GMC Sierra 3500HD Regular Cab 2008-2013

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

GMC Sierra 3500HD Regular Cab 2008-2013

Przejdź do galerii zdjęćGMC Sierra 3500HD Regular Cab 2008-2013

GMC skoncentrowało się na solidnych pojazdach, takich jak pickup o masie jednej tony, nazwany Sierra 3500 HD (Heavy-Duty), i udało mu się zdobyć uznanie jako jedno z najlepszych w swojej klasie.

Pickup’y stały się coraz bardziej luksusowe i skupione na komforcie pasażerów. Istniała jednak ograniczona gama pojazdów, które oferowały więcej niż tylko wygodę. Zostały zaprojektowane z myślą o przewożeniu ciężkich ładunków, ciągnięciu przyczep z wyposażeniem oraz pomocy właścicielowi w zarabianiu na życie. W przeciwieństwie do swoich czterodrzwiowych bliźniaków, wersja z regularną kabiną została stworzona głównie z myślą o pracy.

GM stworzyło wersję 3500 HD do zadań roboczych i było to widoczne. Jego przód był wysoki, wyposażony w duże, kwadratowe reflektory oraz kierunkowskazy umieszczone w rogach. Niezwykle jak na swoją klasę, pojazd był dostępny z inną parą reflektorów z podwójnymi, poziomymi lampami oddzielonymi poziomą kratką. W zależności od wersji wyposażenia, przedni zderzak był czarny, w kolorze nadwozia lub chromowany. Regularna kabina oferowała tylko dwie drzwi i ławkę z przodu, lub pojedyncze fotele, w zależności od poziomu wykończenia i opcji. GMC oferowało Sierrę z wyborem skrzyń ładunkowych z tyłu lub z gołym podwoziem.

Wewnątrz GMC zamontowało либо ławkę dla trzech osób, либо dwa pojedyncze fotele, w zależności od poziomu wyposażenia. Model WT (Work Truck – podstawowy model) charakteryzował się wytrzymałymi dywanikami winylowymi i odporną na plamy tapicerką. Najwyższy poziom wyposażenia SLT oferował wyższy komfort z indywidualnymi fotelami, drewnianymi wykończeniami i systemem nawigacji satelitarnej.

GMC twierdziło, że najbardziej pożądaną wersją była wersja dieslowska z silnikiem Duramax o pojemności 6,6 litra, który miał wystarczający moment obrotowy, by ciągnąć dom, a dzięki systemowi hamowania silnikiem oszczędzał klocki hamulcowe. Wszystkie wersje silnikowe przekazywały moc na tylną oś lub na wszystkie cztery koła.

General Motors wprowadza nowego Chevroleta Silverado i GMC Sierra z 2007 roku, ciężarówki o dużej ładowności, które charakteryzują się całkowicie nowym i różnorodnym designem zewnętrznym, dwoma unikalnymi wnętrzami oraz najlepszą w swojej klasie mocą i wydajnością. Przebudowane modele ciężarówek mają odmienny wygląd zewnętrzny i wewnętrzny, znacznie różniący się od ciężarówek dostawczych, a także oferują wybór silników benzynowych i diesla. Możliwości zostały zwiększone i uzupełniają nowe, segmentowe i ekskluzywne funkcje.

Silverado i Sierra oferowane są w różnych modelach 2500HD (ciężarówka o 3/4 tony) i 3500HD (ciężarówka o jednej tonie), co potwierdza niemal 100-letnie dziedzictwo GM w budowie ciężarówek o dużej ładowności. Modele 2007 oferują bezprecedensowe poziomy wydajności, możliwości i luksusu. Silverado dostępny jest w wersjach WT, LT i LTZ; Sierra w wersjach WT, SLE i SLT – wszystkie z różnym wyglądem i wnętrzem.

„Nie ma szerszej, mocniejszej ani bardziej wszechstronnej oferty ciężarówek w branży”, powiedział Gary White, wiceprezydent GM North America i dyrektor linii pojazdów pełnowymiarowych. „Jednak obok funkcjonalności, której oczekują nasi klienci, nowe ciężarówki Silverado i Sierra z 2007 roku łączą wyjątkowy luksus z zaskakującą dbałością o szczegóły.”

Zakres konfiguracji – trzy style kabiny, trzy style skrzyń ładunkowych i pięć długości rozstawu osi – oferuje ogromny wybór. Niektórzy producenci ciężarówek pełnowymiarowych nawet nie oferują modeli o 3/4 tony czy jednej tonie. A wśród tych, którzy to robią, nowe Silverado i Sierra HD oferują wiele najlepszych w segmencie możliwości, w tym maksymalną wagę całkowitą pojazdu wynoszącą 18 500 funtów (8 392 kg) dla pojazdów z silnikiem benzynowym V-8 oraz 13 000 funtów (5 897 kg) oceny masy przyczepy konwencjonalnej, możliwej dzięki platformie z większym zaczepem przyczepy. Maksymalna zdolność holownicza wynosi 16 700 funtów (7 575 kg), gdy pojazd jest wyposażony w zaczep typu fifth-wheel.

„Dziedzictwo ciężarówek GM opiera się na obietnicy funkcjonalności i niezawodności”, powiedział White. „Nowe ciężarówki Silverado HD i Sierra HD oferują wyjątkowe możliwości, jednocześnie opierając się na reputacji, która postawiła pełnowymiarowe ciężarówki GM na szczycie licznych ankiet jakościowych.”

Modele Chevy Silverado i GMC Sierra 2500HD oraz 3500HD zadebiutują w pierwszym kwartale 2007 roku. Produkcja nowych ciężarówek odbywa się w kilku fabrykach montażowych, w tym w Fort Wayne, Indiana oraz Pontiac i Flint, Michigan.

Odważne i charakterystyczne projekty zewnętrzne

Nowe modele Silverado i Sierra o dużej ładowności mają odważniejsze, muskularne linie, które różnią się od ich lżejszych odpowiedników. Obejmuje to nowe kratki, reflektory, maski i przednie błotniki – wszystko to przekazuje silne, gotowe na wszystko wrażenie. Te ciężarówki charakteryzują się także większą różnorodnością marki niż w poprzednich generacjach.

Chevy Silverado ma szerszą i wyższą kratkę podwójną z prominentnym złotym emblematem w centrum. Duże reflektory i światła boczne otaczają przód, przechodząc w rozbudowane przednie błotniki, podkreślając szeroką postawę pojazdu. Flaring błotników ma zgeometryzowany, kanciaste wykończenie, które uzupełnia mocny kształt maski.

GMC Sierra ma charakterystyczny przód z wyraźnym emblematem GMC umieszczonym w dużej, chromowanej kratce (czarny obramowanie kratki w modelach roboczych). Kratka jest flankowana dużymi reflektorami w stylu jubilerskim. Chromowane zderzaki z pokrywą w kolorze nadwozia są standardem. Modele SLE mają duże światła przeciwmgielne osadzone w zderzaku, co nadaje im wyższą jakość, która w jeszcze większym stopniu odzwierciedla tożsamość marki GMC.

Uchwyt drzwi w ciężarówkach ma dużą konstrukcję typu grab, co ułatwia otwieranie w rękawicach. Inne szczegóły, które poprawiają mocny wygląd i funkcjonalność, obejmują większe przednie haki do wyciągania. Szybciej nachylony kąt przedniej szyby wynoszący 57 stopni zmniejsza hałas wiatru i poprawia efektywność paliwową.

Ciężarówki mają również bardziej wyrafinowany wygląd, z drzwiami przedłużonymi nad rockerami, co nadaje im gładki i jednolity wygląd, oraz lampami o wyglądzie jubilerskim. Tolerancje między panelami zostały znacznie zmniejszone – w tym 50-procentowa redukcja przestrzeni między kabiną a skrzynią ładunkową.

Konfiguracje kabiny i skrzyni ładunkowej

Ciężarówki Silverado i Sierra o dużej ładowności są oferowane w konfiguracjach kabiny standardowej, przedłużonej i crew cab, które są uzupełnione standardowymi (6 stóp 6 cali) i długimi (8 stóp) długościami skrzyń ładunkowych. Modele Silverado i Sierra 3500HD są również dostępne z konfiguracją Dually z podwójną tylną osią na długiej (8-stopowej) skrzyni. Nowe funkcje, takie jak tylne drzwi dostępu otwierające się pod kątem 170 stopni z całkowicie chowanymi elektrycznymi oknami w modelach kabin przedłużonych, oferują większą wszechstronność.

Skrzynie ładunkowe zostały przebudowane, aby zapewnić lepszą wszechstronność, zwiększoną wytrzymałość i większą pojemność. Jednoczęściowy nadkład kół i wewnętrzna ściana skrzyni dodają wytrzymałości i gładkiego, bardziej zintegrowanego wyglądu. Skrzynie są o 1,18 cala (30 mm) głębsze z przodu i o 1,57 cala (40 mm) głębsze z tyłu, z mocniejszymi ścianami wewnętrznymi, które poprawiają wydajność przy zamontowanych dachach na drabiny, skrzyniach narzędziowych i innych akcesoriach. Głośność skrzyni ładunkowej wynosi 60,7 stóp sześciennych (1 718 L) w standardowej skrzyni i 75,5 stóp sześciennych (2 138 L) w długiej skrzyni.

Skrzynie Dually są wykonane w całości ze stali, w tym nowe, wytłaczane hydroformowane błotniki. Mają gładki, zintegrowany wygląd i wzmocnioną wytrzymałość. Wszystkie modele Dually wyposażone są w światła wskaźnikowe na błotnikach oraz nowe, smukłe światła na dachu kabiny, które są aerodynamicznie zintegrowane z górną częścią kabiny.

Nowe projekty tylnych drzwi obejmują zamek i dostępny system EZ Lift, z pomocą w postaci wałka. Pomimo że są większe niż wcześniejsze modele, nowe tylne drzwi są łatwiejsze w użyciu, dzięki zmodyfikowanej konstrukcji, która zmniejsza całkowitą masę. Tylne drzwi można łatwo usunąć, po prostu otwierając je do 45 stopni i wysuwając je prosto od pojazdu.

Nowy, innowacyjny system zarządzania ładunkiem jest dostępny we wszystkich modelach Silverado i Sierra i jest uzupełniony o zestaw akcesoriów zamawianych przez dealerów. Trzy szyny biegnące wzdłuż boków skrzyni i przedniej ściany skrzyni są zabezpieczone wysokowydajnymi mocowaniami i, w przeciwieństwie do systemów konkurencyjnych, zawierają górne i dolne tory. Cztery regulowane uchwyty mocujące są dołączone do każdego systemu i mogą być umiejscowione w dowolnym miejscu na szynach, z każdym o maksymalnym obciążeniu wynoszącym 500 funtów (227 kg).

W sercu kompleksowej oferty akcesoriów dla nowych ciężarówek znajduje się grupa specyficznych produktów akcesoryjnych zaprojektowanych do integracji w systemie zarządzania ładunkiem. Szyny umożliwiają użycie górnej półki użytecznej o maksymalnej nośności wynoszącej 500 funtów (227 kg), przesuwnej skrzynki narzędziowej, przesuwnej przegrody ładunkowej, skrytek bocznych z blachy diamentowej lub uchwytu na rower. Te akcesoria korzystają z górnych lub dolnych szyn, co pozwala na liczne kombinacje, które mogą łatwo pasować do siebie lub omijać się nawzajem podczas przesuwania wzdłuż szyn. Skrzynki narzędziowe i uchwyt na rower korzystają z zamka kodowanego, umożliwiając użycie kluczyka do pojazdu do blokowania i odblokowywania tych akcesoriów.

Wnętrza wiodące w segmencie z doskonałym rzemiosłem

Pickupy Chevy Silverado i GMC Sierra HD są cichsze, bardziej przestronne i wyrafinowane w środku, z większym komfortem dla pasażerów oraz przestrzenią do przechowywania. Każdy z nich ma dwa nowe, różniące się projekty wnętrz, które odzwierciedlają ich odpowiednie tożsamości marki, w tym specyficzne wykończenie, wyposażenie i wygląd zestawu wskaźników.

Podstawowe i średnie modele Silverado i Sierra HD zawierają praktyczny, czysty projekt wnętrza typu pickup z nowoczesną adaptacją ergonomicznego panelu instrumentów GM. Ponadto to wnętrze zawiera specyficzne panele drzwiowe z dużymi uchwytami do otwierania i zwalniania, nową konstrukcję i konfiguracje siedzeń, unikalny system przechowywania w konsoli środkowej i pod siedzeniem, oraz dwie skrytki na rękawiczki (tradicionalna dolna skrytka na rękawiczki i górna skrytka na przechowywanie pod osłoną).

Nowe luksusowe, premium wnętrza są standardem w modelach Silverado LTZ i Sierra SLT. Oferują one bogato wyposażone funkcje, w tym charakterystyczny projekt panelu instrumentów, dużą konsolę środkową (20.1 L), specyficzne panele drzwiowe, fotele i inne elementy wykończenia. Funkcje w premium wnętrzach obejmują elektrycznie regulowane, podgrzewane fotele kubełkowe, skórzane powierzchnie siedzeń, skórzaną kierownicę i wybrane chromowane wykończenia.

Przestronność w każdym poziomie wykończenia wnętrza została zwiększona przez nowe, „niskie i wysunięte” panele instrumentów, które nadają kabinie lżejszy charakter oraz panoramiczne pole widzenia. Panele instrumentów są umiejscowione około 3.5 cala (90 mm) niżej i wysunięte w przód w czystych wnętrzach pickupów, podczas gdy panel instrumentów premium znajduje się 5 cali (127 mm) niżej i wysunięty w przód. Oba projekty paneli instrumentów są zintegrowane w specyficznych panelach drzwiowych, tworząc efekt „swept” (zamiatania).

Przestronność wnętrza i zwiększone pole widzenia tworzy środowisko, które umożliwia lepszą widoczność na zewnątrz. Przestrzeń na nogi, przestrzeń na głowę i przestrzeń na biodra zostały również zwiększone. Kąt pochylania i przód/tył ruchu przedniego siedzenia zostały powiększone.

Wszystkie wnętrza są wyrafinowane, a kunszt podkreślają gładkie powierzchnie, wąskie szczeliny i tolerancje na panelu instrumentów, w centralnym stosie, zestawach i innych komponentach. Większość szczelin na panelach instrumentów i zestawach została zmniejszona do 0,5 mm lub mniej. Dbałość o szczegóły została okazana przy ukrywaniu łączników i metalowych komponentów strukturalnych wszystkich siedzeń. Wnętrze ani progi drzwiowe nie mają odsłoniętych elementów. Nowe, miękkie, niskopołyskowe wykończenia dla paneli instrumentów i innych elementów wykończenia są używane wszędzie. Kolory i faktura materiałów zostały starannie dobrane, aby zapewnić premium wygląd. Wytłaczane podsufitki z nowej tkaniny i wykończenia drzwi, a także rzeźbione oparcia siedzeń, wzmacniają postrzeganą precyzję w nowych wnętrzach.

Uzupełnieniem starannie wykonanego wyglądu i odczucia wnętrz jest cicha praca, która prowadzi w segmencie. Wszystkie poziomy wykończenia – nawet podstawowe modele robocze – korzystają z kompleksowego systemu, który dostarcza środowisko pasażerskie prawie wolne od hałasu. Osiąga się to za pomocą strategicznie umieszczonych materiałów wygłuszających i absorbujących dźwięk w strukturze nadwozia – w tym przy użyciu cieczy na podłodze i przodzie deski rozdzielczej – a także wrodzonych cech minimalizujących wibracje sztywniejszej ramy i cichszych atrybutów aerodynamicznie dostosowanego wyglądu zewnętrznego. Dodatkowo, poprawiona uszczelka drzwiowa oraz konstrukcja drzwi nad rockersami pomagają eliminować hałas drogowy i wiatru.

Dodatkowe zalety wnętrza Chevy Silverado i GMC Sierra obejmują:

  • Nowe, tylne siedzenie w stylu stadionowym z dzieleniem 60/40 i składanym środkowym podłokietnikiem może być łatwo złożone, aby zapewnić nieprzerwaną powierzchnię ładunkową. Lub każdy z sekcji dzielonego siedzenia można schować niezależnie, tworząc miejsce zarówno dla ładunku, jak i pasażera na tylnym siedzeniu.
  • „Podwójna” skrytka na rękawiczki, która zawiera dużą, tradycyjną skrytkę na rękawiczki oraz nową, przykrytą skrytkę powyżej niej, o pojemności 3.4 litra.
  • Modele wyposażone w wnętrza premium mają jedną dużą skrytkę na rękawiczki, która oferuje około 25% większą pojemność przechowywania.
  • Wnętrza premium zawierają duże konsole środkowe z największą pojemnością przechowywania w segmencie: 20.1 litra objętości.
  • Wnętrza typu pure pickup mają 6.1-litrową konsolę do przechowywania pod podłokietnikiem oraz nową skrytkę pod siedzeniem, która jest wbudowana w nową ławkę dzieloną 40/20/40. Ta 9.1-litrowa skrytka z zamkiem, która zawiera wyjście zasilające dla akcesoriów, znajduje się pod środkową poduszką siedzenia i jest wystarczająco duża, aby pomieścić laptopa.
  • Zegary mają analogowy wyświetlacz z dużymi, łatwymi do odczytania grafikami. Są oświetlane niebieskimi diodami LED, co zapewnia wyraźne, jasne oświetlenie i bardziej ekskluzywny wygląd. Na panelu instrumentów wbudowane jest centrum informacji o kierowcy.
  • System klimatyzacji z ręczną regulacją jest standardem we wszystkich modelach, a dostępny jest dwustrefowy system automatyczny. Dwustrefowy system pozwala na różnicę temperatur do 30 stopni F między kierowcą a pasażerami z przodu.
  • Okno tylne zasilane elektrycznie jest dostępne w modelach kabin przedłużonych. Okna opadają całkowicie w tylne drzwi dostępu.
  • Okno tylne zasilane elektrycznie jest dostępne w modelach kabin przedłużonych i crew cab. Okno jest obsługiwane za pomocą przycisku umiejscowionego na konsoli sufitowej.
  • Duży, elektrycznie sterowany szklany dach jest dostępny w modelach kabin przedłużonych i crew cab. Szklany dach w wersji crew cab ma mechanizm nachylania/ przesuwania, z przesuwaną osłoną przeciwsłoneczną i funkcją szybkiego otwierania/zamykania. Szklany dach w wersji kabiny przedłużonej posiada design typu spoiler, który przesuwa się wzdłuż powierzchni dachu.
  • Ultradźwiękowy system asysty parkowania tylnych zapewnia dźwiękowe ostrzeżenia o obiektach za pojazdem.
  • System podgrzewania płynu do spryskiwaczy jest bardziej skuteczny w usuwaniu plam po owadach oraz cienkich warstw lodu i szronu. Gdy system jest aktywowany, płyn do spryskiwaczy jest podgrzewany do 150 stopni F (60 C) lub więcej.
  • Dostępne są różnorodne systemy radiowe, w tym systemy z pojedynczym CD, sześcioma dyskami, MP3 i DVD. Wiele radii posiada technologię RDS, która zapewnia rozszerzone informacje dla uczestniczących stacji FM.
  • XM Satellite Radio jest dostępny.
  • System rozrywki tylnego siedzenia jest dostępny w modelach crew cab; łączy system radiowy z podwójnym odtwarzaniem, kontrolami audio na tylnym siedzeniu i dużym, ośmiocalowym ekranem składanym.
  • Oferowane są dwa systemy radiowe nawigacji DVD z ekranem dotykowym; jeden jest przeznaczony dla systemów wyposażonych w system rozrywki na tylnym siedzeniu.
  • Nowa funkcja OnStar, która zapewnia instrukcje nawigacji Turn-by-Turn, jest automatycznie pobierana do centrum informacji o kierowcy.

Doświadczenie jazdy i możliwości

Nowy silnik benzynowy V-8 o pojemności 6.0L z zmiennym czasowaniem zaworów oraz udoskonalone, bardziej potężne wydanie silnika turbo-diesel Duramax 6.6L są dostępnymi jednostkami napędowymi dla modeli Silverado i Sierra 2500HD oraz 3500HD. Oba silniki oferują wiodące w segmencie wartości mocy i momentu obrotowego. Silnik benzynowy wspierany jest przez nową, sześciobiegową automatyczną przekładnię Hydra-Matic 6L90, która posiada funkcję hamowania na zboczu. Ciężarówki napędzane przez Duramax są wspierane przez renomowaną sześciobiegową automatyczną przekładnię Allison 1000.

Standardowym silnikiem jest nowy silnik benzynowy V-8 o pojemności 6.0L. Oferuje on najlepszą w klasie moc 353 koni mechanicznych (233 kW) i moment obrotowy wynoszący 373 lb-ft (506 Nm) w konfiguracjach z pojedynczą tylną osią.* Zmienna regulacja zaworów pomaga poprawić wydajność i ekonomikę paliwa. Nowa, sześciobiegowa automatyczna przekładnia Hydra-Matic 6L90 jest połączona z silnikiem. Ta kombinacja napędowa oferuje wyższą maksymalną wagę całkowitą (GCWR) – 18 500 funtów (8 392 kg) – niż poprzednie benzynowe kombinacje i jest liderem segmentu dla pojazdów z silnikiem benzynowym V-8. Przekładnia 6L90 ma szeroki, 6.04:1 ogólny stosunek – w tym dwa biegi overdrive – co pomaga osiągnąć doskonałą równowagę między wydajnością a ekonomiką paliwa. Oferuje także manualny wybór zakresu i kontrolę tap-up/tap-down.

Dostępny jest czystszy, mocniejszy silnik turbo-diesel Duramax 6.6L. Nadal prowadzi w segmencie pod względem mocy i momentu obrotowego, z wartościami mocy zwiększonymi do 365 koni mechanicznych (272 kW) i 660 lb-ft (895 Nm). Ulepszenia silnika i nowy system filtra cząstek stałych diesel pomagają osiągnąć 90-procentową redukcję cząstek stałych i 50-procentową redukcję NOx (w porównaniu z aktualnymi standardami), spełniając nowe federalne wymogi. Wszyscy producenci diesla muszą spełniać nowe normy emisji, zaczynając od roku kalendarzowego 2007.

Renomowana sześciobiegowa automatyczna przekładnia Allison 1000 współpracuje z silnikiem turbo-diesel Duramax 6.6L. Oferuje dobrą ekonomikę paliwa, cichość i kontrolę. Posiada funkcję wyboru zakresu, co pozwala kierowcy łatwo wybierać odpowiednie biegi dostosowane do warunków jazdy, takich jak holowanie przyczepy na stromym wzniesieniu.

Wspólnie z jednostkami napędowymi współpracują mocna rama i responsywne układy zawieszenia. Rama pojazdu składa się z solidnej konstrukcji w kształcie drabiny, wzmocnionej poprzeczkami. Ma segmentowy design, który umożliwia łatwe i dokładne dostosowanie różnych długości, aby pomieścić pięć długości rozstawu osi ciężarówek. Segmenty ramy są połączone mocnymi, nachodzącymi na siebie segmentami, które wzmacniają całkowitą siłę i sztywność.

Siła ramy i zwiększone możliwości umożliwione przez systemy napędowe pozwalają na wyposażenie ciężarówek Silverado i Sierra HD 2007 w większą platformę zaczepu o średnicy 2.5 cala. Dzięki temu ciężarówki mogą holować segment prowadzące maksymalnie 13 000 funtów (5 897 kg) z przyczepami konwencjonalnymi. Ciężarówki z zaczepem typu fifth-wheel mogą ciągnąć do 16 700 funtów (7 575 kg), gdy są odpowiednio wyposażone.

Dodatkowe funkcje:

  • Wszystkie modele 2500HD i 3500HD jeżdżą na szerokim rozstawie 68.6 cala (1 742 mm) z przodu. Rozstaw tylny w ciężarówkach 2500HD wynosi 66 cali (1 676 mm); rozstaw tylny w modelach 3500HD wynosi 74.7 cala (1 897 mm), co nadaje Silverado i Sierra ciężarówkom o dużej ładowności pewne poczucie stabilności.
  • Dwa pakiety zawieszenia: Z85 i Z71. Zawieszenie Z85 jest standardowe w modelach 2WD i 4WD; zawieszenie Z71 Off Road jest opcjonalne i zawiera dodatkowy sprzęt podwozia i zawieszenia, w tym osłony podwozia.
  • Nowa skrzynka sterująca układu kierowniczego jest używana z systemem kierownicy z kulą recyrkulacyjną, co zapewnia poprawioną zdolność powracania i większe poczucie kontroli i środkowego odczucia.
  • Wysokowydajny, czterotłoczkowy układ hamulcowy z Hydroboost i czteroma hamulcami ABS jest standardem we wszystkich modelach. System hamulcowy obejmuje duże tarcze hamulcowe z przodu i z tyłu oraz sztywne zaciski hamulcowe.

Wszystkie modele ciężarowe są dostępne z zintegrowanym kontrolerem hamulca przyczepy. Jest zintegrowany z systemem ABS i zapewnia natychmiastowe i mierzone sygnały siły hamowania do elektrycznie sterowanych systemów hamulcowych przyczepy. Nie ma potrzeby stosowania zewnętrznych lub aftermarketowych systemów kontroli hamulców. Przycisk kontrolera hamulca jest wygodnie umieszczony w lewym dolnym rogu panelu instrumentów.

Szczegóły dotyczące bezpieczeństwa

Modele Silverado i Sierra o dużej ładowności zostały zaprojektowane, aby pomóc kierowcom unikać wypadków i chronić pasażerów w przypadku ich wystąpienia. Solidna rama drabinowa i mocna konstrukcja nadwozia zapewniają ochronę pasażerów. Rama zaprojektowana jest z strefami zgniotu, które kruszą się, aby wchłonąć energię zderzenia, podczas gdy nowa konstrukcja nadwozia wykorzystuje strategię wysokowytrzymałej stali i klejów strukturalnych, które mają na celu utrzymanie integralności kabiny pasażerskiej i zarządzanie energią w przypadku zderzenia.

Dodatkowe funkcje zapewniające bezpieczeństwo obejmują:

6.0 V8 6AT (360 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5967 Cm3
Moc268 Kw @ 5400 Rpm
365 Hp @ 5400 Rpm
359 Bhp @ 5400 Rpm
Moment obrotowy380 Lb-Ft @ 4200 Rpm
515 Nm @ 4200 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar oponyLt265/75 R16
Długość225 In (5715 Mm)
Szerokość95.9 In (2436 Mm)
Wysokość77 In (1956 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68.6/66 In (1
Rozstaw osi133 In (3378 Mm)
Prześwit9.1 In (231 Mm)
Pojemność bagażnika76.6 Cuft (2169 L)
Aerodynamika (Cd)0.41
Masa własna4888 Lbs (2217 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita9500 Lbs (4309 Kg)
Średnie spalanie14 Mpg Us (16.8 L/100Km)

6.6 V8 6AT (365 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność6599 Cm3
Moc272 Kw @ 3200 Rpm
370 Hp @ 3200 Rpm
365 Bhp @ 3200 Rpm
Moment obrotowy660 Lb-Ft @ 1600 Rpm
895 Nm @ 1600 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar oponyLt265/75 R16
Długość225 In (5715 Mm)
Szerokość95.9 In (2436 Mm)
Wysokość77 In (1956 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68.6/66 In (1
Rozstaw osi133 In (3378 Mm)
Prześwit9.1 In (231 Mm)
Pojemność bagażnika76.6 Cuft (2169 L)
Aerodynamika (Cd)0.41
Masa własna4888 Lbs (2217 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita9500 Lbs (4309 Kg)
Średnie spalanie15 Mpg Us (15.7 L/100Km)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.