W ramach GM, Holden otrzymał drugą generację hatchbacka Chevrolet Kalos, którą w 2011 roku przekształcił w model Barina.
Holden produkował model Barina jako pojazd z przekształconym logo, korzystając z różnych platform. Pierwsze dwie generacje opierały się na Suzuki Cultus/Swift. Kolejne dwie to europejskie modele Opel Corsa z nowym oznaczeniem, a piąta i szósta generacja bazowały na Chevrolet Kalos, które z kolei korzystały z wcześniejszych platform Daewoo opracowanych przez koreańskiego producenta przed jego przejęciem przez General Motors.
Druga generacja Kalosa oparta była na tym samym modelu zaprojektowanym przez Giugiaro dla koreańskiego producenta, ale zmodyfikowanym przez projektanta GM, Ondreja Koromhaza. Wyróżniała się kanciastymi reflektorami i dużą kratką, podzieloną w poziomie na pół. Jej rozszerzone nadkola nadawały jej agresywny wygląd, jak na sportowy hatchback przystało. Jednak w rzeczywistości taki nie był.
W środku, tania tapicerka i twardy plastik były dobrze zaprojektowane i skoncentrowane wokół miejsca kierowcy. GM próbowało uratować markę Holden, potrzebując dużej liczby sprzedaży. Z przodu zamontowano fotele kubełkowe, ale bez bocznych wzmocnień. Z tyłu zainstalowano dzieloną kanapę, aby zwiększyć pojemność bagażnika.