GMC Sierra Denali 2018-2021

GMC Sierra Denali 2018-2021

Przejdź do galerii zdjęćGMC Sierra Denali 2018-2021

Był czas, kiedy samochody dostawcze były po prostu samochodami dostawczymi, bez wygodnych funkcji i z prymitywnym wnętrzem.

GMC Sierra Denali to przykład, jak na przestrzeni czasu ewoluowały te pojazdy, stając się jednym z najbardziej luksusowych samochodów dostawczych na rynku.

W 2019 roku model Denali oferował wiele innowacyjnych rozwiązań, które zapewniały maksymalną praktyczność i komfort.

Luksusowy samochód dostawczy miał najnowocześniejszą klapę bagażnika w branży motoryzacyjnej. Dolna część klapy opadała, tworząc stopień, a mały stopień mógł być używany jako blokada ładunku po złożeniu. Górna część mogła być opuszczona, dodając się do stopnia, co zwiększało wysokość blokady ładunku. A to nie było trudne do zrobienia, ponieważ klapa miała dwa przyciski do łatwego działania.

Przód Denali był naprawdę masywny, z ogromnym chromowanym grillem i światłami przeciwmgielnymi wielkości lamp samochodowych małego auta.

Wewnątrz Denali oferował wiele miejsc do przechowywania, a nawet dwie oddzielne schowki na rękawiczki. Lusterko wewnętrzne było bardzo funkcjonalne, oferując znacznie szerszy widok na to, co się działo za pojazdem dzięki kamerze cofania, zamiast zasłoniętego rzeczywistego obrazu, a manewrowanie takim dużym pojazdem jak Denali było znacznie łatwiejsze.

Wszystkie kontrolki były intuicyjnie rozmieszczone i łatwe w użyciu, kierowcy mogli wybierać preferowany tryb jazdy, przełączając między trybami Tour, Sport, Off Road i Tow/Haul. Inne funkcje obejmowały podgrzewane fotele, podgrzewane oparcia, wentylowane fotele, 2 porty USB oraz zwykłe gniazdko domowe, a nawet ogromny wyświetlacz head-up. W trybie off-road system pokazywał nawet kąt pojazdu, co oferowało odpowiednie doświadczenie i zwiększone bezpieczeństwo.

Oprócz zwykłych informacji o stanie pojazdu, w Denali kierowcy mogli również zobaczyć żywotność filtra powietrza i żywotność klocków hamulcowych w procentach.

GMC podnosi poprzeczkę swojego najpopularniejszego pickup trucka dzięki całkowicie przeprojektowanej wersji 2019 Sierra Denali i SLT.

Wyróżniająca się odważnym designem i technologiami przewodzącymi w swojej klasie, nowa generacja GMC Sierra Denali ponownie definiuje luksusowy pickup, jednocześnie kontynuując dziedzictwo Denali jako szczytowe osiągnięcie w projektowaniu, możliwościach i wyrafinowaniu GMC.

„GMC zapoczątkowało segment premium trucków 17 lat temu przy premierze Sierra Denali,” powiedział Duncan Aldred, wiceprezydent Global GMC. „Nowa generacja 2019 Sierra Denali ustala nowe standardy w zakresie możliwości i wyrafinowania. Przykłada uwagę do precyzji w każdym detalu.”

Potężne proporcje i charakterystyczny design Denali pomagają zdefiniować niezapomnianą sylwetkę Sierra, podczas gdy skupiona na kierowcy kabina wzmacnia reputację marki w zakresie wyrafinowania dzięki użyciu materiałów klasy premium, zwiększonemu komfortowi i innowacyjnym rozwiązaniom do przechowywania.

2019 GMC Sierra Denali potwierdza swoją pozycję jako najbardziej luksusowy model Sierra w historii, oferując technologie przewodzące w klasie oraz ekskluzywne funkcje, w tym:

Ekskluzywna, przełomowa MultiPro Tailgate GMC to najbardziej innowacyjna klapa pickup w historii, z sześcioma unikalnymi funkcjami i pozycjami, które oferują ulepszone metody załadunku i zatrzymania ładunku, tryb biurka oraz łatwiejszy dostęp do przedmiotów w skrzyni.
Ekskluzywna, pierwsza w branży skrzynia pickup z włóknem węglowym, CarbonPro, została zaprojektowana w celu zwiększenia trwałości, efektywności i funkcjonalności, oferując najlepszą w swojej klasie odporność na wgniecenia, zarysowania i korozję, co czyni ją najtrwalszą skrzynią pickup w tej kategorii.
Całkowicie nowy system ProGrade Trailering z aplikacją Trailering oferuje kompleksowy zestaw technologii przyczepności, który zapewnia jeszcze większą pewność podczas holowania.
Pierwszy w segmencie wyświetlacz Head-Up w wielu kolorach projektuje kluczowe, dostosowane dane pojazdu na szybie przedniej w wyświetlaczu 3×7 cali, pomagając kierowcom utrzymać wzrok na drodze.
Pierwsze w klasie lusterko z tylną kamerą oferuje zoptymalizowany widok za pomocą dostępnego lusterka wewnętrznego, które rozszerza pole widzenia, aby przezwyciężyć typowe przeszkody wizualne, takie jak pasażerowie czy ładunek. Ten system nowej generacji charakteryzuje się wyższą rozdzielczością kamery i wyświetlacza oraz możliwością pochylenia lub przybliżenia obrazu.

Przeprojektowana Sierra Denali oferuje pełen zestaw dostępnych zaawansowanych funkcji bezpieczeństwa, a także ekskluzywnych technologii podwozia, takich jak Adaptive Ride Control.

„Dziedzictwo marki GMC ma korzenie w pełnowymiarowych truckach, z których Sierra jest naszym kamieniem węgielnym, a nasze modele SLT i Denali generują 87 procent naszych całkowitych sprzedaży kabin załogowych,” powiedział Aldred. „Nowa generacja Sierra spełnia oczekiwania tych wyjątkowych klientów, którzy wymagają luksusowego, innowacyjnego trucka, który wspiera ich zawodowe i osobiste pasje.”

Dominująca obecność

2019 GMC Sierra Denali debiutuje z nowym, głębokim designem GMC. Wyższa, bardziej pewna postawa nadaje Sierra Denali potężne proporcje, które podkreślają charakterystyczne detale, takie jak chromowana atrapa chłodnicy z ostrym, wyraźnym nadrukiem, który odzwierciedla dbałość o szczegóły.

„Nowa generacja Sierra Denali ma przemyślaną, dominującą obecność,” powiedział Matt Noone, dyrektor designu, GMC Exteriors. „Jej rozpoznawalny design ucieleśnia istotę GMC, jednocześnie rozwijając kluczowe elementy stylu marki – zakorzenione w naturalnych możliwościach – z nowym wyrazem jej charakterystycznych cech.”

GMC Sierra ukazuje wyrafinowanie i siłę dzięki większej, bardziej dominującej atrakcji chłodnicy, wyższej masce oraz odważniejszej, bardziej wyraźnej interpretacji charakterystycznych świateł w kształcie litery C.

Zaawansowana technologia oświetleniowa odróżnia Sierra Denali od innych trucków na drodze. Charakterystyczne oświetlenie przednie GMC jest przekazywane przez wyraźny „wycinek światła”, który dostarcza jednolite oświetlenie LED dla lamp dziennych. Diody LED są również używane w reflektorach, lampach tylnych, lampach przeciwmgielnych oraz innych elementach oświetleniowych, ze szkłami wykonanymi z trwałego materiału o niemal kryształowej jakości.

Truck jest większy od swojego poprzednika w niemal każdej wymiarze, a większa atrapa chłodnicy oraz dramatyczne oświetlenie podkreślają jego szeroką sylwetkę. Koła są usunięte bliżej rogów i mają większe średnice opon. Denali oferuje dostępne 22-calowe aluminiowe felgi Ultra Bright; model SLT oferuje własne, unikalne 22-calowe felgi w ciemnym aluminium z chromowanymi akcentami.

Nowe, bardziej eksponujące oznakowanie obejmuje odważny napis DENALI na klapie tylniej – wyrażony w nowym stylizowanym kroju pisma, który oddaje mocne proporcje trucka – poniżej charakterystycznej identyfikacji GMC.

Podniesione, wyrafinowane wnętrze

Nowe wnętrze Sierra Denali opiera się na wyrafinowaniu i elegancji, które stały się synonimem Denali, zdobywając prowadzącą pozycję w klasie pod względem miejsca na nogi i głowy z przodu, zapewniając bardziej przestronne środowisko skoncentrowane na kierowcy, wykończone materiałami klasy premium.

Umieszczenie kierowcy w centrum doświadczeń zaczyna się od wyższej pozycji siedzenia, która zapewnia pewny widok za kierownicą. Optymalna ergonomia podkreśla łatwą, intuicyjną interakcję z technologią pojazdu, taką jak zupełnie nowa aplikacja Trailering i wyświetlacz Head-Up w pierwszej w klasie.

Materiały wyłącznie dla Denali – w tym premium skórzane fotele, autentyczne drewno o otwartych porach i dekoracje z ciemnego aluminium – podnoszą jakość wnętrza na nowy poziom wyrafinowania. Ekskluzywne skórzane wykończenia mają charakterystyczną, dużą ziarnistość z kontrastującym wzorem ściegów, który jest zarówno elegancki wizualnie, jak i przyjemny w dotyku, nie tracąc na trwałości, a drewno ma teksturę otwartych porów, przypominającą meble ręcznie szlifowane.

Jeśli chodzi o przestrzeń i przechowywanie, które są kluczowe dla klientów trucków, kabina 2019 Sierra ma prawie 3 cale dodatkowego miejsca na nogi z tyłu w porównaniu do obecnego modelu. Tylnie oparcia na zewnętrznych siedzeniach otwierają się, odsłaniając prostokątne schowki wystarczająco duże na przechowywanie tabletów lub laptopów, linek, parasoli lub innych ważnych akcesoriów.

Przełomowa zdolność ładunkowa i materiały skrzyni

Nowa generacja 2019 Sierra debiutuje z ekskluzywną, pierwszą w branży MultiPro Tailgate GMC, która jest najbardziej innowacyjną klapą w segmencie. Standardowa dla modeli SLT i Denali, klapa MultiPro oferuje sześć unikalnych funkcji i pozycji, które umożliwiają ułatwione metody załadunku i zatrzymania ładunku, tryb biurka oraz łatwiejszy dostęp do przedmiotów w skrzyni.

Klapa MultiPro zawiera również tryb wchodzenia i schodzenia, który w połączeniu z uchwytem pomocniczym oferuje zarówno funkcjonalność stopni, jak i siedzenia, z maksymalną nośnością 375 funtów (170 kg). Wygodę korzystania zwiększają dwa przyciski na uchwycie klapy, które umożliwiają wygodne otwarcie wewnętrznej klapy.

Ta wielofunkcyjna klapa oferuje udowodnioną wytrzymałość i trwałość, przeszła więcej testów i walidacji niż jakakolwiek klapa w historii GM. Sierra jest pierwszym i jedynym truckiem, który oferuje klapę MultiPro, dając klientom premium trucków ostateczną elastyczność. Klapa MultiPro będzie standardem w modelach Denali i SLT.

Skrzynie ładunkowe oferują również najlepszą w swojej klasie objętość ładunkową – 63 stopy sześcienne (1,784 litrów) w krótkiej skrzyni, a także dodatkowe uchwyty i nowy, dostępny gniazdo zasilania 110-woltowe. Skrzynia nadal wykonana jest z formowanej w rolkach, wysokotemperaturowej stali, lecz nowa stopa oferuje 50 procent większą wytrzymałość niż produkcja obecnego modelu.

2019 Sierra Denali zaoferuje, później w roku modelowym, dostępny ekskluzywny w branży i pierwszy w historii skrzynia z włóknem węglowym – CarbonPro – zaprojektowana w celu zwiększenia trwałości, efektywności i funkcjonalności trucka. Zastępuje standardowe stalowe panele wewnętrzne i podłogę lekką, specjalnie zaprojektowaną kompozytem węglowym, który oferuje najlepszą w klasie odporność na wgniecenia, zarysowania i korozję, czyniąc ją najtrwalszą skrzynią pickup w tej kategorii.

„W 116-letniej historii produkcji trucków GMC, nasza skrzynia z włóknem węglowym, będąca pierwszym w branży, jest najtrwalszą i najbardziej wytrzymałą skrzynią pickup, jaką kiedykolwiek wyprodukowaliśmy,” powiedział Aldred.

Nowa skrzynia CarbonPro waży 62 funty (28 kg) mniej niż wersja stalowa i jest jednym z przykładów strategicznego użycia materiałów przy projektowaniu GMC Sierra. Strategia ta obejmuje również aluminium do drzwi, maski i klapy, podczas gdy stal jest używana do błotników, dachu i standardowej skrzyni ładunkowej, co pozwala zaoszczędzić do 360 funtów (163 kg) w porównaniu do modelu dostępnego obecnie.

System ProGrade Trailering z aplikacją Trailering

2019 Sierra oferuje pewniejsze doświadczenia przy holowaniu dzięki nowemu systemowi ProGrade Trailering GMC, standardowemu dla modeli Denali i SLT. System przyczepności zawiera zupełnie nową aplikację Trailering z listą kontrolną przed wyjazdem, przypomnieniami o konserwacji, testem świateł przyczepy, diagnostyką elektryczną przyczepy oraz monitorowaniem ciśnienia powietrza w oponach przyczepy.

Wiele z funkcji aplikacji Trailering, w tym test oświetlenia i lista kontrolna przed wyjazdem, dostępnych jest również za pośrednictwem aplikacji MyGMC na kompatybilnych smartfonach z Androidem i iOS, co jest wielką wygodą, gdy znajdujemy się poza truckiem lub przyczepą.

Nowa generacja Sierra oferuje także pomoc w przyczepianiu z użyciem kamery oraz automatycznego hamulca parkowego, co ułatwia idealne pozycjonowanie podczas przyczepiania. Dostępne kamery boczne i kamera HD zamontowana na przyczepie zapewniają dodatkową pomoc zarówno podczas jazdy na drodze, jak i podczas jazdy w tył. Dzięki unikalnemu systemowi wykrywania kradzieży przyczepy, właściciele mogą otrzymywać powiadomienia SMS i mobilne z OnStar, gdy przyczepa zostanie odłączona od trucka bez pozwolenia.

Celowe technologie

Bezproblemowa, skupiona na kierowcy technologia od dawna stanowi standard Denali, a 2019 GMC Sierra Denali ustala nowy benchmark, wprowadzając celowe technologie.

Technologie te współpracują, aby zwiększyć funkcjonalność oraz poprawić komfort i wygodę. Do najważniejszych zalet należą:

Pierwszy w klasie, wielokolorowy wyświetlacz Head-Up 3×7: 2019 Sierra jest pierwszym pełnowymiarowym truckiem, który oferuje tę technologię, która projektuje kluczowe informacje o pojeździe na szybie przedniej w polu widzenia kierowcy.
Zaawansowane infotainment GMC: Ta nowa, dynamiczna platforma oferuje doświadczenie podobne do smartfona z intuicyjnym interfejsem, szybszą reaktywnością i ulepszonym rozpoznawaniem głosu. Standardowy system 8-calowy system Sierra Denali ma na pokładzie nawigację.
Pierwsze w klasie lusterko z tylną kamerą: To dostępne lusterko wewnętrzne o podwójnej funkcji oferuje zoptymalizowany widok z kamery, który może pomóc w widoku kierowcy wokół potencjalnych przeszkód wizualnych, takich jak pasażerowie lub ładunek, a także oferuje większe pole widzenia. Ten system nowej generacji charakteryzuje się wyższą rozdzielczością kamery, wyższą rozdzielczością wyświetlacza oraz możliwością pochylenia lub przybliżenia widoku. Dostępny jest również konwencjonalny widok lusterka.
Surround Vision: Oferując widok z lotu ptaka na trucka, ta dostępna funkcja wyświetla obraz z góry na ekranie infotainment, pomagając kierowcy wykryć potencjalne przeszkody podczas cofania, w tym podczas holowania.
Pełen zestaw zaawansowanych funkcji bezpieczeństwa: 2019 Sierra Denali oferuje pełen zakres dostępnych zaawansowanych funkcji bezpieczeństwa, w tym ostrzeżenia o martwych strefach, wykrywanie pieszych i automatyczne hamowanie przy niskich prędkościach.
Wydajność Sierra

Nowe wersje sprawdzonych silników V8 o pojemności 6.2L i 5.3L zostaną uzupełnione o zupełnie nowy silnik turbodiesel o pojemności 3.0L, rozszerzając ofertę napędową dla 2019 Sierra.

Silniki 5.3L i 6.2L wyposażone są w technologię Start/Stop oraz nowy Dynamiczny Zarządca Paliwem, który pozwala silnikowi pracować na jednym do ośmiu cylindrach, w zależności od zapotrzebowania, aby zoptymalizować moc i efektywność. Nowy diesel opiera się na doświadczeniu GMC w zakresie silników Duramax turbodiesel oferowanych w modelach Sierra HD i Canyon. Dostępne silniki 6.2L i 3.0L są połączone z 10-biegową automatyczną skrzynią biegów.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.