Na rynku australijskim panował duży popyt na pick-upy, a GM starało się zdobyć część tego rynku, współpracując z Isuzu i tworząc model Holden Rodeo Double-cab.
Kooperacja między Isuzu a GM wydawała się korzystna dla obu stron, mimo że ich produkty z zamienionymi emblematami były konkurentami w niektórych częściach świata. W Australii marka Holden cieszyła się nadal dużym szacunkiem i sprzedawała się w dobrych ilościach.
Przednia część Rodeo przypominała drugą generację Isuzu Trooper oraz Holden Jackaroo, z małymi prostokątnymi reflektorami i uśmiechniętym kształtem grilla. Zderzak i boczne listwy były oferowane w kontrastowych kolorach, w zależności od poziomu wyposażenia i opcji. Jako opcję, producent samochodów proponował zestaw bocznych schodków. Dzięki czterodrzwiowej konfiguracji, Rodeo Double-cab zapewniało wystarczająco dużo miejsca dla pięciu osób oraz skrzyni ładunkowej, która mogła pomieścić wystarczającą ilość narzędzi na jeden dzień pracy.
Jak w każdym solidnym samochodzie użytkowym tamtych czasów, wnętrze ograniczało się do podstawowych potrzeb w podstawowej wersji wyposażeniowej. Oferowano jedynie podstawowy zestaw przyrządów z sześcioma wskaźnikami oraz szerszym obrotomierzem i prędkościomierzem. Fotele przednie były wygodne pod względem miejsca na nogi i głowę, ale z tyłu przestrzeń dla trzech dorosłych była ograniczona. Producent obiecywał, że w skrzyni ładunkowej Holden Rodeo Double-cab może pomieścić do jednej tony.