładunkową.

W środku GMC zamontował siedzenie dla trzech osób lub dwa indywidualne fotele, w zależności od poziomu wyposażenia. Model WT (Work Truck – podstawowy) miał wytrzymałe wykładziny winylowe i materiał odporny na plamy. Najwyższa wersja SLT oferowała wyższy komfort, z indywidualnymi siedzeniami, drewnianymi wykończeniami i systemem nawigacji satelitarnej. Z tyłu producent umieścił ławkę dla maksymalnie trzech osób.

GMC twierdziło, że najpopularniejszą wersją był model z silnikiem Diesla o pojemności 6.6 litra Duramax, który oferował wystarczający moment obrotowy do holowania domu, a dzięki systemowi hamowania silnikiem oszczędzał klocki hamulcowe. Wszystkie wersje silnikowe przekazywały moc na tylne koła lub na wszystkie cztery.

General Motors wprowadza nowe modele ciężarówek 2007 Chevrolet Silverado i GMC Sierra, które charakteryzują się całkowicie nowymi i zróżnicowanymi projektami zewnętrznymi, dwoma unikalnymi wnętrzami oraz mocą i efektywnością na najwyższym poziomie w swojej klasie. Przebudowane ciężarówki łączą w sobie unikalny wygląd zewnętrzny oraz wnętrza, znacznie różniące się od modeli lekkich, oferując przy tym wybór pomiędzy silnikami benzynowymi i diesla. Możliwości tych pojazdów zostały wzmocnione i wzbogacone o nowe, wiodące w klasie oraz unikalne funkcje.

Silverado i Sierra są dostępne w różnych modelach 2500HD (ciężarówki o masie ¾ tony) oraz 3500HD (ciężarówki o masie 1 tony), co potwierdza prawie 100-letnią tradycję GM w produkcji ciężarówek. Modele 2007 oferują niewyobrażalne poziomy wydajności, możliwości i komfortu. Silverado dostępne jest w wersjach WT, LT i LTZ; Sierra w wersjach WT, SLE i SLT – wszystkie z różnymi wyglądami i wnętrzami.

„Nie ma szerszej, mocniejszej ani bardziej wydajnej gamy ciężarówek na rynku,” powiedział Gary White, wiceprezydent GM North America i dyrektor linii pojazdów ciężarowych. „Jednak w połączeniu z możliwościami i funkcjonalnością, których oczekują nasi klienci, ciężarówki Silverado i Sierra z 2007 roku łączą wyjątkowy komfort z zadziwiającą dbałością o szczegóły.”

Bogaty wybór konfiguracji – trzy style kabin, trzy style skrzyń ładunkowych i pięć długości rozstawu osi – zapewnia ogromną różnorodność. Niektórzy producenci ciężarówek pełnowymiarowych nie oferują nawet modeli ¾ tony lub 1 tony. A wśród tych, którzy to robią, w 2007 roku Silverado i Sierra HD oferują wiele najlepszych w swojej klasie możliwości, w tym maksymalną masę całkowitą wynoszącą 18 500 funtów (8 392 kg) dla pojazdów z silnikiem benzynowym V-8 oraz 13 000 funtów (5 897 kg) dla przyczep konwencjonalnych, dzięki dużej platformie zaczepu. Maksymalna zdolność holowania wynosi 16 700 funtów (7 575 kg) przy użyciu zaczepu typu fifth-wheel.

„Dziedzictwo ciężarówek GM opiera się na obietnicy funkcji i niezawodności,” powiedział White. „Nowe ciężarówki Silverado HD i Sierra HD oferują wyjątkowe możliwości, budując reputację, która umieściła pełnowymiarowe ciężarówki GM na szczycie wielu badań jakościowych.”

Modele Chevy Silverado i GMC Sierra 2500HD oraz 3500HD pojawią się na rynku w pierwszym kwartale 2007 roku. Produkcja nowych ciężarówek odbywać się będzie w kilku zakładach montażowych, w tym w Fort Wayne w stanie Indiana oraz Pontiac i Flint w Michigan.

Śmiałe i charakterystyczne projekty zewnętrzne

Nowe modele Silverado i Sierra HD mają bardziej wyraziste i muskularne projekty, które różnią się od ich lekkich odpowiedników. Obejmują nowe grille, reflektory, maski oraz przednie błotniki – wszystkie przekazujące siłę oraz gotowość do działania. Ciężarówki charakteryzują się także większym zróżnicowaniem marki niż jakikolwiek poprzedni model.

Chevrolet Silverado ma szerszy i wyższy podwójny grill z wyraźnym złotym emblematem w centrum. Duże reflektory i światła boczne okalają przednią część i przechodzą w rozszerzone przednie błotniki, co podkreśla szeroki rozstaw kół ciężarówki. Błotniki mają wykrojony, kwadratowy wygląd i uzupełniają mocny projekt maski.

GMC Sierra ma charakterystyczny wygląd z przodu z wyraźnym emblematem GMC umieszczonym w dużym, chromowanym grillu (czarny obramowanie grilla w modelach roboczych). Grill otaczają duże reflektory o wyglądzie diamentowym. Chromowane zderzaki z kolorowymi nakładkami są standardem. Modele SLE mają duże światła przeciwmgielne wbudowane w zderzak, co dodaje elegancji, która jeszcze bardziej odzwierciedla tożsamość marki GMC.

Uchwyty drzwiowe ciężarówek mają duże, łatwe do chwycenia projekty, które można otworzyć w rękawicach. Inne detale również podkreślają mocny wygląd i funkcjonalność, w tym większe przednie zaczepy do odzyskiwania. Bardziej stromy kąt szyby czołowej wynoszący 57 stopni zmniejsza hałas wiatru i poprawia efektywność paliwową.

Ciężarówki wyglądają również bardziej elegancko, z drzwiami sięgającymi do progów, co zapewnia gładki i nieprzerwany wygląd, oraz lampkami o diamentowym wyglądzie. Tolerancje między panelami zostały znacznie zmniejszone – w tym 50-procentowa redukcja przestrzeni między kabiną a skrzynią ładunkową.

Konfiguracje kabiny i skrzyni ładunkowej

Ciężarówki Silverado i Sierra HD są oferowane w standardowych, wydłużonych i kabinowych konfiguracjach, które są uzupełnione o standardowe (6 stóp 6 cali) i długie (8 stóp) długości skrzyń ładunkowych. Modele Silverado i Sierra 3500HD są również dostępne z konfiguracją Dually z podwójnymi tylnymi kołami na długiej (8-stopowej) skrzyni. Nowe funkcje, takie jak tylne drzwi dostępu otwierające się pod kątem 170 stopni z całkowicie chowanymi elektrycznymi szybami w modelach z wydłużoną kabiną, oferują zwiększoną wszechstronność.

Skrzynie ładunkowe zostały przebudowane z myślą o zwiększonej funkcjonalności, wzmocnieniu i pojemności. Jednoczęściowa komora koła i wewnętrzna strona skrzyni dodają wytrzymałości oraz zapewniają gładszy, bardziej zintegrowany wygląd. Skrzynie są o 1,18 cala (30 mm) głębsze z przodu i o 1,57 cala (40 mm) głębsze z tyłu, z mocniejszymi wewnętrznymi ścianami, które poprawiają wydajność po zamontowaniu uchwytów na drabiny i skrzyń narzędziowych oraz innych akcesoriów. Objętość skrzyni ładunkowej wynosi 60.7 stóp sześciennych (1,718 L) w standardowej skrzyni i 75.5 stóp sześciennych (2,138 L) w długiej skrzyni.

Skrzynie Dually wykonane są w całości ze stali, w tym z nowymi, hydroformowanymi błotnikami. Mają gładki, zintegrowany wygląd oraz wzmocnioną konstrukcję. Wszystkie modele Dually mają lampki na błotnikach oraz nowe, smukłe światła na dachu kabiny, które są aerodynamicznie zintegrowane z górną częścią kabiny.

Nowe projekty tylnych klap zawierają zamek oraz opcjonalną funkcję EZ Lift z pomocą pręta momentowego. Mimo że są większe od poprzednich modeli, nowe klapy są łatwiejsze w użyciu, dzięki zmienionej konstrukcji, która zmniejsza ich masę. Klapy można łatwo zdjąć, otwierając je do 45 stopni i wyciągając prosto od pojazdu.

Nowy, innowacyjny system zarządzania ładunkiem jest dostępny we wszystkich modelach Silverado i Sierra i jest uzupełniony o szereg pakietów akcesoriów zamawianych przez dealerów. Trzy szyny, które biegną wzdłuż boków skrzyni i przedniej ściany skrzyni, są zabezpieczone mocnymi zaczepami i, w przeciwieństwie do systemów konkurencji, mają górne i dolne tory. Zestaw czterech regulowanych uchwytów do mocowania jest dołączony do każdego systemu i można je umieścić w dowolnym miejscu na torach, przy czym każdy ma nośność wynoszącą 500 funtów (227 kg).

W sercu kompleksowego portfolio akcesoriów dla nowych ciężarówek znajduje się grupa specjalnych produktów akcesoryjnych, zaprojektowanych do integracji z systemem zarządzania ładunkiem. Szyny umożliwiają korzystanie z nadbudowanego stelaża o ładowności 500 funtów (227 kg), przesuwnej skrzyni na narzędzia, przesuwnego dzielnika ładunku, skrzyń bocznych ze stali nierdzewnej lub uchwytu na rower. Te akcesoria wykorzystują górne lub dolne szyny, pozwalając na liczne kombinacje, które mogą się łatwo łączyć lub omijać się nawzajem podczas przesuwania wzdłuż szyn. Skrzynie narzędziowe i uchwyty na rowery używają kodowanego zamka, co umożliwia użycie klucza do pojazdu do ich zamykania i otwierania.

Najlepsze w klasie projekty wnętrz z doskonałym rzemiosłem

Pickupy Chevy Silverado i GMC Sierra HD są cichsze, bardziej przestronne i wyrafinowane w wnętrzu, oferując większy komfort dla pasażerów i przestrzeń do przechowywania. Każdy z nich ma dwa nowe, charakterystyczne projekty wnętrz, które odzwierciedlają tożsamość ich odpowiednich marek, w tym specyficzne wykończenia, detale i wygląd zestawów wskaźników.

Podstawowe i średnie modele Silverado i Sierra HD mają funkcjonalny projekt wnętrza typu pure pickup, z nowoczesną adaptacją ergonomicznego panelu przyrządów GM. Ponadto wnętrze to zawiera specyficzne panele drzwiowe z dużymi uchwytami, nową konstrukcję i konfigurację siedzeń, unikalny środkowy konsol i systemy przechowywania pod siedzeniem, a także dwie skrytki na rękawiczki (tradycyjna dolna skrytka i przykryta górna skrytka).

Nowe wnętrza premium, inspirowane luksusem, są standardem w modelach Silverado LTZ i Sierra SLT. Oferują bogato wyposażone funkcje, w tym wyraźny projekt panelu przyrządów, dużą konsolę środkową o pojemności 20,1 L, specyficzne panele drzwiowe, siedzenia i inne elementy wykończenia. Funkcje w premium wnętrzach obejmują elektrycznie regulowane podgrzewane fotele kubełkowe, siedzenia pokryte skórą, skórzane koło kierownicy i wybrane chromowane akcenty.

Przestronność w każdym poziomie wykończenia wnętrza została zwiększona dzięki nowym, „niskim i przód” panelom przyrządów, które zapewniają bardziej przestronny wygląd wnętrza oraz panoramiczny widok na drogę. Panele przyrządów są zamontowane około 3,5 cala (90 mm) niżej i bardziej w przód w wnętrzach typu pure pickup, podczas gdy panel przyrządów wnętrza premium znajduje się 5 cali (127 mm) niżej i bardziej w przód. Oba projekty paneli przyrządów są zintegrowane ze specyficznymi panelami drzwiowymi, tworząc efekt zaokrąglonego wyglądu.

Przestronne wnętrze oraz większe pole widzenia tworzą środowisko, które umożliwia lepszą widoczność na zewnątrz. Przestrzeń na nogi, przestrzeń na głowę i biodra również wzrosły. Kąt odchylenia i ruch przód/tył przedniego siedzenia zostały zwiększone.

Wszystkie wnętrza są wyrafinowane, a rzemiosło podkreślane jest przez gładkie powierzchnie, ścisłe szczeliny oraz tolerancje na panelu przyrządów, środkowym słupku, zestawach i innych komponentach. Większość szczelin na panelach przyrządów i zestawach została zmniejszona do 0,5 mm lub mniej. Zwrócono uwagę na szczegóły, aby ukryć elementy mocujące i metalowe komponenty strukturalne wszystkich siedzeń. Wnętrze i progi nie mają widocznych elementów montażowych. Nowe, miękkie w dotyku i matowe wykończenia dla paneli przyrządów i innych elementów wykończenia są stosowane na całej długości. Kolor i faktura materiałów zostały starannie dobrane, aby zapewnić premium wygląd. Rzeźbione podsufitki z nowej tkaniny i wykończenia drzwi oraz rzeźbione oparcia siedzeń podkreślają wrażenie precyzji w nowych wnętrzach.

Uzupełnieniem starannie wykonanych wnętrz jest cicha praca, wiodąca w klasie. Wszystkie poziomy wykończenia – nawet podstawowe modele robocze – korzystają z kompleksowego systemu, który zapewnia środowisko pasażerskie prawie pozbawione hałasu. Osiąga się to dzięki strategicznie umieszczonym materiałom tłumiącym i pochłaniającym dźwięk w strukturze nadwozia – w tym płynnie zastosowanemu tłumikowi na podłodze i przedniej części deski rozdzielczej – a także dzięki inherentnym, minimalizującym drgania cechom sztywniejszej ramy i cichszym właściwościom aerodynamicznie dostosowanego nadwozia. Dodatkowo poprawione uszczelnienie drzwi i konstrukcja drzwi nad progami pomagają eliminować hałas powodowany drogą i wiatrem.

Dodatkowe cechy wnętrz Chevy Silverado i GMC Sierra obejmują:

  • Nowe tylne siedzenia w stylu stadionowym z 60/40 podziałem oraz składanym środkowym podłokietnikiem, które można łatwo złożyć, aby zapewnić nieprzerwaną powierzchnię ładunkową. Każda część podziału siedzenia może być również chowana niezależnie, co pozwala na uzyskanie miejsca zarówno na ładunek, jak i na pasażera na tylnym siedzeniu.
  • „Podwójna” skrytka na rękawiczki, która zawiera dużą, tradycyjną skrytkę na rękawiczki oraz nową, przykrytą przestrzeń do przechowywania powyżej, o pojemności 3,4 litra.
  • Modele wyposażone w wnętrze premium inspirowane luksusem mają jedną dużą skrytkę na rękawiczki, która oferuje około 25 procent większą pojemność przechowywania.
  • Wnętrza premium zawierają dużą konsolę środkową z największą pojemnością przechowywania w klasie: 20,1 litra objętości bez podziału.
  • Wnętrza typu pure pickup mają konsolę do przechowywania z podłokietnikiem o pojemności 6,1 litra oraz nową skrzynię do przechowywania pod siedzeniem, zbudowaną w nowym dzielonym siedzeniu 40/20/40. Skrzynia do przechowywania o pojemności 9,1 litra, która zawiera gniazdo zasilania, znajduje się pod siedziskiem środkowego fotela i jest wystarczająco duża, aby pomieścić laptopa.
  • Wskaźniki mają analogowy wyświetlacz z dużymi, łatwymi do odczytania grafikami. Podświetlane są błękitnym oświetleniem LED, co zapewnia wyraźne, jasne oświetlenie oraz bardziej elegancki wygląd. Na panelu przyrządów zintegrowane jest centrum informacji dla kierowcy.
  • Ręcznie sterowany system klimatyzacji jest standardem we wszystkich modelach, a dostępny jest również automatyczny system z podziałem na strefy. System z podziałem na strefy umożliwia różnicę temperatur do 30 stopni F między kierowcą a pasażerami z przodu.
  • Operowane elektrycznie tylne boczne szyby są dostępne w modelach z wydłużoną kabiną. Szyby opuszczają się całkowicie do tylnych drzwi dostępu.
  • Operowane elektrycznie tylne szyby są dostępne w modelach z wydłużoną i kabinową kabiną. Szyba działa za pomocą przycisku znajdującego się na konsoli sufitowej.
  • Duży, elektrycznie sterowany szklany dach jest dostępny w modelach z wydłużoną i kabinową kabiną. Szkło dachowe kabiny ma konstrukcję typu tilt/slide, z przesuwanym zasłoną przeciwsłoneczną oraz funkcją ekspresowego otwierania/zamykania. Szkło dachowe w wydłużonej kabinie ma konstrukcję typu spoiler, która przesuwa się do tyłu nad powierzchnią dachu.
  • Ultradźwiękowy system asysty parkowania z tyłu zapewnia dźwiękowe ostrzeżenia o obiektach znajdujących się za pojazdem.
  • Podgrzewany system płynu do spryskiwaczy szyb efektywniej usuwa osady owadów oraz cienkie warstwy lodu i szronu. Gdy system jest aktywowany, płyn do spryskiwaczy jest podgrzewany do 150 stopni F (60 C) lub więcej.
  • Dostępna jest różnorodna gama systemów radiowych, w tym systemy z pojedynczym CD, sześcioma dyskami, MP3 i DVD. Kilka radii oferuje technologię RDS, która zapewnia lepsze informacje dla uczestniczących stacji FM.
  • Dostępne jest radio satelitarne XM.
  • System rozrywki dla pasażerów z tyłu jest dostępny w modelach kabinowych; łączy system radia o podwójnym odtwarzaniu, kontrolę audio dla pasażerów z tyłu oraz większy, ośmiocalowy składany ekran.
  • Dostępne są dwa systemy nawigacji oparty na DVD z ekranem dotykowym; jeden jest specyficzny dla systemów wyposażonych w system rozrywki dla pasażerów z tyłu.
  • Nowa funkcja OnStar, która dostarcza polecenia nawigacji krok po kroku, jest automatycznie pobierana do centrum informacji dla kierowcy.

Doświadczenie z jazdy i możliwości

Nowy, IV generacji silnik benzynowy V-8 o pojemności 6,0 L z zmiennym czasowaniem zaworów oraz ulepszona, mocniejsza wersja silnika Duramax 6.6L turbo-diesla są dostępnymi opcjami silników dla modeli Silverado i Sierra 2500HD oraz 3500HD. Oba silniki oferują wiodące w klasie parametry mocy i momentu obrotowego. Silnik benzynowy ma nową, sześciostopniową automatyczną skrzynię biegów Hydra-Matic 6L90, która oferuje możliwość hamowania na zboczu. Ciężarówki z silnikiem Duramax są wspierane przez znaną automatyczną skrzynię biegów Allison 1000 sześciostopniową.

Standardowym silnikiem jest nowy, benzynowy silnik V-8 o pojemności 6,0 L. Oferuje on najlepszą w klasie moc wynoszącą 353 konie mechaniczne (233 kW) oraz 373 lb-ft momentu obrotowego (506 Nm) w konfiguracjach z pojedynczym tylnym kołem.* Zmienny czas zaworów pomaga poprawić wydajność i ekonomię paliwa. Nowa, sześciostopniowa automatyczna skrzynia biegów Hydra-Matic 6L90 jest sparowana z silnikiem. Ta kombinacja napędu oferuje wyższą maksymalną ocenę ładowności (GCWR) – 18 500 funtów (8 392 kg) – niż poprzednie kombinacje z silnikiem benzynowym i jest liderem w klasie dla pojazdów z silnikiem V-8. Skrzynia 6L90 ma szeroki, 6.04:1 ogólny współczynnik – w tym dwa biegi nadbiegu – co pomaga zapewnić doskonałą równowagę między wydajnością a ekonomiką paliwa. Oferuje także możliwość ręcznego wyboru zakresu i kontrolę tap-up/tap-down.

Dostępny jest czystszy i bardziej wydajny silnik turbo-diesel Duramax o pojemności 6,6 L. Nadal jest liderem w swojej klasie pod względem mocy i momentu obrotowego, z mocą zwiększoną do 365 koni mechanicznych (272 kW) oraz 660 lb-ft momentu obrotowego (895 Nm). Ulepszenia silnika oraz nowy system filtra cząstek stałych pomagają zredukować cząstki stałe o 90% oraz NOx o 50% (w porównaniu do obecnych norm), spełniając nowy federalny mandat. Wszyscy producenci silników diesla są zobowiązani do spełnienia nowego standardu emisji, począwszy od roku kalendarzowego 2007.

Renomowana sześciostopniowa automatyczna skrzynia biegów Allison 1000 jest połączona z silnikiem Duramax 6.6L turbo-diesel. Oferuje dobrą ekonomikę paliwa, cichą pracę oraz kontrolę. Posiada funkcję wyboru zakresu, która pozwala kierowcy łatwo wybierać odpowiednie biegi w zależności od warunków jazdy, takich jak holowanie przyczepy na stromej drodze.

Współpracując z systemami napędowymi są mocna ramowa konstrukcja oraz responsywne zawieszenie. Rama pojazdu składa się z solidnej konstrukcji schodkowej, wzmocnionej przekładkami. Posiada segmentową konstrukcję, która umożliwia łatwe i precyzyjne dostosowanie różnych długości do pięciu rozstawów osi ciężarówek. Sekcje ramy są łączone mocnymi, nakładającymi się segmentami, które wzmacniają ogólną wytrzymałość i sztywność.

Wytrzymałość ramy oraz zwiększone możliwości oferowane przez systemy napędowe pozwalają ciężarówkom Silverado i Sierra 2007 na oferowanie większej platformy zaczepu o średnicy 2,5 cala. Umożliwia to ciągnięcie wiodącej w klasie maksymalnej masy wynoszącej 13 000 funtów (5 897 kg) w przypadku przyczep konwencjonalnych. Ciężarówki z zaczepami typu fifth-wheel mogą ciągnąć do 16 700 funtów (7 575 kg), gdy są odpowiednio wyposażone.

Dodatkowe funkcje:

  • Wszystkie modele 2500HD i 3500HD są wyposażone w szeroki rozstaw osi wynoszący 68,6 cala (1,742 mm) z przodu. Tylny rozstaw osi w ciężarówkach 2500HD wynosi 66 cali (1,676 mm), podczas gdy w modelach 3500HD wynosi 74,7 cala (1,897 mm), co daje ciężarówkom Silverado i Sierra HD stabilne poczucie jazdy.
  • Dwa pakiety zawieszenia: Z85 i Z71. Zawieszenie Z85 jest standardowe w modelach 2WD i 4WD; opcjonalne zawieszenie Z71 Off Road zawiera dodatkowe wyposażenie ramy i zawieszenia, w tym osłony podwozia.
  • Nowa skrzynka sterująca układu kierowniczego jest używana z systemem kierowniczym o kulkowym przetaczaniu, co dostarcza lepszej powracalności, co daje kierowcy większe poczucie kontroli i czucia podczas jazdy.
  • Wysokowydajny system hamulców tarczowych na wszystkie koła z Hydroboostem oraz czterokanałowym ABS jest standardem we wszystkich modelach. System hamulcowy obejmuje dużodiameterowe tarcze hamulcowe z przodu i z tyłu oraz sztywne zaciski hamulcowe.

Wszystkie modele ciężarowe są dostępne z zintegrowanym kontrolerem hamulców przyczepy. Jest on zintegrowany z systemem ABS i zapewnia natychmiastowe i mierzone sygnały siły hamowania do elektrycznych systemów hamulcowych przyczepy. Nie ma potrzeby stosowania zewnętrznych i/lub aftermarketowych systemów kontroli hamulców. Przełącznik kontrolera hamulca jest wygodnie umiejscowiony w lewym dolnym rogu panelu przyrządów.

Szczegóły dotyczące bezpieczeństwa

Modele Silverado i Sierra HD zostały zaprojektowane, aby pomóc kierowcom unikać wypadków i chronić pasażerów w przypadku ich wystąpienia. Mocna rama schodkowa oraz solidna struktura nadwozia zapewniają ochronę pasażerów. Rama zaprojektowana jest z strefami zgniotu, które rozpadają się, aby pochłonąć energię uderzenia, podczas gdy nowa struktura nadwozia wykorzystuje strategicznie wysokowytrzymałą stal oraz kleje strukturalne, które pomagają utrzymać integralność kabiny i zarządzać energią podczas kolizji.

Dodatkowe cechy bezpieczeństwa obejmują:

6.0 V8 6AT (360 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5967 Cm3
Moc268 Kw @ 5400 Rpm
360 Hp @ 5400 Rpm
359 Bhp @ 5400 Rpm
Moment obrotowy380 Lb-Ft @ 4200 Rpm
515 Nm @ 4200 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar oponyLt265/75R16
Długość249.2 In (6330 Mm)
Szerokość95.9 In (2436 Mm)
Wysokość76 In (1930 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68.6/66 In (1
Rozstaw osi157.5 In (4001 Mm)
Prześwit9.1 In (231 Mm)
Pojemność bagażnika76.6 Cuft (2169 L)
Aerodynamika (Cd)0.41
Masa własna5896 Lbs (2674 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita9700 Lbs (4400 Kg)
Średnie spalanie13.5 Mpg Us (17.4 L/100Km)

6.6 V8 6AT (365 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność6599 Cm3
Moc272 Kw @ 3200 Rpm
370 Hp @ 3200 Rpm
365 Bhp @ 3200 Rpm
Moment obrotowy660 Lb-Ft @ 1600 Rpm
895 Nm @ 1600 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar oponyLt265/75R16
Długość249.2 In (6330 Mm)
Szerokość95.9 In (2436 Mm)
Wysokość76 In (1930 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68.6/66 In (1
Rozstaw osi157.5 In (4001 Mm)
Prześwit9.1 In (231 Mm)
Pojemność bagażnika76.6 Cuft (2169 L)
Aerodynamika (Cd)0.41
Masa własna6543 Lbs (2968 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita9700 Lbs (4400 Kg)
Średnie spalanie14 Mpg Us (16.8 L/100Km)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.